Trakie tramvaji! :D - Forums - iAuto

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

briedisunrepshe rakstīja:

Bams rakstīja:

Kur tas ir piefiksēts?

farm3.staticflickr.com/...

Un atbilsoši kādam džimbulim nu ir pareizi? Vecajam/jaunajam? Junajam ar 3 vai 4 vagoniem? A ja nu vaģila nobremzē metru par tālu, divus par tuvu?

Ok joks, bet nu šādas ķonstrukcijas nav pārāk ilgspēlējošas. Dažas ziemas un tur būs bedres...

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Bams rakstīja:

Kur tas ir piefiksēts?

farm3.staticflickr.com/...

Un atbilsoši kādam džimbulim nu ir pareizi? Vecajam/jaunajam? Junajam ar 3 vai 4 vagoniem? A ja nu vaģila nobremzē metru par tālu, divus par tuvu?

Ok joks, bet nu šādas ķonstrukcijas nav pārāk ilgspēlējošas. Dažas ziemas un tur būs bedres...

Ja jaunajam, tad abām versijām der. Tas ir tikai uz 1.durvīm.

Taču aklajiem, penšām un invalīdiem nav zināms fakts, ka tieši tās, viņiem paredzētās durvis, ir daudz šaurākas un augstāk virs zemes (un arī jaunajiem peroniem) kā jebkuras citas

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Interesanti, kāpēc uzskaitītajiem pasažieriem jākāpj kabīnē?

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Interesanti, kāpēc uzskaitītajiem pasažieriem jākāpj kabīnē?

Nē - runa iet par 1.pasažieru durvīm, kuras tik un tā atrodas augstāk par pārējām un aiz kurām ir tas invalīdu pacelšanas aparāts, kas aizņem diezgan daudz vietas, tāpēc divi amerikāņi reizē nevarētu iekāpt Pērnavas ielā viens tikai knapi izkāpa pa tādām

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

briedisunrepshe rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Interesanti, kāpēc uzskaitītajiem pasažieriem jākāpj kabīnē?

Nē - runa iet par 1.pasažieru durvīm, kuras tik un tā atrodas augstāk par pārējām un aiz kurām ir tas invalīdu pacelšanas aparāts, kas aizņem diezgan daudz vietas

Nu kas tā par ameriku atkal??? Visas pasažieru durvis ir vienādā augstumā no zemes! Un invalīdu rampa aizņem nelielu daļu.--tikai 20 cm.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Interesanti, kāpēc uzskaitītajiem pasažieriem jākāpj kabīnē?

Nē - runa iet par 1.pasažieru durvīm, kuras tik un tā atrodas augstāk par pārējām un aiz kurām ir tas invalīdu pacelšanas aparāts, kas aizņem diezgan daudz vietas

Nu kas tā par ameriku atkal??? Visas pasažieru durvis ir vienādā augstumā no zemes! Un invalīdu rampa aizņem nelielu daļu.--tikai 20 cm.

Jau arī gribēju rakstīt, ka pasaule ir pilna ar tipāžiem - kņižku ņe čital, no ņepokoļebimoje mņeņije jesķ...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Interesanti, kāpēc uzskaitītajiem pasažieriem jākāpj kabīnē?

Nē - runa iet par 1.pasažieru durvīm, kuras tik un tā atrodas augstāk par pārējām un aiz kurām ir tas invalīdu pacelšanas aparāts, kas aizņem diezgan daudz vietas

Nu kas tā par ameriku atkal??? Visas pasažieru durvis ir vienādā augstumā no zemes! Un invalīdu rampa aizņem nelielu daļu.--tikai 20 cm.

Jau arī gribēju rakstīt, ka pasaule ir pilna ar tipāžiem - kņižku ņe čital, no ņepokoļebimoje mņeņije jesķ...

Visinteresantāk ir redzēt videoierakstos kā pasažieri vadītājam aizrāda un norāda kā tad ir jādarbojās ar izvelkamo invalīdu rampu un ka viņš ir galīgais muļķis un neko no tās nesaprot!

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Turku, Somija.

Ir pieņemts lēmums atjaunot 1972.gadā slēgto tramvaju. Pilsētā notiek iedzīvotāju aptauja par vēlamajiem tramvaju maršrutu virzieniem- vai atjaunot vecās trases vai būvēt jaunās vietās.

Lēmumu saskaņā ar pilsētas attīstības ģenerālplānu par pirmo maršrutu ir jāpieņem līdz š.g. 13. augustam.

Un zemāk pāris bildes, kāds Turku bija tramvajs 1972.- slēgšanas gadā:

tf1.mosfont.ru/...

tf1.mosfont.ru/...

tf1.mosfont.ru/...

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Interesanti, kāpēc uzskaitītajiem pasažieriem jākāpj kabīnē?

Nē - runa iet par 1.pasažieru durvīm, kuras tik un tā atrodas augstāk par pārējām un aiz kurām ir tas invalīdu pacelšanas aparāts, kas aizņem diezgan daudz vietas

Nu kas tā par ameriku atkal??? Visas pasažieru durvis ir vienādā augstumā no zemes! Un invalīdu rampa aizņem nelielu daļu.--tikai 20 cm.

Jau arī gribēju rakstīt, ka pasaule ir pilna ar tipāžiem - kņižku ņe čital, no ņepokoļebimoje mņeņije jesķ...

Kādu vēl grāmatu? Ar acīm jāskatās! Nu nekas jau vērā ņemams tas nav, bet visiem 15T tramvajiem 1. pasažieru durvīs grīda IR augstāka nekā citās! Taču par tikai kādiem nieka 2 centimetriem. Pašas durvis visur identiskas.

Variet ar lineālu pārmērīt...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

briedisunrepshe rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Interesanti, kāpēc uzskaitītajiem pasažieriem jākāpj kabīnē?

Nē - runa iet par 1.pasažieru durvīm, kuras tik un tā atrodas augstāk par pārējām un aiz kurām ir tas invalīdu pacelšanas aparāts, kas aizņem diezgan daudz vietas

Nu kas tā par ameriku atkal??? Visas pasažieru durvis ir vienādā augstumā no zemes! Un invalīdu rampa aizņem nelielu daļu.--tikai 20 cm.

Jau arī gribēju rakstīt, ka pasaule ir pilna ar tipāžiem - kņižku ņe čital, no ņepokoļebimoje mņeņije jesķ...

Kādu vēl grāmatu? Ar acīm jāskatās! Nu nekas jau vērā ņemams tas nav, bet visiem 15T tramvajiem 1. pasažieru durvīs grīda IR augstāka nekā citās! Taču par tikai kādiem nieka 2 centimetriem. Pašas durvis visur identiskas.

Variet ar lineālu pārmērīt...

Tu to tramvaju projektēji vai ikdienā apkop? Vai tikai ar savu acumēru pēkšņi radīji tādu teoriju?

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Interesanti, kāpēc uzskaitītajiem pasažieriem jākāpj kabīnē?

Nē - runa iet par 1.pasažieru durvīm, kuras tik un tā atrodas augstāk par pārējām un aiz kurām ir tas invalīdu pacelšanas aparāts, kas aizņem diezgan daudz vietas

Nu kas tā par ameriku atkal??? Visas pasažieru durvis ir vienādā augstumā no zemes! Un invalīdu rampa aizņem nelielu daļu.--tikai 20 cm.

Jau arī gribēju rakstīt, ka pasaule ir pilna ar tipāžiem - kņižku ņe čital, no ņepokoļebimoje mņeņije jesķ...

Kādu vēl grāmatu? Ar acīm jāskatās! Nu nekas jau vērā ņemams tas nav, bet visiem 15T tramvajiem 1. pasažieru durvīs grīda IR augstāka nekā citās! Taču par tikai kādiem nieka 2 centimetriem. Pašas durvis visur identiskas.

Variet ar lineālu pārmērīt...

Tu to tramvaju projektēji vai ikdienā apkop? Vai tikai ar savu acumēru pēkšņi radīji tādu teoriju?

Es vienkārši ievēroju detaļas. Kā jau teicu, varat pārmērīt. Vai arī šajā bildē ieskatīties. wmiasto.files.wordpress.com/... Ja acis nerāda, tad var fotošopā uzvilkt taisni caur 2.-4. durvju grīdām (to metāla līstītīšu malām). Rezultātā redzēs, ka 1. durvis nav uz līnijas.

Īstenībā, 1.durvīs grīda ir salona līmenī, bet citās ir neliels padziļinājums, nevis otrādi.

Kāpēc vispār jāpiesienas pie 1-2 cm? Nu, ok, sākumā nebiju pateicis, ka tik maza starpība...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

briedisunrepshe rakstīja:

Kāpēc vispār jāpiesienas pie 1-2 cm?

Tieši tā, ja tie 1 vai 2 cm ir nebūtiski, tad par ko te muldi?

Te daži arī izdvesa, ka veco tramvaju pirmais pakāpiens esot zemāks, tādēļ ērtāks iekāpšanai, tas nekas, ka pēc tā ir vēl 2 visai prāvi pakāpieni, un ka kādam vajag rokturi durvīm pa vidu, jo tos, kas pa malām dzeltenā krāsā, ieraudzīt nevar un nepadomā cik forši ir iecelt, piemēram, ratus ja tā ručka ir pa vidu...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

briedisunrepshe rakstīja:

Variet ar lineālu pārmērīt...

Nu tiešām iesaku pārmērīt. Varbūt sarunājam tā: ja būs atšķirība- visītis no manis. Bet, ja nebūs- tu nedēļu slauki tramvajus

Es vienkārši ievēroju detaļas. Kā jau teicu, varat pārmērīt. Vai arī šajā bildē ieskatīties. wmiasto.files.wordpress.com/... Ja acis nerāda, tad var fotošopā uzvilkt taisni caur 2.-4. durvju grīdām (to metāla līstītīšu malām). Rezultātā redzēs, ka 1. durvis nav uz līnijas.

Protams, kadotajā bildē tās NAV uz līnijas, jo te taču skaidri redzams, ka paaugstinājuma platformai pret 2.durvīm sākās izliekums uz leju!

Īstenībā, 1.durvīs grīda ir salona līmenī, bet citās ir neliels padziļinājums, nevis otrādi.

Ā, tātad nu jau 1.durvis ir līmenī, bet citas nav vietā...

Kāpēc vispār jāpiesienas pie 1-2 cm? Nu, ok, sākumā nebiju pateicis, ka tik maza starpība...

Skaties rasējumu un mēri:

www.bildites.lv/...

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Skaties rasējumu un mēri:

www.bildites.lv/...

Te arī skaidri lasāms un redzams, ka durvīm, pie kurām ir tā vienādsānu trapece, ir "RAMPA 1:20".

Tās slīpās līnijas, kas norobežo rampu dzīvē ir metāla līstītes.

Rasējumā 1.durvīm ir tikai kaut kāds raustītu līniju kvadrāts, ne tā nepārtrauktu līniju trapece.

Arī dzīvē (un manis norādītajā bildē arī nedaudz) redzams, ka tiešām to līstīšu nav un grīda ir līmenī. Tā arī es ievēroju šo atšķirību.

Pēc šī Eiropas platuma tramvaja rasējuma izrēķināju, ka tā starpība grīdu augstumos sanāk ap tieši 3 cm.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

pirmajām pasažieru durvīm ir tāds pats augstums kā pārējām – tik nav sliekšņu, kas pārējām.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

nu ko – troleji sāk izspiest autobusus Rīgā

www.apollo.lv/...

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: nu ko – troleji sāk izspiest autobusus Rīgā

www.apollo.lv/...

tas ir tikai normali, ņefig dublēt sab.transportu ielās

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

seaman rakstīja:

HIPPY rakstīja: nu ko – troleji sāk izspiest autobusus Rīgā

www.apollo.lv/...

tas ir tikai normali, ņefig dublēt sab.transportu ielās

nu autobusam patēriņš šķiet ir mazāks kā trolejam

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja:

seaman rakstīja:

HIPPY rakstīja: nu ko – troleji sāk izspiest autobusus Rīgā

www.apollo.lv/...

tas ir tikai normali, ņefig dublēt sab.transportu ielās

nu autobusam patēriņš šķiet ir mazāks kā trolejam

Bet noparalēlojot maršrutu tērē gan kW gan solāriju, izmetot smirdīgāko, izdevumu summa tāpat visticamāk ir mazāka...

Yukki Reģ.: 03.10.2001
0 0 Atbildēt

Diez, kuram gudriniekam prātā ienāca likvidēt vienvirziena izbraukšanu no Sporta akadēmijas Brīvības ielā 333, pretī Šmerļa ielai? To lietoja tie, kas gribēja no Lizuma ielas izbraukt pa kreisi (Brīvības vai Šmerļa ielu), tie, kas parkojās pie Akadēmijas un tie, kas no Brīvības veica "kreiso" uz Šmerļa ielu. Tagad - jābrauc apkārt, jātaisa sastrēgumi pie Alfas, uz Krustabaznīcas un citās ielās

Vai to vēl iespējams labot, kamēr nav uzklāts asfalts?

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Nesen DELFos bija labā bilde, kur privātais "korespondents" pie viena Rīgas lielveikala autostāvvietā bija notvēris parkojamies dīzeļtrolejbusu...vadītājs bija mierīgi aizčāpojis iepirkties. It kā jau nekas īpašs priekš mūsdienām. Dziesmu svētku laikā vienu dīzeļtrolli pat varēja manīt Jūrmalā ,Bulduros.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Yukki rakstīja: Diez, kuram gudriniekam prātā ienāca likvidēt vienvirziena izbraukšanu no Sporta akadēmijas Brīvības ielā 333, pretī Šmerļa ielai? To lietoja tie, kas gribēja no Lizuma ielas izbraukt pa kreisi (Brīvības vai Šmerļa ielu), tie, kas parkojās pie Akadēmijas un tie, kas no Brīvības veica "kreiso" uz Šmerļa ielu. Tagad - jābrauc apkārt, jātaisa sastrēgumi pie Alfas, uz Krustabaznīcas un citās ielās

Vai to vēl iespējams labot, kamēr nav uzklāts asfalts?

Nav iespējams un nelabos. Satiksmes drošība pirmajā vietā!

To krustojumu izmantoja tie, kuri no Juglas puses aši un bez stāvēšanas gribēja tikt iekšā Alfā pa Šmerļa ielu. Lizuma ielā māju nav, savukārt žīdu kapu apmeklētāji nekur nesteidzas un apmetīs to 2 min. līkumiņu pa Krustabaznīcas ielu.

No Lizuma ielas Juglas virzienā bez problēmām var izbraukt pa Pakalniešu un Mārkalnes ielām.

Yukki Reģ.: 03.10.2001
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Yukki rakstīja: Diez, kuram gudriniekam prātā ienāca likvidēt vienvirziena izbraukšanu no Sporta akadēmijas Brīvības ielā 333, pretī Šmerļa ielai? To lietoja tie, kas gribēja no Lizuma ielas izbraukt pa kreisi (Brīvības vai Šmerļa ielu), tie, kas parkojās pie Akadēmijas un tie, kas no Brīvības veica "kreiso" uz Šmerļa ielu. Tagad - jābrauc apkārt, jātaisa sastrēgumi pie Alfas, uz Krustabaznīcas un citās ielās

Vai to vēl iespējams labot, kamēr nav uzklāts asfalts?

Nav iespējams un nelabos. Satiksmes drošība pirmajā vietā!

To krustojumu izmantoja tie, kuri no Juglas puses aši un bez stāvēšanas gribēja tikt iekšā Alfā pa Šmerļa ielu. Lizuma ielā māju nav, savukārt žīdu kapu apmeklētāji nekur nesteidzas un apmetīs to 2 min. līkumiņu pa Krustabaznīcas ielu.

No Lizuma ielas Juglas virzienā bez problēmām var izbraukt pa Pakalniešu un Mārkalnes ielām.

Varēt var visu, tikai iedomātas satiksmes drošības vārdā mēs drīz visu pilsētu būsim padarījuši par apbraucamo ceļu apbraucamajam ceļam. Pakalniešu un Mārkalnes ielās arī dzīvo cilvēki, tsk atrodas skola, gar kuru tad tiek ieteikts palaist vēl vairāk transporta? Tur ir nenormālas bedres un vismaz 2 super šauras vietas. Savukārt, Krustabaznīcas iela jau tagad vislaik bija sastrēgusi, arī Brīvības iela, un šis tikai palielinās noslogojumu. Es neesmu pret satiksmes drošību, bet pret to, ka vienā vietā to palielinot, mēs to zaudējam citā vietā, vēl papildus pieblīvējot pudeles kaklus citur

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kas tieši mārkalnes ielas iedzīvotājiem paliek savādāk?

Nokļūšana uz turieni - gandrīz nekādu izmaiņu, iespējams ka pat daudz labākas kvalitātes lēngaitas josla - izbraukšana ar nelielu līkumu līdz sporta akadēmijai. Kāds te sakars ar Krustabaznīcas ielu?

Manuprāt no pilsētas izbraucošā auto masa vakarā ir tomēr ar lielāku prioritāti, nekā no Mārkalnes ielas iespēja raut pa taisno pāri sliedēm un pa kreisi...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka joprojām ši "trako" tramvaju lapa ir viena no populārākajām um apmeklētākajām iauto foruma lapām. Daudzi o iauto lasītājiem ir jau piedzīvojuši teju trešo tramvaju paaaudzi. Par pirmo varētu uzskatīt vecos MTV-80.,RVR-6 vagonus, pēc tam sekoja slavenās Tatras, pašlaik jau jaunās Škodas. Vēl jau gan bija kaut kādi pēckara "kocinieki", kas ripojā vēl 60-tajos. Būtu ļoti interesanti, ja iauto redakcija iespējamā sadarbībā ar iauto lasītāju Bamu varētu noorganizēt plašu interviju ar kādu zinošu un pieredzējušu tramvaja vadītāju, kuram ir bijusi iespēja vadīt visu paaudžu Rīgas tramvajus, ieskaitot jaunās Škodas. Varētu sanākt interesants lasāmmateriāls .

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti