Turpinot jauna/mazlietota plugin meklējumus budžetā līdz 37K un palasot/paskatot apskatus un aizbraucot uz pāris saloniem ir dažas jaunas atziņas. Atgādinu, ka tajā budžetā sanāk Kuga, C5 Aircross, Jeep Compass, Mistubishi Eclipse Cross, Kia Niro un Xceed. Vēl varētu būt B klases mersis. Tuscon un Cupra Freementor, kas šķiet būtu labākie varianti, bet ir ārpus budžeta, ja Eiropā kaut ko var budžetā var atrast, tad ar piegādi un visām parējām maksām aiziet pāri budžetam. LV salonā jauns Tuscons būs virs 50K. Budžets ir fiksēts un diemžēl nav staipāms. Par fordiem no vairākiem avotiem dzirdēju sliktas atsauksmes it īpaši iepējas pārdot pēc gadiem 5 otrreizējā tirgū. Jeep kā nomaskēts FIAT ar jocīgu kārbas darbību arī nešķiet labs variants. Plug in Ecpilses ir pilna mobile, pāris minēja, ka kopš mistubishi pametis Eiropas tirgu, šos arī ļoti grūti pārdot, lai arī pilnpiedziņa varētu būt labā līmenī. C5 Aircross ir pāris mazlietoti varianti - izbraucu līkumu, iet diezgan labi, mīksta gaita, laba skaņas izolācija, manām ģimenes vajadzībāsm liels pluss 3 atsevišķi beņķi trešajā rindā. Visplašākais un ērtākais no visiem minētajiem. Nebūtu citroenam šis plašuma un otrās rindas bonuss, gan jau šo neizskatītu, bet pagaidām minēto iemeslu dēļ lieku kā pirmo prioritāti. Ja neņem pluginu, tad budžets ir krietni mazāks - joka pēc bija aizskrējis apskatīt Joggeru, jo ideālā gadījumā būtu auto ar 7 vietām. Drīz (sazin kad) iznāks Joggeram parastais hibdrīds ar automātu, šobrīd ir tikai manuāļi ar mazmotoriem - patīkami pārsteidza ietilpība, trešajā rindā pat neliela auguma pieaugušais jutīsies pietiekami ērti, salona apdare daudz maz ciešama, bet izskatās, ka reāli nopērkami nemaz tik drīz nebūs. Tā kā pagaidām Citroens ir šortlistēts, kuram liels bonuss ir beznobraukuma 5 gadu garantija. Gadā nobraucu virs 30K, tā kā šis arī ir būtisks plusiņš. Gala lēmums vēl nav pieņemts, bet katrā ziņā sāk izkristalizēties reālie finālisti.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam

















Korporatīvi uzstādījumi ir vai nu plugins vai nu budžets -10K un izmešu ierobežojumi un tad sakarīgu variantu, lai motors būtu lielāks par litru, paliek dikti maz. Varu lādēties gan mājās, gan tieši blakus darbam ir uzlādes punkts, tā kā kaut kādus km sanāks uz elektrības nobraukt. Par tām garantijām taisnība, ka Eiropā bieži vien ir krietni švakāk. LV ar mazlietotām vispār bēdīgi, kaut ko Igaunijā esmu atradis un variants no mobiles kaut ko atdzīt sāk šķist pārāk sarežģīts, neskaidrības ar garantijām, cik sapratu daudzi negrib/nevar eksportēt, plus ne visi sludinājumi ir reāli. Par cik izskatās, ka pietiekami bieži sanāks noslogot visas 5 sēdvietas, tad citroen šajā aspektā vinnē. Tā man korejiešu saloni šķiet daudz saprotamāki.