iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9
ValdisM 17.05.2011 17:58

kalfonso rakstīja:

KAIFARIX rakstīja: Man ir GTI benzīnnieks 92.gads orģinālais nobraukums 265 štukas, un nevajag braukt augumā ka tas ir sakruķīts spidometrs! Autiņu pirka mans sencis jaunu! Bēdu nezinu remontēts ir tik cik uz apskati vajag. Mainīti ir tikai bremžu diski, stiklu mazgātāja sūknis un aizmugurēji otboņiki. Šogad skati izgāju pa nullēm. Garāžā nav stāvējis ne reizi!

nakuj gti bij jāņem, ja nebrauc kā ar gti jābrauc?

(lab, zinu, ka ne pa tēmu koments)

bij 92ā gada III golps darbā, puva nejēgā. pārējais gan bija ok daudzmaz, ņemot vērā, ka tika diezgan dzīts pa lauku ceļiem. spidometrs laikam 2-o reizi riņķī apgāja (pie 300k nonullējas)

pēc tam tika atdots tālāk, pārāk norūsējis bija.

tad gan bija 1,8 monošpricenieks 8vārstu.

tāpēc arī rūsēja kā traks, ka tika dzīts pa grants ceļiem (mehāniskie bojājumi apakšai un arkām no akmentiniem un smilšu graudiņiem)

ValdisM 16.05.2011 17:33

nomiks rakstīja: Ir apritējis vēl viens gads manam CR-V. Ir beigusies arī garantija. Veicot pirmsgarantijas beigu pārbaudi (bezmaksas), konstatēja, ka jāmaina priekšējiem amortizatoriem putekļusargi (piļņiki), kā arī lukturu auutomātiskā augstuma regulētāji (precīzu nosaukumu nemāku pateikt) (atrodas pie labās puses priekšējā un aizmugurējā riteņa).

Izmaksas 3.lietošanas gadā (43 912 km - 71 360 km):

Degviela - Ls 2 306,86 par 2 734,96 litriem

Akope - Ls 107,10

Priekšējie bremžu kluči + diski - Ls 249,90

Sīki remonti (riepas remonts, signalizācijas pārprogrammēšana, sakabes āķa remonts, kreisās priekšējās gabarīta lampiņas momaiņa) - Ls 102,65

Vasaras riepu komplekts, aizmugurējā logu tīrītāja gumija un gumijas paklājiņi - Ls 436,83

TA+ceļa nodoklis+mazgāšana+logu šķidrums, riepu nomaiņa u.c. sīkumi - Ls 249,42

Līzinga maksājumi + apdrošināšana - Ls 2 518,41.

ValdisM 16.05.2011 17:33

nomiks rakstīja: Ir apritējis vēl viens gads manam CR-V. Ir beigusies arī garantija. Veicot pirmsgarantijas beigu pārbaudi (bezmaksas), konstatēja, ka jāmaina priekšējiem amortizatoriem putekļusargi (piļņiki), kā arī lukturu auutomātiskā augstuma regulētāji (precīzu nosaukumu nemāku pateikt) (atrodas pie labās puses priekšējā un aizmugurējā riteņa).

Izmaksas 3.lietošanas gadā (43 912 km - 71 360 km):

Degviela - Ls 2 306,86 par 2 734,96 litriem

Akope - Ls 107,10

Priekšējie bremžu kluči + diski - Ls 249,90

Sīki remonti (riepas remonts, signalizācijas pārprogrammēšana, sakabes āķa remonts, kreisās priekšējās gabarīta lampiņas momaiņa) - Ls 102,65

Vasaras riepu komplekts, aizmugurējā logu tīrītāja gumija un gumijas paklājiņi - Ls 436,83

TA+ceļa nodoklis+mazgāšana+logu šķidrums, riepu nomaiņa u.c. sīkumi - Ls 249,42

Līzinga maksājumi + apdrošināšana - Ls 2 518,41.

kopējās izmaksas 5971.17 Ls gadā, jeb 497,60 Ls mēnesī.

viens nobrauktais km izmaksāja - 21.8 santīmus.

Diezgan šiki

ValdisM 14.05.2011 13:40

scorps rakstīja:

scorps rakstīja:

Ozz rakstīja: nu a nevar

a)

to jociigo galu izkastreet un ielikt normaalu ami iekšā? augšgals ta visiem +/- vienaads? es saprotu ka centraalais gemarojs ir ar apakšējiem stiprinaajumiem?

b)

vai arii tos nofleksee nost un piemetini parastam amim, ar baloniņu nopuut un viss buus...

c)visu adeni no masdas nevar pielaagot? nekas tur nav liidziigs? bieži vien ir reaals tupums servismeņos noveerots, nekaadas jaunrades dzirksts.

d)tad atliek veel lietuva...

Nu šobrīd notiek "a" variants. Redzēs, kas sanāks.

Nu opel corsa pakaļējie amīši esot tīri labi šaj ķīmijai. Test draivs vakarā. I togo 25 Ls gabalā. Santīms ir iesipts godam

vai nevar lūdzu iemest kādas bildes (paša procesa vai rezultāta)

ValdisM 14.05.2011 13:36

Crankshaft rakstīja: pilnīgs pizjd*š ( izņēmums fiesta / 121 , ko montēja vienā rūpnīca uz viena konveijera)

-------------------------

Tas bija Ford Festiva / Mazda 121. Vēl tāds pat brīnums

bija ASV tirgū pārdotais Ford Escort, kurš būtībā bija

"remasterēta" iepriekšējās paaudzes Mazda 323. Kaut kāds skaits nonāca arī Latvijā un tad veči te brīnījās - it kā Ford Escort, bet nekas no Escort neder nekas

Tu saki pilnīgi pareizi (fords bieži vien ir mazda)

Taču Pirmais teica otrādāk - , ka mazdas bieži vien ir tie paši fordi ar citu emblēmu. Es zinu tikai vienu gadījumu, kad mazda ir fords ar mazdas emblēmu (mazda 121, kas būvēta uz ford fiesta bāzes), bet ir daudz gadījumu kad ir otrādāk. Gan Tavs minētais gadījums, gan piem. 1987.gada fords mustangs tika projektēts, kā nedaudz pārveidots mazda 626 un to bija pat paredzēts ražot mazdas rūpnīcā ASV, bet pēc mustnaga fanu protestiem, to modeli pārsauca par ford probe, tāpat āzijā, austrālijā un okeānijā no 80-gadu vidus līdz 90-to gadu beigām tirgotais ford telstar bija rebadged mazda 626,u.t.t , tāpat piem. Ford rangers tika būvēts uz mazda bt50 bāzes,u.tr.r

ValdisM 14.05.2011 13:36

Crankshaft rakstīja: pilnīgs pizjd*š ( izņēmums fiesta / 121 , ko montēja vienā rūpnīca uz viena konveijera)

-------------------------

Tas bija Ford Festiva / Mazda 121. Vēl tāds pat brīnums

bija ASV tirgū pārdotais Ford Escort, kurš būtībā bija

"remasterēta" iepriekšējās paaudzes Mazda 323. Kaut kāds skaits nonāca arī Latvijā un tad veči te brīnījās - it kā Ford Escort, bet nekas no Escort neder nekas

Tu saki pilnīgi pareizi (fords bieži vien ir mazda)

Taču Pirmais teica otrādāk - , ka mazdas bieži vien ir tie paši fordi ar citu emblēmu. Es zinu tikai vienu gadījumu, kad mazda ir fords ar mazdas emblēmu (mazda 121, kas būvēta uz ford fiesta bāzes), bet ir daudz gadījumu kad ir otrādāk. Gan Tavs minētais gadījums, gan piem. 1987.gada fords mustangs tika projektēts, kā nedaudz pārveidots mazda 626 un to bija pat paredzēts ražot mazdas rūpnīcā ASV, bet pēc mustnaga fanu protestiem, to modeli pārsauca par ford probe, tāpat āzijā, austrālijā un okeānijā no 80-gadu vidus līdz 90-to gadu beigām tirgotais ford telstar bija rebadged mazda 626,u.t.t , tāpat piem. Ford rangers tika būvēts uz mazda bt50 bāzes,u.tr.r

ValdisM 12.05.2011 21:39

Pirmais rakstīja:

GB12 rakstīja:

Gauss rakstīja:

i_edgars rakstīja:

MaRtuRik rakstīja: + vēl pazudis 5-tais ātrums. Noskrūvēju apskatījos, ka nodiluši zobratam zobiņi.

Ja zobi nodiluši ātrumkārbā, tad jau kāds 3. motors tiek nobraukts!! = Cita mašīna jāmeklē un ar steugu.

ierunājās spečuks.... tas jau nav nekāds fords, kam kārba no traktora un pārdzīvo 3 motorus

Nu, vispār mazda jau arī ir diezgan izturīgs auto.

kopš zināma laika mazda ir tas pats fords, tikai ar citu bļembu

pilnīgs pizjd*š ( izņēmums fiesta / 121 , ko montēja vienā rūpnīca uz viena konveijera)

ValdisM 10.05.2011 18:53

ļoti labi kukaiņus no auto virsbūves un bamperiem nost ņem tāds sarkans vasaras koncentrāls, laikam saucas Pitstop.

Iepakojums līdzīgs šim:

www.cenuklubs.lv/...

tikai koncenrāts kas paredzēts šķaidīt ar ūdeni attiecībā 1:20.

Cik labi viņš mazgā kukaiņus nost no stikla -nezinu, bet no virsbūves tīra vnk izcili nost.

Ar vējstiklu esmu ievērojis - ja liels šķidruma daudzums tiek izgāzts, tad tīra visi.

Personīgi es daru tā: slotiņas kukaiņiem nemz nelietoju, bet bagāžniekā stāv 5L plastikāta kanna ar udeni, salonā stāv papīra virtuves dvieļu rullis.

Pēc tam kad stikls ir aplipis, brauciena galā stiklu apleju ar ūdeni un ar salventi notīru. Procedūra ļoti efektīva un ļoti ātra

ValdisM 04.05.2011 13:54

Sandis_UR rakstīja:

GB12 rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Lietoju pašlaik 530D 2001g, automātc, tirgus cena 7000e . principa mašinā nav slikta, ērta, patēºiņš šoseja 7 , pilsētā 9-11. Bānis 7,5-8,00 pie 150km/h.

Aizvest var daudz, komforta līmenis Ok, it seviški ja brauc lielus gabalus. Dzinējs ir jaudīgsa vienmēr ir jaudas rezerve, ļoti maza turbobedre, pat pie atruma 200km/h patēriņš ir 11-13l/100km

Taču pamazām sāku skatīties uz citu auto, jo tomēr spēkratam ir 250 000km, līdz ar to ik pa laikam parādās noguruma pazīmes. Pa 40k ir mainīta priekšējā hadene 9drīz atkal vajadzes labot) , kapitalka tomātam 600ls, šad un tad parādas maznozīmīgi sīkumiņi.

Patš šobrīd apsveru passatu ,MB E, octaviu vai jauno moņdjiku cenā ap 14 000e. trantei teica ka MB e klasse ar 3.2 CDI ir ļoti ekonomiska un jaudīga. Vēl interesējos par jauno INSIGNIA, vai 508 Pežu, arī liekās tīri simpātiski, jauns auto tomēr ir jauns. lai arī cik kruts būtu lietotais, it sevišķi ja nezini kas un ka ir lietojis.

nu, 250 000 tādam auto knapi pusmūžs ir. Gan jau ka, pērkot būsi noticējis Vācijas mācītājam ar 107 tūkst. "oriģinālo" nobraukumu

Domāju ka nē, jo maksāju vidēji virs normālās cenas + viss parejais liecināja par diezgan ticamu noskrējienu, ir arī diezgan tciama servisa grāmata. pats esmu norbaucis jau 40 000km pusgada laikā.

Bet nu ir ik pa laikam dažādi sīkumi (nobeidzas lukturu augstuma korekcijas datčīks, saplisa vienai druvij trosīte ziemas laikā, viens termsotatc gļucī uz ziemas laikā lēnām uzsilts, bija nedaudz problemas ar bremžu suportiem un to ķīlēšanu)

tevis nosauktās vainas liecina par daudz lielāku nobraukumu kā 250tk

Stāsts: es tikko nesen nedēļu nobraukāju ar vācu dīzeļauto, kas bija 4.gadus un 4 mēnešus vecs un uz odometra tam bija 345 000km -jeb ir ticis braukts 80tk km gadā.

Auto gan no ārpuses, gan no iekšas bija kā jauns -bez nekādām nodiluma pazīmēm, gāja arī kā jauns.

Uz doto brīdi tam auto odometru var bez problēmām nogriezt uz 120 000km un neviens pat nešaubīsies, kas tas ir īstais noskrējiens.

ValdisM 02.05.2011 1:29

i_edgars rakstīja: 1) Tikai un vienīgi krāniņa pagarinātājs, tiem kas var 100 saviem strādniekiem normālas algas vietā izmaksāt minimālo par 12 st darbu, un vēl čīkstēt ka pārāk daudz maksā!!

3) un 5) Vēl kaut cik skatāmas, kaut gan UK uz viena konveijera lika kopā savulaik Eskortu un 323 (vai kā viņu tur) Mazdu. Mož tagad ar šos liek kopā uz viena konveijera!

man liekas mazdai vispār eiropā nav nevienas rūpnīcas. Eiropā tirgojāmās mazdas skrūvē kopā Japānā

ValdisM 02.05.2011 1:20

i_edgars rakstīja: 1) Tikai un vienīgi krāniņa pagarinātājs, tiem kas var 100 saviem strādniekiem normālas algas vietā izmaksāt minimālo par 12 st darbu, un vēl čīkstēt ka pārāk daudz maksā!!

3) un 5) Vēl kaut cik skatāmas, kaut gan UK uz viena konveijera lika kopā savulaik Eskortu un 323 (vai kā viņu tur) Mazdu. Mož tagad ar šos liek kopā uz viena konveijera!

mazdai 323 ir tīrs made in japan produkts un sakara ar fordu escortu tai ir tikai tik daudz, ka mazda pieder fordam, līdz ar ko notika apmaiņa ar tehnoloģijām.

Uz viena konveijera montēja Mazda 121 un Ford Fiesta - abi auto bija identiski un atšķirās var teikt ka tikai ar emblēmu, lukturiem, bamperiem, un salona noformējumu

ValdisM 30.04.2011 15:25

Hugo11712 rakstīja: (tjip nu jums sievietēm dzirde).

Labi vārdi mūsdienās ir sievietēm.. HUGO

ValdisM 27.04.2011 19:55

Ja ofic.dīleris iedeva nepareizu detaļu, vai tad nevar atdot viņiem to atpakaļ ?

galu galā pārdevējam, jo īpaši dīlreim, ir jāpārlieicinās, ka viņš klientam pārdot viņa mašīnai atbilstošo un pareizo detaļu.

ValdisM 25.04.2011 22:29

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja:

latvijā tas ir viens gads..... polijā jaunai mizai tehniskā jāiet pēc 3 gadiem

Diemžēl Latvijā pats labākais asfalts jau ir uzklāts sliktāks kā Polijā pats sliktākais!! Vēl 10 gadi atpakaļ visi brēcām ka Polijas ceļi ir dziļā pakaļa, bet tagad to pat jāsaka par Latvijas ceļiem. Vēl jau nevajag aizmirst, ka piļi lēja asaras par aviokatastrofu, bet Latvijā praktiski visi prašņaja: Nu kāpēc mums tā neveicas??

Es ar visu laiku domāju, ka LV ir slikti ceļi, taču pagājušo nedēļ nobraukāju pa Ukrainu 8 dienas. Zināju ka rietumukrainā ir slikti ceļi, bet ka visā Ukrainā ir tik traģiski ceļi-iedomāties nevarēju:

lūk valsts nozīmes trazītšoseja, kas savienojo Ukrainu ar Poliju:

www.youtube.com/...

video ir no 2010.gada, un tagad pēc bargās ziemas tā ir vēl bedraināka.Vietām asfalta nav vispār palicis. Smieklīgākais ka pa visiem 3000km Uktrainas ceļu redzēju tik pāris ceļu remontbrigādes, kas strādāja ar arhaiskām un neefektīvām metodēm.

ValdisM 17.04.2011 2:00

modena rakstīja:

M1A1 rakstīja:

ValdisM rakstīja: zinu ka Volvo740 varēja liet iekša gandrīz da jebko..

A kā ražojuma motors stāvēja tam iekšā?

VW D24

labāk jau Volvo 940... ar D24TIC, vai V70 ar audi r5 dīzeli.

nu no tā audi r5 dīzeļdzinēja nekādu dižo ekonomije nepanāki, kur nu vēl lejot iekšā dažādus surogātus

stāsts: braucām ceļojumā ar 2 auto - viens bija volvo s70 ar r5 dīzeli un , otrs auto mazda 626 2.0 benzīns (8vārstu dzinējs (80-to gaud tehnoloģijas). braucām čeļojumā kopā visus 1000km. Abus auto kopā sākumā benzīntankā pielējām , un beigās arī uzpildījām. Braucām pa šoseju ar apm. 100m distanci -kā viens spieda gāzi grīdā, tā arī otram bija tas pats jādara.. pasažieru un bagāžas svars vienāds. Pēc ceļojuma piepildījām bākas. - volvo ielējām 57l degvielas, mazdā 60L. pagājušo vasar savukārt bijām ceļojumā ar Ford Focus 1.6 benžinnkieku.. kopumā ~ 2500km pa Prūsiju.. vidējais degvielas patēriņs visā ceļojumā (4cilvēki + līdz lūpai piestīķēts bagāžnieks) - 5.45l /100km (pie stūres sēdēja 3.šoferi ar dažādām braukšanas manierēm).

Morāle -varbūt nav vērts meklēt vecus nojātus80-to gadu

dīzeļus, čakarēties ar kaut kādām kreisajām degviielām,, bet vienkāršiiegādāties mazāku (vieglāku) auto ar mazāku dzinēju?

P.>S var arī pārskatīt savus braukšanas maršrutus un vnk mazāk braukāt

ValdisM 17.04.2011 1:41

M1A1 rakstīja:

ValdisM rakstīja: zinu ka Volvo740 varēja liet iekša gandrīz da jebko..

A kā ražojuma motors stāvēja tam iekšā?

vw 6-cilindru (2.4 laikam)

ValdisM 16.04.2011 3:22

Seene rakstīja: Ir ienācies vēl viens arguments par/pret jaunu auto Brīvdienās sanāca pabraukāt pa Oslo apkaimi ar nomas Ford S-Max. No gaitas un vadāmības viedokļa lielisks auto - patiešām prieks but pie stūres. Tajā pat laikā salona apdare izcili prasta... Ja man tagad vajadzētu izvēlēties jaunu

ir viena lieta ko es esmu novērojis ar lēta gala fordiem. Ja es braucu pie stūres, tad ir pilnīgi po kāda ir salona apdare, kā izskatās panelis,u.t.t. Es skatos uz ceļu, grozu stūri, spaidu pedāļus.. un šajā braukšanas jomā fordi ir tiešām lieliski auto un man ir pilnīgs pokujs kāda ir salona apdare, kad es sēžu pie stūres... kad es sēžu kā pasažieris, tad gan tiešām ir pietiekami laika lai meklētu "tarakānus" tur kur to nav

ValdisM 15.04.2011 21:06

zinu ka Volvo740 varēja liet iekša gandrīz da jebko.. varēja liet arī sausāko kurināmo dīz.degvielu, ko drošības pēc vnk atškaidīja ar transformatoru eļļas atrabotku.,u.t.t

Jeburā gadījumā lūkojies uz 80-tajos gados konsturētiem dzinējiem

ValdisM 13.04.2011 20:22

krishus rakstīja:

i_edgars rakstīja: UN ja tāds auto patrāpās nopirkt pēc kādi 5 - 7 gadi dzīšanas?? Tam visa sula jau ir nosmelta pilnībā!

400 km X 20 dd X 11 mēn = 88 000 km jau 1 gada laikā!

Te kaut kas nelīmējas kopā.....

"i_edgars rakstīja: 400 000 km lielākā daļa tagadējo auto nav spējīgi izturēt! Tie nav vecie Merši, kur miljons bija parasta lieta. Priecājies ka 300 t km noripo, tālāk jau vai tolmets vai kapitalka! "

88k x 5gadi = 440k

88k x 7gadi= 616k

Koroče man sanāk, ka mūsdienu auto no DE pēc 3,5 gadiem iestājas zvezģec......

nevajag iespringt par cilvēku aizspriedumiem. Tie cilvēki kas auguši psrs laikos un taisījuši kapitalkas pie 100 tk vai 200tk nobraukuma, tie protams, ka psiholoģiski nav spējīgi pieņemt , ka auto var būt 400,600,800tk nobraukums. Protams,var stāstīt ka vecie merši mierīgi gāja miljonu, bet tie paši stāstītāji ne ar kādiem līdzekļiem nebūs piespiežami nopirkt mersi kam uz odometra būtu piemēram 500 tk km. Nekad.

Nu un protams, izejot no merša miljona leģendas rodas arī prognoze par korejiešu auto resursu. ( 400 000km).

Lūk daži piemēri iz dzīves par nobraukumiem:

1. Paziņa iepirka 2005.g Getz ar kaut kādu mazu benzīndzinēju. Uz odo pērkot bija 150 tk km. Principā normāli priekš 5 gadīga mazauto. Ši gada sākumā kopā dzerot joka pēc aizsūtījām sms uz csdd. Atnāca info , ka tam auto 2010.gada rudenī ejot TA iekš LV bija 340 tk km. Tātad tagad tad auto ir reāli 350tk km. Un nekas. nav ne vainas tam auto, var teikt, ka mazlietots auto, salīdzinājumā ar tiem izdeldētajiem 15gadīgajiem dīzeļiem kas ripo pa mūsu ceļiem.

2. neleģālie pārvdātāji maºsrutā Rīga-Rēzekne braukā arCaravelle busiņiem. Dienas laikā veic 1.5 reisu -tas ir ~800km. (DIENĀ). Un tie busi diendienā braukā jau gadus 3 (vismaz es vienu un tos pašus busus redzu katru reizi kā braucu uz Latgali). Dienā 800km -nedēļā 5tk km, mēnesī - 20 tk km. gadā vismaz 200tk km. Tagad reāli tiem busiem jau ir vismaz pāri pusmiljonam. Nu un nekas, ripos vēl vismaz 15 gadus , ja protams nesapūs

ValdisM 12.04.2011 23:02

kolumbs rakstīja:

i_edgars rakstīja: Tā ka Vācijā, ja tev sameklē darbu 2 st brauciena attālumā pa autobāni, tad diez vai Tu sēņosi uz un no darba braucot! Bet nesīsies gandrīz cik velk. UN ja tāds auto patrāpās nopirkt pēc kādi 5 - 7 gadi dzīšanas?? Tam visa sula jau ir nosmelta pilnībā!

400 km X 20 dd X 11 mēn = 88 000 km jau 1 gada laikā!

p.s. ne jau katrā miestā ir dzelceļa līnija un daudzi ir spiesti braukt ar personīgo vāģi.

Cik ir jāpelna, lai varētu gadā 80 000 - 90 000 km braukāt tikai uz darbu?

Tad jau jādomā par dzīvesvietas maiņu...

Esmu redzējis arī citu piemēru Vācijā - mazs ciemats. Katru rītu pie ciematā esošās stacijas ar riteņiem sabrauc daudz cilvēku, sasviež riteņu kaudzē nesaslēgtus un ar vilcienu dodas ir lielpilsētu darba gaitās.

Vilciena izdevīgums gan arī tur bija atkarīgs no vietas, kur pilsētā strādā.

ja dienā uz darbu brauc 400km, tad tas ir apmēram 35l degvielas -ja litrs degvielas vācijā maksā 1Ls litrā -tad degvielai vien dienā ir jānopelna 35Ls.

pareizinam šo skaitli ar 2 lai nosegtu auto amortizāciju.

Sanāk 70ls dienā sanāk uz transportu

Nu ja valsts no tā visa kaut ko dotē, tad jau laikam nav tik traki,ņemot vērā viņu algas

ValdisM 10.04.2011 23:24

VWfans rakstīja:

WALA rakstīja:

Tiešs sakars, bet ne gluži ar "motora resursu"kā tādu- kā to esi ieņēmis galvā, ir tieši tāda pat situācija kā tu aprakstīji par močiem.

Majaudīgākam motoram bieži vien ir īsāka kārba - tā paša ātruma uzturēšanai (teiksim 110 km/h) kāds 3 litru dzinējs griežas ar ~ 1500 -2000 apg./min., 1,6 coyots - 3000 apg./min., 1,6 škoda ja atmiņa neviļ bija 3500 (mazjaudīgāks motors) utt.

Tad nu lūk braucot teiksim lielāko dzīves daļu ar līdzīgu vidējo ātrumu - 3 litrīga dzinēja virzuļi būs nostaigājuši 1,5 līdz 2 reizes īsāku ceļu "turp-atpakaļ" nekā 1,6 coyotam pie tā paša odometra rādijuma !!!

Lietotāja vulgaris acīs tas būš coyotam - "pļec gribēju zirnekļus izdzīt, bet mans motors nosprāga pēc 300'000 km, kamēr Ford V6 3.0 īpašnieks -a man pie 600'000 km tā kā moš taisīt kapitālo, ai nu labi pofig - novilks līdz ļimonam un tad domās.

Bet nu kā jau teicu - mūsdienās ir maz cilvēku kas uztur kārtīgi mašīnas, lielākā daļa tikai mauc, un uztur serviss, a ja serviss p...., tad mašīnai nav resursa neatkarīgi no litrāžas, kaut vienalga lielākam motoram ir labāka varbūtība izdzīvot.

Bet, ja skatās šādi, tad dīzeļiem ir garāks mūžs paredzams. Manai Merivai, kaut arī motors neliels, pie 90 km/h ir 2300 apgriezieni, bet 90.gadu Volkswagen-Pasātam vai Vento ar lielāku 1,8 litru benzīna motoru ir jau 2700 apgriezieni. Turklāt drusku lielākiem dīzeļiem ar 6.pārnesumu pie 90 km/h ir zem 2000 apgriezienu. Tā lieliskajai Ford-Kuga 2,0 TDCi, kuru testēju Jelgavā trekno gadu norietā, bija tikai 1800 apgriezieni.

Kā Jums šķiet, vai šis Ford-Focus ir jauks?

www.labsauto.lv/...

ford focus kā tāds ir labs auto -ja to pērk 99.gadā ražotu pa 2000 eiro. Pa tādu cenu tas ir salīdzinoši moderns un labi aprīkots auto. Par 4500 eiro var atrast salīdzinoši daudz labākus konkurentus šim auto.

Forda 1.8tdci dīzelis ir slikts braukšanai pilsētā. Zem 1500 apgriezieniem tas paliek traki skaļš un vibrējošs. Attiecīgi braukt pa pilsētu uz 50-60km/h un 5 robā nevar (varēt jau var bet ir ļoti nepatīkami). Attiecīgi ir jābrauc 4.robā - un līdz ar to visa degvielas ekonomijas ir vējā.

ValdisM 06.04.2011 18:29

i_edgars rakstīja: Man ai ir piedzīvots kaut kas līdzīgs Seene-i.

Pirmo reizi kad iekāpu kādus 12 gadus vecā Pasātā, pat skaļi iesaucos, cik te viss ir ērts... pat līdz riebumam!

Ja labā roka nokrīt no stūres, tad uzkrīt uz ātrumpārslēga. Nevar sajaukt bremžu un gāzes pedāli - Žigulī ir iespējams "netrāpīt". Podziņas saprotamas un normāli aizsniedzamas, nevis meklējamas.

To sajūtu es nekad neaizmirsīšu. Vēl nekad neaizmirsīšu cik man pirmskolas puikam bija maz rūmes uz tēva kuprainā Zapara aizmugures beņķa. Kopš tā laika mazi auto man izsauc vemšanu, jauni ieskaitot.

lielākajai daļai mūsdienu mazajiem auto salons ir ietilpīgāks kā gaz24

ValdisM 05.04.2011 19:21

msh rakstīja: 500 km uz rietumiem no latvijas ir polija.

Nav brīnums ka Latvijā tā arī nevarēji atrast darbu.

Nekā personīga, vienīgi faktu konstatācija.

ValdisM 05.04.2011 19:09

i_edgars rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Man ir viens kolēģis, kurš pērk auto ar apskati cenā no 250 - 300Ls.

Šitādu ir diezgan padaudz! No šiem esmu dzirdējis tikai vienu - tas ir pats lētākais variants no visiem iespējamajiem. Divi kurus es pazīstu vispār neiespringst - eļļu nemaina, filtrus ar ... pērk rudenī ar derīgu apskati vismaz uz 11 mēneši. Beidzās apskates termņš nodod izjaukšanai un pērk nākamo. Pat nedomā apskati iet! Kur nu vēl pirkt jaunu auto!!

daži mani paziņas, kas dara līdzīgi, pirms nodošanas metāllūžņos vēl no sirds pāris dienas papriecājas pa karjeriem, pļavām, mežiem (padriftē, paforsē purvus, vienkārši pamīca auto,u.t.t) un tad aidzen (sliktākā gadījumā aizvelk) uz tolmetu.

No viņu statistikas - bmw parasti bija jāvelkt, vecos passātus nokaut neizdevās parasti

ValdisM 01.04.2011 19:40

Es braukāju ar 1988.g mazda 626 kupeju. braukāju ar to jau 6 gadus un drīz būšu ar to jau 200 000 km nobraucis.

Kamēr tas auto kalpo man, nevis es kalpoju tam auto, es ar to braukšu. Jo ir tik patīkami, ka Tev nav autoproblēmas. Un ja nav problēmu, kāpēc viņas meklēt?

Veca auto plusi:

1. Uz ceļa Tevi respektē (priekšā nelien.u.tt) -jo laikam saprot - šim nav ko zaudēt.. un šis var arī neiespringt uz bremzēšanu.

2. Nav jādomā par kaut kādām garāžām, maksas stāvvietām. Man savu auto pat slinkums kļuva pagalmā dzīt. Jau trešo ziemu turu maģistrālās ielas malā.un pilnīgi vienalga, ka sālskaisītājs katru rīto no nokaisa ar sāli.

3.Nav jāuztraucas par spoguļu, lukturu,bamperu zādzībām. Nav arī Kasko un nav pēc tam'čakara ar apdrošināšanas remontiem. man ziemā bija viens golf 3 pa aizmuguri kārtīgi ievilcis. Kopumā bampers uizturēja godam, lai arī buktes tuvumā ir redzamas... un zinat ko.. man pat bija slinkums nodarbities ar saskaņotā rakstīšanu. Metu mieru un laidu golfa opapu "vaļā"

4. Es nezinu ko nozīmē vārds "diagnostika" (neskaotities uz to ka auto ir pilnībā aprīkots ar gaisda masas mērītājiem, pilno iešprici, EGR,u.t.t). Mūslaikos laimīgs var būt tas, kam nav problēmu ar auto elektroniku.

5. Vispār braucu mierīgi un priekš auto saudzējoši, taču braucot ar šādu auto nav arī jāuztraucas par ceļu stāvokli, bedrēm u.t.t.

Uzskatu ka par 1000 eiro varatrastu labu labo auto..ja vien auto iegādājas nevis ar emocijām, bet ar vēsu prātu.

Un uzkatu - kādā valstī dzīvojam - ar tādiem auto arī jābrauc.

Kopumā pie stūres esmu braucis ar apmēram 30 dažādiem auto (kablukiem, mazauto, premiumu, džikpiem). (pats biju izbrīnīts, kad saskaitīju). Secinājums - ja pēc tā visa joprojām ar to veco auto braucu -tad laikam nemaz tik slikts tas nav.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Lasītākie raksti

Jaunie raksti