a3 ir arii pilnpiedzinjas versija
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
a3 ir arii pilnpiedzinjas versija
ka jau mineju japanishi vinjus rekina sadam nobraukumam , un ilgaak diemzeel japanishi nekalpo diemzeel , jeb paeizaak sakot to ekspluatacija klust nerentabla jo detalas dargas un jamaina buus daudz
ir gan pievarejusi, jo paskat cik maz braukta ,nobraukums kaa septinus gadus vecai masinai, izskataas kopta, bet cik ilgi ,vinja veel kapos bez problemaam domaju ,ka ne dikti ilgi,
ja labi pateici ir parvarejusi ar tadiem nobraukumiem un lielakiem lielakaa dala autoparka pie mums diemzeel notitie odometri raada labaaku ainu
ja personiski es parakstitos pirkt chiviku , tad vinam vajadzeetu buut klaat magiskiem burtinjiem type r parejie vispar vismaz nan nav intresanti, tie vismaz iet, parejie cik braukts tadas kondzervbundzas ar letas plastamsas apdari salonaa, piedodiet ,ja kadu ar tik skarbiem izteicieniem asizvainoju par vinja miilo auto
fabiju var salidzinaat ar a2 un polo kam detalas stipri lidzigas jo vienas klases auto a2 no vinjiem atskirsies galvenokart ar kvalitativaaku salonu un buus labaaka skanas izolacija un virsbuves apstraade bet no hondas lidzigs buus jazz, kuram tocna nekada lidziiba , un gultnji jau nav taa lielakaa beeda
golps un fabija abi vienas rupnicas razijumi, varbuut ne tiesi golpa , bet polo detalas gan fabijai gan parsvaraa vienas un taas pasas, bet chivikam no golpa tocna nekas nederees, japanisiem metals zelta vertee tapeec uz tio dikti taupa, bet vinji arii nerekina savas masiniites tadien nobraukumiem cik mes no taam masinaam meginaam izspiest
PROTAMS ,MUMS IR DIEZGAN NABADZĪGA VALSTS LAI DAUDZI VARĒTU NOPIRKT AUDI, PAREIZĀK SAKOT VAR ATĻAUTIES TIKAI RETAIS AR IZŅĒMUMIEM, LATVIJAS MASINAM LIELAKAA SLODZE IR BET ARII STIPRI MAZAAKI, NOBRAUKUMI, BET TAS PASAS HONDAS NEVED NO VACIJAS JO MAZAA RESURSA DELJ VINJI PASI VINAS IR NOBRAUKUSHI, JA PERK LIETOTU MASINU TAD JASKATAAS KAS JAUNIBAA BIJIS KVALITATIVAAKS IZSTRADAJUMS
tad nu gan problema jebkur ,kur remontee auto virsbuves, tadu sikumu sataisiit, jeb pie kada bleķinieka garažā, Vai tad moolers veic virsbūvju remontu? domaju ,ka viņi tos darbus atdod saviem subčikiem un tik nokāš naudu par starpniecību
kur nemi ka chivikam un a3 ir vienas un tas pasas detalas ? a3 ir wag detalas un tas konstruets uz golf platformas kas pa lielam arii tads ir tikai ar vēl kvalitativaku salona apdari. par resursu vari paskatīties kaut uz ielas , vai kaut vai tai pasaa ss cik 80 gadu razojuma palikusas dzivas hondas un cik audi?, pasam bija 1999 gada adiks ko pardevu pie 750tukst nobraukuma peec tris gadiem skatos vienalga veel kustaas, japani savas masinas kontruee 300 tukt , un pieciem gadiem ko tas veiksmiigivairaak vai mazaak arii iztur, bet pec tam tur nolietojies ir viss un praktiski vinu remonteet neatmaksajaas, bet mums no vacijas nak masinas ar patuveni sadiem nobraukumiem un tas vel mazs prieks 10 gadus veca auto
vienigais a3 ka jau premium klases masiina buus stipri dargaaka par chviku, un dargaaka par Volvo, sen atpakalj kad metu aci uz a3 tad labu apmeram vareja dabuut par kadiem 16 tukst, bet tads kalpos daudz ilgaak nekaa jauns chiviks
detalu izmaksu un piejamibas zinjaa honda buus visdargaakaa, kaa arii vissnekonfortablakaa un prostakaa, ja perk hondu tad tikai bendziinu, dizelis nav tas labaakais un delj slikti nopakotaa salona ir diezgan paskalsh, no izturiibas ieprieksejais modelis bija daudz izturigaks sim diezgan visaadu kasjaku. Daomaju ka a3 ir galvas tiesu paraaks visos raditaajos, tikai jautajums kur lietotu nenodziitu un ar mazaaku par pusmiljons noskrejienu lai dabuu, jo tie iet uz izcersanu, a3 nekas sarezgiits nekas nav pa lielam golf pieci, ,detalas pieeejamas un letas jo var izveleeties no daudziem razotajiem, chiviks ormali iet līdz 300 tukst nobraukumam pec tada isti vairs pat neatmaksaas vinju remonteet, , Audi resurs vismaz divreiz lielaaks. Domaju ka inji parsvaraa te ir o 300 ,līdz 700 tukst nobraukumu, un tad veel saka ka Audi raud ka lai neraud ja no vinja grib miljonu nobraukumu dabuut araa
colt ir mazaas klases auto, ja salidzina ar kompaktniekiem tad no mitshu tas ir lancers, veel jau var pieverst uzmaniibu a3 analogiem, skoda octavia un seat, leon, toledo , altea
bet civiks kad saluziis tad vissticamaak pa taisno uz tolmetu
Tas ir astkariigs ,kas par uznemumu, ja uznemums ar vairaaku miljonu aopgrozijumu, un labu pelnju, tads auto prieksh shefa buutu normaala lieta, nu nebrrauks tachu vinsh ar Daciiti,
ir pieredze ar 2016 un 2006 gada modeliem, pat nezinu ko lai labu pasaka par to auto, varbuut ka intresants arejais dzizains, masina kondzerbundza, 1.0 dzinejs svaks ,nestabila, pilsetaa nav erti jo loti slikta manervesana, degvielas paterinsh ,del svakaa triscilindru motora arii kadi 6-7 litri uz simts, tiesaam nezinu ko labu pateikt par to auto, vargaas vietas kas vairums toyotaam taa ir atrumkarba detalas visas jasuiuta, pat riepas
tiesi otradi ja ziemaa dizelis forsaaks, ja nav autonomaa apside, atstaaj lai lerkskj visu dienu uz vietas vinsh vispar smiekliigi maz teree, un vienmeer ir salonaa silti
kapeec tad vinsh uzreizlai buutu pagaatne ,kas ir mainiijies man skiet nekas,jo nav veel pagaidaam alternatiivas ekonomijas zinjaa, es kadus 20 gadus braucu ar dizelnzineju atomasinaam, ar videju nobraukumu apmeram 50tukst gadaa, kaut ka nemanu, ka buutu bijis kaut kas astronomisks jagulda tajos dizelos, parsvaraa izmantoju wag grupas dizelus ,un tie kaut kaa nav ipashi pievilushi, lielakais laikam kadus desmit gadus atpakalj a6 nobruka suknim elektronika ,kur bija remonts virs 500ls, bet tas arii sikumsjo peec tam vienalga paris gados atmaksajaas ar uzviju, varbuut neieteiktu pirkt japanju dizelus, tie nav ilgmuziigi, un viniem tie diez ko nesanaak tskiribaa no bendziniekiem
gluzi taa nav ka nak tie dizeli tadi kam motoram vajag kapitaalo remontu, bendzinieki it seviski ar maziem motoriem ir tadi daudz vairaak, nezinu ka ir jaiegrabjas lai pirktu par 8 tukst masinu un veel 8 tukst iegrusu dzineeja , nee merkele neteica bet nesamerigas izmeshu normas liegsanu braukt pilsetaa,u,t.t
nav tapeec ,ka nav pieprasijums ,tirgus nosaka visu, eiropaa notiek diezgan stipra lobesana, pirmkart tapeec ka loti samazinajies bendzina paterinsh ,kas nav izdeviigi, otrkart naak diezgan liels lobijs no elektrauto razotajiem, bendzina dzinejiem ir mazaaks resurs kaa dizeliem un parvietoties ar dizeli sanaak letaak, ,ta kaa tie kas perk lietotus auto tras tomeer ir svariigi tapeec arii lielaks pieprasijums peec dizeliem, bet protams javertee cik cilveks nobrauc ja maz tad nav jeegas dizelim jo cenu starpiiba neatmaksasies, protams ja Tev kada zemnieku saimnieciiba tad vispar laikam paliek tikai dizelis jo netureesi divas mucas ar degvielu majaas
bet variantu var buut dazaadi, citam patiik dizela griezes moments, citam varbuut salera pieeejama pa velti jeb pa leto, diz4elim tomeer ir lielaaks dzineeja resurss, katraa zinjaa labaak nekaa kaut kadi vienreizeeji 1.2 bendziina nemotori,jo vtadu ar 200+ nobraukumu tocna nav praata darbs nemt
nav tik traki mums darba pegiotam, turbiinu sanaaca mainiit apmeram peec katras trešās eļļas nomaiņas
Volvo lielaskais minuss ir sameraa sliktaa salona kvalitraate, un salonaa ir diezgan passkalh, bet taa vinsh ne vairaak vai mazaak lust kaa citi auto, Ir pat par Volvo teicien,j vinambūtu Audi salons tad būtugandrīz ideāls auto
nevareetu teikt ,ka ar vw motoriem buutu lielaks cakars par Volvo luzt vinji visi , tiesi dzirdeets ka Volvo irdargakas detalas par vw, ir bijushi gan 2.0 tdi , gan tagad 1,6 tdi motors , ar pirmo nobraucu 700tukst , tad gan saka jau sprausla iet uz beigaam, un turbina bija jamaina, vel bija elas sukni problemas bet tas nebija dargi, taa tikbrac, ar 1.6 dizeli buus pāri 400 tukst tikai esmu dabujis egr varstus abiem amputeet
bet kapec Volvo skaties kompaktklases bet vw un audi videjas klases auto, v50 analogs vw buutu golfs variants, un tiem arii ir 1.6 motoritis, pasatam tas ier diezgan gauss
a3 nav taada piekare, un neteiksu ka tur buutu milziigi daudz knibulu kam luuzt sameraa vienbkarsh auto ,ka jau golfa analogs