iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ValdisM 29.03.2011 0:24

taaneko rakstīja:

i_edgars rakstīja: Nu un kur tie komentāri kurus var lasīt ar interesi? Pagaidām es te redzu tikai un vienīgi aptiršanu!! Neviens izņemot mani vispār neko vēl nav pateicis par eļļas maiņas procesu.

Redz edgar, es no 16 gadiņiem ņemos ar auto. Sāku tad kad no ārzemju auto krutākais bija opel rekord vai forg granada. 2000 gadu sagaidiju kā autoservisa darbu vadītājs un varēju nodarbināt 7 cilvēkus 400 kvm. krāsotāju ar slapjās grīdas kameru, motoristu un autoelektriķi ieskaitot. tā kā savu žulti par neizdevušos bērnību mierīgi vari izgāzt citur. (paskaties uz savu avataru dauni!!!)

4 mēmešus atpakaļ mainiju savam auto eļļu stūres pastiprinātajā. Noskrūvēju tuvāko un visvieglāk pieejamo šļauku, nolēju šķidrumu ar roku pagroziju izsvērtus priekšējos riteņus no viena galastāvokļa līdz otram. Uzskrūvēju šļauku. ielēju tehniskajos datos paredzēto šķidruma daudzumu un viss. 14,3 minūtes. Nekādas sveces nekādi vāki, nekādas ilgstošas motora griešanas ar starteri. Piedevām mana auto dzinējam G8T 716 lai izskrūvētu sveces stingri rekomendējas noņemt ieplūdes kolektoru. tas pats arī lai izņemtu sprauslas. Interesanti, ko tāds meistars kā tu tur ņemtu nost, kā motivētu klientam pēc tam nepieciešamās blīves un cilvēkstundas? Pārvērstu tādu vienkāršu darbu par trīs dienas ilgu varoņdarbu par ko palūgtu pēc tam 74 latus? Kā motivētu dauni?!

p.s. par maz ir mācēt atkārtot kautkur rezētu darbību. Svarīgi ir saprast darbības jēgu. pēc tāda principa es kādreiz izvēlējos strādniekus servisam.

neiespringsti.

Izskatas ka Tu esi šeit nesen tāpēc nezinu, ka izņēmot Cranskshaft un vēl dažiem nosvērtiem cilvēkiem, te neviens neko nezina un nespēj pat izskaidrot.

Es te vienriez pajautāju lai man paskaidro divas lietas:

1.Drīkst vai nedrīkst amortuiņus mainīt pa vienam (esmu tā darījis).

2.vai uz jauniem bremžu diskiem var likt lietotus bremžu klučus (arī tā es esmu darījis).

Nu vārduskot, visi mani nosidra par kapeikpisēju, ideiotu, un kā tik vēl, bet tā arī neviens tehnisku skaidrojumu diemžem nesopēja veikt.

P.S. Runājot par stūres pastūža eļļas maiņu. Es to izdarīju apmēram 10min - izgāzu veco, tad ielēju jauno. Pabraukāju kādu dienu un papildināu līdz paredzētajam līmenim. Viss 15tk km kopš tā brīža ir pagājuši. Stūres darbībā nekādu izmaiņu nav.

ValdisM 28.03.2011 23:48

CRDI rakstīja:

taaneko rakstīja: .....

p.p.p.n. kas tad pēc Tavām domām ir premium klase?

90to sākuma audī80 kvatro, ko pac savam rokām ir pārskrūvējis 3 x

neko viņš tā arī nesaskrūvēja.. t'a tas auto arī pūst pieLiepājas sādžā

ValdisM 24.03.2011 23:51

rgcwtxkmt9729w9 rakstīja: ValdisM, būtu interesanti vairāk uzzināt par Tavu pieredzi!

Vai Tava Mazda ir kaut kur te aprakstīta? Ja ne, būtu vērts pievienot savu stāstu! www.iauto.lv/...

pirms gadiem to aprakstīju šeit:

www.iauto.lv/...

kopš tā brīža ir vēl nobraukti gandrīz 100 000km

ValdisM 24.03.2011 0:17

msh rakstīja:

Gauss rakstīja: Lai msh pastāsta, cik ir jāieliek slavenajā A6 2.5TDI. Sākot jau ar alumīnija piekari, beidzot ar rokeriem, sadalenēm un muļķitroņiku.

Uz šitā fona franču izmaksas būs pat mazākas par minētā brīnuma apkopju izmaksām.

Nezinu, būs kaut kad jāuzprasa brālēnam,kā tad viņam viņa nu jau 12 gadus vecais A6 kalpo - domāju ka nekas īpašs - reizēm bik paremontē un brauc.

MSH!!

Pirms gadiem 4 tu teici ka 23 gadus veca mazda ir muzeja vērts eksponāts.

Attiecībā uz šo paziņoju, ka mana mazda 626 nu jau 23 gadus un 8 dienas vecs auto. Joprojām izskatās un ripo lieliski, kaut gan tiek izmantots kā darba auto un ar to braukā vairāki cilvēki.

Kad tas auto tiek reizi 3 mēnešos nomazgāts, uz to pat stāvot korķos blenž jaunu lehusu un meršu īpašnieki.. relikvija kā nekā

Ja vēlies varu nofočēt un iemest bildes

ValdisM 12.02.2011 0:28

kalfonso rakstīja:

ValdisM rakstīja:

ursis rakstīja:

ValdisM rakstīja: Palasot komentārus vispārējā koncepcija kļūst skaidra - LB vodkai nav ne vainas, es vienkārši laikam neesmu LB vodkas mērķauditorija

Tā kā izrādās, ka šeit ir pietiekami daudz cilvēku, kas atzīst šo LB vodku par labu esam, tad es labprāt samainītu šos 7L vodkas pret vienu litru viskija (Tulamôru, Džeimsonu nepiedāvāt, vislabāk man garšo amerikāņu markas..)

šīs markas kuras jauc čiekurkalna baraholkā

tāpēc jau es saku nepiedāvāt

skotu kolliju negribi? piemājas veicī bij akcija

skotu kollijs der

ValdisM 11.02.2011 22:24

ursis rakstīja:

ValdisM rakstīja: Palasot komentārus vispārējā koncepcija kļūst skaidra - LB vodkai nav ne vainas, es vienkārši laikam neesmu LB vodkas mērķauditorija

Tā kā izrādās, ka šeit ir pietiekami daudz cilvēku, kas atzīst šo LB vodku par labu esam, tad es labprāt samainītu šos 7L vodkas pret vienu litru viskija (Tulamôru, Džeimsonu nepiedāvāt, vislabāk man garšo amerikāņu markas..)

šīs markas kuras jauc čiekurkalna baraholkā

tāpēc jau es saku nepiedāvāt

ValdisM 11.02.2011 19:04

Palasot komentārus vispārējā koncepcija kļūst skaidra - LB vodkai nav ne vainas, es vienkārši laikam neesmu LB vodkas mērķauditorija

Tā kā izrādās, ka šeit ir pietiekami daudz cilvēku, kas atzīst šo LB vodku par labu esam, tad es labprāt samainītu šos 7L vodkas pret vienu litru viskija (Tulamôru, Džeimsonu nepiedāvāt, vislabāk man garšo amerikāņu markas..)

ValdisM 31.01.2011 19:02

monteros rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Ak jā, "Liepiņš" bij tas kantoris, uz kuru savulaik ponta pēc zvanījām, bet neko vairāk par "čavo, čavo?" nevarējām

izspiest, viņiem laikam pat neviena "profesija - latvietis"

pilsoņa nebija Un: Liepiņbenzīns 95 ir vienīgais, ar kuru

man ir apstājies auto, jo karstajā laikā benzīns uzvārījies

iemesls bij vienkāršs - zēni ar MTBE bij pācentušies. Bet nu sanāca pa ceļam un pabieži tur lējos ...

Kas tā ir par riebeklibu? Ir gadījies arī pašam novērot ka benzīns uzvārās, pilnigi burbuliši dzirkstī karburatora pludiņkamerā. Vēl arī attiecībā uz Statoilu, novērots paaugstināts patēriņš gan inžektormotoram, gan arī vēl tādam reliktam kā karburatorniekam. Arī silst motors lēnāk. Paris bāku izbraucot atkal ieliets Neste, Lukoilā atkal viss pa vecam ar patēriņu, arī silst labāk.

vai gadījumā dzinēja silšanas ātrums un degvielas patēriņš nav apgriezti proporcionāli rādītāji.. tas ir nevar samazināties degvielas patēriņš un pieaugt silšanas ātrums

ValdisM 30.01.2011 11:14

Chankaishi rakstīja:

ursis rakstīja: īstenībā tā sūda vietā vajadzētu par Avensi domāt.

www.ss.lv/...

Kaut arii toyota skaitaas kvalitatiiva manta - nu nav ne tuvu augjikam! Shoruden pabraukaaju ar vairaakaam, gan no nomas, bet paaris gadus vecaam mashiinaam, bija gan shitaada toyota, gan pezho407, gan hundajsonata, gan veel dazhi - saliidzinaat ar normaalu audi nevar nevienu. Esmu braucis ar A4 1.8 turbobenziinnieku - laba, kvalitatiiva mashiina. Tas meitietis kaut ko saprot no labaam mashiinaam!

nedrīkst (nav korekti) salīdzināt pajātas nomas japānu un franču mašīnas ar normālu audi

Un vispār - jebkura nomas mašina vienmēr būs sliktāka ka labi sakopta privātās rokās esoša mašina

ValdisM 28.01.2011 0:25

Sviestnesis rakstīja: Da labi,Avtor,nemoki sevi un citus.

Pasaki adresi,rīt piebrauksim un savāksim no

Tevis to nastu. Un vēl pretīm iedošu Pluspunkta atlaižu karti,

varēsi iet un pirkt "pareizo" šmigu ar skidonu.

gribas tomēr to "mantu" izmantot racionāli

ValdisM 27.01.2011 13:36

Ozz rakstīja: es vienmēr esmu teicis ka mazākus par 2 litriem dzineejus var lietot tikai zālespļāvējiem

Tu laikam neesi braucis ar šīs desmitgades mašīnām....

ValdisM 27.01.2011 10:24

Chankaishi rakstīja: .....Karburators, kaa te kaads iemineejaas par darvu - melns paliek no taa saucamaas seenjoshanas, ne no melna benziina

par šo lūdzus sīkāk

ValdisM 26.01.2011 0:40

WALA rakstīja: Kā ko darīt - kompreses, uzlējumi utt. - tas tak dabīgs ārstēšanās līdzeklis, ja vien nav mērķis piebeigt to kvantumu 2 dienās.

7 litri kompresēs..

Nē, nē, tik daudz sasitumu man gan negribas

ValdisM 25.01.2011 21:18

TDIOTS rakstīja: regulāri dzeru LB(neveikal) vodku un balzāmu viss ir o.k. ar labu zacīti un nepārspīlētu litrāžu(max.0.7-0,9) , ne galva sāp ne dibens

ja vari izdzert 0.7-0.9 L un pie tam vēl nesāp galva, tad jau neesi vairs tālu no alkoholisma.

ValdisM 20.01.2011 20:03

ValdisM rakstīja:

jugasvilli rakstīja: Pakaļā logi arī ar airiem. Vismaz bildē neredz, ka būtu pogas aizmugurējiem stikliem.

Nu, piecgadīgai mašīnai par tādu cenu vismaz tam un beņķu apsildei būtu jābūt, lai nosauktu to par vidēji aprīkotu.

.

kādi tur vēl airu logi, ja šim auto pat nav nolaižamu aizmgures beņķu:

picasaweb.google.com/...

ar tādu auto pat sdūa grīdlīsti no veikala neatvedīsi..

Rezumā -aprīkojums šim auto ir pat zem zemāka līmeņa (lielākajai daļai pasaules autoražotāju nolaižami aizmugures benķi ir standarta aprīkojumā jau no 80-tajiem gadiem.

savukārt aužiem ekstra kas saucas "nolaižami aizmugures benķi" tiek piedāvāts kā papildaprīkojums pa 250Ls

ValdisM 20.01.2011 20:02

jugasvilli rakstīja: Pakaļā logi arī ar airiem. Vismaz bildē neredz, ka būtu pogas aizmugurējiem stikliem.

Nu, piecgadīgai mašīnai par tādu cenu vismaz tam un beņķu apsildei būtu jābūt, lai nosauktu to par vidēji aprīkotu.

.

kādi tur vēl airu logi, ja šim auto pat nav nolaižamu aizmgures beņķu:

picasaweb.google.com/...

ar tādu auto pat sdūa grīdlīsti no veikala neatvedīsi..

Rezumā -aprīkojums šim auto ir pat zem zemāka līmeņa (lielākajai daļai pasaules autoražotāju nolaižami aizmugures benķi ir standarta aprīkojumā jau no 80-tajiem gadiem.

ValdisM 19.01.2011 22:56

ValdisM rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Nortel

Ja Tu papētītu vēl sīkāk, tad secinātu ka to risu platums atbilst pārkrauta piegādes transporta busu/kabluku u.t.t. riepu platumam. Un nav svarīgi vai tiem ir radžu riepas vai parastās.

----------------------

Nav to piegādes busu tik nemērīgs skaits, turklāt rises ir

IZDELDĒTAS, nevis iespiestas. Lai vai kā, bet risu platums uz tilta precīzi atbilda gan mersītim , gan volvo Pieļauju, ka derētu citas receptūras asfalts, piemēram ar granīta smelkni, varbūt ar bazalta smelkni, kā Biķernieku trasē. Bet ...ja senos laikos veda šo materiālu par pusvelti no Ukrainas (granītu un bazaltu), tad tagad

tas varētu sanākt padārgi. Un kamēr galvenā vadlīnija

ceļu būves / remontu sfērā būs MAZĀKĀ CENA, tikmēr nekas arī nemainīsies! Lai nu Atslēdznieks pastāsta, kāpēc vajadzēja saīsināt garantijas laikus ceļu būvē un

remontdarbos

problēma nav šķembās. veidojoties risēm mūšu pašu dolomīta škembas taču nesabrūk un nesadrūp

Vienkārši mūsdienu ekoloģiskais moficiētais bitumens nespēj saturēt kopā to šķembu masu un dinamiskās (bremžešanas/gāzēšanas) slodzes

70-to gadu sākumā, kad notika masveida LV grants ceļu asfaltēsana-tā tehnoloģija bija tāda- ka uz esošo grants ceļu atveda dabīgu granti, turpat uz vietas objektā sajauca to kopā ar dabīgo minerālo bitumu, izlīdzināja un noveltņoja.

Viss. Un daudzi ceļu posmi joprojām ir saglabājušie ļoti labā stāvoklī -piem. uz Autocēļa Kārsava-Ludza šads segums pie Kaºsavas ir saglabājies 8km garumā joprojām lieliskā stāvoklī kaut gan tika izbūvēts ~ 1978.gadā un vēl pāris gadi iepriekš 2 gadu laikā pa vasarām pa to tika pārvestas kaut kādas 300 tūkst tonnas dolomīta škembu pārkrautās fūrēs ( transprota direkcija ar svariem uz to pusi nemaz nerādījās ) uz autoceļa Ludza-Terehova būvobjektu.

Un ceļam nekas- nekādu fūru nav

labojums

nekādu risu nav.

ValdisM 19.01.2011 22:54

Crankshaft rakstīja: Nortel

Ja Tu papētītu vēl sīkāk, tad secinātu ka to risu platums atbilst pārkrauta piegādes transporta busu/kabluku u.t.t. riepu platumam. Un nav svarīgi vai tiem ir radžu riepas vai parastās.

----------------------

Nav to piegādes busu tik nemērīgs skaits, turklāt rises ir

IZDELDĒTAS, nevis iespiestas. Lai vai kā, bet risu platums uz tilta precīzi atbilda gan mersītim , gan volvo Pieļauju, ka derētu citas receptūras asfalts, piemēram ar granīta smelkni, varbūt ar bazalta smelkni, kā Biķernieku trasē. Bet ...ja senos laikos veda šo materiālu par pusvelti no Ukrainas (granītu un bazaltu), tad tagad

tas varētu sanākt padārgi. Un kamēr galvenā vadlīnija

ceļu būves / remontu sfērā būs MAZĀKĀ CENA, tikmēr nekas arī nemainīsies! Lai nu Atslēdznieks pastāsta, kāpēc vajadzēja saīsināt garantijas laikus ceļu būvē un

remontdarbos

problēma nav šķembās. veidojoties risēm mūšu pašu dolomīta škembas taču nesabrūk un nesadrūp

Vienkārši mūsdienu ekoloģiskais moficiētais bitumens nespēj saturēt kopā to šķembu masu un dinamiskās (bremžešanas/gāzēšanas) slodzes

70-to gadu sākumā, kad notika masveida LV grants ceļu asfaltēsana-tā tehnoloģija bija tāda- ka uz esošo grants ceļu atveda dabīgu granti, turpat uz vietas objektā sajauca to kopā ar dabīgo minerālo bitumu, izlīdzināja un noveltņoja.

Viss. Un daudzi ceļu posmi joprojām ir saglabājušie ļoti labā stāvoklī -piem. uz Autocēļa Kārsava-Ludza šads segums pie Kaºsavas ir saglabājies 8km garumā joprojām lieliskā stāvoklī kaut gan tika izbūvēts ~ 1978.gadā un vēl pāris gadi iepriekš 2 gadu laikā pa vasarām pa to tika pārvestas kaut kādas 300 tūkst tonnas dolomīta škembu pārkrautās fūrēs ( transprota direkcija ar svariem uz to pusi nemaz nerādījās ) uz autoceļa Ludza-Terehova būvobjektu.

Un ceļam nekas- nekādu fūru nav

ValdisM 14.01.2011 17:50

sarashkins rakstīja:

LyNx8 rakstīja: A starp citu, tā kā CarNetā lielākoties ir dīleru automašīnas, tad daļai no tām tiešām ir pieejama defektācijas lapas, servisa grāmatiņas un arī garantijas sertifikāts! Tā kā ironija nevietā.

Uz šo gribēju teikt, ka nav ko atrunāties par "daļai", jo tajā reklāmas raidījumā pa TVmotoru Kārnets tika tik pretenciozi pozicionēts, ka - sak', tagad beidzot būs viens saits, kur būs autiņi ar zināmu vēsturi un garantētu nekruķītu odometru. Ok, ienāku, apskatos lēto galu, un pirmais, kas iekrīt acīs ir šis 18. gadīgais 1.6 3. dīzeļgolfs ar neticamiem 120 kkm.. vēl varējāt sarakstīt, ka bijis viens īpašnieks - pensionēta mācītāja...

pensionēta katoļu mācītāja

ValdisM 14.01.2011 15:14

Bracus rakstīja:

LyNx8 rakstīja: Paldies Bracus par Tavu pieredzes izklāstu.

Mjā, nu uz 160 pa granteni braucot ne bagažnieks vien varētu grabēt...

Nu to es jau zināju ka pilsētas un šosejas braucēji pa granteni 100-120 max brauc. Tāpēc arī bijugatavs tādiem komentāriem. Bet principā ja pašiem bail tādā ātrumā braukt tad nevajag domāt ka neviens nevar pabraukt ātrāk. Es piemēram vienmēr tieši nobraucot no asfalta palielinu ātrumu nevis samazinu. Jo braukt pa grants segumu man patīk krietni vien labāk. Un ir arī viens pluss. Uz grants ceļiem nekad neesmu redzējis stāvam mentus ar radaru .

Reiz bija gadījums kad biju laukos un atbrauca pilsētnieki lai brauktu tālāk uz copi. Iedeva man rullēt ar 100 Audi. Pats saka lai nebraucot ātri max 80 jo mašīna baigi mētājot un neturoties uz ceļa. Bet beigās izrādījās ka čalis vienkārši neprot pa granteni braukt. Es vilku uz 120 bez problēmām. Ātrāk nebraucu jo auto īpašniekam bij paniskas bailes ka nesavākšu auto.

īpašneika bailes bija pamatotas.

Ja tu zini A80 motora novietojuma specifiku, Tu saprarīsi par ko es runāju

ValdisM 14.01.2011 15:11

sarashkins rakstīja: Golfs: www.carnet.lv/...

esat ievērojuši, ka visi šitie disrēji (vītols un co) par mazajiem nobraukumiem un ekxtra izdevīgiem piedāvājumim, vienmēr liek protālos sliktas izšķirtspējas bildes... tipa - galvenais lai cilvēks bildēs neredz īsto ainu, bet kad atnāks uz placi, gan jau pārdevējs šo "apvārdos"

ValdisM 14.01.2011 15:04

Lūk arī mana pieredze ar volvo v70:

www.iauto.lv/...

ValdisM 12.01.2011 19:43

kolumbs rakstīja: Varbūt kādam ir reāla pieredze ar Nissan X-Trail?

kolēģis gadus 6 diendienā ar tādu braukāja.

Es šad tad (tiesa bezceļos nebiju).

Nu kolēģis norullēja apkurāt 200 tk km.

Vilkts netika ne reizi, vienmēr visur iebrauca/izbrauca pats. Tiesa kolēģis nav ne makšķernieks ne mednieks, taču strādā būvniecības jomā pa LV reģioniem un laukiem.

Xtrail caurgājamībai varu minēt šādu piemēru:

bij mums objekts 0.5km dziļi mežā -uz objektu veda meža zemesceļš. Nu lūk vēlā rudenī pēc lietavām kravas auto un busu iekšā ārā vilkām ar traktoru, es ar mazdu 626 ar pedāli grīdā to dubļu vannu ņēmu bez izteiktām problēmām (tiesa motortelpa pēc tam bija pilna ar dubļiem -smilts bija pat uz eļlas pieliešanas vāciņa ), kolēgis ar xtrailu normāli mierīgi iebrauca un izbrauca.

ValdisM 11.01.2011 12:58

Centis_Nuudele rakstīja:

Bucefals rakstīja: Fakinais laiks. Ne normāli pabraukt ne kā...

Hallo, Māksleniek!

vai vari mani pakonsultēt?

gribu plastmasas tāfelklavieres lietošanai pamatā mājās ar varbūtēju epizodisku uzrāpšanos uz skatuves lokālos burziņos...

šūpojos starp DGX-640 un PSR-550.

es ņemtu korg..

bet ja godīgi es laikam tomēr pirktu midi klavieri pa 150 eiro, uzinstalētu uz datora korg, yamahas, kurzwil vai da jebkādu citu taustiņu simulatora progu un man būtu tāds jebkurā brīdī būtu tāds instruments kādu konkrētajā brīdī gribas

ValdisM 05.01.2011 23:01

aljiks rakstīja: Kas ir p.n. un p.p.n.?

Nezinu Jūsu avotus, tiešām nezinu. Pats regulāri pērku 4xR14 apvalkus par 50Ls lietotus, ar 4-6mm protektora atlikumu, to pašu draugi/paziņas.

Vai Jūs kapeikmīlētāji, vai mēs muļķi (pēc inteliģences jau noprotu nākamo zviedzienu, ka mēs muļķi).

Ok, lai iet pa cik dosiet, vieta garāžā jāatbrīvo.

man domāt ka caur ss.lv ātrāk nopārdosi nekā šeit spamojot.

Šei

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lasītākie raksti

Jaunie raksti