Jauns vai vecs auto? - Forums - iAuto

Jauns vai vecs auto?

taaneko Reģ.: 30.07.2008

Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...

 
1.. 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ..88
taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

rudens68 rakstīja: Tas RX8 kautkā tomār neguva lietotāju atbalstu , kad parādījās jaunā izpildījumā viens otrs paredzēja rotorniekiem otru elpu ..... varbūt visas eko normas šo nokāva ?

Kas tad šo ir nokāvis? RX-8 ražo - jeb tu gaidīji ka šis masveidā tirgosies? Interesanti kāpēc? Tam motoram tāpat resurss ir kaut kādas 150 štukas, tas patērē benzīnu un tā jauda un grieze ir viduvēji - vai kāds no šiem faktoriem veicina popularitāti?

Sēdi ka labāk ārzemēs... Laatvijā tāpat muļķīšu bez Tevis pietiek...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Kas tad šo ir nokāvis? RX-8 ražo - jeb tu gaidīji ka šis masveidā tirgosies? Interesanti kāpēc? Tam motoram tāpat resurss ir kaut kādas 150 štukas, tas patērē benzīnu un tā jauda un grieze ir viduvēji - vai kāds no šiem faktoriem veicina popularitāti?

Msh- labi, saprotu ka nekā nejēdz no reņiem, bet nebiju domājis ka vispār nekā nejēdz no autobūves un šīs industrijas rozīnītēm. Ja 240 zs no 1,3L. pie 215 nm ir viduvējība, kas tad ir kruta?

p.n. varbūt pieraksties adītāju saitā? varēsi ar mājsaimniecēm apspriest adāmadatu garuma ietekmi uz dzijas krāsu...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

speciāli priekš MSH rx8.katit.ru/...

ru.wikipedia.org/...

kā teiktu širants-turpini nēsāt reklāmas lapeles DAUNI

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

A kāpēc uzreiz ir jālamājas

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Vispār jau sanāk tā, ka te n-tās lapas notiek strīds par neko.

Visi tak saprot, ka mazlietots tualetes papīrs nav labāks nekā nelietots,

un saprot arī to,

ka četrkārtīgais ir labāks gan par trīskārtīgo

gan par divkārtīgo,

... par vienkārtīgo pat nerunājot.

A pārējais ir lirika un mēģinājums taisnoties par to, kāpēc esi tur, kur esi...

Viss tak ir ļoti vienkārši...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

www.iauto.lv/...

www.iauto.lv/...

reku viens no iemesliem, kapēc topiks tapa uzcepts. J palasās ko cilvēki lieto, un ko iesaka, biki nav skaidrs, kapēc lieto vai kapēc iesaka...

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja: www.iauto.lv/...

www.iauto.lv/...

reku viens no iemesliem, kapēc topiks tapa uzcepts. J palasās ko cilvēki lieto, un ko iesaka, biki nav skaidrs, kapēc lieto vai kapēc iesaka...

Tas Tev naf skaidrs..

jo Tev ir sava pieredze un savs skatu lenķis...

un nez kāpēc Tu domā ka tāds būs visiem..

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

tuvo austrumu zemē nācās novērot, ka taupīgie iedzīvotāji pamperus žāvē otreizējai izmantošanai...

rgcwtxkmt9729w9 Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

Sviestc rakstīja: A kāpēc uzreiz ir jālamājas

Nu, kā kāpēc? Tāpēc, lai visi saprastu, ar ko ir darīšana - ir uzreiz redzams kultūras līmenis un cilvēka attīstības stadija.

rgcwtxkmt9729w9 Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

Sviestc rakstīja: A kāpēc uzreiz ir jālamājas

Lai gan vārdu "Daunis" varētu arī uztvert kā personvārdu (līdzīgi kā, piemēram, "Dainis"), jo savulaik tādu varēja atrast arī kalendārā, varbūt, taaneko zin msh īsto vārdu (nu, vai arī otro, kristīto jo pirmais, man šķiet, tomēr bija cits).

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

Sēdi ka labāk ārzemēs... Laatvijā tāpat muļķīšu bez Tevis pietiek...

Nuja, ar tevi

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

Msh- labi, saprotu ka nekā nejēdz no reņiem, bet nebiju domājis ka vispār nekā nejēdz no autobūves un šīs industrijas rozīnītēm. Ja 240 zs no 1,3L. pie 215 nm ir viduvējība, kas tad ir kruta?

p.n. varbūt pieraksties adītāju saitā? varēsi ar mājsaimniecēm apspriest adāmadatu garuma ietekmi uz dzijas krāsu...

Man nez kāpēc atkal liekas ka tu esi tas, kas nejēdz un kā jau nejēga, pulē raķeti uz lielu zirgspēku skaitu, jo, lūk, hreņa akmenslakmeta dT tik daudz nav Mani nefis ka tam motoram darba tilpums skaitās 1,3l [rēķina dažādi], mani arī īpaši nefis 240 lopi, jo latvijā ar mašīnā ieliktu motoru uz ceļa tos toč nav kur legāli pielietot - toties 210 nm ir smieklīgs cipars - pat kaut kādam aizvēsturiskam audī 10v turbo motoram ir vismaz 250 nm un ļoti zemu, un 1.9 TDI 202 - un vispār es jau biju gaidījis, ka tur būs maz griezes - galu galā, motors bez turbīnas, kur tos 240 lopus taisa divi metāla gabali, kuri griežas uz riņķi, nevis 6-8 kustoties turp atpakaļ - kur tad tā grieze lai rodas... Bet es nebiju gaidījis ka tās te būs tik maz - agrākiem motoriem griezes bija vairāk kā jaudas, acīmredzot tas renesis ir tjūnēts galvenokārt domājot par jaudu.

P.N. Bija ļoti jauki palasīties tās tavas divas lapas ar nepilnīgo informāciju ķeburu valodā

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Sviestc rakstīja: .....

.....

un saprot arī to,

ka četrkārtīgais ir labāks gan par trīskārtīgo

gan par divkārtīgo,

... par vienkārtīgo pat nerunājot.

......

Viss tak ir ļoti vienkārši...

Visādus papīrus tirgoju ļoooooti ilgus gadus, papīra kārtas ir tikai mārketinga triks, noteicošais ir izejviela (celuloze, makulatūra) un ražošanas process(ķīmija, receptūra).

Gluži tāpat kā auto. Nav viegli pārstrādājamiem materiāliem ilgmūžības.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis

pirms 18 stundām

Reitings: 409

Jūrmalas autoinspekcijai tiesām 80-tajos bija kādi pieci eksperimentali sarkani VAZ-21011 ar rotormotoriem. Bet cik atceros no to laiku poliču stāstiem, ilgi tie rotormotori nav kalpojuši. Bijušas problemas ar to iedarbināšanu, arī troksnis dzinējam lielāks, degvielas patēriņš lielāks. Priekšrocības: straujš uzrāviens, ātrums līdz 200km/h. Vieglāks svars.

Bet tas resurss rotorniekiem faktiski bija īss. Vēl kādu laiku tie poliči braukāja kūpinādami zilus dūmus - pēc tam jau salika atpakaļ parastos dvižokus.

====================

Jā, bija tāda lieta, un atbalsta vieta viņiem bija RAF,

Duntes ielā. Tur problēma bija tāda, ka vajadzēja

īpašu eļļu, toreiz lēja MS-20, "žiguleļļa" bija par šķidru,

SAE 50 vajadzēja. Mums pašiem arī bija "dienesta lietošanai" 2 gabali, tikai ne ar "vienrotora" Vankeļiem,

kā miličiem, bet ar divrotoru, 140 ZS tas daikts izpildīja.

Un vēl bija 3-rotoru Vankelis, RAF busā. Gāja baisi, bet rija arī nevāji! Turklāt ne degvielu - griezās tas nezvērs

lopā, bet RAF ātrumkārbai primārās vārpstas max ātrums bija parakstīts 4500 rpm ...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Lai salīdzinātu dzinējus, Vankeļa motora tilpums ir jāreizina ar 3! Visiem dzinējiem eksistē savs salīdzināšanas koefiecients.

1,3 X 3 = 3,9 L, tad 270 zirgi nemaz nav liels cipars.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja:

Un vēl bija 3-rotoru Vankelis, RAF busā. Gāja baisi, bet rija arī nevāji! Turklāt ne degvielu - griezās tas nezvērs

lopā, bet RAF ātrumkārbai primārās vārpstas max ātrums bija parakstīts 4500 rpm ...

Pļēēē...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Lai salīdzinātu dzinējus, Vankeļa motora tilpums ir jāreizina ar 3! Visiem dzinējiem eksistē savs salīdzināšanas koefiecients.

1,3 X 3 = 3,9 L, tad 270 zirgi nemaz nav liels cipars.

Safisies ?!?!? Kāds sakars tam koeficientam ar jaudas radītājiem reālā dzīvē - tas reizinātājs tiek piemērots sacīkšu auto lai vienādotu iespējas.

Tas ir gluži tāpat kā dažādu piedziņu auto šosejas sacīkstēs ir dažādi min. masas ierobežojumi. Ir skaidrs ka Audi quattro, Subaru AWD, Toyota Celica GT4, Mitsu Evo utml. vienā setā šosejā saliktu jebkuru citu auto pie vienādas masas un jaudas, un jo sliktāka saķere ar asfaltu - jo izteiktāk redzamas awd priekšrocības.

UN te ir tieši tas pats - Vankelim/Rotordzinējam ir daudz mazāk kustīgu detaļu, tas rada daudz mazāku iekšēju pretestību pats sev utml. - tas ir principā daudz efektīvāks dzinējs, tikai tam ir citas nepatīkamas nianses, bet ja iekšdedzes dzinēji vēl kādu laiku noturēsies - iespējams ka lielāku daļu problēmu tiks pieņemami atrisinātas.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

pats tu esi safisies

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

ja pieturamies tēmai, tad es par jaunu, kvalitatīvu auto. Un man ražotāja vēsturei ir nozīme. Par cenu šeit nerunāsim, jo kādam māte, kādam meita, citam kleita. Domāju ka auto optimālais vecums ir kādi desmit gadi vai kādi 400 000 km, pēc tam tas jau pārvēršas par hobija auto.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Šodien Toyotas salonā ievērtēju jauno Toyota-Verso-S. Man patīk šāds auto Linea Sol komplektācijā ar 1,4 litru 90 zirgspēku dīzeļmotoru un 6 pakāpju mehānisko ātrumkārbu. Tādam cena ir 12430 lati. Ieskrējiens līdz 100 km/h 12,1 sekunde, maksimālais ātrums 175 km/h. Maksimālais griezes moments 205 ņūtonmetri pie 1800-2800 apgriezieniem. Vidējais dīzeļdegvielas patēriņš 4,3 litri uz 100 km, tai skaitā pilsētā 5,0 litri, bet pa šoseju 3,9 litri uz 100 km.

www.toyota.lv/...

Toyota-Verso-S pēc izmēriem un iekārtojuma ir ļoti līdzīgs manai Merivai, tāpēc arī ir ļoti iekārojams.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

400 000 km lielākā daļa tagadējo auto nav spējīgi izturēt! Tie nav vecie Merši, kur miljons bija parasta lieta. Priecājies ka 300 t km noripo, tālāk jau vai tolmets vai kapitalka!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Safisies ?!?!? Kāds sakars tam koeficientam ar jaudas radītājiem reālā dzīvē - tas reizinātājs tiek piemērots sacīkšu auto lai vienādotu iespējas.

Tas ir gluži tāpat kā dažādu piedziņu auto šosejas sacīkstēs ir dažādi min. masas ierobežojumi. Ir skaidrs ka Audi quattro, Subaru AWD, Toyota Celica GT4, Mitsu Evo utml. vienā setā šosejā saliktu jebkuru citu auto pie vienādas masas un jaudas, un jo sliktāka saķere ar asfaltu - jo izteiktāk redzamas awd priekšrocības.

UN te ir tieši tas pats - Vankelim/Rotordzinējam ir daudz mazāk kustīgu detaļu, tas rada daudz mazāku iekšēju pretestību pats sev utml. - tas ir principā daudz efektīvāks dzinējs, tikai tam ir citas nepatīkamas nianses, bet ja iekšdedzes dzinēji vēl kādu laiku noturēsies - iespējams ka lielāku daļu problēmu tiks pieņemami atrisinātas.

Nu, īedgars sajauca, jāreizina ar divām reizēm. Sanāk 2,6l. Bet honda ražo četru katlu atmosfērisku virzuļmotoru, kas dod tādus pašas jaudas un griezes ciparus ar divu litru darba tilpumu...

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Šodien Toyotas salonā ievērtēju jauno Toyota-Verso-S. Man patīk šāds auto Linea Sol komplektācijā ar 1,4 litru 90 zirgspēku dīzeļmotoru un 6 pakāpju mehānisko ātrumkārbu. Tādam cena ir 12430 lati. Ieskrējiens līdz 100 km/h 12,1 sekunde, maksimālais ātrums 175 km/h. Maksimālais griezes moments 205 ņūtonmetri pie 1800-2800 apgriezieniem. Vidējais dīzeļdegvielas patēriņš 4,3 litri uz 100 km, tai skaitā pilsētā 5,0 litri, bet pa šoseju 3,9 litri uz 100 km.

www.toyota.lv/...

Toyota-Verso-S pēc izmēriem un iekārtojuma ir ļoti līdzīgs manai Merivai, tāpēc arī ir ļoti iekārojams.

Ar vārdu .....ievērtēju .....jāsaprot ,ka tika veikts arī testa brauciens ?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Nee, tikai paseedeeju salonaa un izlozhnjaaju bagaazhnieku.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: 400 000 km lielākā daļa tagadējo auto nav spējīgi izturēt! Tie nav vecie Merši, kur miljons bija parasta lieta. Priecājies ka 300 t km noripo, tālāk jau vai tolmets vai kapitalka!

Atkal jau tukša diršana ! Agrāk viens auto daudz ilgāk uzturējās viena īpašnieka rokās, lukusa auto bija daudz vienkāršāki apkalpošanā utml. Tauta arī saudzīgāk izturējās pret saviem drapakiem. Tagad tik daudz nejēgu apkalpo autosus, ka daļa auto mirst priekšlaicīgi cilvēku kļūdas dēļ. Ja pajautāsi kaut vai tem pašiem meršu vai omegu taksistiem Rīgā - būsi pārsteigts !!!

Protams teiksim 1,3 litru motoram nevar īsti gribēt 400'000 nobraukumu izņemot pie ļoti saudzīgiem ekspluatācijas apstākļiem, bet visam kas virs 2 litri - 400K pie normālas ekspluatācijas nav problēma.

Jā protams ir dzineji kas ir kaprīzāki pret pārkaršanu utml. - bet tad atkal - tā tad vais nav normāļa ekspluatācija - tad īpašnieks ir nolaidis lažu un pats "samazinājis" ekspluatācijas ilgumu.

1.. 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ..88
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti