iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
ValdisM 23.11.2010 16:25

Gauss rakstīja:

WALA rakstīja:

Gauss rakstīja:

Ar veco eļļu (ja tai nav klāt motora skalojamais līdzeklis) vislabāk nopindzelēt kādu šķūni, garažu vai jebkādu citu koka ēku, var pat māju, ja pietiek eļļas.

Nu "īsts dabas draugs", jēdzīgāk ir ja to eļļu savāc ražotājs un pārstrādā atkārtoti, bet kokam ir jēdzīgāki to aizsardzības līdzekļi !!!

Pie Papes ezera ir atpūtas bāze, kurā visas mājiņas ir nopindzelētas ar atrabotku. Nav ne vainas. Nekas nesmird un labi izskatās.

forši ir laikam atpūsties mājās, kuru sienas iesūcinātās ar svina un citu smago elementu daļīņām ;D

Vispār Latgalē šiem mēºķiem izmanto nefiltrētu linsēklu eļļu. 300 gadus vecās vecticībnieku koka baznīcas, kas apstrādātas ar linsēklu eļļas, nav puvušas un arī nepūs

ValdisM 22.11.2010 22:54

rudens68 rakstīja: Man viens pirms laika bij sadomājis nospert autiņu un izrāvis lampiņu un vadus uz īso , tad es no rīta izbraucu Rīgu BEZ pagriezieniem , pat neatceros kā uzķēru ,ka nav pagriezieni , laikam vairāki šoferi lika pirkstu pie pieres un rādija uz mani .

es pirms 2 gadiem, arī novembra beigās, piektdienas vakarā pulkst.19.00 izbraucu no Alfas, aizbraucu līdz Augšlīgatnei un kad nogriezu no šosejas... sapratu, ka biju braucis bez tuvajiem

iedomājies, neviens pat nepamirkšķināja

ValdisM 14.11.2010 12:53

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nu pag,pag... es taču to rakstu neizdomāju,puuce.

Nu bet tu tak apgalvo, ka vācijas tiesnesis to ir sadarījis, nevis portāls izdomājis! Tā, itkā būtu blakus stāvējis. Tukšpļūtis...

Pag pag, ir reāls fakts-Vācijā tiesnesis to un to pateicis.

Kur ir fakts? Apollo rakstā? Vācijā biji? Tiesnesi redzēji? Tātad apgalvo muļķības.

Nu, ja es tur būtu bijis un redzējis, tas neko nemainītu.

PS. Palasi Crankshaft tekstu

Tukšpļūti.

tas būtu kā laboratorijas analīze mūsu DD... ka teikt no drošā avota

bet varētu sanākt arī tā.... www.youtube.com/...

Nu, šis kāreiz ir par tevi seeni un tamlīdzīgajiem. Kaut kur dzirdējuši,ka LV degviela ir slikta un nu mauj

Tak iedod vismaz linku ar tādu ziņu,ka LV soļķis slikts, kaut kas vismaz būs A tagad tikai kaut kādas tantiņu basņas.

Nu tak... tenku lapelē izlasītais ir fakts. Bet paša pieredzētais viennozīmīgi tantiņu basņas.

Degvielas patēriņš atkarīgs no braukšanas stila unvidējā braukšanas ātruma kādā posmā.

Man Latvijā vienmēr ir mazāks degvielas patēriņš kā ārzemēs.

Izskaidrojums?

Man šeit ir mazāks vidējais braukšanas ātrums, tas ir, gan Latvijā gan ārzemēs es vienmēr braucu kopā ar pārējo auto plūsmu, un cenšos nelekt ārā no plūsmas.

Rezultātā LV vidējais braukšanas ātrums ir , piem. posmā Rīga-Krustpils man sanāk 72km/h, bet visā maršrutā Rīga-Rēzekne (250km veicu paraskti 3h un 15 vai 20min) vidējais ātrums ir 75-77km/h.. nu un attiecīgi patēriņš 5.0-5.5l/100km (2.0 litru benzīns).

Kā braucu ārzemēs ,vienmēr vidējais braukšanas ātrums tur ir lielāks (plūsmas ātrums lielāks). Piem. visu lietuvu no grenctāles līdz LT-PLi robežai nobraucu pāgājušo nedēļ pa 2h un 40 min -tas ir vidējais braukšanas ātrums apm 100km/h -loģiski ka patēriņš pieaug. Vienriez nobraucu no Rīgas līdz Krustpilij pa 1h un 35min -vidējais ātrums ~88km/h (viena apdzīšana aiz otras ), patēriņū nepiefiskēju, bet nu degvielas rādītājs dramatiski kritās uz leju. Kruspilī nācās pildīties.

Nu lūk, un ja cilvēks šeit cenšas ārpus apdzīovotām vietām braukt konstatnti starp 100-110km/h, tad to šeit ir izdarīt grūtāk kā ārzemēs, ir vairāk jāraustās, jābremzē, jāapdzen,attiecīgi patēriņš pie tā paša vidējā kustības ātruma pēc definīcijas būs lielāks

ValdisM 12.11.2010 15:30

brmbrmm rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Protams izstrdājumam ir 3 mīnusi , ko es varu nodiagnosticēt klausoties to pie neiedarbināta auto (neliels fona troksnis, skaļuma regulators nedarbojas lineāri, ir neliels signāla kropļojuma līmenis pie max skaļuma), taču pie iedarbināta auto šie 3 trūkumi vairs nav ne dzirdami ne jūtami, kur nu l braucot uz šosejas uz 100km/h.

P.S.Ar mūziku un skaņu esmu uz Tu.

Labāk būtu atbalstījis pasmāju speciālistus:

www.ltn.lv/...

Vispār, tev vajag arī filtru:

www.ltn.lv/...

Paldies par interesanto saiti.

malači ka ražo.

Bet ir vien problēma - nemāk pārdot.

Būtu ielikuši tajā lapā vismaz e-pastu, cenas, būtu vismaz sludinājumus ar saviem izstrādājumiem ielikluši ss.lv reklama.lv zip.lv un attiecīgi tālāk norādījuši saiti uz savu lapu.

Bet filtru man nevajag, tam ķīnas brīnumam nav elektroiekārtu un dzinēju blakustrokšņu. Kā jau teicu -ir statisks neliels fona troksnis, bet tas ir arī pie neieslegta dzinēja.

ValdisM 12.11.2010 13:46

gonzalless rakstīja: Un tik pasakiet, ka vienai brenda precei, razhotai dazhadaas valstiis ir identiska kvalitaate??? Pats esmu parliecinaajies, ka nav! Polju velaspulveris, un taas pashas firmas Vacija razhots pulveris ir 2 dazhadas lietas. Nu tas taa piemeeram.

placebo efekts

ValdisM 12.11.2010 12:37

ValdisM rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Tiešām, jāsaka, ka ļoti interesanta informācija. Itin efektīvi izklausās : Boeing tramvaji ...!! Nu, ja Latvijai RVR izdotos tas līgums ar "bombardieriem", reali elektroniku tiem tramvajiem varētu ražot VEFs, kuru šeit daudzi sāk pieminēt. . Un kāpēc gan ne ? Vefiņš arī man joprojām vēl labā atmiņā - tā bija mana pirmā darba vieta 70-to beigās. Šancēju 15/16 korpusā par dežurelektriķi. Bija forši - labas atmiņas no tiem laikiem. Jau tolaik vefisti bija vieni no pirmajiem eiropā, kas sāka ražot elektroniskās telefonu centrāles. Diemžēl godmaņpapa teorijas 90-to sākumā visu to nozari aizlaida...pienā.

vefs var sākt ražot kaut rītdien..

nav problēma kaut ko saražot, ir problēma pārdot.

Re kur es pēc kārtējās urlu nopizģītās magnetollas, man apnika čakarēties, atvēru ebay un nopirku pa $11.99 (apmēram 5.60Ls) šadu te autopastiprinātāju

cgi.ebay.com/...

Tie 11.99ir ar visupiegādi līdz mājām. Iedomājies tagad lūdzu, ka no šiem 11.99 ir jātņem kādi3$ pasta izdevumi, jāatņem polsterētās aploknses izmaksa, komisijas nodeva ebay, tirgotāja peļņa un darbs (ielikt sludinājumu, rakstīt vēstuli, skriet uz pastu u.t.t.). Pats izstrādājums maksā ne vairāk kā 5 dolāri.

Vai VEF pa 2.60Ls var uzražot auto pastirpinātāju?

Apstāstīšu sīkāk par pašu pastirpinātāju.

Pie tā es piesledzu iekš auto esošos 2 Sony Xployd šķiet ka 30W skaļruņus, pie pastirpinātāja attiecīgi slēdzu vai nu mobilā mp3 atskaņotāju vai vienkārši mp3 pleijeri (kā sanāk).

Skan labi, vismaz mani skaņa apmierina pilnībā.

Protams izstrdājumam ir 3 mīnusi , ko es varu nodiagnosticēt klausoties to pie neiedarbināta auto (neliels fona troksnis, skaļuma regulators nedarbojas lineāri, ir neliels signāla kropļojuma līmenis pie max skaļuma), taču pie iedarbināta auto šie 3 trūkumi vairs nav ne dzirdami ne jūtami, kur nu l braucot uz šosejas uz 100km/h.

P.S.Ar mūziku un skaņu esmu uz Tu.

ValdisM 12.11.2010 12:32

IkdienasViesis rakstīja: Tiešām, jāsaka, ka ļoti interesanta informācija. Itin efektīvi izklausās : Boeing tramvaji ...!! Nu, ja Latvijai RVR izdotos tas līgums ar \"bombardieriem\", reali elektroniku tiem tramvajiem varētu ražot VEFs, kuru šeit daudzi sāk pieminēt. . Un kāpēc gan ne ? Vefiņš arī man joprojām vēl labā atmiņā - tā bija mana pirmā darba vieta 70-to beigās. Šancēju 15/16 korpusā par dežurelektriķi. Bija forši - labas atmiņas no tiem laikiem. Jau tolaik vefisti bija vieni no pirmajiem eiropā, kas sāka ražot elektroniskās telefonu centrāles. Diemžēl godmaņpapa teorijas 90-to sākumā visu to nozari aizlaida...pienā.

vefs var sākt ražot kaut rītdien..

nav problēma kaut ko saražot, ir problēma pārdot.

Re kur es pēc kārtējās urlu nopizģītās magnetollas, man apnika čakarēties, atvēru ebay un nopirku pa $11.99 (apmēram 5.60Ls) šadu te autopastiprinātāju

cgi.ebay.com/...

Tie 11.99ir ar visupiegādi līdz mājām. Iedomājies tagad lūdzu, ka no šiem 11.99 ir jātņem kādi3$ pasta izdevumi, jāatņem polsterētās aploknses izmaksa, komisijas nodeva ebay, tirgotāja peļņa un darbs (ielikt sludinājumu, rakstīt vēstuli, skriet uz pastu u.t.t.). Pats izstrādājums maksā ne vairāk kā 5 dolāri.

Vai VEF pa 2.60Ls var uzražot auto pastirpinātāju?

ValdisM 11.11.2010 16:48

Gauss rakstīja:

HIPPY rakstīja: Degvielas ekonomija man liekas ka ir cirā apstāklī nevis degvielas kvalitātē.

Kā man teica korišs, tad uz nodokļu nemaksāšanu var ieekonomēt daudz, daudz vairāk. Pats viņš brauc ar 760-to.

1986 gada Volvo dīzeli universālu

ValdisM 10.11.2010 21:08

modena rakstīja:

ValdisM rakstīja:

tušonka -Rēzeknes Gaļas kombināta sautētā cūkgaļa.

Maksā protams apmēram 1Ls par /gab (uz atlaidēm parasti 0.69), bet tur ir gaļa! principā citu alternatīvu arī nav- kopš nobeidzās triāls, jekbura cita tušonka ir nenosakām sastāvama neēdama masa

Cīsiņi -Lido delikateses.

RGK tušonka ir drīzāk "gaļas produkts", nevis sautēta

Viņiem ir divu veidu cūkgaļas tušonka - tūristu brokastis un sautēta cūkgaļa. varbūt Tev tas pirmais trāpījās

ValdisM 10.11.2010 15:33

Seene rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja:

jugasvilli rakstīja: A kas vainas opelim? Normāls auto. Jau 4. gadu braucu.

Opelim nav ne vainas,protams. Seene gan savējo lepni sauc par sābu un iedomājies,ka man skauž tas viņa brīnums

Es neesmu neko iedomājies - tava attieksme ir pārāk acīmredzama. Laikam jau tomēr zini, kur ir atšķirība un nespēj to sagremot

Un jā - nav īsti skaidrs, kas tev tieši nepatīk Isuzu dzinējā. 5-6 litru degvielas patēriņš divtonnīgam auto?

vai tad pašmasa tam auto ir 2 tonnas ?

Pašmasa 1675, pilna masa 2130. Tātad ikdienā apmeram divas tonnas.

Bet nu ja vēlies būt ļoti precīzs, tad atvainojos arī par parakstu. Motora tilpums ir tikai 2958 cm3, nevis 3.0 litri

nē man vienkārši nāk smiekli, kad cilvēki stāsta -man ir 6 litru patēriņš 2tonnas smagam auto.

Pēc tam kā izrādās, auto pašmasa tomēr ir 1675 (tas ir a pilnu degvielas tvertni, rezerves riteni, pilniem tehnisko šķidrumu bačokiem un plus vadītāju -TAS IR -TEVI).

Un pastāsti ko vēl Tu vadā līdzi, ja IKDIENĀ Tev ir pašmasa 2tonnas -vai vadā visu laiku līdzi 4 večus ar 325kg kopsvaru, vai vadā līdzi visu laiku līdzi pilnas 16 soļaras kannas ?

vai arī degvielas patēriņu Tu tā arī tā pat mēri -reāli ir 6.7, -tātad apmēram 6litri

ValdisM 10.11.2010 12:01

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja:

jugasvilli rakstīja: A kas vainas opelim? Normāls auto. Jau 4. gadu braucu.

Opelim nav ne vainas,protams. Seene gan savējo lepni sauc par sābu un iedomājies,ka man skauž tas viņa brīnums

Es neesmu neko iedomājies - tava attieksme ir pārāk acīmredzama. Laikam jau tomēr zini, kur ir atšķirība un nespēj to sagremot

Un jā - nav īsti skaidrs, kas tev tieši nepatīk Isuzu dzinējā. 5-6 litru degvielas patēriņš divtonnīgam auto?

vai tad pašmasa tam auto ir 2 tonnas ?

ValdisM 09.11.2010 19:32

Pirmais rakstīja:

HIPPY rakstīja: ....Jo visa Latvijas rūpiecība ir vienkārši iznīcināta. Visspilgtākais piemērs ir VEF.....

pastāsti ko pēc tavām domām varētu šodien ražot (un galvenais pārdot) vefs

radiollas Abavu un Gauja, un ar valsts garantēto dotāciju palīdzību eksprtēt tās par 2$ gabalā uz Vjetnamu, Kambodžu , Indiju, u.t.t

Vefs protams piederētu Šķēlem ( pastarpināti protams caur trim sia , liepniekiem un ēķiem)

Šķēle atiecīgi būtu bagātākais cilvēks A-eiropā

ValdisM 08.11.2010 1:14

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja: un kur laboratorijas slēdziens, kāpēc tavi divi benzīna šroti nav aizbraukuši.... varbūt tu viņus pat nemēģināji pielaist?

Ja neesi pamanījis, es jau neapgalvoju,ka viss,kas mums ir, viss ir slikti, tikai tiem,ārpusē, viss ir labāks

Manuprāt, viss nav slikti. Seenem, tev..vēl lielai daļai viss ir slikti.

Par zeķēm.

Nezinu kāda ražotāja "vietējās" bija Tev, bet es pērku prizmā Auroras ražojuma. Kalpo lieliski , izturība fantastiska, cenā arī demokrātiska -0.70-0.9Ls par pāri Es te tagad tā paštukoju un man sanāk ka gadā vairāk par 4-5 pāriem pircis neesmu. pērku tās kurās ir max daudz kokvilnas, pērku savai kājai atbilstošu izmēru

Viens vecs vīrs reiz medībās par šo tēmu labi pasmēja 'Kas tagad par granti, vot agrāk,tad gan bij grants...'

Aizgāja?

Aizgāja, aizgāja... Tas, ka tev viss ir labi un atsakies redzēt acīmredzamo. Parādi, kad esmu teicis, ka viss ir slikti?

Bet ir lietas, kas IR slikti. Un atbilde uz jautājumu, kādēļ pie mums netirgo to labo, ir vienkārša - tādēļ, ka ir vairumā tādi Deksteri, kas tic uz vārda un pērk tik nost, nesūdzoties. Diemžēl degviela ir viena no tām lietām, ko nesanāk aizbraukt iepirkt citur tā, lai pietiek ilgākam laikam. Bet kvalitāte tāda pat kā zeķēm... Nopirku reiz vietējās un novilku cauras pēc vienas dienas valkāšanas. Vācijas H&M pirktās ātrāk krāsu zaudē, nekā izdilst.

par zeķēm.

nezinu kāda vietēja ražotāja zeķes pēc Tu, bet man Prizmā pirktās auroras zeķas kalpo lielisku, Izturīgas, un cena arī demokrātiska. Es te tagad tā padomāju un konstatētēju, ka vairāk par kādiem 4 pāriem šķiet ka gadā vairāk nepērku laikam(zeķēs es pērku tās kurās ir max. kokvlinas saturs, pērku savai kājai atbilstošu izmēru, kāju pirkstu nagus garus neaudzēju , nu un pa māju staigāju čībās )

ValdisM 07.11.2010 22:26

modena rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nu ja, no Beļģijas. Caur Kauņu

Un ar tiem saviem degvielas stāstiem par Statoilu vari ieskrieties.

Parādi reālu laboratorijas atzinumu un tad stāsti savu BLĀ BLĀ BLĀ.

Latvietis klasiskais- VISS SLIKTI

Agrāk grants bija labāka,zāle zaļāka utt

Latvietis ZIN

Tad jau tu zināsi,ka no Beļģijas parasti ved nojātas līdz kliņķim mizas

Atradis baigo testa kāru degvielai,kuram pat no treila nodzītam nevar iziet TA dēļ atgāzēm Laikam labs auto bija. Uzticams torgašs.

Auto joprojām ir uzticams.

Šobrīd odometrā ap 529 500 km.

Toreiz bija ap 245 000 km.

Ja tevi apčakarēja, iesmērējot Kauņas šrotu - netirs uz citiem. Ne visiem ir tādas "dotības" ka tev.

Agrāk bija bezmaksas izglītība un medicīna. Šobrīd tas viss praktiski ir sastopams tikai Rīgā.

VISS IR LABI

starp citu luni - varbūt zini kur var nopirkt normālu tušonku? Nevis kaut kādu peņu un astu maisījumu.

Vai varbūt cīsiņus vai desu - kur iekša būtu gaļa, nevis tītāru samaltas astes?

tušonka -Rēzeknes Gaļas kombināta sautētā cūkgaļa.

Maksā protams apmēram 1Ls par /gab (uz atlaidēm parasti 0.69), bet tur ir gaļa! principā citu alternatīvu arī nav- kopš nobeidzās triāls, jekbura cita tušonka ir nenosakām sastāvama neēdama masa

Cīsiņi -Lido delikateses.

ValdisM 05.11.2010 11:39

Crankshaft rakstīja: scope

Nja, mūsējie dažreiz līdzīgi darās.

Ieguvums no šīs tehnoloģijas tāds, ka pēc neilga laika tās bedres atkal varēs lāpīt un $$$ iekasēt...

-------------------------------

Nu vispaar jau eksistee arii Rietumos tehnologjijas,

ar kuraam asfaltu var ieklaat / bedres laapiit praktiski jebkuros laika apstaakljos, vieniigais shkjeerslis gan karstaa, gan aukstaa asfalta lietoshanai praktiski ir vieniigi speeciigas lietusgaazes vai snigshana.

Jautaajums, ciktaal muusu celjinieki / ielinieki pieturas pie tehnologjijas. Incanti, ko dara celjinieki, piemeeram, norveegju Bergenas apkaimee - tur ta lietus var liit pat 3 meeneshus no vietas

Sretsked

Atceros, bērnībā gar mājām arī šitādu te figņu taisīja. Tikai, protams ,nevārīja mucās neko. Nobēra šķembas, sagreiderēja pa vidu tādā valnītī, to salaistīja no mucas ar kaut kādu bitumu, tad tur vāļāja to sastāvu pa ceļu no vienas malas uz otru. Tad izlīdzināja, piebraukāja, vēl kaut ko bēra.

----------------------------

Ir ir taada tehnologjija, izmanto jau kosh seniem laikiem, tas arii ir aukstaa asfalta paveids. Shkjembu / grants valniiti salaista ar gudrona / bitumena maisiijumu un tad , kaa tu saki, vaaljaa no vienas puses uz otru. Beigaas noveltnjo un nokaisa ar granti vai siikaam shkjembaam, lai neliip. Parasti gan izmanto celjiem ar saliidzinoshi nelielu noslogojumu, jo segums nav tik izturiigs, kaa "klasiskais" asfalts.

Igauņi Sāremā salā šo aukstā asfalta metodi ir nomodelējuši nedaudz pa savam. Viņi atved uz Sāremā salu frēzēto asfaltu - nober ar to frēzto asfaltu viņu grants ceļus - tad nolīdzina - tad salej pa virsu bitumenu, uz bitumena nober biezā slāni drupinātu dolomīta sķembu maisījumu (0-32mm apmēram). un atstāj uz kādu laiku. Auto to visu piebraukā, liekās šķembas virspusē notīra nost. Lielisks, lēts un kvalitatīvs segums sanāk.

ValdisM 05.11.2010 0:40

Sretsked rakstīja: Tikpat mūsu apstākļos pārsvarā deg tuvās gaismas. Normāli lukturi nodrošina drošu ātrumu 90-110 arī ar tuvajām gaismām.

Protams,ja tās ir kvalitatīvas. B.

Šis apgalvojums ir pareizs ja tiek braukts pa gludu kvalitatīvu segumu ar normālu marķējumu.

Uz sabrukušiem, salāpītiem un grumbuļainiem ceļiem pat labākās tuvās gaismas vienkārši "pazūd"..

ValdisM 05.11.2010 0:35

defdump rakstīja: Paldies tiktaalu. Auto ir ievests no ASV nu jau gadus 3 un no kura shata nezinu. (tas laikam patēriņu maz ietekmē )

Par \"atvikšanu\" krustojumos - patiesībā cenšos braukt mierīgi. Ja uz taisnajiem gabaliem izmantoju kruīzu, tad var kādos 12-14 ierakstīties, bet kā sākas pedāļa mīšana tā 16, 18 un pat 20 pa korķiem.

moš kāds zin, kas tehniski motorā/kārbā (automāts) būtu jāpārbauda?

sāc ar lambda zondes pārbaudi:

www.youtube.com/...

P.S. Patēºiņš priekš tik maza, jauna un moderna auto ir galīgi neadekvāts.

ValdisM 28.10.2010 23:33

Sretsked rakstīja:

Ozz rakstīja:

Sretsked rakstīja: www.apollo.lv/...

Cilvēki cenšas citiem izskaidrot...bet nepielec taču . Kaksim un viņam līdzīgajiem ...grūti. Un visiem paºējiem normālajiem arī līdz ar to .

Vitai taisniiba.bet vai pats piederi taisnajo šķirai?vari apzveereet ar savien seekliniekiem ka neesi nevienu appisis, šmaucies ar nodokļiem un meklējis pašlabumu?

Es kādreiz esmu apgalvojis,ka esmu kristāltīrs?? Bet nu sapratne par procesiem man ir bišķi tāda skaidrāka un man nav jāgaudo ka vienam otram par to,ka viss ir slikti. Tas vienkārši ir pierādījies.

Slikti esi lasījis manis rakstīto agrāk

pietiek tikai nokristies tikai kūdras cenai un pieprasījumam starptautiskajā tirgū, tā ātri vien sāksi te caurām dienām gauzties un čīkstēt.

ValdisM 24.10.2010 11:59

Yetti rakstīja:

Sretsked rakstīja:

turbopiile rakstīja: tas apmēram tāpat kā senčiem būtu ar oglēm darbināms ģenerators mantots no vecvectēva ar paša kaltu kloķeni, bet vietā tiktu piedāvāts normāls dīzelītis vai saules panelis

skaidrs, ka sentiments ne vienmēr ļauj pieņemt racionālus lēmumus, bet, manuprāt, jāmēgina ir..

atceros savulaik vecmammai briesmīgi patika viena kumode, kurai viņa neļāva pirkstu piedurt, ķirmji to kumodi bija tā sagrauzuši, ka tā bruka kopā un arī grīda tai stūrī jau bija pilna ķirmjiem.. vienā dienā, kad vecmammu aizsūtījām pie draudzenes ciemos, to kumodi izmetam, istaba uztaisījām remontu ar jaunām mēbelēm - rezultātā vecmamma NO PRIEKA apraudājās..

kaut kā tā par tiem ģeneratoriem

Kāpēc ,piemēram, turbopīle saprata, bet Pirmais, jettijs un vēl daži to nesaprot?

Stulbi? Demagogi?

nezinu...

kāpēc, savulaik, tu viņu, šeit, nolīdzināji līdz ar zemi?

viņš šeit visus agrāk vai vēlāk ir "līdzinājis ar zemi"

nepievērs uzmanību..

slims cilvēks

ValdisM 22.10.2010 17:04

jugasvilli rakstīja:

Sretsked rakstīja: Braucu tikko pār Dienvidu tilta estekādi Ulbrokas virzienā, kas ir pāri Slāvu aplim. Ko tur var redzēt?? Sarūsējušas konstrukcijas,kuras tur apgaismojuma laternas.

Ir pagājis gads? Pusotrs ,kopš tam palaida pāri satiksmi.

Tāda laba attieksme pret darbu, pret lielo naudu,kas samaksāta no visu kopējā maka.

Latvijas tilts- Vācijas tilts.

Atrodiet atšķirību.

Tur ir Latvijas celtnieku-iedzīvotāju līmenis un Vācijas līmenis.

Paši vien visu daram un neizdaram. Bet pie visa tiek joprojām vainīgie meklēti citur

Mazliet ne par tēmu, bet vakar vienā apdirsinātāju seminārā redzēju tila būvi pāri, laikam, Reinai. Vienā pusē būvēja šveicieši, otrā friči. Kad abas puses satikās, nobīde augstumos bija par apmēram 50 cm. Kaut ko vienas puses arhitekts bija sajaucis. Ja nemaldos, vācu puse bija tā, kas jauca savu tiltu nost un būvēja pa jaunam. Tur tikai sistēma sakārtota, ka arhitektiem ir apdrošināta civiltiesiskā atbildība un skādi samaksāja nabaga apdrošinātājs.

Latvijā būtu ielikuši vienu slīpo laidumu, pateikuši ka nekas traks nav, nestspējai atbilst un ka žurnālisti fotografē so brāķi no speciāli piemeklēta skatu punkta kas šo defektu padara vizuāli 20x uzskatāmāku kā tā patiesībā ir

ValdisM 17.10.2010 0:08

par 2.7 dzinēju man stāstīja viens no bijušajiem Chrysler centra darbiniekiem šādas lietas: tam konstruktīvi ir ļoti šauri eļļas kanāli, līdz ar to atstrādājoties eļļai kanāli sāk pastiprināti aizsērēt un dzinēja eļļošanas sistēma zaudē savu efektivitāti-tas noved pie paātrināta dzinēja izdiluma un pie dzinēja nobeigšanās.

Kā zāles pret šo pasākumu it kā esot daudz biežak mainīt eļļu -pa kādiem 5000km rekomendējamo 10000 vietā.

Nu tas ir tas ko man tas cilvēks stāstīja..

Kaut gan ņemot vērā ka tas cilvēks nezināja kas tas tāds diferenciālis un ko tas dara, varbūt ka tie ir tikai tenku līmeņa stāsti

ValdisM 11.10.2010 13:43

WALA rakstīja:

anonimikis rakstīja: man carinae pamatā gan ar Denso elektroniku. ir tik pāris lietas no Bosch. vēl gan nav nekas tur čakarējies. tomēr, cik palasījos carina-e.ru forumā, tad plīstot tiešām galvenokārt Bosch detaļas.

Man arī savulaik bija CarinaE (93 gads) ar visu DENSO - sencis brauc ar to joprojām - tai mašīnai vienīgā (pie kam šiem auto raksturīgā nelaime) bija ūdens no loga tecēja uz indukcijas spoles, un tā kā augstsprieguma vadus neviens nebija mainījis un arī negrasījās, tad slapjā laikā autoss nedarbojās. Pēcāk paskrūvēja to indukcijas spoli tālāk - vispār vairs nekas tam auto nav noticis. Bračkas Carinai arī tāda pat indukcijas spoles nelaime - tikai jamā ir BOSCH - un noklājās pavisam ( tīri konstruktīva nelaime tā jamajām ir !!!), ielikām vietā no Celicas DENSO spoli - nācās gan mazliet "pamuhļīties", jo augstsprieguma vads savādāk stiprinās.

man tai mazdai ir Denso, Hitachi un Mitsubishi elektronika (Mitsubishi gan pārsvarā ir elektrība- starteris, aizdzedze,u.t.t).

Nav ne smakas no bosch, nav arī nekas attiecīgi čakarējies.

Pat lambda zonde vēl stāv oriģ no rūpnīcas.

ValdisM 11.10.2010 12:12

WALA rakstīja:

Biideklis rakstīja:

Tikai nedrist!

Shitie suudi noklaajaas biezhaak, nekaa to gribeetos.

Paarsvaraa probleemas saakas, ka gjiibst nost, un apgriezieni leekaa.

Drist/nedrist - vai 15 gadi autovadīšanas būs gana labs rādītājs ??? Šajā laikā nevienam auto gaisa masas mērītājs NAV mainīts/gļukojis ( tas pats ar radinieku auto) Un caurmērā viens auto pie manim ir sabijis vismaz 2 gadus, un vismaz 60-80 kkm (neviens nav bijis jauns no salona) !!!

Gļukainākais auto kas man ir - 90 gada Toyota Celica ar koooonisko filtru ( nopirku apdauzītu un bija doma jaukt detaļās, bet nu kaut kā "pielipa" tas auto - labs "gāžamais" pa lauku ceļiem). Lūk tam pagājušziem mitrā un aukstā laikā bija gļuks ar apgriezienu staigāšanu, bet pēc tam vairs nav atkārtojies !!!

WALA, tu braukā ar japāņiem. Tiem tiešām nav nekādu problēmu ar elektroniku, datčikiem u.t.t (atšķirībā no eiropas ražojuma auto)

Manā ģimenē īpašumā ir mazda 626 1988.gada. Ar to mazdu nobraukti pa mums visiem trijiem (es, bračka, tēvs) kopā 215000 km. Elektronikas problēmu ir nulle, nav mainīts neviens devējs,un elektronikas mezgls. (pa šiem gadiem ir 1x mainīts aķītis, 2x mainītas sveces un 1x mainīts bendikss starterim, vsjo !!!!, bet tā jau ir elektrība ) Es pat nezinu kas tā tāda ir diagnostika un kur to mazdām vispār veic. (auto ir visas lambda zones, mafi, gaisa plūsmas mērītāji, pilna iešprice, atgāzu attīrīšana ssistēmas,u.t.t).

ValdisM 09.10.2010 22:38

Sretsked rakstīja: B15.

Pieliku vēl bildes tajā galerijā.

kaut kādu tamlīdzīgu verķi, tikai 60-gadu PSRS ražojuma ar tanka dīzeļmotoru (un patēriņu 100litri)stundā plāno tirgot nost Ldz rēzeknē.Gribot dabūt vismaz metāllūžnu cenu, t.i. 2000Ls

ValdisM 02.10.2010 18:40

Vienotība.

Jo vismazākā varbūtība, ka viņi varētu būt koalīcijā ar PLL (skēli un šleseru) un negribējās balsot ne par vienu citu, jo:

1. ZZS , lemberga dēļ, ir marionetes šķēles rokās. Vajadzīgajā brīdī prokuratūra sāks kustināt lemberga lietu (atkal) un visa zzs koalīcija būs atkal darīs ko tai liek.

2.sc - nebalsoju, jo viņi jau ir paspējuši pietiekami "sashēmot" kopā ar sleseru iekš RD. .. kā piemēram - sniega izvešana pa 7.50ls no rīgas centra līdz ķengaraga k-rautai ir vnk klaja ņirgāšanās un prasta zagšana.(zinu ka rēālie visu darbu veicēji saņēma 2Ls par m3 un bija starā par lielisko darbu)... tāpat ir vēl daudz dīvainu konkursu (ar dūvainiem rezultāties) notikuši ]šim domes sasaukumam - tuneļa starp daugavpils un gērrūdes ielām pa 650 tk Ls +LS (tehniskā projekta izstrāde !) , visu aktuālo ceļu būvdarbu (meža prospekts, berģi,u.t.t) ievirzīšana ACB rokās.

4. tb/lnnk un pctvl nav nopietni ņemami

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Lasītākie raksti

Jaunie raksti