Bradypus rakstīja:
topinamburs rakstīja:
tie, kas brauc ātrāk, traucē tiem, kas izvēlas braukt atļautā ātruma ietvaros. Tā ir vai nav??
Traucēt citiem var jebkurā ātrumā. Lielākā daļa ātro netraucē, bet daži traucē. Daži lēnie netraucē, bet lielākā daļa traucē. Un nē - ne jau ātrums ir noteicošais, bet vadītāja prasmes un rekināšanās ar citiem. Netraucē tie, kas prot braukt un rēķinās ar citiem. Traucē tie, kas neprot un nerēķinās… Un tieši dēļ neprasmes lielākā daļa traucētāju ir vienlaikus arī lēnie.
Subjektīvi! Tas viss ir iedomās. Jo netraucējošs (pozitīvais) tiek uztverts par normu, un pat netiek ievērots, kamēr traucēklis tiek izbazūnēts pa visu auto salonu, pie vakariņu galda, un internetā.
Vai tik beidzot nebūtu laiks sākt domāt par jauniem, pilnībā pārstrādātiem CSN?
Sveicināti mūsu dārgie un nenovērtējami vērtīgie sabiedrības locekļi.
Patreiz, pa lielam visā civilizētajā pasaulē lietotie ceļu satiksmi un uzvedību uz autoceļiem regulējošie noteikumi ir pieņemti sasodīti sen. Tad, kad tie tika domāti un pieņemti par labiem esam, bija citi laiki, citi tikumi un arī vērtību skalas bija citas. Automašīnu blīvums uz ceļiem bija mazāks, ekoloģijas tēma neizraisija histēriju/-as/. Cita bija arī attieksme pret laiku. Tā bija daudz. Daudz brīva laika.
Tagad daudz kas ir mainijies un vajadzētu padomāt arī par to vai kardinali nav jāmaina noteikumi, kas regulē mūsu uzvedību uz koplietošanas ceļiem.
Patreizēkos noteikumos vajadzētu iestrādāt reālus ilgtermiņa risinājumus, kas paaugstinās satiksmes drošību reāli, uzlabos ekoloģiju reāli un reāli piespiedīs vieniem satiksmes dalībniekiem rēķinaties ar citiem satiksmes dalībniekiem.