Tieši tā, parkojies cik tālu gribi tāpat kāds apstāsies tieši blakus un uzšaus pa sāniem.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tieši tā, parkojies cik tālu gribi tāpat kāds apstāsies tieši blakus un uzšaus pa sāniem.
Conqueror rakstīja: Šīs ielas piemēri rāda ka ir sīkāk un precīzāk jādefinē kas ir vieglais auto un kas ir visādi busi un bulku vāģi. Otrs moments, vai iedzīvotāju privātajiem auto domātās stāvvietās ir atlaujami visādi komerctransporti? Tas jau pārvēršas par tipisku ainu. Cik pabraucu apkārt, ļoti daudzos pagalmos stāv visādi it kā zem 3,5t busi, bet! Izmēri tiem ir tik lieli, ka par vieglo mašīnu tādunosaukt var tikai nu tā ļoti samierinoši. Iepriekš augstāk jau ir parādīti piemēri
Kas tev liek domāt, ka tās ir tikai iedzīvotājiem domātas stāvvietas?
Tas pats krustojums, tikai no citas puses.
CP tiešām būtu ko darīt, ja vēlētos!
Tev kā iesācējam, rūpējoties par tavu un tev apkārtējo drošību, ieteiktu neņemt 3.2, iesākumā pietiks ar 1.8.
Pats nepārspīlē ar stāvēšanu dušā.
Es nesaku, ka 4 cilvēki nevar nomazgāties ar 120 litriem, es saku, ka normāli lietojot tie 120 litri ir vienai dienai (ja dušā iet tikai vienreiz dienā tad max 2 dienas). Arī pats saki, ka dušai četriem ir 50 litri + WC+netīriem traukiem, tātad taupīgā režīmā max 2 dienas.
Protams, ka viss ir pieradumos un bija laiki kad ūdeni nesa spaiņos no akas, mazgājās bļodās un gāja uz sauso WC, tad varēja iztikt arī ar 120 litriem nedēļā un tas likās normāli, bet šobrīd ir citi paradumi un nevēlos atgriezties pie iepriekšējiem.
Tik pat labi dušā vispār var neiet, var arī ar mitrajām salvetēm apslaucīties, bet vai tas ir tas ko es vēlos atvaļinājumā!
Man sievai un meitai ir gari mati, lai tos izmazgātu +pašas nomazgātos ar 12 litriem būs stirpi par maz.
Nu gan salīdzināji, boilers 100 + aukstais 100, protams vienai reizei pietiek, jo privātmājā tavs boilers no jauna piepildās un uzsildās.
Ja es pareizi sapratu, tad Kemperī kopējā bāka ir 120 l, tas nozīmē, ka pēc katras dušošanās (piem.: 4 cilvēki) jāmeklē vieta, kur uzpildīt ūdeni un atbrīvoties no netīrā ūdens. Un karstās vasaras dienās es dušā eju vismaz 2 reizes. Sakidrs, ka Kempers nav priekš manis.
jjjj rakstīja: eidis: "vāči mierīgi vadā līdzi 120l ūdens. Jo citādi dārgi."
Vācieši vadā līdzi 120l ūdens ne jau tāpēc, ka "citādi dārgi", bet tāpēc, ka tik liela ir tīrā ūdens bāka un vācieši, tāpat kā citi kemperceļotāji, iet dušā, u.t.t. Bet pie bezmaksas ūdens Norvēģijā var ieliet ik uz stūra!
Tiešām bāka ir tikai 120 l? Tad jau pat dušā nevar ieiet!
Izskatās, ka nevar tomēr MIERĪGI nostāvēt, jo visādi nekaunīgie neļau atslābt .
Savukārt caur Valdlaučiem mierīgi ieslēdz adaptīvo kruizkontorli un nestresojot izripinies cauri.
Nortel, brauc cauri Valdlaučiem un nebūs jāstreso par pārkāpējiem.
Conqueror rakstīja: tur jau tā lieta ka Alauksta iela ir park un ride stāvvieta visiem tiem kas nedzīvo šai ielā....
1. Jāizveido maksas stāvvietas jebkuram 8-20
2. Jāsadala stāvvietas vietējiem iedzīvotājiem, caurlaides mašīnu logos. Mēneša abonementi vai uz gadu.
3. Pašreizējā situācija ir bardaks.
Ja sadalīs caurlaides vietējiem iedzīvotājiem tas tavu sāpi par komerctransporta parkošanu pa nakti nekādi nemazinās, jo tie vietējie iedzīvotāji jau arī noparko tos komerctransportus un ne tikai.
Un kāpēc ir viedoklis, ka konkrētās ielas iedzīvotājiem ir kādas priekšrocības vai papildus tiesības uz konkrēto ielu? Vai viņi veic kādus papildus maksājumus par šo pašvaldībai piederošo zemi, ielu? Patiesībā pat nekustamā īpašuma nodokli nemaksā, bet uzskata par privātīpašumu!
Piekrītu, ka nedrīkst aizšķērsot trotuāru un vārtus, bet pārējās vaimanas, manuprāt, ir nepamatotas. Ja kāds ir izvēlējies Alauksta ielu izmantot par Park &Ride tad kāpēc ne? Kāpēc tur nevarētu novietot komerctransportu? Kaut kā neatceros, ka CSN ir kādi īpaši ierobežojumi.
Es piedalos!
Neesmu brauci ne ar KIA ne ar LR, attiecīgi nav nekādas viedoklis par gaitas īpašībām. Bet ja man būtu jāizvēlās tad gan interjers, gan eksterjers vairāk patīk KIA.
Es parketniekam vasarā liku vissezonas riepas, lai vienmēr var droši nobraukt no asfalta, citādi neredzu jēgu tam parketniekam.
piemēram šādas: www.ss.com/msg/lv/transport/spare-parts/trunks-wheels/r18/ijpic.html
Nezinu kopš kura laika, nav man tādas statistikas. Viss ar laiku mainās, kādreiz balta krāsa bija tikai komerctransportam, jo nebija jāpiemaksā, tagad par balto jāpiemaksā visvairāk
Runājot (rakstot) par grabēšanu es runāju nevis par lētas salona plastmasas grabēšanu, bet par pašas piekares grabēšanu. Braucot ar B8 pa nelīdzenu ceļu piekare "sit cauri" katru nelīdzenumu.
Pirms dažām dienām bija iespēja/nepieciešamība pabraukt ar B7 pasātu, attiecīgi varēju salīdzināt ar savu B8 pasātu. Mans secinājums ir tāds, ka B7 pasāta piekare ir mazliet cietāka nekā B8, kā rezultātā uz sliktas kvalitātes ceļiem, kādu mums netrūkst, tas B7 negrab nemaz, atšķirībā no mana B8.
p.s. testētajam B7 nobraukums 170tkm, manam B8 35tkm.
Laikam jātirgo nost mans B8 un jāpērk B7.
Tad jau DSG ir ļoti veselīgi pilsētā izmantot start/stop sistēmu, jo, cik es saprotu, noslāpēšanas brīdī ieslēdz N. Vai tas tā ir?
Es teiktu, ka remonta cipars varētu būt adekvāts.
Pirms pāris gadiem Skandi krāsoja noskrāpētu bamperi (dažas švīkas vienā stūrī). Manam kasko apdrošinātājam tas izmaksāja 630 eur.
Nortel rakstīja: Slikto ceļu piekare ir par 15 mm augstāka par standarta. Dēļ garākā gājiena, uzsākot braukt ar izspolēšanu, ir nepatīkami triecieni pa piekari, kas čakarē pusasis, gultņus un bukses. Īpaši kaitinoši gadījumos, kad "jāielec" intensīvā satiksmē. ESP nepatīk dēļ tā, ka nostrādā pārāk ātri (iespējams var pārprogrammēt) un atslēgšanai nepieciešams 3 reizes ar pirkstu bakstīt displejā, nav pogas kosolē kā agrāk. Īpaši aktuāli ziemā un dubļos, jo nevar fiksi atslēgt.
Nevajag nemaz "slikto ceļu piekari", lai būtu tricieni izspolējot uz nelīdzenumiem. Manuprāt, tas ir raksturīgi visiem vienass piedziņasi auto.
Vēl vakar vienu Getzu redzēju, visi nav pazuduši
Kasinsh'am visi auto tērē mazāk nekā citiem
Tikai minējums, bet ar dīzeli brauc tālos gabalus, bet ar benzīnnieku sieva pa pilsētu līdz skolai, darbam utt.
Jauni benzīnnieki iekļajas zem 10.
Mans passats ar 1.8 DSG ar diezgan agresīvu braukšanas stilu, ap.90-95% pa Rīgu, katru rītu 10-30min. sildās kamēr dzeru rīta kafiju, vidējais patēriņš ir 9-9.5 litri.
Bet tāds pats jauns passat dīzelis tērēs <4 litri. Un ja gadā jānobrauc 40+ t.km tad izmaksu atšķirība jau būs jūtama
Vakar brucot mašīnā "izkalaidēju" aizmugurē sedošo bērnu izliekoties, ka mēs savā starpā runājam pa telefonu (roku turot pie auss). Vai par to pienāktos sods?