iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
GTD2 13.04.2023 15:28

Varbūt vari pateikt plusus salīdzinot ar 1.5 dzinēju, izņemot ,ka viņš dažas kapeikas lētāks.  kaut ,kā bažas par dzinēja ressursu, un protams ja jauns jau ēd eļļu tas nemaz nav normāli.

GTD2 13.04.2023 15:06

Vissticamāk ,ka brauc sliktāk ir domāts ,ka nekonfortablāk vairāk šūpojās dēļ augstāka klīrenssa. Arī dēļ augstāka klīrenssa ir nestabilāks gan uz asfalta un grants, kā arī ziemā fizikas likumus neviens nav atcēlis, ja ni vienīgi wrc rallijā tie atcelti. Ja salīdzināsi analoģisku pilnpiedziņas minivenu SUV un ar standarta , vienozīmigi ,ka suvs tērēs vairāk. 

Iekāpt iespējams vieglāk standarta auto, bet izkāpt vieglāk no SUVA

Katram savs pielietojums. Bieži pērk SUV, kur tas nav nepieciešams , jo modes lieta tādējādi grib tēlot baigos kovbojus-fermerus|

GTD2 12.04.2023 15:07

jā kaut kā nav gan, tapec arī viens no iemesliem kapēc esmu no viņiem kaut ,kā attālinājies. Tam ravam bija ar aizturi slidošais variātors, tā kā no braukšanas stila neko īpaši pāri motoram nevarēja izdarīt. Nu 300 tūkst priekš dīzeļa taču knapi piebraukts. Par traktortehnikas kubotām neko sliktu nevar teikt.

GTD2 12.04.2023 14:04

nu kads var būt saimnieks firmas auto, bet rusa domaju nav atkarigs no saimnieka, neviens apzināti neko nebuktē un neskrāpē virsbūves krāsojumu, jeb rūpnīcas atikorozijas pārklājumu, ar kardaniem un krustinjiem sākās problēma jau pie 200tūkst. tagad pāri 300. Ai cik bijušas darīšanas ar japāņu dīzeļiem visiem kaut kādas problēmas ,gan ar mitshu , gan isuzu, domāju ja japāni tad vienozīmīgi tikai bendzīnieku

GTD2 12.04.2023 11:01

Jā diemžēl eļļas ēsana tagad laikam ir tagad daudziem, bet 2013 gadā kad tika auto pirkts tas nebija populāri , dīleris taisnojās ka maģiski ella it ka pazeminās un tas esot normali. man kaut ,kā tas nav pieņemami ja man nopērkot auto javaktē eļļa unjavadā līdz kaniņa ko uzliet, kā visslielākās problēmas bija ar galvu, bija arī forsunkas un turbīna. Diezgan problemātiska ir ar piekari kardāni, krustiņi, nu protams ,kā jau japānim rūsa un neiztikt bez metināšanas darbiem. Degvielas patēriņš ļoti liels, noteikti nav mazāks ,kā bendzīniekam.

GTD2 12.04.2023 8:56

WALA rakstīja: CR-V 1,6 dtec vēsi iekļaujas ( AWD jaudīgāks un 2WD  par 40Zs mazāk, bet arī ēd reāli mazāk). 

Aŗi 2,2 dtec kas drusku vecākām Hondām, bet jaunu ar dīzeli vairs nav. Tas pats ar Rav4 - vairs nav dīzeļu, bet vecajiem nebija nekādas vainas. 

Man 1.6 dtec AWD dīzelis manuālis ēd apmēram 6.5 litri, ja drusku paseko līdz kā un kur brauc, tad 6.0 un ja pavisam grib ekonomēt var pat zem 5 litri palīst, bet tad ļoooooooti jāskatās kā un kur brauc + apdzīšanu var aizmirst kā šķiru ;)

Teorētiski arī 2 litru benzīna CR-V uzmanīgi braucot varētu 7 litros "iemānīt", bet sarežģīti. Modeli jaunākais 1.5 turbo VTEC gan diezgan labi spēj ...

rav4 ar dīzeli gan neieteiktu, patēriņš virs 10 litri, dzinējs ar ļoti daudz problēmām, kā arī jarēķinās ,ka ēdīs eļļu jau jauns.

GTD2 11.04.2023 17:04

ja svarīga ir degvielas ekonomija , tad varbūt nevajag obligāti meklēt SUV, bet vidējās klases auto līdz 2 liltru dzinēju, tam vidējais saļēras patēriņš būs ap 5 litri.

GTD2 05.04.2023 13:36

ledzep rakstīja: Zobsiksna eļļa ir arī Ford 1.0 motoriem un tas ir drausmīgs risinājums. Uz papīra, protams, viss izskatās labi- darbojas klusi un krietni samazināta berze, bet realitātē siksna tomēr nolietojas un piesārņo eļļu (kura tā jau ātri izstrādājas dēļ karstuma), lai vai ko viņi tur uzlabotu. Pieļauju, ka vairs atpakaļceļa nav, kaudze naudas ir investēta, tādēļ ražotājs netaisās fundamentāli mainīt konstrukciju.

Piemēram, VAG ar EA211 motoriem atgriezās pie zobsiksnas, kas laikam arī ir labākais variants- maza berze, liela uzticamība, viegls svars un lētākās ražošanas izmaksas.

Lai gan Renault-Nissan-Daimler motori ar ķēdi kalpo salīdzinoši labi. Te jau arī viss atkarīgs no eļļas maiņas intervāla un ekspluatācijas apstākļiem. Nevar gaidīt, ka saforsēts turbo motors pie 30k km eļļas maiņas intervāla nodrošinās labu ķēdes resursu. Ja plāno braukt ilgāk par garantiju tad eļļas maiņas intervāls šādam motoram būtu 10 k km.

Bet beigās risinājums visām šīm problēmām ir vienkāršs- nav ko ar jaunu mašīnu braukt ilgāk par garantiju un viss būs OK.

Visslabākais risinājums neizvēlēties auto ar šiem nemotoriem. Vienīgi ar dzinēju izvēli paliek aizvien bēdīgāk. Neskatoties uz zaļo kurssu, tiek piedāvāti dzinēji ar aizvien mazāku ressursu

GTD2 03.04.2023 15:00

rrr ir ne tikai  mūsējie, ir arī poļi.

GTD2 03.04.2023 11:13

Nu gan, Kia un Premiums, viņu glaunākais  Hundajs pat nevelk līdz premiumam

GTD2 08.03.2023 16:21

superba, lielākā neertība pa vidus sedošajam ir tunelis grūdā, ko te runāt par neertību vidējās klases auto, vispār pamanās Golf klases auto tauranos, zafiras, c4 u.t.t sbāzt veselus septiņus pasažierus

GTD2 07.03.2023 17:26

ta pat man viniem jazvana un japrasa ,ka elja jamaina, ,kada starpiba vai zvanu nomniekam vai pa taisno uz servissu, nomajot man jadomaa cik kilometrus nobraucu jo ir limits , vai es kaut ko nenoskrapeju , vai kaut kas nenolist salonaa vai bagazniekaa

GTD2 07.03.2023 16:59

kuras ir tās ērtības? Vai 'tas ,ka Tev visu laiku jaizpilsda līguma nosacījumus? Manā uzteverē ērtības ir tad ,ka es pats regulēju savas darbības. Gribu mani riepas negribu nemainu, gribu taisu apkopi negribu netaisu, gribu smēķēju salonā ,negribu nesmēķēju u.t.t. man viens zināms , kas perkot jaunu auto atsakās no garantijas, tā dabūdot papildus atlaidi un nav piesiets razotāja apkopēm

GTD2 07.03.2023 8:49

vecums +spītība

GTD2 03.03.2023 14:13

jā jā sagūstījuši tikai bildes klāt no Sīrijas

GTD2 01.03.2023 14:13

Kaut ,kā nemanu ,ka būtu kaut kāda dezērāju izcelšana no satiksmes. Izceļ apmēram vienādi ,kā vienmēr, pārsvarā tos ,kas sevi kaut kādīgi nodod. Vairāk varbūt stučī viņus ,jo šajā ziņā esam iegājuiši eiropā. Neredzu ,ka kaut ,kas no policistu vai likumdošanas puses tiktu darīts lai šos dzērājus samazinātu uz ielas. Ja domā, ka atņemot 300 eiro vērtos bezapskašu auto būs viss atrisināts tad tā ir aplama doma.

GTD2 13.02.2023 13:10

man šķiet ka sķūni arī tikai līdz 25kv.m

GTD2 08.02.2023 8:57

nevajag salīdzināt dazādas klases auto 207 nav korekti salidzināt ar golfu ,kas ir kompaktklases auto citā cenu kategorijā. 207 var salidzinat ar polo, cik zinu tad vinjam sen ir labaki pardosanas apjomi nekaa polo. golfa pardosanas apjomus vari salidzinaat ar 308 modeli, kas ir mazaks nekā golpam

GTD2 03.02.2023 8:56

Outlander lietots tehniski vissticamaak nekas tur nebuus okey, q7 uzturēšanas izmaksas atbilstošs auto statusam, Normālu lietotu q7 var sākt meklēt no 30k un uz augšu, ja tadu summu neesi gatavs par vinju atdot, tad laikam jameklee kaut kas letaaks,

GTD2 02.02.2023 16:18

Teca iepriekš, visspiemerotakais vidējās klases vagons

GTD2 02.02.2023 16:15

Ar kia brataniem nepablatosi, tad tomer jaņem Q7 ,jeb labāk bagātākais brālis cayenne

GTD2 20.01.2023 11:16

Paprasi dīlerim vai viņš gatavs piekodēt kreiso aljika atslegu? Iespējams ,ka piekritīs bez garantijas ,jo piekodēšana var neizdoties. Tad Tev iespejams būs pluss vēl tās kosmossa summas ebay atslegas izmaksas un otreizeja piekodesana. kas neriskē tas nedzer šampīti.

GTD2 16.01.2023 16:39

Nesaprotu kapēc nav vienkāršāk pasūtīt un piekodēt atslēgu Mollerā. Max. ietaupīsi uz atslēgu kādus 50 eirikus. Kada garantija ,ka to ķīniešu atslēgu vispār varēs piekodēt

GTD2 13.01.2023 9:34

Protams pilnībā piekrītu, attalgojums arī nemotivē izvēlēties šo profesiju. Es tikai pieminēju ,ka vēl viens autobussa šoferu trūkuma iemesls ir atobussu parku likvidātica, dēļ aplamiem valsts konkursiem. Ir zināmi šoferi ,kas pārgājuši uz fūrēm jo viņa autobussa parku likvidēja, bet uz citu reģiona autobussa parku iet negribēja

GTD2 13.01.2023 8:46

Liela problēma ir ,ka reģionos likvidē autobussa parkus ar cerību ,ka šoferi pāries uz lobētajiem konkurssu uzvarētāju firmelēm, bet kaut ,kā negrib pāriet, šoferi drīzāk pāriet pie fūristiem.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti