Kas attiecas uz pilsētas korķiem - mūsu klimatā parasti vajag tādas fīčas kā apkuri vai kondicionieri. Parastā auto kamēr darbojas motors apkure ir kā blakusprodukts, kodicionieris nedaudz palielina patēriņu.
Iedomāsimies - ziema -20 grādi... Cik grādu ir ekonomiskajā primusā kurš virzās pa korķi uz baterijām?
Un pie mīnusiem visu bateriju ietilpība stipri samazinās. Domājams ka ziemā nekāda ekonomiskā braukšana ar hibrīdu nesanāks.
Un arī vasarā cepināties bez kondiškas lai būtu ekoloģisks... Tā ka baidos ka arī korķos motoram nāksies strādāt.
Vēl pieskaitām
*Papildus svaru no elektormotora un baterijām
*Piesārņojumu, kas rodas saražojot un pēc tam utilizējot akumulators
Es teiktu ka hibrīdos nav ne ekoloģijas ne ekonomijas. Tik vien kā mārketinga triks.
Cik zinu par riepām, tad vissezona nekas labs nav un būt nevar jo riepai ziemā vajag vienas īpašības (piem. mīksta gumija) bet vasarā pilnīgi pretājas.