Kāpēc vidējais latvietis uzskata , ka ir gudrāks, kā auto ražotājs ?
JA auto ražotājs saka - lejiet xxx eļļu un mainiet to ik pa xx km, vidējasi latvietis noteikti izdomās, ka ir gudrāks un darīs savādāk, eļļu lies citu un mainīs 2 x biežāk.
Domāju , ka te pie vainas ir ari servisi, kas visiem iestāsta, ka labāk mainīt pa 8000, nevis 20000 ir tomēr starpība
Pērkot jaunu auto, man srvisā stāstīja, ka pirmā eļļas maiņa pie 5000, izmeklēju visu netu, visas rūpnīcas rekomendācijas, nekur tādu fīgņu neatradu
Nippon Auto
Nu sķiet, ka pagaidām ir garām....
Nezinu, kā tur uz vietas izskatās taču zvanīju šamējiem - kārtējā apkope autiņam.
Paceļ meitietis ar nelielu akcentu: - Nippon Auto.
Es: - Labdien, es gribētu noskaidrot par apkopes izmaksām un kad to varētu izdarīt.
Meitietis: - Pievienošu Jums meistaru, uzgaidiet. (Balss toņa laipnība 10 baļļu skalā ap 1.50.... un nez kāpēc man meistars uzreiz vajadzīigs.... gg).
Gaidu kādu brītiņu, paceļ Meistars: - Lūdzu.
Es: - Labdien, es gribētu noskaidrot par apkopes izmaksām un kad to varētu izdarīt.
Meistars: - Nūūū, mēs vēl tā īsti nezinām... vēl tikai kalkulējam... nu būs kādus 10 latus lētāk kā pie iepriekšējiem, nu pie Bensona.
Es: - Tur bija aptuveni 150,- Ls.
Meistars: - Nu jā, mums būs kādi 10... 15 lati mazāk. Bet mēs vēl kalkulējam.
Es: - Un kad to apkopi varētu uztaisīt.
Meistars: - Nu vēl nevaram, nav mumsa serviss vēl vaļā. Kaut kad pēc 15-tā datuma varētu. Bet precīzi vēl nevaru pateikt.
Es: labi, paldies par informāciju.
Sarunas beigas.
Secinājums: Ja pie Bensona Tu jebkurā saziņas veidā - pa telefonu vai uz vietas esi KLIENTS, tad šeit man radās padomju laika gastranomijas veikala apmeklējuma sajūta.....