Nippon Auto - Forums - iAuto

Nippon Auto

ruukiic Reģ.: 26.03.2003

Nu sķiet, ka pagaidām ir garām....

Nezinu, kā tur uz vietas izskatās taču zvanīju šamējiem - kārtējā apkope autiņam.

Paceļ meitietis ar nelielu akcentu: - Nippon Auto.

Es: - Labdien, es gribētu noskaidrot par apkopes izmaksām un kad to varētu izdarīt.

Meitietis: - Pievienošu Jums meistaru, uzgaidiet. (Balss toņa laipnība 10 baļļu skalā ap 1.50.... un nez kāpēc man meistars uzreiz vajadzīigs.... gg).

Gaidu kādu brītiņu, paceļ Meistars: - Lūdzu.

Es: - Labdien, es gribētu noskaidrot par apkopes izmaksām un kad to varētu izdarīt.

Meistars: - Nūūū, mēs vēl tā īsti nezinām... vēl tikai kalkulējam... nu būs kādus 10 latus lētāk kā pie iepriekšējiem, nu pie Bensona.

Es: - Tur bija aptuveni 150,- Ls.

Meistars: - Nu jā, mums būs kādi 10... 15 lati mazāk. Bet mēs vēl kalkulējam.

Es: - Un kad to apkopi varētu uztaisīt.

Meistars: - Nu vēl nevaram, nav mumsa serviss vēl vaļā. Kaut kad pēc 15-tā datuma varētu. Bet precīzi vēl nevaru pateikt.

Es: labi, paldies par informāciju.

Sarunas beigas.

Secinājums: Ja pie Bensona Tu jebkurā saziņas veidā - pa telefonu vai uz vietas esi KLIENTS, tad šeit man radās padomju laika gastranomijas veikala apmeklējuma sajūta.....

 
1.. 7 8 9 10 11 12 13
arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Kāpēc vidējais latvietis uzskata , ka ir gudrāks, kā auto ražotājs ?

JA auto ražotājs saka - lejiet xxx eļļu un mainiet to ik pa xx km, vidējasi latvietis noteikti izdomās, ka ir gudrāks un darīs savādāk, eļļu lies citu un mainīs 2 x biežāk.

Domāju , ka te pie vainas ir ari servisi, kas visiem iestāsta, ka labāk mainīt pa 8000, nevis 20000 ir tomēr starpība

Pērkot jaunu auto, man srvisā stāstīja, ka pirmā eļļas maiņa pie 5000, izmeklēju visu netu, visas rūpnīcas rekomendācijas, nekur tādu fīgņu neatradu

exif Reģ.: 28.09.2006
0 0 Atbildēt

Kaut kad esmu mainiijis ik peec 15 tuukstoshiem un redzeejis kaada "atrabotka" tur liist aaraa Ja lies labu ellu un mainiis regulaari, motors izvilks arii ljimonu km, bet, ja nav plaanots ilgi braukt ar vienu tachku, var arii nemainiit nemaz

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: Kāpēc vidējais latvietis uzskata , ka ir gudrāks, kā auto ražotājs ?

JA auto ražotājs saka - lejiet xxx eļļu un mainiet to ik pa xx km, vidējasi latvietis noteikti izdomās, ka ir gudrāks un darīs savādāk, eļļu lies citu un mainīs 2 x biežāk.

Domāju , ka te pie vainas ir ari servisi, kas visiem iestāsta, ka labāk mainīt pa 8000, nevis 20000 ir tomēr starpība

Pērkot jaunu auto, man srvisā stāstīja, ka pirmā eļļas maiņa pie 5000, izmeklēju visu netu, visas rūpnīcas rekomendācijas, nekur tādu fīgņu neatradu

Haynes manuāļus palasi.

Pēc tiem vispār gandrīz katru dienu kaut kas ir jāmaina vai jāčeko autiņam .

cap Reģ.: 23.03.2004
0 0 Atbildēt

exif rakstīja: Kaut kad esmu mainiijis ik peec 15 tuukstoshiem un redzeejis kaada "atrabotka" tur liist aaraa Ja lies labu ellu un mainiis regulaari, motors izvilks arii ljimonu km, bet, ja nav plaanots ilgi braukt ar vienu tachku, var arii nemainiit nemaz

Nemainot nemaz var neko ilgi arī neizvilkt, savukārt plānot braukt līdz mio km ar vienu un to pašu autosu... jābūt galvā izfistam. Vai arī auto jābūt kādam 50to gadu RollsRoyce klasikai

exif Reģ.: 28.09.2006
0 0 Atbildēt

Nu diezvai kaads plaano.tas bija teoreetiskas apceres

Kaut gan dazham labam tiizelim "tikko no vaacijas" arii ir tas ljimons..nokrukjiits uz magjiskiem 180k un letinjsh lej un brauc.. un remontee

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

15 000 un 20 000km eļļu maiņa ir marketinga triks.

Šāds intervāls lieliski ļauj samazināt apkopju izmaksas.

Turklāt ražotājam ir pie tirsas, cik tas auto nobrauc pēc garantijas beigām.

Viņu interesē, lai tas auto neizjūk pirmajos 3 gados vai 100 000km. Un tik, pa lielam, var nobraukt arī nemainot eļļu nemaz.

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Turpiniet mainīt eļļas ik pa 8000 un ķert kaifu no domas, ka ar šo auto kāds nobrauks mlj.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Master_D rakstīja: 15 000 un 20 000km eļļu maiņa ir marketinga triks.

Šāds intervāls lieliski ļauj samazināt apkopju izmaksas.

Turklāt ražotājam ir pie tirsas, cik tas auto nobrauc pēc garantijas beigām.

Viņu interesē, lai tas auto neizjūk pirmajos 3 gados vai 100 000km. Un tik, pa lielam, var nobraukt arī nemainot eļļu nemaz.

nepiekrītu...

zinu ka ar ejošu dzinēju iedodu Deksim atsūkāt... zinu, ka jamajam nepatīk, bet ceļos viš metas.... tas tā garāmejot

tā kā mainiet eļļu... a to sanāks kā Deksim

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Benzīna un vieglie dīzeļdzinēji

ACEA 2004 specifikācija šai klasē paredz 4 veidu motoreļļu atestācijas:

• A1/B1-04

• A3/B3-04

• A3/B4-04

• A5/B5-04

A1/B1-04

Attiecībā uz dzinēju izmēģinājumu prasībām nav izmaiņu, salīdzinot ar 2002. gada versijām A1 un B1 atsevišķi.

Eļļas paredzētas izmantošanai benzīna un dīzeļdzinējos, kuri konstruēti darbam ar degvielu ietaupošām zemas viskozitātes eļļām. Augstas temperatūras dinamiskā viskozitāte HTHS (standarta laboratorijas tests „augsta temperatūra un stipra eļļas slāņa nobīde”) tādai eļļai ir robežās starp 2,6 ... 3,5 mPa•s (2,6 mPa•s SAE xW-20 eļļai). Šīs eļļas var nebūt pielietojamas dažos (sevišķi vecā izlaiduma) dzinējos, šaubu gadījumos lietošanas piemērotību nosaka katra konkrētā automobiļa „Ekspluatācijas rokasgrāmata”.

A3/B3-04

Attiecībā uz dzinēju izmēģinājumu prasībām nav izmaiņu, salīdzinot ar 2002. gada versijām A3 un B3 atsevišķi.

Eļļas ar stabilām ekspluatācijas īpašībām, ilgi saglabā sākotnējo viskozitāti. Paredzētas izmantošanai augstas atdeves benzīna un vieglajos dīzeļdzinējos, arī ar pagarinātiem eļļas maiņas intervāliem, ja tādus norādījis dzinēja ražotājs un smagos ekspluatācijas apstākļos, ja tādus definējis dzinēja ražotājs.

A3/B4-04

Attiecībā uz dzinēju izmēģinājumu prasībām nav izmaiņu, salīdzinot ar 2002. gada versijām A3 un B4 atsevišķi.

Eļļas ar stabilām ekspluatācijas īpašībām, ilgi saglabā sākotnējo viskozitāti. Paredzētas izmantošanai augstas atdeves benzīna un vieglajos tiešās degvielas iesmidzināšanas dīzeļdzinējos, kā arī pielietošanai apstākļos, kuri definēti kategorijai B3 (eļļa ar stabilām ekspluatācijas īpašībām, ilgi saglabā sākotnējo viskozitāti. Paredzētas izmantošanai augstas atdeves vieglajos dīzeļdzinējos, arī ar pagarinātiem eļļas maiņas intervāliem, ja tādus norādījis dzinēja ražotājs un smagos ekspluatācijas apstākļos, ja tādus definējis dzinēja ražotājs).

A5/B5-04

Attiecībā uz dzinēju izmēģinājumu prasībām nav izmaiņu, salīdzinot ar 2002. gada versijām A5 un B5 atsevišķi.

Eļļas ar stabilām ekspluatācijas īpašībām, ilgi saglabā sākotnējo viskozitāti. Paredzētas izmantošanai ar pagarinātiem eļļas maiņas intervāliem augstas atdeves benzīna un vieglajos dīzeļdzinējos, kuri konstruēti darbam ar zemas viskozitātes eļļu, ar dinamisko viskozitāti 2,9 ... 3,5 mPa•s.

Šīs eļļas var nebūt pielietojamas dažos (sevišķi vecā izlaiduma) dzinējos, šaubu gadījumos lietošanas piemērotību nosaka katra konkrētā automobiļa „Ekspluatācijas rokasgrāmata”.

Liepajniex

ķip A1/B1 < A3/B3 < A5/B5

SL/CF < SM/CF

---------------------------------------------

Nu, augstaak tu ieraudziisi staavokli ACEA vieglo automobilju ellu frontee uz sho briidi. Pats redzeesi, kur ir atshkjiriibas ACEA sisteemas radiishanas briidii saakotneeji bija paredzeetas 3 ellu grupas, A, B un E. Logjiski , ka visaam grupaam bij jaasaakas ar , piemeeram, A1-xx, B1-xx, E1-xx. A1-xx atbilda uz to briidi visizplatiitaakajaam, xxW- 40 viskozitaates klases mineraalellaam ar apmeeram API SG darbspeeju klasi. Paareejaas kategorijaas bija taapat. Bet visas kaartis sajauca t.s. "energjiju tauposho" motorellu (energy conserving) paraadiishanaas tieshi shai motorellu grupaa. Paplashinaat saakotneejo klasifikaaciju nodoma tobriid nebija, taapeec shiim visaugstaakaas raudzes ellaam pieshkjiira to A1-xx kategoriju. Sekojoshi ieprieksheejaas A1 kljuva par A2, A2 par A3 , veelaak paraadiijaas arii A4, A5, to prasiija autoindustrija, veel veelaak saaka iisinaat rindas, tjipa anuleeja atsevishkjas kategorijas, kuru prasiibas stipri paarklaajaas ar blakusesoshajaam. Shai gadiijumaa, ja domaata ella ar "energy conserving" iipashiibaam, tad A1, ja "ilgispeeleejoshaa", tad A5, jebkuraa gadiijumaa peedeejais vaards ir autorazhotaajam, neviens ellas razhotaajs taadus ieteikumus uz sevi neuznjemsies!

Taa ka domaaju , tev vajag A1-xx vai A3-xx ellu, A5-xx tavam auto nevareetu buut parakstiita A cenaas atshkjiriiba meedz buut graujosha Taapat, kaa speciaalajaam "pumpe duese" diizelju ellaam pret parastajaam augstveertiigaam diizeljelljaam

Par API sisteemu tev taisniiba - tur viss iet alfabeetiskaa kaartiibaa.

Labi, baigi izpluudis essu Vareetu jau piedaavaat saitam nodrukaat kaadu foliantu par ellaam, shis tas ir, bet par velti es to nedariishu

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

kā būtu, ja Tu mēģinātu vienkāršāk izteikties... nu tjipa kā raimis...

vai Pirmais

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Master_D rakstīja: 15 000 un 20 000km eļļu maiņa ir marketinga triks.

Šāds intervāls lieliski ļauj samazināt apkopju izmaksas.

Turklāt ražotājam ir pie tirsas, cik tas auto nobrauc pēc garantijas beigām.

Viņu interesē, lai tas auto neizjūk pirmajos 3 gados vai 100 000km. Un tik, pa lielam, var nobraukt arī nemainot eļļu nemaz.

Pļē un smagajiem auto arī servisa intervālu pagarināšana ir mārketinga triks un bla, bla, bla ...

Tavu domāšanas attīstības līmeni eļļu ražotāju ķīmiķi jau kādu laiku būs apsteiguši !!!

P.S. Gribējās jau rakstīt pagājušajā gadsimtā, bet tad apdomājos, ka pats nemaz nezinu kad īsti šādas eļļas primoreiz parādījās, jo pats par tādām nu kadi 5 gadi atpakaļ tiku 1. reizi dzirdējis.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Skatos opim ar saprašanu pavisam čābīgi. Saprot tikai viekāršus nepaplašinātus teikumus no trīs vārdiem, divi no kuriem ir mātes valodā.

Brāga ir laba lieta, bet mēru tomēr ir jāzin...

es atturējos no asumiem... bet nu tu uzrāvies...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Yetti

kā būtu, ja Tu mēģinātu vienkāršāk izteikties... nu tjipa kā raimis... vai Pirmais

------------------------------------

Suu.i buus, vienkaarshos nepaplashinaatos teikumos , kaa te

ljaudis ieteica, baisi gari sanaaks Vells vinju zina, es 15+

gadus profesionaali ar shitaam lietaam tiku nodarbojies, maaciijies, praktizeejies utt., seminaarus riikojis un maaciibas,

kaut kaa allazh ljaudis visu ir sapratushi A kas tev likaas par kompliceetu?

WALA

Pļē un smagajiem auto arī servisa intervālu pagarināšana ir mārketinga triks un bla, bla, bla ...

Tavu domāšanas attīstības līmeni eļļu ražotāju ķīmiķi jau kādu laiku būs apsteiguši !!!

-----------------------------------

Taa laikam vareetu buut, tjipa, kaads tur marketinga triks, ja ellotaaji peec vispusiigas izmeegjinaashanas izlaizh tirguu ellu, kura kalpo smagajaa diizëlii, teiksim, 3 reizes ilgaak, bet maksaa tikai 2 reizes daargaak, kaa "parastaa' )))) Njemot veeraa lielo diizelju elloshanas sisteemu tilpumus, patereetaajam taa ir tiiraa ekonomija ...

P.S. Gribējās jau rakstīt pagājušajā gadsimtā, bet tad apdomājos, ka pats nemaz nezinu kad īsti šādas eļļas primoreiz parādījās, jo pats par tādām nu kadi 5 gadi atpakaļ tiku 1. reizi dzirdējis.

------------------------------------

Pareizi jau buutu bijis - taa sauktaas SHPD (Super High Performance Diesel) ellas ar garajiem mainjas intervaaliem paraadiijaas 1980-o gadu nogalee, savu uzvaras gaajienu taas saaka svineet jau 1990-ajos Liidz ar arvien advanceetaaku diizelju un, kas svariigi, izpluudes gaazu neitralizaacijas sisteemu ievieshanu, pie apvaarshnja strauji uzleeca veel vienas ellu grupas zvaigzne - UHPD (Ultra High Performance Diesel) Shodien i vienas i otras lieto pilnaa sparaa visaa pasaulee.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Nez kāpēc tad, kad es pirku savu Merivu, eļļas maiņas intervāls bija noteikts 15 tūkstošu km apmērā, bet tagad tas ir 30 tūkstoši km?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Nez kāpēc tad, kad es pirku savu Merivu, eļļas maiņas intervāls bija noteikts 15 tūkstošu km apmērā, bet tagad tas ir 30 tūkstoši km?

Nu reizēm pirmie intervāli arī citiem tiek noteikti īsāki. Piem Civic Type R, jo jamajam ir "jāpiebraukā" motors (laikam bija kaut kas ap 5 -10 K), un pat bija apgriezienu ierobežotājs zemāk uzlikc uz šo piebraukšanas laiku.

Laiks Reģ.: 12.04.2002
0 0 Atbildēt

Pēc idejas labs info, bet kāds topic nosaukumu vēl izlasa ?

Cik stulbam ir jaabūt cilvēkam, kas atbild par topicu saturu, ka pieļauj šādas atkāpes?! ja nevar savādāk - vienk. sakārtojiet. Miskate.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Laiks rakstīja: Pēc idejas labs info, bet kāds topic nosaukumu vēl izlasa ?

Cik stulbam ir jaabūt cilvēkam, kas atbild par topicu saturu, ka pieļauj šādas atkāpes?! ja nevar savādāk - vienk. sakārtojiet. Miskate.

ir kas sev pa pirkstiem mauc malku cērtot...

dīvaiņu ir daudz

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

topika nosaukums parasti ir aktuāls līdz 3.-4. lapai, ne vairāk.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Yetti

kā būtu, ja Tu mēģinātu vienkāršāk izteikties... nu tjipa kā raimis... vai Pirmais

------------------------------------

Suu.i buus, vienkaarshos nepaplashinaatos teikumos , kaa te

ljaudis ieteica, baisi gari sanaaks Vells vinju zina, es 15+

gadus profesionaali ar shitaam lietaam tiku nodarbojies, maaciijies, praktizeejies utt., seminaarus riikojis un maaciibas,

kaut kaa allazh ljaudis visu ir sapratushi A kas tev likaas par kompliceetu?

paldies, pieleca

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: topika nosaukums parasti ir aktuāls līdz 3.-4. lapai, ne vairāk.

Tu tokš esi riebīgs...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Laiks rakstīja: Pēc idejas labs info, bet kāds topic nosaukumu vēl izlasa ?

Cik stulbam ir jaabūt cilvēkam, kas atbild par topicu saturu, ka pieļauj šādas atkāpes?! ja nevar savādāk - vienk. sakārtojiet. Miskate.

Normālā topicā ( kas gan vairāk attiecas zu Forumiem) foruma admins šādos gadījumos sadala "pavedienus" - te visticamak to nevar izdarīt, tādēļ - infa paliek lielā mēslu kaudzē vismaz pagaidām kamēr nav parādījies "semantic web" aka web 2.0

P.S. Tas ka internets ir pilns ar labu info domāju ka nevienam nav noslēpums, bet kā jau dzīvē tas parasti notiek "zelts" ir dziļi norakts sū.. atvainojiet akmeņos un iežos.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Laiks rakstīja: Pēc idejas labs info, bet kāds topic nosaukumu vēl izlasa ?

Cik stulbam ir jaabūt cilvēkam, kas atbild par topicu saturu, ka pieļauj šādas atkāpes?! ja nevar savādāk - vienk. sakārtojiet. Miskate.

Normālā topicā ( kas gan vairāk attiecas zu Forumiem) foruma admins šādos gadījumos sadala "pavedienus" - te visticamak to nevar izdarīt, tādēļ - infa paliek lielā mēslu kaudzē vismaz pagaidām kamēr nav parādījies "semantic web" aka web 2.0

P.S. Tas ka internets ir pilns ar labu info domāju ka nevienam nav noslēpums, bet kā jau dzīvē tas parasti notiek "zelts" ir dziļi norakts sū.. atvainojiet akmeņos un iežos.

pljē kalnracis

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

tas nebija uz*******s

Walai bucha...

zinu, ka varu atrauties... bet tomēr

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Master_D rakstīja: 15 000 un 20 000km eļļu maiņa ir marketinga triks.

Šāds intervāls lieliski ļauj samazināt apkopju izmaksas.

Turklāt ražotājam ir pie tirsas, cik tas auto nobrauc pēc garantijas beigām.

Viņu interesē, lai tas auto neizjūk pirmajos 3 gados vai 100 000km. Un tik, pa lielam, var nobraukt arī nemainot eļļu nemaz.

Pļē un smagajiem auto arī servisa intervālu pagarināšana ir mārketinga triks un bla, bla, bla ...

Tavu domāšanas attīstības līmeni eļļu ražotāju ķīmiķi jau kādu laiku būs apsteiguši !!!

P.S. Gribējās jau rakstīt pagājušajā gadsimtā, bet tad apdomājos, ka pats nemaz nezinu kad īsti šādas eļļas primoreiz parādījās, jo pats par tādām nu kadi 5 gadi atpakaļ tiku 1. reizi dzirdējis.

Par smagajiem............Jaunajiem VOLVO vilcējiem ir pirmā eļla pie 12 000 un turpmāk ik pa 75 000 . Un vai viņiem ir uber krutāka tā eļla , vai viņiem slodze mazāka ....domāju ka nē

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

Par smagajiem............Jaunajiem VOLVO vilcējiem ir pirmā eļla pie 12 000 un turpmāk ik pa 75 000 . Un vai viņiem ir uber krutāka tā eļla , vai viņiem slodze mazāka ....domāju ka nē

eļļa noteikti ir kvalitatīvākā iespējamā, jo tur tas sancis "iesipjas" mazliet citādā veidā. bet slodze noteikti ka ir lielāka !!!

1.. 7 8 9 10 11 12 13
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti