Vai tik beidzot nebūtu laiks sākt domāt par jauniem, pilnībā pārstrādātiem CSN? - Forums - iAuto

Vai tik beidzot nebūtu laiks sākt domāt par jauniem, pilnībā pārstrādātiem CSN?

taaneko Reģ.: 30.07.2008

Sveicināti mūsu dārgie un nenovērtējami vērtīgie sabiedrības locekļi.

Patreiz, pa lielam visā civilizētajā pasaulē lietotie ceļu satiksmi un uzvedību uz autoceļiem regulējošie noteikumi ir pieņemti sasodīti sen. Tad, kad tie tika domāti un pieņemti par labiem esam, bija citi laiki, citi tikumi un arī vērtību skalas bija citas. Automašīnu blīvums uz ceļiem bija mazāks, ekoloģijas tēma neizraisija histēriju/-as/. Cita bija arī attieksme pret laiku. Tā bija daudz. Daudz brīva laika. 

 Tagad daudz kas ir mainijies un vajadzētu padomāt arī par to vai kardinali nav jāmaina noteikumi, kas regulē mūsu uzvedību uz koplietošanas ceļiem. 

Patreizēkos noteikumos vajadzētu iestrādāt reālus ilgtermiņa  risinājumus, kas paaugstinās satiksmes drošību reāli, uzlabos ekoloģiju reāli un reāli piespiedīs vieniem satiksmes dalībniekiem  rēķinaties ar citiem satiksmes dalībniekiem.

 
1 2 3 4 5 6
darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Rekur brīnišķīgs tupuma piemērs. Filmētājs pats izprovocē konfliktsituāciju, tad vēl kāpj ārā skaidroties. Un drausmīgākais ir tas, ka tam idiotam liekas, ka viņam ir taisnība, jo "es braucu ar atļauto ātrumu, un nevienam nav mani jāapdzen". Toties apdzīvotā vietā ātrumu samazināt nesteidzas. Mudaks pa dzīvi vobšem. www.la.lv/video-pie-sarkanas-gaismas-izkapu-ara-lai-parunatos-soferis-iemuzina-agresivu-bmw-vaditaju

core Reģ.: 03.01.2017
3 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Rekur brīnišķīgs tupuma piemērs. Filmētājs pats izprovocē konfliktsituāciju, tad vēl kāpj ārā skaidroties. Un drausmīgākais ir tas, ka tam idiotam liekas, ka viņam ir taisnība, jo "es braucu ar atļauto ātrumu, un nevienam nav mani jāapdzen". Toties apdzīvotā vietā ātrumu samazināt nesteidzas. Mudaks pa dzīvi vobšem. www.la.lv/video-pie-sarkanas-gaismas-izkapu-ara-lai-parunatos-soferis-iemuzina-agresivu-bmw-vaditaju

Teksts arī labs, es to tulkotu šādi:

"šis BMW man sēdēja aizmugurē, es braucu pa otro joslu pat ātrāk par atļauto" - es pārkāpu, tāpēc viņš drīkstēja pārkāpt tikpat cik es, bet ne vairāk, es uz ceļa nosaku cik drīkst pārkāpt. Par to ka atrašanās kreisajā joslā bez vajadzības arī ir pārkāpums nerunāsim.

"Tā kā bijām jau apdzīvotā vietā, viņš sāka strauji bremzēt un, lai neieliktu viņam pakaļā, man bija jādara tieši tas pats" - ja viņš nebūtu bremzējis, es būtu vilcis cauri apdzīvotai vietai neatmetoties, bet tagad man nācās bremzēt, viņš man traucēja pārkāpt, tik cik es esmu noteicis.

Un vēl viņš visu laiku piemin apdzīšanu, gribētu to redzēt.

Bet vispār šādi "pareizie" idioti ir savairojušies. Īsā laikā divus šādus apsteidzot pa labo pusi, kad esmu garām, pie tam nepiegriežot viņiem priekšā, kā šajā video, viņi ieslēdz tālos. Un šodien bija vēl īpašāks gadījums, 90 vietā viens brauc 75-80, es viņu apdzenu, un šis arī ieslēdz tālos, nebūtu aiz mums vēl citas mašīnas, būtu apstājies un pajautājis, kas viņam sāp.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
2 4 Atbildēt

Sestdien bija šāds atgadijums iz dzīves.

Ceļa posms no Ieriķiem uz Siguldu. Vakars pēc 8. Ceļš sauss, līkumains, pārsvarā braukšanas joslas atdalītas ar nepārtrauktu balto līniju. Vietas, kur nav aizlietgts apdzīt- reti un īsas. Redzamība laba.

Pirms Līgatnes satiksme sabremzējas un no 90+ uz +/-70 pa priekšu locās kolonna no kādām 7-9 mašīnām, galvgali neredz.

Tā nu visi brauc, Līgatnē arī nepārsteidzoši +/- 40 km/h. Izbraucot cauri- viss turpinās atkal +/- 70. Ielīkumojam vidējā ātruma darbības zonā. Oooo nu jau 70 un zemāk, kolonnā pavadītas jau minūtes 15.  Apdzīt nevar jo vai nu nav redzamības līkumu dēļ, vai  nu pretīmbraucēji vai baltā nepārtrauktā. Saprotu, ka līdz Siguldai vēl tālu, ceļš līdz un arī pašā Siguldā tā pati viena josla un iespēja  tikt laicīgi mājās ar sievieti un bērnu un pavadīt vakaru mājās, ģimenes lokā omulīgā atmosfērā, sarūk ar katru mirkli pavadītu šeit, šajā saliedēto, dziļi toleranto vadītāju grupā. Nu tad pie iespējas pāri nepārtrauktajai, apdzenot stipri vairāk  kā vienu transportalīdzekli, ar ātrumu 140+ apdzīšanas beigās... UN tas viss tikai dēļ AUDI A3 sudrabainā krāsā. Veseli 3 rupji CSN pārkāpumi. vienam tikai tapēc ka kāds brauc ar -30 no iespēkamā.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
5 1 Atbildēt

No Augšlīgatnes līdz Siguldai ir apmēram 10km. Starpība ir reāli mazāk kā 5 minūtes.  Saki godīgi, ka brūnais spruka biksēs un nevarēji nociesties līdz dirstuvei.

0pis Reģ.: 16.02.2023
5 0 Atbildēt

Es jau ar galvā parēķināju - attālums tur pāris minūšu braucienam. Kas zīmīgi - viņu satrauc kāds, kas brauca lēnāk par viņu, bet nesatrauc tas, ka nav apprecējis sievieti (jo tad teiktu sieva un bērns) un dzīvo grēkā. Un šitāds pagāns vēl pārējos mācīs dzīvot! 😄

taaneko Reģ.: 30.07.2008
3 5 Atbildēt

Re kur spilgts piemērs vienvirziena domāšanai.

A. Sieviete un bērns varbūt nav mani, varbūt esmu tos atradis pa ceļam vai teiksim nolaupijis?

B. Siguldas esamība vai neesamība uz ceļa jau neko neatrisina. Ceļš pēc siguldas turpinās.

C. Šādi braucēji ir tikpat neprognozējami, kā alkoholu lietojušie. Kāpēc nedrīkst braukt alkohola iespaidā? Tāpēc ka- un seko virkne iemeslu. Tieši tāda pati virkne ir nedrošiem, nepārliecinātiem braucējiem.

650 Reģ.: 25.01.2017
6 2 Atbildēt

Tiešām nespēju iebraukt- ko tad īsti kurš te "atbalsta".Kāds vispār ir mērķis, dēļ kura katrs tas atsevišķais "kurš" uz tā ceļa ir izbraucis.Vai tiešām visai Valstij (un visai Satiksmei) ir katrreiz jānotiek tieši vadoties pēc tā vislielākā Loha (visvājākā Posma).  

Tur nav jābūt nemaz nekādiem cēsu lohiem tumšā naktī aiz nepārtrauktās līnijas līgatnē.Pietiek reku gaišā dienas laikā tepat uz tā paša lohu apssēstā "jūrmalas apvedceļa".

To tur nieka 2,3,4 un/vai 5min ieekonomēšanas pretinieki acīmredzami to "savu" ceļu izmanto kaut kādiem saviem "plezīra" nolūkiem.Ko (bez šaubām) neviens viņiem nevar Liegt.

Reti kurš normāls ikdienas braucējs ies tā labprātīgi dāsni šķiesties ar šim te minūtēm, lai gada koplaikā lieku nedēļu pavadītu šo te (katrreiz tik dažādi individuāli Interesanto) lohu kompānijā.Vai kur nu vēl kāds/tāds, kurš uz šī paša ceļa atrodas kādos "darba" vai "pienākuma" nolūkos.

Lai sakarīgi spriestu par jēdzienu "steigties",katram tam spriedējam būtu jābūt vismaz dažas reizes personīgi pabijušam tādos reālos "steigas" apstākļos.Iespējams (visdrīzāk) pašiem tiem dedzīgākajiem spriedējiem šādas reālas saskares vispār reāli nav bijis. 

Ja lohdelegācijas priekšgalā brauc viens tāds tas  suudrabainaiss ā3, tad (visdrīzāk) tas vislielākais Lohs ir tieši tas, kurš velkas kā pirmais AIZ tā!

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
3 0 Atbildēt

taaneko rakstīja: Sestdien bija šāds atgadijums iz dzīves.

Ceļa posms no Ieriķiem uz Siguldu. Vakars pēc 8. Ceļš sauss, līkumains, pārsvarā braukšanas joslas atdalītas ar nepārtrauktu balto līniju. Vietas, kur nav aizlietgts apdzīt- reti un īsas. Redzamība laba.

Pirms Līgatnes satiksme sabremzējas un no 90+ uz +/-70 pa priekšu locās kolonna no kādām 7-9 mašīnām, galvgali neredz.

Tā nu visi brauc, Līgatnē arī nepārsteidzoši +/- 40 km/h. Izbraucot cauri- viss turpinās atkal +/- 70. Ielīkumojam vidējā ātruma darbības zonā. Oooo nu jau 70 un zemāk, kolonnā pavadītas jau minūtes 15.  Apdzīt nevar jo vai nu nav redzamības līkumu dēļ, vai  nu pretīmbraucēji vai baltā nepārtrauktā. Saprotu, ka līdz Siguldai vēl tālu, ceļš līdz un arī pašā Siguldā tā pati viena josla un iespēja  tikt laicīgi mājās ar sievieti un bērnu un pavadīt vakaru mājās, ģimenes lokā omulīgā atmosfērā, sarūk ar katru mirkli pavadītu šeit, šajā saliedēto, dziļi toleranto vadītāju grupā. Nu tad pie iespējas pāri nepārtrauktajai, apdzenot stipri vairāk  kā vienu transportalīdzekli, ar ātrumu 140+ apdzīšanas beigās... UN tas viss tikai dēļ AUDI A3 sudrabainā krāsā. Veseli 3 rupji CSN pārkāpumi. vienam tikai tapēc ka kāds brauc ar -30 no iespēkamā.

Muldēšana. 1. Pleskavas šoseja ir viena no, ja ne pati taisnākā šaipus Gaujas!

2. Tajā ceļa posmā lai pazaudētu 15 minūtes ir jābrauc 2x lēnāk par atļauto. Max 5 min tu tur varēji zaudēt. 

Aizej un nomierinošu tēju iedzer. 

Kaut es arī tur reizi pa reizei kādu apdzenu, un gadās, ka drusciņ nākas par +50 pārsniegt, tomēr man nešķiet, ka ar steigu lēnie jāsoda un noteikumi jāpielāgo MAN

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 0 Atbildēt

taaneko ir tieksme pārspīlēt ciparus, lai būtu lielāks "taisnīgais sašutums". Tas posms ir 20 km. Pēc waze 18 min. Lai tajā zaudētu vēl 15 min, jābrauc ar divriteni.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Ieteicams jau gan būtu rūpīgāk izlasīt.Gan pašu tekstu, gan arī zemtekstu.Viņš nerakstīja, ka pazaudējis 15min, rakstīts bija, ka pavadījis 15min kolonnā (ar Lohiem).

Bet tas vispār pareizi, iecietībai ir jābūt bezgalīgai.Katru reizi, kad kāds reālistiski apraksta dažādus tos sasspīlējuma izveidošanās piemērus,jāliek ir pretīm kādu tādu otrādu demagoģiju.Un (protttams) visi tie kretīni, kuri šādos gadījumos tiek reāli izprovocēti uz bīstamu situāciju radišanu- tie taču visi "lasa" iA.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Vainīgs. Izlasīju kritiķa topinambura komentāru, nevis pašu literāro darbu.  Tomēr:

"Pirms Līgatnes satiksme sabremzējas un no 90+ uz +/-70 " Sasodīts, patiešām: maps.app.goo.gl/fhGNhq356g4RLupSA

maps.app.goo.gl/X6NenGWksfvu1Wyh9

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt
imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

"Gudrs ēzelis nesacenšas ar zirgu" :-/

0pis Reģ.: 16.02.2023
2 0 Atbildēt

taaneko nav manīts, laikam dūšīgi strādā pie jaunās, pārstrādātās CSN redakcijas. Labi, netraucēsim cilvēku, skat ka beigās nokļūs Jaungada šovā kā "cilvēks, kam teju izdevās reorganizēt represīvo antihumāno sistēmu".

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 2 Atbildēt

https://www.la.lv/video-ka-tadiem-tiesibas-var-dot-nokaitinats-soferis-parada-kura-tipa-autovaditaji-vinaprat-ir-visbistamakie

 

Iepurkšķināšu arī šeit heiteriem par prieku.

Kā jau kautkur teicu- ne vienmēr problēmas risinājums ir sasniedzams veidā, kurš kāda izvēlēts par vienīgo pareizo.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tas ir drusku par traku, ja kravas auto jau sāk tevi “stumt” …

|Vēl var saprast ja kāds konkrēts večuks brauc pie stūres … Bet nu vidējā josla gan liecina par kaut ko pavisam citu …

0pis Reģ.: 16.02.2023
2 1 Atbildēt

…kaut vai notaurē viņu līdz nemaņai…tu jau nezini kādēļ cilvēks tā brauc…

 

Nu re, neko nezinām par iemesliem, bet nelaidīsim garām iespēju kādu notaurēt līdz nemaņai. Vai šo autoru nevajadzētu sūtīt pie klīniskā specciālista? Lai noārstē līdz nemaņai ☺️

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 1 Atbildēt

Pagājušonedēļ redzēju.

Uz Ulmaņa gatves dzelzsceļa pārvada virzienā uz Jūrmalu divi auto saskārušies, redzamu bojājumu nav, bet viena josla uz tilta ciet. Rezultātā korķis pa 3 joslām līdz Zaķusalai. Stāvēja visi. 

Pieņemsim, ka tajā korķī bija kādas 300-400 mašīnas un 1000 cilvēku (ieskaitot tos, kas nīka sabiedriskajā transportā). 

Un ja parēķina cik tika saražots CO² pa šīm 20-30 nelietderīgi nostāvētajām minūtēm?

Un ja parēķina cik kopsummā tika zaudēts cilvēkresursu un laika?

Tie kas raksta: " ai sūds, ko tur 10 minūtes" 

Pirmkārt tās nav 10 minūtes uz ceļa posmu. Matemātiskās minūtes ir tikai 70-80% no reālajām minūtēm.

Otrkārt aprakstītajā gadijumā- 1000×30÷60÷24= 20, 83 diennaktis. Kolonnā pavadītais laiks ir visu iesaistīto zaudētais laiks, par kuru kādam nāksies atbildēt, kādam nāksies atgūt...

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 1 Atbildēt

Nu tieši tā. 

IMO šo visu var izbeigt, ja CSN pieregulē kā Norvēģijā - tur kolonnas galvgalī esošajam IR PIENĀKUMS nobraukt malā un palaist kolonnu garām. Ņemot vērā, ka tam nav nekur jāsteidzas, IMO to mierīgi var šādi sadarīt Un satiksme būs mierīgāka un frontālie mazāk

 

0pis Reģ.: 16.02.2023
2 1 Atbildēt

Cik auto (gab) skaitās kolonna? Mūsējie, skaitot savu asti, nepamanīs auto sev priekšā un uztaisīs neapbraucamu CSNķērsli.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 4 Atbildēt

3 viens tev priekšā, tu un viens aiz tevis.

Redz jau sākās atrunas, nevaru, nespēju.

 

0pis Reģ.: 16.02.2023
2 0 Atbildēt

Ko tu runā - viens pirms manis nav mana problēma, un viens aiz manis nu nekādi nav kolonna. Tātad, cik auto aiz manis kvalificējas kā kolonna?

 

Starp citu, piedāvājums mainīt CSN - intensīvas satiksmes apstākļos netuvoties priekējam tuvāk kā par 100m. Tādā veidā neveidotos kolonna.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 4 Atbildēt

Šodien 13.30 Salu tilts; Zaķusala. Viens nemāk izmantot ieskriešanās joslu, otrs nemāk prognozēt notikumus un neredz to kas notiek apkārt uz ceļa. Rezultātā- ātrie, policija un evakuātors. 

Kamēr nesāksies cīņa pret nemākulīgajiem un droši braukt nespējīgajiem braucējiem tikmēr nekas nemainīsies.

 

VAI ARĪ

 

JĀAIZLIEDZ piedalīties satiksmē automašīnām, kas nav aprīkotas ar pilnu, sertificētos servisos aprīkotu sensoru pakotni.

 

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
2 0 Atbildēt

Tātad...lielākajai daļai LV autoparka? 

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 2 Atbildēt

Nu un?

Vinnēs ekoloģija, vinnēs tie, kas vērtē savu laiku.

Mazāk mašīnu, mazāka slodze ceļiem, mazāk sastrēgumu.

Krievu laikos bija teksts- automašīna- paaugstinātas bīstamības objekts.

Nez kāpēc ieroču lietošanas atļaujas nedod visiem tiem, kas spēj to pacelt un zin kā pielādēt. Lidmašīnas neļauj vadīt tiem, kas māk nosaukt mērierīces un vadības orgānus.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
2 1 Atbildēt

0pis rakstīja:

Ko tu runā - viens pirms manis nav mana problēma, un viens aiz manis nu nekādi nav kolonna. Tātad, cik auto aiz manis kvalificējas kā kolonna?

 

Starp citu, piedāvājums mainīt CSN - intensīvas satiksmes apstākļos netuvoties priekējam tuvāk kā par 100m. Tādā veidā neveidotos kolonna.

Zini, kas veidotos?

1 km pirms apdzīvotas vietas visi jau brauktu ar ātrumu 30km/h, pirms fotoradariem ar 50 km/h. Pēc fotoradara un apdzīvotas vietas beigām vēl 3 km visi čunčinātu uz 60. 

Lēnie braucēji taču nav spējīgi nedz redzēt situāciju sev apkārt, nedz dinamiski uzņemt ātrumu. 

Palasi komentārus rakstiem par apļu izbraukšanu, par 3 joslas braucējiem: " mani nelaiž, man no aizmugures mirkšķina"... aiaiai nabadziņi. Kapēc man nemirkšķina, kapēc es no apļa 2. vai 3.joslas spēju tikt laukā no apļa?  Tapēc ka savlaicīgi pieņemu lēmumu un savlaicīgi veicu manevru. Ir acis, ir spoguļi.

Kā jau teicu- ātrie spēj braukt lēni, bet lēnie- ātri nespēj nekad un nekur.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
3 1 Atbildēt

Tie ir ātrie vai lēnie, kas nositas, ielidojot citam purnā?

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 3 Atbildēt

Tavs jautājums ir tupa demagoģija.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Patiesību jau tu tāpat nezini/neuzzināsi, vai tas ir raustīgais lēnbraucējs kurš vienreiz norāvās no ķēdes un krietni pārspļāva savu drošo ātruma/riska robežu vai arī regulārais ātrbraucējs kuru vienkārši “noķēra matemātika”. 

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 2 Atbildēt

Lielākoties nositas tie, kam ir tiesības. Pēc tavas loģikas drošāk un pareizāk ir braukt bez tiesībām.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
3 2 Atbildēt

tie Tavi joki nekad nav bijuši smieklīgi

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Ja nav ko iebilst, kad saproti cik stulbi argumentē jāmēģina kaut ko samelot? Nu kaut vai par neeksistējošu 'joku".

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 1 Atbildēt

topinamburs rakstīja:

Tie ir ātrie vai lēnie, kas nositas, ielidojot citam purnā?

 

Un arī kokos un arī grāvjos...

Tie ir 

a ātrie

b nedomājošie

c pašpārliecinātie

d nemākulīgie.

Vai arī augstākminētie dažādās kombinācijās un variācijās.

Bet nevajag aizmirst, ka pa radio bazūnē, ka mašīnu uz ceļa notur riepas, sensori bremzē, asistenti asistē.

 

 

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 1 Atbildēt

topinamburs rakstīja:

Tie ir ātrie vai lēnie, kas nositas, ielidojot citam purnā?

Tikai uzdodot tik muļķīgu jautājumu tu aizmirsi vienu svarīgu aspektu.

Ātrie avārijas ar letālām sekām pārsvarā izraisa VIENREIZ.

Lēnajiem tā ir IKDIENA. Var pat vairākas reizes dienā.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Hm. Nu, vai pēc tavas klasifikācijas tas BMW ir ātrais vai lēnais ?

www.tvnet.lv/8303132/video-pilnigi-atsaldets-bmw-soferis-uz-liepajas-sosejas-izdoma-apdzit-likuma

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
2 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

topinamburs rakstīja:

Tie ir ātrie vai lēnie, kas nositas, ielidojot citam purnā?

Tikai uzdodot tik muļķīgu jautājumu tu aizmirsi vienu svarīgu aspektu.

Ātrie avārijas ar letālām sekām pārsvarā izraisa VIENREIZ.

Lēnajiem tā ir IKDIENA. Var pat vairākas reizes dienā.

Lēnie IZRAISA avērijas ar letālām sekām KATRU DIENU? 

Drusciņ kaut ko jauc. Var sacīt, ka lēnēkie izprovocē, bet lai izprovocētu jābūt tam otram, mentāli nestabilajam skrējējam, kas ir ar mieru riskēt lai iegūtu - jā, ko tad īsti? Tās dažas minūtes? Pašapliecināšanos? Kas nereti apdzen, lai pēc dažiem kilometriem piestātu, nogrieztos, utt, utt. 

Diemžēl viņi, tie neiecietīgie, ir pieraduši uzlikt katrs savu ātrumu uz pedāļa vai autopilota, un tad pukoties, ka kāds ir uzlicis pat par pāris km mazāku to pašu ātrumu. 

Ar ātruma ierobežojumiem ir cenšanās to ātrumu vienādot. Apdzīt jau joprojām ir atļauts - ja kāds tiešām ir lēnāks. 

Ok, piekrītu, ka lēnākie būtu jāizglīto - BET TĀDU NEMAZ NAV, vai ir ļoti maz, kas bez iemesla brauktu lēnāk - DAUDZ VAIRĀK ir to, kas  - tāpat bez iemesla - BRAUC ĀTRĀK!

Pie kam - lēnāk par atļauto ir atļauts braukt! Ātrāk - nav! Nu tā, ka nemaz nav - PILNĪGI NEMAZ! 

Tāpēc - skrieniet, ja gribiet - es, protams, arī mēdzu paskriet - bet izturieties ar sapratni pret tiem, kas izvēlas braukt satiksmes ierobežojumu robežās! 

 

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Precīzāk vairs nevar pateikt…Tu brauc kā pienākas, bet dubultačainie pie aizmugures trinās tā, ka šamam tačka raustās joslā pa labi un kreizī?! Un ja nesanāk tā, ka viņš tur priekšā izpildās pirmais, tad zīmes neķītras ar pirkstiem tiek rādītas 🤑 Mazmašīnu EV apsteigt neizdevās…

 Otrā grāvī dāmītes ar viņuprāt mb vareniem, mirkšķina lai dod ceļu, vāčieties malā utt??? Īstenībā vecs clk no jūrasmalas patriotiem 🙃 Smieklīgi šhits viss. 

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Ir viena kategorija, pret ko ar sapratni izturēties ir ļoti grūti.

Brauc, apdzen mani, teiksim, ar 110 km/h. Panāku šādu indivīdu vidējā ātruma posmā, kur ātrums ne tuvu nav 90 km/h (mazāk). Nākas apdzīt.

Beidzas vidējais ātruma posms, pēc laiciņa mani apdzen. Pienāk kārtējais parastais radars, no dižajiem 110 nonāk līdz labi ja 85. Atkal jādzen, jo pēc radara saņemties arī nevar (tas nekas, ka radars pretēji vērsts) un tā līdz 2 km.

 

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
2 0 Atbildēt

Ja manu tādu, tad piebremzēju, ja nav ļoti jāsteidzas. Drošāk nekaitināt mentāli mazāk stabilos līdzviedrus!

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
2 1 Atbildēt

imzz rakstīja: taaneko ir tieksme pārspīlēt ciparus, lai būtu lielāks "taisnīgais sašutums". Tas posms ir 20 km. …

 Daudz ko atrisinātu spēja pamanīt sevī un citos šo “taisnīgo sašutumu”.

Jo tam seko revolucionārā pārliecība, kultūrmarksisms, prasts huligānisms un hunveibinisms un antiintelaktuālisms. Kā arī nespēja loģiski domāt un klausītīes loģiskas domas. 

Tendence jau ir indivīdā pašā un noteiktos sabiedrības burbuļos, izraisītāji kādi nu kuro reizi - sieva, tīnis mājās, vecojoši vecāki, valdība, darbs, infekcijas laika noteikumi, ceļa tehniskais stāvoklis, satiksmes organizācija vai citu braucēju uzvedība.

Indivīds notver šo saldo, permanento savas patiesības apziņu un taisnīgo sašutumu, ieiet sašaurinātas apziņas stāvoklī un tad tik notiek viss kas.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 3 Atbildēt

Pamēģināšu pakomentēt šo zinātnisko izklāstu ar saviem subjektīvajiem spriedelējumiem.

Tātad

1 grupa

Kāds, kam jāpaspēj uz iekraušanu/izkraušanu/prāmi;

Kāds, kam  jātiek uz lidmašīnu pirms reģistrācijas laika beigām

Kāds kam bērni un kīno/ teātris/koncerts.

Kāds kam stress un jāpaspēj nopirkt šmiga

Kāds, kas steidzas kādam palīgā, jo tam apkures sūknis malkas katlam noklemmējisun viss vārās, šņāc un taisās uziet gaisā

Kāds, kas nostāvējis 20min. korķī  50€ vērta skrāpējuma dēļ un grib čurāt/kakāt, bet līdz tuvākajam benzīntankam/lielveikalam vēl jātiek.

Un vēl DAUDZI citi tādi kādi, kuriem ir iemesls nonākt punktā B pirms nav par vēlu.

 

Un pretīm noliksim kādu, kas sastāda

2. grupu

 

Izvēlas sev drošu ātrumu

Nekur nesteidzas jo viņam nav kur steigties

Brauc ar maksimāli likumā atļauto ātrumu pa ceļu ar vienu joslu un intensīvu pretīmbraucošo auto plūsmu.

Un vēl DAŽIEM iemesliem.

 

kurš ir lielāks kretīns un kuru vajadzētu linčot? Palasi komentārus no 2.grupai piederošajiem un tad uzraksti ko zinātnisku, kapēc es tā spriedelēju.

 

Un vēl

 Diženie 2 grupas pārstāvji kādreiz varētu varētu pieiet pie nicināmajiem 1.grupas pārstāvjiem 3min. Pēc tam kad ir par vēlu un acīs pateikt:" zini, es esmu tas, kura dēļ  tu nokavēji, jo man tā gribējās"

 

 

 

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Tie visi lai steidzās, ja grib. Neapdraudot citus!

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 3 Atbildēt

Ir MILZĪGA atšķirība starp GRIBĒT un VAJADZĒT. 90 km/h 24/7  ir gribēta funkcija.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Atkal smagi maldies. 90 kmh ir saprātīgs kompromiss. 

 

 

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 4 Atbildēt

Tiešām?

 

24/7? 

Uz visiem ceļiem ārpus apdzīvotām vietām?

Pat tad, kad uz taisna ceļa neredz nevienu citu ne priekšā ne aizmugurē?

Gan tiem kas brauc 15 mēnešus, gan tiem kas 15 gadus?

Palicis no laikiem, kad auto bija ar trumuļu bremzēm, bez ABS, bez stūres pastiprinātājiem, bez bremžu pastiprinātājiem?

Kompromiss starp ko?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Saprātīga ekonomija, reakcijas laiks, iespēja, ka parādīsies šķērslis, smago auto spēja iekļauties satiksmē, gan jau ka Vēl kaut kas.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 3 Atbildēt

Ekonomija?

Ekonomija ir atkarīga no dzinēja noslodzes un izvēlētā pārnesuma.

Reakcijas laiks? Varbūt veids?

Citiem visa reakcija aprobežojas ar mirkšķināšanu un signāltaures spaidīšanu, un ar stūri vai pedāļiem tai nav nekāda sakara.

Ko nozīmē smago iekļaušanās satiksmē? Kā tas izpaužas?

Un vēl kautkas tikpat subjektīvs?....

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 2 Atbildēt

Prasmes labi vadīt auto, ātri reaģēt uz situāciju uz ceļa ir vajadzīgas. Es gribu vadīt auto- tā ir tukša gribēšana.

 

Kā rakstija Brady- bez tiesībām braucošie nositas ļoti reti, kaut gan pieķerti tiek regulāri.

Tad jau tiesību esamība nav tā, kas nosaka tu proti vai neproti vadīt auto.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 3 Atbildēt

imzz rakstīja:

Hm. Nu, vai pēc tavas klasifikācijas tas BMW ir ātrais vai lēnais ?

www.tvnet.lv/8303132/video-pilnigi-atsaldets-bmw-soferis-uz-liepajas-sosejas-izdoma-apdzit-likuma

Pašpārliecināts un neapdomīgs. 

Jautājums vairāk kas ir filmētājs.

 

Manā uztverē- diezgan prasmīgs un pieredzējiss vadītājs, kas pēc šī starpgadijuma mierīgi turpināja ceļu. Būtu viņa vietā bijis kāds nemākulīgs- gan statistika papildinātos, gan video nebūtu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Lēnais. Atrie māk apdzīt un zina, ka pašiem jāvērtē iespējas, nevis “šoferis uzticējās priekšā braucošajai automašīnai, kas veica apdzīšanu līkumā”. Apdzīt aizsegā spēj izdomāt tikai tas, kam apdzīšana ir rets un nezināms manevrs. 

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
2 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

Ekonomija?

Ekonomija ir atkarīga no dzinēja noslodzes un izvēlētā pārnesuma.

Reakcijas laiks? Varbūt veids?

Citiem visa reakcija aprobežojas ar mirkšķināšanu un signāltaures spaidīšanu, un ar stūri vai pedāļiem tai nav nekāda sakara.

Ko nozīmē smago iekļaušanās satiksmē? Kā tas izpaužas?

Un vēl kautkas tikpat subjektīvs?....

Subjektīvs ir viss Tavs saraksts ar apstākļiem, kas Tavuprāt ļauj sisties nost

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 2 Atbildēt

Nu protams. Uguns dedzina, ūdenī var noslīkt. Ja kādam izškaida smadzenes- tam visticamāk nākamā diena nepienāks.

Viss ir subjektīvi.

https://jauns.lv/raksts/zinas/668339-video-smaga-avarija-dzelzavas-iela-vaditaja-zaude-kontroli-par-auto

Es tikai nevēlos lai ļaudis ar tādām vadītprasmēm kā likā minētā neatrastos uz autoceļiem jo subjektīvi uzskatu, ka tieši tādas izraisa grūti prognozējamas un bīstamas situācijas. 70% autovadītāju uzskata, ka lēnie autovadītāji reāli apdraud satiksmes drošību. Lēnie uzdomā visādas atrunas. 

Bet protams viss ir subjektīvi.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 2 Atbildēt

Šo “diskusiju” var turpināt bezgalīgi - fakts, ka vieni un tie pašī cilvēki aizstāv nespējīgu un neprasmīgu vadītāju tiesības citiem traucēt braukšanu un vienlaikus ir ārkārtīgi sašutuši par daudzajiem negadījumiem, bet tajos vaino citus, runā pats par sevi. 

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

tie, kas brauc ātrāk, traucē tiem, kas izvēlas braukt atļautā ātruma ietvaros. Tā ir vai nav??

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Tehniski ja visi atļautā braucēji brauktu tik tiešām atbilstoši CSN/CSL ( atbilstoša distance, redzam visu kas notiek priekšā un aizmugurē) - tad nekādam traucējumam rasties nav iemesla. 

BET  … realitātē “ievērotāji” vai drīzāk iedomātie “ievērotāji” ir “sakrāvuši”  vilcieniņu aiz kāda kurš ir drusku lēnāks par viņiem un … droša distance ir “norauta podā” - jo mēs taču visi iekļaujamies ātruma limitos … un varbūt pat mēs apsveram domu apdzīt šo lēnāko … tikai nelaime ir tāda - ka nereti šie cilvēki pārlieku mazas distances dēl - neredz pietiekami uz priekšu, nav spējīgi laicīgi ieskrieties utml. un tad nu ir tā ka jau jekburš apdzinējs “traucē” gan tādēļ ka iespējams jau esi spiests piebremzēt, kad tam ir jātiek atpakaļ joslā, gan tādēļ ka apdzinējs jau sāk “traucēt” iesākt tavu apdzīšanas manevru, jo nu jau ir jāseko kāda daudz izlēmīgāka un nereti pieredzējušāka braucēja darbībām aiz tevis. Skaidrs ka šī situācija tev radīs zināmu nervozitāti un tiks “piedziedāti” visi iespējamie “mediji” par to kādi apdzinēji ir slikti …

Bet ja visi apdzinēji ir slikti/pirderasi un tu apdzen kaut vai tikai vienu auto - kas esi tu ???

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Jābūt kaut kādai spējai daudzmaz objektīvi novērtēt gan dažādas sadzīves un ceļa situācijas, gan arī sevi un savas emocijas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Raimond tas  praktiski ir oksimorons, tāds pat kā “steidzies lēnām”. Kā var objektīvi vērtēt emocijas 🤨

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Praktiski ir tā, ka daži var novērtēt savas emocijas un savu attieksmi “pēc tam". Nu kā es tā un šitā.

Tāpat daži sajūt vispārējo emocionālo fonu un savas attieksmes, kāda tā varētu būt un pieņem kaut kādus lēmumus, kas to ņem vērā. 

Ir tādi, kam viņu emocijas ir vadošais faktors, kur tās ved un kādu attieksmi tās veido, tur viņi arī dodas. Viņiem ir sava taisnība un viss. 

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 3 Atbildēt

topinamburs rakstīja:

Saprātīga ekonomija, reakcijas laiks, iespēja, ka parādīsies šķērslis, smago auto spēja iekļauties satiksmē, gan jau ka Vēl kaut kas.

Gribi pierādīšu Tev ka esi tups kā zābaks?

Tepat Rīgā

Dienvidu tilts skaidra vasaras nakts 3 naktī, zīme ātrāk par 70 nedrīkst un viss. Nu nedrīkst, nekādu kompromisu.

Kurš no Tevis minētajiem iemesliem ir spēkā? Vari argumentēt kapēc Tevi neuzskatīt par tupu?

 

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Slidens 😝

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 3 Atbildēt

WALA rakstīja:

Tehniski ja visi atļautā braucēji brauktu tik tiešām atbilstoši CSN/CSL ( atbilstoša distance, redzam visu kas notiek priekšā un aizmugurē) - tad nekādam traucējumam rasties nav iemesla. 

BET  … realitātē “ievērotāji” vai drīzāk iedomātie “ievērotāji” ir “sakrāvuši”  vilcieniņu aiz kāda kurš ir drusku lēnāks par viņiem un … droša distance ir “norauta podā” - jo mēs taču visi iekļaujamies ātruma limitos … un varbūt pat mēs apsveram domu apdzīt šo lēnāko … tikai nelaime ir tāda - ka nereti šie cilvēki pārlieku mazas distances dēl - neredz pietiekami uz priekšu, nav spējīgi laicīgi ieskrieties utml. un tad nu ir tā ka jau jekburš apdzinējs “traucē” gan tādēļ ka iespējams jau esi spiests piebremzēt, kad tam ir jātiek atpakaļ joslā, gan tādēļ ka apdzinējs jau sāk “traucēt” iesākt tavu apdzīšanas manevru, jo nu jau ir jāseko kāda daudz izlēmīgāka un nereti pieredzējušāka braucēja darbībām aiz tevis. Skaidrs ka šī situācija tev radīs zināmu nervozitāti un tiks “piedziedāti” visi iespējamie “mediji” par to kādi apdzinēji ir slikti …

Bet ja visi apdzinēji ir slikti/pirderasi un tu apdzen kaut vai tikai vienu auto - kas esi tu ???

Nesen populārs bija video, kura ar itkā briesmīgu pārkāpumu izcēlās melns Audis veicot dubulto apdzīšanu. Tas tika zākāts un pelts. Pat pelmeņveidīgā padauza no csdd nespēja vienaldzīgi klusēt. Bet varbūt daudz vainīgāks bija tas kas sāka apdzīšanas manevru nepaskatoties spoguļos un praktiski nogrieza ceļu un patraucēja kādam, kura autovadīšanas prasmes bija pakāpi augstākas par gan video autora, gan apdzinēja vadītprasmēm? Cilvēks vienkārši norāva ar kreisās puses riteņiem pa granti un aizbrauca tālāk itkā nekas nebūtu bijis. Domāju daudz skarbāk būtu bijis, ja tas audists bremzētu vai izmisīgi mēģinātu tikt atpakaļ savā braukšanas joslā.

Tikai tā vietā lai saprastu ka vadītājs pieņēma pareizāko un drošāko lēmumu visādi tizleņi viņam saklupa virsū at tekstiem- kā tā var! Kā viņš atļaujas?

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 1 Atbildēt

Starp citu bezierunu ievērotāji nav spējīgi apdzīt, jo lai apdzītu ir jāpārkāpj sev, jo jāpārkāpj atļautais ātrums un pat ja ņem vērā toleranci, var gadīties, ka apdzīšanas manevrs aizņems simtiem metru garu ceļa posmu un pa to laiku, kamēr tiks veikts apdzīšanas manevrs- viskautkas var gadīties. 🤔 😆🤣😂

0pis Reģ.: 16.02.2023
2 1 Atbildēt

Ja ir jāpārsniedz apdzītais ātrums, lai apdzītu - tas liecina, ka tev nav jāveic apdzīšana. Ja tomēr liekas, ka apdzīšanu nevar neveikt, tas liecina ka esi stresa pārņemts un tev noderētu vecais labais atvaļinājums (tikai - bez auto izmantošanas!).

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu iesaku tev - paņem un tā godīgi pie sevis parēķini cik daudz laika aizņems legāli apdzīt kravas auto ar standarta puspiekabi ( un tas nav garākais tr-ta līdzeklis, ko uz mūsu ceļiem sastapsi), kravas  auto teiksim brauc 80km/h (atļautais līdz 90 km/h) un tu -  90 km/h.

 

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

Ja godīgi - lielākajā daļā gadījumu, izņemot dažus kad ceļš to atļauj, vispareizāki būtu to kravas auto neapdzīt, īpaši ja tas tur stabilus 80 un zini, ka tas brauc tālāk par tevi. Ir arī dīvaiņi kam vajag apdzīt visus, lai gan pats pēc 10km nogriezīsies no asfalta.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tas tehniski ir loģiski utt. bet ne jau tāda bija uzdevuma “dziļā doma”, vai tiešām teiksim grasies pa Tīnuži-Koknese šoseju braukt visu laiku aiz kravas auto uz 80 km/h utml. ??? 

 

Noteikti  ka “nevilksies”, attiecīgi jautājums vai tev ir piekštats, vai arī  - vai spēj izrēķināt cik ilgu laiku tev vajag lai šādu kravinieku apdzītu norāditājos “uzdevuma” rāmjos. Staiksmes drošības izpratne nerodas no aklas ticības, tā tiek būvēta no loģiskiem “klucīšiem”. Tādēļ pat Zviedrijā ja tu pārkāp ātrumu tu dabūsi kārtīgi pa biksēm, bet ja tur to pārkāp nu teiksim 120km/h (90 vietā) apdzenot - neviens policis tevi neaiztiks …

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

Zviedri grib ātrāk tikt uz savām šerām ar šmigu bagāžniekā, nevis vēderā, un attiecīgi arī brauc. Viņi zin, ka vienīgais kas to apdraud, ir pašu stulbums (ja neskaita mellos invazījos bandītus, kas tirgo narkotikas un šaudās, bet viņi ir noteiktās vietās kur zviedri cenšās nebraukt un neiet).

 

Bet mūsu traumētā sabiedrība, kur Jankam nedod sieva jo ir pārstrādājusies nakts maiņās, tas pats Janka kas ikdienā skrien pa vāveres riteni, grib apdzīt lohu, kas velkas uz nepiedodamiem 80, jo Janka nav nekāds pākstē mīzējs, viņš zina ka 90 uz ripas patiesībā ir mazāk, un laika vērtību viņš arī zin - atrāk tiksi mājās, ātrāk apēdīsi vakariņas, ātrāk tiksi pie TV vai kompja, ātrāk atvērsi alus bundžu un vispārīgi runājot, būsi laimīgāks.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Mja, parunājām par satiksmes drošību  

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

topinamburs rakstīja:

tie, kas brauc ātrāk, traucē tiem, kas izvēlas braukt atļautā ātruma ietvaros. Tā ir vai nav??

Traucēt citiem var jebkurā ātrumā. Lielākā daļa ātro netraucē, bet daži traucē. Daži lēnie netraucē, bet lielākā daļa traucē. Un nē - ne jau ātrums ir noteicošais, bet vadītāja prasmes un rekināšanās ar citiem. Netraucē tie, kas prot braukt un rēķinās ar citiem. Traucē tie, kas neprot un nerēķinās… Un tieši dēļ neprasmes lielākā daļa traucētāju ir vienlaikus arī lēnie.

1 2 3 4 5 6
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti