iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
ValdisM 07.11.2011 20:00

Slinkais rakstīja:

ValdisM rakstīja:

VWfans rakstīja: Šitas arī nav slikts, sevišķi ziemas sezonā, kad nevajag kondicionieri. Klasesbiedrenes fāterītis ilgus gadus ar to brauca un uzpasēja. Tagad atradu sludinājumos, ka auto tiek pārdots.

www.ss.lv/...

no braukšanas komforta viedokļa - tas ir vājprāts ne auto - pat uz citu 80-to gadu auto fona, tas passāts ir vnk šausmīgi arhaisks.

divus tadus nobraucu liidz tolmetam. abi bija labaas komplektacijaas ar 2.0 5 podu motoriem. recaro saloni. tikai labas atsauksmes. protams ka pliks 1.8 nav baudaams

1.8. benzīns... tas jau ir šiki.

Man , tāpat kā lielakajai daļai, bija 1.6D ar kaut kādiem 55Zs

ValdisM 07.11.2011 19:28

msh rakstīja: Latvijā parasti šādos gadījumos uzliek mešalku...

lētāk būs pie labas citas automātiskas kārbas pielikt klāt visu autora auto dzinēju ... nu arī kuzavu, salonu, ritošo, u.t.t

ValdisM 06.11.2011 13:31

VWfans rakstīja: Šitas arī nav slikts, sevišķi ziemas sezonā, kad nevajag kondicionieri. Klasesbiedrenes fāterītis ilgus gadus ar to brauca un uzpasēja. Tagad atradu sludinājumos, ka auto tiek pārdots.

www.ss.lv/...

no braukšanas komforta viedokļa - tas ir vājprāts ne auto - pat uz citu 80-to gadu auto fona, tas passāts ir vnk šausmīgi arhaisks.

ValdisM 14.10.2011 19:33

Yetti rakstīja:

Dark_Side rakstīja:

Yetti rakstīja:

Yetti rakstīja:

Dark_Side rakstīja:

Saņēmi?

jā, bet tur ir virs 56.1, bet man ir 54...

to risina ar starplikām:

www.lv.zviedrudiski.com/... āri/centra-riņķi.aspx

nu parasti to risina ar pareizu skrūvju pievilkšanu.

tie disku rinķi ir vajadzīgi tiem, kas tos tirgo vai tiem kas neprot pareizi skrūves pievilkt

ValdisM 13.10.2011 23:49

WALA rakstīja:

msh rakstīja:

WALA rakstīja:

Pavecākiem "mazajiem - 80/90" Audi.

No modeļiem, kurus vēl var novērot uz ceļiem, 4x100 nāca tikai B2 bezpiedziņai, un es pat nezinu vai tikai četru katlu eksemplāriem, vai arī pieciem. Pareizajai piedziņai bija 4x108. Sviests

Sviests gan bet cik saprotu tad kaut kāda mistiska materiāla ekonomija sanāk.

Apmēram tik pat liela kā W124 mersim ar 5cm šaurāko labās puses atpakaļskata spoguli

Bet uz 3 mlj saražoto auto droši vien ka piķis ieekonomējas labs

ValdisM 07.09.2011 20:49

Bams rakstīja:

ValdisM rakstīja:

varakļānos bruģa nav.

Nav? Nu sūdīgi, ka nav

Un vispār, jāatzīst, ka pat asfalta segums Rīgas ielām ir nolaists līdz klinķim... it kā bedru nav, taču visādas iesēdušās lūkas, šuves, komuni9kāciju rakumi,u.t.t ir šausmīgā stāvoklī

Visa problēma ir mistiskā LVS, kurš nosaka, kas ir bedre. Lielākoties VISS augstākminētais pēc LVS nav bedres un tāpēc nelabo.

Bet paši jau arī esam kūtri. Cik kurš no jums ir uzcepis kādu e-pastu atbildīgajiem činavniekiem? Piemēram uz RDSD? Nu, ja kļauzu nav, tad ko lieki labot? Bet, ja raksta, tad kaut ko arī salabo.

tā gan nav.

Ir kaut kādi RD saistošie noteikumi inž.komunikāciju izbūvei un remontam un tur ir teikts, ka pēc darbu veikšanas asfalta segums jāatjauno tādā līmenī, lai uzliekot uz ielāpa garenvirzienā 3m garu latu nelīdzenums nebūtu nevienā latas vietās lielāks par kaut kādiem padsmit milimetriem.

Teorētiski 80% inž.komunikāciju ielāpu neatbilst šai normai.

Cita lieta, kāpēc RDsat dep neprasa no būvdarbu veicējiem kvalitāti.

Atceros pirms 6-7 gadiem varēja tikai brīnīties cik perfekti rīgā prata aiztaisīt ielāpus (tātad izpildīja šo normu), vienmēr arī šuves aidarīja ar bitumu.

Laikā gaitā lāpišanas kvalitāte Rīgā ir krietni kritusies

ValdisM 06.09.2011 20:56

HIPPY rakstīja:

ValdisM rakstīja:

scope rakstīja:

ValdisM rakstīja:

varakļānos bruģa nav.

Un vispār, jāatzīst, ka pat asfalta segums Rīgas ielām ir nolaists līdz klinķim... it kā bedru nav, taču visādas iesēdušās lūkas, šuves, komuni9kāciju rakumi,u.t.t ir šausmīgā stāvoklī

Jā, vislielākā nelaime ir, ja kāds dienests izdomā rakties normālā asfalta segumā - rezultātā ilgtermiņā tur būs vai nu bedre, vai guļošais policists.

Akas vispār ir viena bēdu ieleja - pat uz tādas lielas ielas kā Ulmaņa gatve, 70 km/h zonā var ieplēst uz vienu pusi nosēdinātā akā...

Ir tāda sajūta, ka aku un lauzumu remontus veic tie paši kadri, kuri lielceļus lāpa ar piķa un šķembu maisījumu, veidojot pēc iespējas nelīdzenāku segumu.

Vēl Rīgā ir tāda nelaime kā rises, kuras pamatā veido sabiedriskais transports(atskaitot tramvajus)

vēl pēdējā laikā parādījusies tāda nelaime, ka atbildīgie dienesti sākuši taupīt uz aku vāku biezumu - attiecīgi normāli un gludi asfaltā iebūvētā akas gredzenā ieliek iekšā akas vāku, kas ir nevis vienā līmenī ar gredzenu (kā tam saprotams, būtu ja'būt), bet 2-3 cm dziļāk. Piemēram Lāčplēša un Čaka ielas krustā šādi brīnumi ir salikti.

tad jau arī gredzens būs pāris cm zemāk kā asfalts.

tad jau labāk būtu palikt zem lūkas metāla paliktnīšus ( metāla sloksnītes)

Paņem fleksi un nopiļī liekos CM

ValdisM 06.09.2011 16:00

scope rakstīja:

ValdisM rakstīja:

varakļānos bruģa nav.

Un vispār, jāatzīst, ka pat asfalta segums Rīgas ielām ir nolaists līdz klinķim... it kā bedru nav, taču visādas iesēdušās lūkas, šuves, komuni9kāciju rakumi,u.t.t ir šausmīgā stāvoklī

Jā, vislielākā nelaime ir, ja kāds dienests izdomā rakties normālā asfalta segumā - rezultātā ilgtermiņā tur būs vai nu bedre, vai guļošais policists.

Akas vispār ir viena bēdu ieleja - pat uz tādas lielas ielas kā Ulmaņa gatve, 70 km/h zonā var ieplēst uz vienu pusi nosēdinātā akā...

Ir tāda sajūta, ka aku un lauzumu remontus veic tie paši kadri, kuri lielceļus lāpa ar piķa un šķembu maisījumu, veidojot pēc iespējas nelīdzenāku segumu.

Vēl Rīgā ir tāda nelaime kā rises, kuras pamatā veido sabiedriskais transports(atskaitot tramvajus)

vēl pēdējā laikā parādījusies tāda nelaime, ka atbildīgie dienesti sākuši taupīt uz aku vāku biezumu - attiecīgi normāli un gludi asfaltā iebūvētā akas gredzenā ieliek iekšā akas vāku, kas ir nevis vienā līmenī ar gredzenu (kā tam saprotams, būtu ja'būt), bet 2-3 cm dziļāk. Piemēram Lāčplēša un Čaka ielas krustā šādi brīnumi ir salikti.

ValdisM 06.09.2011 15:56

nezinu, manuprāt jāskrūvē vaļā korspuss, jāņem nost detaļas un jāošņā no kurienes smaka nāk.

Nedomāju ka'to būs grūti atrast

ValdisM 05.09.2011 19:29

Bams rakstīja:

HIPPY rakstīja: Nevienā vietā neredzēju ka tramvajs traucētu auto satiksmi, ka tramvajs ietu pa koplietošanas ceļiem, ka būtu ielikts laukakmeņu bruģis kas lauž auto un trolej transmisiju.

Nevajag nemaz tramvaju. Pats Rīgas centrs. Iela, kas iet gar Latvijas banku, kuru daudzi izmanto kā apbraucamo laižot lejā no Vantenieka. Tādu bruģi, tik nelīdzenu šķiet neatrast pat Varakļānos...

varakļānos bruģa nav.

Un vispār, jāatzīst, ka pat asfalta segums Rīgas ielām ir nolaists līdz klinķim... it kā bedru nav, taču visādas iesēdušās lūkas, šuves, komuni9kāciju rakumi,u.t.t ir šausmīgā stāvoklī

ValdisM 03.09.2011 23:25

Pirmais rakstīja: . es gribu redzēt nesapuvušu fordu

Braslas ielā 24 (pie latvijas metāla) stāvlaukumā gandrīz katru dienu, cik ir gadījies novērot, stāv tumši zila sierra. Cik esmu pētījis arkas, slieksņus, spārnus.. nu nav nekur rūsas. Pilnīgi nekur. Un neizskatās, ka arī būtu krāsots.

ValdisM 17.08.2011 22:16

runājot par tēmu: "vai mazda/japāņi ir sūds vai nav?" jāatceras viena lieta.

Ikviens nopietns ražotājs veic tirgus izpēti un ražo to ko grib pircējs.

Tāpēc eiropas un asv ekonomiskās attīstības un trekno gadu laikā sākot ar 90-to gadu pirmo pusi un līdz pat 2008.gada krīzei ražotāji sāka piedāvāt arvien vairāk dažādu modeļu auto, auto tika atjaunināti ik pa pāris gadiem, tika paplašinats dzinēju klāsts, arī liela tilpuma dzinēji, turbīnas,u.t.t.

Apmēram 2003.gadā (neilgi pirms paša trekno gadu un kreditēšanas pīķa) pircējs r-eiropā un asv gribēja lētu, taču uzticamu un izturīgu (jo [ricējam jau bija citi kredīti un maksājumi ), ekonomisku, taču lielu un sportisku (lai var šikot) auto līzingā uz 3 gadiem (pēc 3 gadiem pirks nākamo vēl lielāku auto).

Nu lūk - un mazda piedāvājam pircējam šādu auto - Mazda 6.

Ņemot vērā modeļa panākumus, pircēju atsauksmes, un izturības rādītājus, mazda uzražoja tieši to kas pircējam.

Loģiski -lai odrošinātu visas augstāk minētās prasības nacās ekonomēt uz kuzavu un metāla biezumu (auto svaru).

P.s. katrā ziņā neviens pasaules auto netiek projektēts priekš 2mlj valstiņas, kur vadītāji reāli brauc vidēji ar 15 gadiem veciem auto pa bedrainiem, smilšainiem,akmeņaniem ceļiem, kas 4 mēneši gadā klāti ar sāli.

ValdisM 16.08.2011 23:01

1stfreemans rakstīja: Sveiki!

1) vai kāds veic DPF (Diesel Particulate Filter) tīrīšanu Latvijā? Vai to vispār ir iespējams iztīrīt?\'

2) kur varētu paintersēties par jauna iegādi, izņemot oficiālo Baltic Motors, kur cena kosmoss?

Vajadzīgs ir priekš Ford Mondeo 2007.g. 2.0TDCI 96kW

3) lietotu laikam ir nereāli kaut kur sameklēt? Vai no 2008.g. varētu derēt?

4) pie reizes tāds pats jautājums par EGR vārstu - vai to \'var iztīrīt vai ir jāpērk jauns?

Citāts no cita foruma:

\"Sveicināti!

Ir labas ziņas visiem kas lietu dīzeļmašinas ar DPF filtru, nesen biju musu kaimiņzemē LT (Lietuva) Kauņā, tur mūsu brāļu tautieši ir iegādājušies aparātu, ar kura palīdzību noinstalē DPF sistēmu no autiņa kompja( nezinu kā pareizāk to pateikt, bet ideja skaidra) pats jau esmu nobraucis 1500 km problēmu nav!

Sīkāks info www.startline.lt/...

+37063044440 +37068961423

750 liti, jeb 155 LV rubļi!

\"

ValdisM 20.07.2011 14:27

recluse rakstīja: Ja atmiņa neviļ, ta mazdas B6 dzinējam tiešām bija skrūves regulēšanai, viena regulēja apgriezienus, pa otru nezinu, nebija nepieciešamība grozīt. Un tām mazdām bija katalizators un lamda zonde.

P.S. Ir bijušas 3x mazdas, izaugu, vairs laikam nebūs, ja nu vienīgi 30% no tirgus cenas maksās.

jā, tieši tā.

Arī manai mazdai ir zonde, katalizators, un divas regulēšanas skrūves (viena regulē apgriezienus pie ieplūdes, otra pie MAF sensora regulē gaisa plūsmu.

Tā kā autoram ieteiktu apjautāties kādā CO regulēšanas servisā vai šie var kaut ko palīdzēt viņa auto un tad jau redzēs.

P.S. Sharashkinam - visi auto navopel kadeti

Derēs jabkurš CO regulēšanas kantoris, un vislabāk tas pie TA stacijas Antenas ielā

ValdisM 19.07.2011 20:12

Seene rakstīja:

ValdisM rakstīja: vājprāts kas te sarakstīts... sveču, svečvadu maiņas,zondes maiņas, zibsiksnu problēmas, kapitālie jātaisa dzinējam

Kāpēc ne viens nepasaka, ka būtu jāsāk ar pašu vienkāršāko - jāaizden uz degmaisījuma regulēšanu (CO regulēšana). maksā tas pāris lati, aizņem 10 min (90-to mazdām parasti groza 2 skrūves -vienu pie gaisa ieplūdes, otru pie degvielas ieplūdes un čeko kompī co, hc,lambda un kādus tur vēl rādītājus). Un viss. gandrīz vienmēr problēma ar to arī tiek atrisināta.

Nu tā kā nevar saprast no iepriekš rakstītā, vai šim auto ir vai nav lambda zonde, tad var vai nu tev piekrist, vai arī ieteikt to nomainīt. Jo ja tāda ir - tad tevis pieminētā skrūve neeksistē un degmaisījums tiek regulēts elektroniski. Attiecīgi var vien pa dārgo mainīt zondi. Pēc idejas tādai būtu jābūt, jo katalizators ir diezgan bezjēdzīgs bez tās - ar skrūvi pieregulētam auto atgāzes ir pārāk neprecīzas, lai katalizatora mūžs būtu ilgs.

kāpēc lamdas esamība liek domāt, ka nav iespējams manuāli regulēt degmaisījumu??? lambda jau veic tikai degmaisījuma papildus korekciju analizējot izplūdes gāzes sastāvu.

Piem.manai mazdai pēc dzinēja nomaiņas degvielas patēriņš bija tāds, ke nespēju tikl līdz rīgai ar pilnu bāku

Notestēju labdu -strādāja perfekti, iebraucu CO regulācijas servisā, noregulēja tā , ka TA uzrādīja CO 0.18 no pieļauajamajiem 3,0

ValdisM 18.07.2011 23:12

vājprāts kas te sarakstīts... sveču, svečvadu maiņas,zondes maiņas, zibsiksnu problēmas, kapitālie jātaisa dzinējam

Kāpēc ne viens nepasaka, ka būtu jāsāk ar pašu vienkāršāko - jāaizden uz degmaisījuma regulēšanu (CO regulēšana). maksā tas pāris lati, aizņem 10 min (90-to mazdām parasti groza 2 skrūves -vienu pie gaisa ieplūdes, otru pie degvielas ieplūdes un čeko kompī co, hc,lambda un kādus tur vēl rādītājus). Un viss. gandrīz vienmēr problēma ar to arī tiek atrisināta.

ValdisM 10.07.2011 15:58

Latgalē daudzi RU degvielas vedēji saviem auto ir uzlikuši lielāka tilpuma stiklplasta bākas.

ValdisM 06.06.2011 19:21

brmbrmm rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Pāris gadus atpakal braucot ar busu , vienā Čehijas ciematiņā privātmājas pagalmā redzēju tur novietotu, smuki nokrāsotu tramvaja tatra 3m priekšgala daļu - ar visiem stikliem,lampām, priekšdurvīm... izskatījas neslikti.

Ilgus gadus (vairāk kā 20) netālu no Nurmižiem (braucot pa granteni no Siguldas uz Vildogu-Līgatni) viens saimnieks dzīvoja vecajā apaļajā Škodas trolejbusā, kamēr uzcēla māju. Diezgan amizanti izskatījās dzeltens trolejbuss pļavas vidū pārsimt metru no ceļa.

90-to gadu pašā sākumā viens cilvēks kaut kur bija dabūjis garo RVR pašažieru vilciena vagonu, nolicis to šosejas Ludza-Rēzekne malā (apdzīvotā vietā Tutāni) un ierīkojis tajā kafejnīcu/bāru. (tuvākā dzelzsceļa stacija no tās vietas - kādi 7 km)

ValdisM 06.06.2011 19:12

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Nujā, Kuldīgā tā stacija ir kaut kur šķietamā pilsētas nomalē -

Dzelzceļš tika būvēts galvenokārt koku un citu kravu pievešanai uz fabriku Vulkāns, kura atradās tur pat netālu.

Labākos laikos jau ir iespējams visu atjaunot vai pat izveidot kaut ko no jauna. Protams, tādai idejai šodienas apstākļos izcili traucētu daudzie prihvatizētie zemes īpašumi tajos krajos, bet reali moderna jauna šaursliežu līnija Kuldiga - Ēdole - Jūrkalne interesētu daudzus tūristu tūkstošus.

Nu nez, man jau liekas, ka būvēt no jauna tukšā vietā tādu uzparikti, kā šaursliežu vilciens ir kā neiespējamā misija. It sevišķi šajos laikos. Baigā nauda noteikti saskries. Es, protams, par, bet daudz reālāk būtu uzbūvēt kaut vai parastu atrakciju, līdzīgi kā tas ir Ventspilī, pa apli. Savukārt, ja bijušajā līnijā būtu vēl saglabājušas sliedes, uzbērums, tad varētu domāt restaurēt, atjaunot. Bet tagad? Tur jau tagad privātās zemes visur. Lai atpirktu, kur ņemt piķi? Katrs tad gribēs par savu pļaviņu vai mežiņu maksimālo summu, tiklīdz uzzinās, ka tur grib ko būvēt.

uzbērums ir saglabājies, tikai krūmājs jāičērt.

Vēl pagājušo gad bija tūrisma akcija -pārgājiens Kuldīga-Alsungas kājām pa bijušo līniju

ValdisM 31.05.2011 21:00

un vispār:

lv.wikipedia.org/...

tagad varēs vēl 100 lapas drukāt par trakajiem dzelzsceļiem

ValdisM 31.05.2011 20:55

Bams rakstīja:

Onslow rakstīja:

Bams rakstīja:

Onslow rakstīja:

Jā, es arī braucot uz Kurzemes pusi vienmēr noskatos uz sākto dzelzceļa posmu no Tukuma uz Kuldīgu (nedaudz aiz Tukuma loka uz Ventspils pusi ir uzbērums.

Es zinu, par ko ir runa. Tur vēl pirms gadiem 10 pāri Ventspils trasei bija arī tilts. Tā bija platsliežu dzelzceļa līnija uz padarmijas daļu kaut kur Sātos. Armija uzbūvēja un 1994.gada aizvācoties paši visu demontēja.

Ar Kuldīgas dzelzceļu tam uzbērumam nav nekāda sakara. Diemžēl.

Skaidrs. Lai gan ģeogrāfiski tas uzbērums iet tieši Kuldīgas virzienā. Kur tad būtu šķērsojis Ventspils šoseju šaursliežu dzelzceļš?

Godīgi sakot - nezinu. Apmēram tai vietā kaut kur jau vajadzētu. Esot kaut kādas vecās, 30.beigu gadu kartēs tā līnija iezīmēta, bet kur tādas kartes atrast- hvz.

lv.wikipedia.org/... :Latvijas_dzelzcelu_karte.jpg

ValdisM 31.05.2011 20:54

Bams rakstīja:

Onslow rakstīja:

Bams rakstīja:

Onslow rakstīja:

Jā, es arī braucot uz Kurzemes pusi vienmēr noskatos uz sākto dzelzceļa posmu no Tukuma uz Kuldīgu (nedaudz aiz Tukuma loka uz Ventspils pusi ir uzbērums.

Es zinu, par ko ir runa. Tur vēl pirms gadiem 10 pāri Ventspils trasei bija arī tilts. Tā bija platsliežu dzelzceļa līnija uz padarmijas daļu kaut kur Sātos. Armija uzbūvēja un 1994.gada aizvācoties paši visu demontēja.

Ar Kuldīgas dzelzceļu tam uzbērumam nav nekāda sakara. Diemžēl.

Skaidrs. Lai gan ģeogrāfiski tas uzbērums iet tieši Kuldīgas virzienā. Kur tad būtu šķērsojis Ventspils šoseju šaursliežu dzelzceļš?

Godīgi sakot - nezinu. Apmēram tai vietā kaut kur jau vajadzētu. Esot kaut kādas vecās, 30.beigu gadu kartēs tā līnija iezīmēta, bet kur tādas kartes atrast- hvz.

lūk arī shematiksa karte ar 1939.gada līnijām:

www.luzeri.com/...

ValdisM 31.05.2011 20:53

Bams rakstīja:

Onslow rakstīja:

Bams rakstīja:

Onslow rakstīja:

Jā, es arī braucot uz Kurzemes pusi vienmēr noskatos uz sākto dzelzceļa posmu no Tukuma uz Kuldīgu (nedaudz aiz Tukuma loka uz Ventspils pusi ir uzbērums.

Es zinu, par ko ir runa. Tur vēl pirms gadiem 10 pāri Ventspils trasei bija arī tilts. Tā bija platsliežu dzelzceļa līnija uz padarmijas daļu kaut kur Sātos. Armija uzbūvēja un 1994.gada aizvācoties paši visu demontēja.

Ar Kuldīgas dzelzceļu tam uzbērumam nav nekāda sakara. Diemžēl.

Skaidrs. Lai gan ģeogrāfiski tas uzbērums iet tieši Kuldīgas virzienā. Kur tad būtu šķērsojis Ventspils šoseju šaursliežu dzelzceļš?

Godīgi sakot - nezinu. Apmēram tai vietā kaut kur jau vajadzētu. Esot kaut kādas vecās, 30.beigu gadu kartēs tā līnija iezīmēta, bet kur tādas kartes atrast- hvz.

man laukos stāv tāda karte.

Šacursliežu dzelzsceļy toriez bija tiešām daudz -pat uz Dungagu un šķiet ka līdz Kolkai arī bija

ValdisM 22.05.2011 22:40

paintetresējies www.iuna.lv Kurzemes prospektā.

Dažreiz viņi var piemkelēt detaļu pēc tās parametriem 9izmēriem, diametriem, platumiem)

ValdisM 17.05.2011 23:49

nazurbajev rakstīja: Un es te arī parēķināju ar uzviju... remonti, rez.daļas, TA, aptirsināšana)...

MB no manis prasa 8,22 sant./km

degviela arī ietilpst šajos 8.22 sant.

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti