nomiks rakstīja: Ir apritējis vēl viens gads manam CR-V. Ir beigusies arī garantija. Veicot pirmsgarantijas beigu pārbaudi (bezmaksas), konstatēja, ka jāmaina priekšējiem amortizatoriem putekļusargi (piļņiki), kā arī lukturu auutomātiskā augstuma regulētāji (precīzu nosaukumu nemāku pateikt) (atrodas pie labās puses priekšējā un aizmugurējā riteņa).
Izmaksas 3.lietošanas gadā (43 912 km - 71 360 km):
Degviela - Ls 2 306,86 par 2 734,96 litriem
Akope - Ls 107,10
Priekšējie bremžu kluči + diski - Ls 249,90
Sīki remonti (riepas remonts, signalizācijas pārprogrammēšana, sakabes āķa remonts, kreisās priekšējās gabarīta lampiņas momaiņa) - Ls 102,65
Vasaras riepu komplekts, aizmugurējā logu tīrītāja gumija un gumijas paklājiņi - Ls 436,83
TA+ceļa nodoklis+mazgāšana+logu šķidrums, riepu nomaiņa u.c. sīkumi - Ls 249,42
Līzinga maksājumi + apdrošināšana - Ls 2 518,41.
kalfonso rakstīja:
KAIFARIX rakstīja: Man ir GTI benzīnnieks 92.gads orģinālais nobraukums 265 štukas, un nevajag braukt augumā ka tas ir sakruķīts spidometrs! Autiņu pirka mans sencis jaunu! Bēdu nezinu remontēts ir tik cik uz apskati vajag. Mainīti ir tikai bremžu diski, stiklu mazgātāja sūknis un aizmugurēji otboņiki. Šogad skati izgāju pa nullēm. Garāžā nav stāvējis ne reizi!
nakuj gti bij jāņem, ja nebrauc kā ar gti jābrauc?
(lab, zinu, ka ne pa tēmu koments)
bij 92ā gada III golps darbā, puva nejēgā. pārējais gan bija ok daudzmaz, ņemot vērā, ka tika diezgan dzīts pa lauku ceļiem. spidometrs laikam 2-o reizi riņķī apgāja (pie 300k nonullējas)
pēc tam tika atdots tālāk, pārāk norūsējis bija.
tad gan bija 1,8 monošpricenieks 8vārstu.
tāpēc arī rūsēja kā traks, ka tika dzīts pa grants ceļiem (mehāniskie bojājumi apakšai un arkām no akmentiniem un smilšu graudiņiem)