topinamburs rakstīja:
Es domāju tas taaneko vienkārši melo. Tie viņa apdziedātie “nelieši” brauca visticamāk ar 90 kmh.
Un Tu neatbildēji uz jautājumu!
topinamburs rakstīja:
Es domāju tas taaneko vienkārši melo. Tie viņa apdziedātie “nelieši” brauca visticamāk ar 90 kmh.
Un Tu neatbildēji uz jautājumu!
topinamburs rakstīja:
pats pierādi savus melus. Tumsā un lietū auto marku grūti precīzi noteikt, kur nu vēl vadītāja parsonību.
Tumsu un lietu visādi irbīši un citi tava tipa padauzas vienmēr min kā aiaiai faktoru, kas attaisno dajebko.
Par apdzīšanu vispār kā tādu un tās iemesliem vispār kā tādiem jau rakstiju nedaudz augstāk tepat topikā.
Un jā. Rīgā biju nedaudz pēc 8 vakarā, manai mašīnai starp citu ir lampas, un es braucot esmu spējīgs pagriezt galvu un redzēt kas notiek apkārt. Tava replika vien parāda, kas tu esi uz ceļa, jo tieši lēnajiem skatiens ir piekalts ceļam priekšā un spidometram. Tādi kā tu pat spoguļos nav spējīgi paskatīties.
Un- Tu neatbildēji uz jautājumu.
taaneko rakstīja:
topinamburs rakstīja:
pats pierādi savus melus. Tumsā un lietū auto marku grūti precīzi noteikt, kur nu vēl vadītāja parsonību.
Tumsu un lietu visādi irbīši un citi tava tipa padauzas vienmēr min kā aiaiai faktoru, kas attaisno dajebko.
Par apdzīšanu vispār kā tādu un tās iemesliem vispār kā tādiem jau rakstiju nedaudz augstāk tepat topikā.
Un jā. Rīgā biju nedaudz pēc 8 vakarā, manai mašīnai starp citu ir lampas, un es braucot esmu spējīgs pagriezt galvu un redzēt kas notiek apkārt. Tava replika vien parāda, kas tu esi uz ceļa, jo tieši lēnajiem skatiens ir piekalts ceļam priekšā un spidometram. Tādi kā tu pat spoguļos nav spējīgi paskatīties.
Un- Tu neatbildēji uz jautājumu.
Viens muļķis var uzdot tikdadz tukšu jautājumu…
Nu, tad ir jautājums, vai pa slidenu asfaltu ierobežotas redzamības apstākļos ir jābrauc uz 115km/h.
Jo tādos apstākļos var pagadīties pretībraucējs ar tādiem LUKTURIEM. Un tieši tajā vietā ceļam ir neliela, pavisam neliela novirze no taisnas līnijas. Un tad tu attopies, ka labās puses riteņi brauc pa granti.
Aprakstītā lauku veča situācija no vienkāršas (atrodas blakus papildjoslai pirms luksofora, pirms kuras visi stāv mierā un daži lēni pērvietojas uz papildjoslu) tiek nemitīgi “uzlabota” katra personīgajam narratīvam par lēnajiem traucēkļiem. Uztvere un situācijas izvērtējums. Rakstītam tekstam ar pievienotu zīmējumu.
Viņš grib aizbraukt no tā daudzjoslu ceļa, viņu vajag palaist braukt un aizmirst.
Tūlīt jau 1. zeptembers bet iA exxpertu koppiena vēl nava dzemdējuse jaunos, Uzlabotos CSN. Nu jā, tā jau mēdz atgadīties, kad grib ar vissiem pa labam....
Ko jūs sakait par zistēmu, kad AV bļitku var dabūt tikai pēc valsts militārā dienesta? Pirmkārt, atkristu visi modes blogeri un damočkas, kas kārtējā auto krāsu pieskaņo sezonas aktuālajai nagu lakas krāsai. Otrkārt, auto vadīšanas apmācības pastiprinātas atbildības apstākļos nāktu par labu apmācāmajam un satiksmei kopumā. Treškārt, apmācību izstiepjot visa dienesta garumā, ir cerības ka kaut kas nosēdīsies galvās, īpaši ja par kļūdām tiek pie papildus norīkojumiem u.c. motivējošiem passākumiem. Neredzēji situāciju priekšā - rakt ierakumus. Neredzēji situāciju aiz sevis - rakt ierakumus. Radīji avārijas situāciju - nomazgāt smago tehniku, 3 gab. un pēc vakariņām iet triecienā pret rītausmu, ar pilnu uzkabi. Lai refleksu līmenī brauktu, nevis staipītu vafeli radio pavadībā.
Laba ideja. Šis būtu labs pirmais solis no pastāvošā policejiskā režīma pāriet uz attīstāku militāro diktatūru.
Negribi aizstāvēt savu valsti, vari braukt uz austrumiem un balstīt diktatūru tur. Kontraktu parakstīsi tai pat dienā, kad dabūsi pilsonību - vai pat pirms tam. Vari braukt uz Āziju, tur par staigājošo kredītkarti arī priecāsies. Uz ASV tev gan laikam vairs nespīd, tur brīvpusdienas iet uz beigām. Dienvidamerika? Austrālija? Kur tevi gaida?
Es gribu aizstāvēt savu valsti pret valdošo noziedzīgo rezīmu, kam ir pakļauta armija. Ko nu?
Mjā, kārtējam Che uznākušas smagas pārdomas. Nu izdomā, vai ar konstitucionāliem līdzkļiem aizstāvēsi vai lūkosi pēc kardinālākām metodēm.
Nav nekadas pārdomas, tikai atbildu uz debilu piedāvājumu aizstāvet valdošo režīmu un melot, ka tas ir tas pats. kas “savu valsti”. Starp citu, ar tevis piesauktajiem “konstitucionālajiem līdzekļiem” Putins jau ir nostiprinājis okupēto teritoriju piederību - tas ir tas uz ko tu velc, putinist?
dibini partiju, un lien politikā... bet pag pag, visas pajoliņu nišas jau aizsistas, atliek tikai izvēlēties pie kādiem opozicionāriem piesisties!
Latvijā sen jau vairs nav reālas opozīcijas un “līšanu politikā” kontrolē varai lojāli specdienesti.
nubet tad taisi, jeb ķirzakcilvēki arī to traucē?
Taisīt KO?
savu īsto, vienīgo, un pareizo politiku, partiju, un beidzot ieved tautu saulītē
Un kā piedāvā pirms tam likvidēt dienestus, kas sargā pastāvošo varas režīmu? Demokrātiski to nevar - pārāk daudz ir tādu noderīgo idiotu, kā tu, kas par viņiem balso. Tāpat, kā Krievijā par viņu draudziņu Putinu.
Kad tiksi pie varas varesi pilnīgi demokrātiski ieviest proletariāta diktatuūru
0pis rakstīja:
Tūlīt jau 1. zeptembers bet iA exxpertu koppiena vēl nava dzemdējuse jaunos, Uzlabotos CSN. Nu jā, tā jau mēdz atgadīties, kad grib ar vissiem pa labam....
Ko jūs sakait par zistēmu, kad AV bļitku var dabūt tikai pēc valsts militārā dienesta? Pirmkārt, atkristu visi modes blogeri un damočkas, kas kārtējā auto krāsu pieskaņo sezonas aktuālajai nagu lakas krāsai. Otrkārt, auto vadīšanas apmācības pastiprinātas atbildības apstākļos nāktu par labu apmācāmajam un satiksmei kopumā. Treškārt, apmācību izstiepjot visa dienesta garumā, ir cerības ka kaut kas nosēdīsies galvās, īpaši ja par kļūdām tiek pie papildus norīkojumiem u.c. motivējošiem passākumiem. Neredzēji situāciju priekšā - rakt ierakumus. Neredzēji situāciju aiz sevis - rakt ierakumus. Radīji avārijas situāciju - nomazgāt smago tehniku, 3 gab. un pēc vakariņām iet triecienā pret rītausmu, ar pilnu uzkabi. Lai refleksu līmenī brauktu, nevis staipītu vafeli radio pavadībā.
Veloderastiem ļaut piedalīties satiksmē tikai tad kad viņi ir nosūtījuši csdd pierādījumus kā apspīlētos triko dupsējās vērmanītī.
Varēji jau uzrakstīt ko jaunu, bet atgremoji veco domu telpā. Jā, arī velosipēdisti ir jāapmāca - vislabāk sākt jau ar skolām. Sākt ar vispārējiem CSN un panākt, lai cilvēki saprot kā darbojas satiksme, kas ir pamatā efektīvai un drošai satiksmei. Zināt volosipēdista pienākumus un tiesības, bet galvenais - neuztvert auto kā bubuli vai iebrucēju no kosmosa. Tad arī nebūtu pieaugušo, kas minas pa ietvi un vēl zvana gājējiem.
Vai tik beidzot nebūtu laiks sākt domāt par jauniem, pilnībā pārstrādātiem CSN?
Sveicināti mūsu dārgie un nenovērtējami vērtīgie sabiedrības locekļi.
Patreiz, pa lielam visā civilizētajā pasaulē lietotie ceļu satiksmi un uzvedību uz autoceļiem regulējošie noteikumi ir pieņemti sasodīti sen. Tad, kad tie tika domāti un pieņemti par labiem esam, bija citi laiki, citi tikumi un arī vērtību skalas bija citas. Automašīnu blīvums uz ceļiem bija mazāks, ekoloģijas tēma neizraisija histēriju/-as/. Cita bija arī attieksme pret laiku. Tā bija daudz. Daudz brīva laika.
Tagad daudz kas ir mainijies un vajadzētu padomāt arī par to vai kardinali nav jāmaina noteikumi, kas regulē mūsu uzvedību uz koplietošanas ceļiem.
Patreizēkos noteikumos vajadzētu iestrādāt reālus ilgtermiņa risinājumus, kas paaugstinās satiksmes drošību reāli, uzlabos ekoloģiju reāli un reāli piespiedīs vieniem satiksmes dalībniekiem rēķinaties ar citiem satiksmes dalībniekiem.