iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
kolumbs 20.04.2007 14:29

nafigators rakstīja:

Napalms rakstīja:

nafigators rakstīja:

Hammers esot baigais gaļaks, jo bezceļos ( kur viņam itkā vieta ) velkot tikpat "labi", kā sēdināts sportinieks. Info no drošiem avotiem nevis viena tante teica!

Nu 2ais un 3ais vispār ir vārgas atrižkas no pirmā hammera. Tik tas pirmais priekš ikdienas vizināšanās drusku pārāk ekstrēms un askētisks. Un jauns pavelk uz pāri par 150K eiro.

Reku vēlviens tamlīdzīgs. Tik info reālas nekādas.

www.amerikasauto.lv/...

Nez kas pērk it kā vieglo auto, kas pēc ārējā lieluma ir gandrīz tik pat liels kā smagā automašīna GAZ?

kolumbs 20.04.2007 14:26

niekalbis rakstīja:

kolumbs rakstīja:

Manuprāt zīme prevalē par ceļa apzīmējumiem. Noteikumos meklēt slinkums.

Pagaidu zīmes noteikti prevalē pār apzīmējumiem - to skaidri atceros.

nu tā ir, piekrītu. ok, nebija adekvāts salīdzinājums, bet kas zin, vai kādam poličam neienāx prātā uzlīmēt plāxteri un links bija ilustrācijai, kāds karuselis tad sākas.

btw, pirms 2 mēnešiem man uzlīmēja plāxteri invalīdu stāvvietā, neskatoties uz to, ka aiz loga bija invalīdu stāvvietu karte. liela bēda nau, kā rēķinātu vwfans- 59 saņi par ieraxtītu vēstuli un lēmums atcelts, bet sesks ša kā tā

Sesks - tas taču nav nemaz tik slikti...

kolumbs 20.04.2007 14:16

Siksparnis rakstīja:

nomiks rakstīja:

Napalms rakstīja:

Bet tā kā atļauties to nevaru, tadi i pati problēma atkrīt

Vismaz godīgi atzinies! Turpretī lielākā daļa, kas nevar atļauties jaunu auto, nevis to godīgi atzīst, bet gan cenšas pārliecināt pārējos, ka nekas nav labāks par lietotu auto!

1. Zaudē naudu mazāk uz vērtības krituma, nevis labāks.

2. Agrāk autiņus taisīja ar mazāku elektroniku, vienkāršākām svirām utt kam mazāka iespēja nobrukt.

3. Lietotiem vairāk iespēju dabūt rez. daļas.

Naudas zaudēšana ir relatīva. Sērījveida auto, kas nav ikļuvis jau antīko auto kategorijā, nav investīciju objekts. Auto pievienotā vērtība ir savas miesas pārvietošana telpā no punkta A uz B. Tas, ka finansisti ir izrēķinājuši, ka izbraucot no salona auto finansiālā vērtība pazeminās par 20 % nesamazina auto veiktspēju par 20 % pārvietot man mirstīgo miesu....

Uzskatu, ka labāk ir samaksāt vairāk un zaudēt lietas finansiālo vērtību, bet iespēja pārvietot savu mirstīgo miesu ar auto, par kura remontiem un citām problēmām nav jāsatraucas vairākus gadus pilnīgi atsver iespējamos finansiālos zaudējumus....

Manuprāt ļoti laba shēma ir paņemt jaunu auto līdzingā ik pa 3-5 gadiem, ja šajā laikā var iekļauties apmēram 100 000 km. Operatīvais vai finanšu līzings - tas jāvērtē individuāli...

kolumbs 20.04.2007 13:54

Manuprāt zīme prevalē par ceļa apzīmējumiem. Noteikumos meklēt slinkums.

Pagaidu zīmes noteikti prevalē pār apzīmējumiem - to skaidri atceros.

kolumbs 20.04.2007 13:53

niekalbis rakstīja:

911 rakstīja: .. uzreiz topikos neatradu, bet varbūt kāds zina pateikt uzreiz, kādi noteikumi ir jāievēro, ja tie ir pretrunā - ceļa zīme vs. ceļa horizontālais apzīmējums?

piemērs: autiņu noliec stāvvietā, kas apzīmēta ar "P" gar ceļa malu, taču visas "P" garumā 20cm attālumā garām visiem atstātajiem autiņiem novilkta nepārtrauktā līnija (ja atminos vajadzēja būt 3m).

Manuprāt zīme prevalē par ceļa apzīmējumiem. Noteikumos meklēt slinkums.

Pagaidu zīmes noteikti prevalē pār apzīmējumiem - to skaidri atceros.

p.s. ja tas palīdz vai izskaidro - "P" ierīkota uz vienvirziena ceļa kreisajā pusē.

tipa aizliegtā atļaušana. tātad- drīxt, bet var sanākt ilgs un patīkams sesks ar dažādām iestādēm. vari ievērtēt: www.traffic.lv/...

kolumbs 19.04.2007 15:10

Uggga rakstīja:

kolumbs rakstīja:

Kāpēc auto nevar striķī braukt pāri robežai? Tas attiecas uz visām robežām???

Nezinu, tā man stāstīja, ka Vācijā nelaida iekšā. Ideots vai SZ varbūt varētu sīkāk zināt.

Vācijā jā par autobāni vilk striķī kādu būtu interesanti....

Man reiz gadījās strīķī škērsot Lietuvas-Latvijas robežu...Robežsargs interesējās, cik tālu tad esot paredzēts vilk....varbūt viņam arī bija padomā mani nelaist atpakaļ Latvijā?

kolumbs 19.04.2007 13:18

Uggga rakstīja:

Siksparnis rakstīja:

Uggga rakstīja:

viktors1961 rakstīja: IAuto tas ir super, zinoši veči visu izstāstīs A varētu pāris komentrus par autiņu īpatnībām, kas atdzīti no Francijas (tieši tāds A6 2,5TDI 140zs tiek izskatīts) un no Šveices??? Tāpatās parādās arī no Itālijas. Iepriekš pateicos!

Par Šveici runā, ka pa kalniem nokaujot automātus.

Paziņa aizbrauca ceļojumā uz Šveici, atpakaļceļā nopirka tur mašīnu, nobrauca 50km un automātam psec

Tas nav jāuztver par visiem 100%, pašam ir automāts no Šveices, pagaidām viss normāli

Tad jau ceļā noplīsa?

Tieši tā. Neesmu spēcīgs ģeogrāfijā un kur tur viņš brauca, laikam pirms Vācijas robežas nojuka. Šis, lai nebūtu treilers pa Šveices cenām jāņem, mēģināja tikt pāri robežai. Otra mašīna aizšleifēja līdz pierobežai, tā kā pāri robežai nedrīkstot šleifē braukt, mēģināja no kalna ieripināties un tādā veidā tikt pāri. Esot 3x mēģinājis, bet visas 3 apturēts un sūtīts atpakaļ

P.S. Pats klāt nebiju, tāpēc atstāstu, ko man stāstīja.

Kāpēc auto nevar striķī braukt pāri robežai? Tas attiecas uz visām robežām???

kolumbs 18.04.2007 17:19

nafigators rakstīja:

nomiks rakstīja:

nafigators rakstīja: 100% Nomika oriģināli vai tomēr arī fana nopelniņš kāds ar ir ( pie pārdošanas tas būs ļoooooti svarīgi! )

Diemžēl VWfanu nekad dzīvē neesmu saticis!

TAD KĀ VIŅŠ ZIN, KA TEV TAS MOTORS IR NENOJĀTS????

Kāpēc Tevi visu dienu nedzen ārā no skolas datorklases? Uz stundām nav jāiet? Mājasdarbi nav jāpilda?

kolumbs 18.04.2007 17:07

Citroenus gan jaunus, gan vecus Kuldīgā tirgo jau gadus 6-7 un Kurzemē tie ir lielā cieņā, sevišķi ar dīzeļdzinējiem!

Nezinujā, ka dažus auto vieglāk notirgot atsevišķos novados

Šitais jāiegaumē, ja nu kādreiz izdomāju savu Citroen pārdot....

kolumbs 17.04.2007 14:51

Es reiz pētīju viena pazīstama cilvēka Corrrola Verso. Tā īsti nesapratu, kur tā lielā bāgāžnieka ietilpība ir. Neatceros gan kura gada auto tas bija.

kolumbs 16.04.2007 16:40

Uzuala rakstīja: auto ņemu ar piemaksu 1000 ls. dalam uz trim gadiem(tik ilgi ir).

benzīna aiziet ap 960 ls gadā.Dārgākais remonts A/C(pagāšgad) un šogad būs... Ar apdrošināšanām un tekošiem remontiem(bremžu kluči). un ierēķinot tikko nopirkt jaunu auto maģi. mani izdevumi NEPĀRSNIEDZ 150ls mēnesī. +tiek mekleti otrs komplekts lieto disku(kā cenu esmu izdevumos iekļāvis !).

SANTĪMPISĒJ ESMU ES ! NEVIS TU DURIK !

150 LVL mēnesī par auto uzturēšanu nav maz.....

kolumbs 14.04.2007 12:56

nomiks rakstīja: Man ir labāka doma -

Redators par 3000 eironaudiņām nopērk VWfana Merivu un tad uzrīko kādu konkursu, kurā galvenā balva ir VWfana Meriva. Virsū varētu uzkrāsot VWfana autogrāfu un vidējo degvielas patēriņu visa šī auto laikā!

Mēs forumieši varētu piedalīties konkursā, sūtot, piemēram, SMS par 1 Ls gabalā.

Var arī vienkārši nekāds konkurss nav jātaisa, vienkārši izsole - visis, kas vēlas tajā piedalīties, aizūta SMS par 1 Ls. Tad rezultātā tiek izlozēts viens veiksminieks. Jāpiebilst, ka tam, kurš nosūtīs vairāk SMS, būs lielākas izredzes tikt pie Merivas Special Edition by VWfans

Es domāju, ka Edzulis būs gatavs šķirites no sava M5, lai iegūtu šo auto : )

kolumbs 14.04.2007 12:13

Kāds ir Tavs vērtējums - vai 2013.gadā man būs sarežģīti pārdot savu 2006.gada Opel-Meriva 1,3 CDTI, kurai būs 128 tūkstošu km nobraukums?

Ar šo jautājumu Tu uzprasies uz spamu

kolumbs 14.04.2007 11:19

Man laimējās nopirkt 2004.gada auto ar 28 000 noskrējienu

kolumbs 14.04.2007 8:58

pārdevējs droši vien nesaprot, kāpēc tāds trafiks ir viņa sludinājumam....

kolumbs 14.04.2007 8:56

Polarlacis rakstīja: Skatoties auto sludinajumus var secinat to kad Latvija ir pilns pardo$ana ar 2-5 gadus veciem auto,bet ar kosmiskiem noskrejieniem priek$ tada vecuma auto un biezi vien to cena ir tik augsta ka automobilim ar normalu noskrejienu,te kautkas nav kartiba! Es saprotu kad tie biezi vien ir ex kompaniju auto utt,pat Policijas dazkart,kuri tikti nopirkti visadas izsoles par puscenu no autotirgotaju cenas......zel vien to "gudro" pirceju,kuriem pa$iem gruti pabidit ar smadzeni,ietaupot tuksto$us, jo nav noslepums kad daudzi pardos kaut mati lai tiktu pec iespejas jaunaka gada teiksim Volvo. Var jau ari vainot daleji lizinga kompanijas,jo tas ilgi nedomaa lai izniegtu kreditus..........Gribetos dzirdet citu viedokli $aja joma,jo pasktot sludinajumus esmu sapratis ka tadu auto Lv pardo$ana ir lielakaa dalja.......cena tik 80% gadijumos nekorekti neatbilsto$a lielajam noskrejienam...

Visu regulē tirgus. Kamēr būs pircēji par šādu cenu, tikmēr tādu cenu varēs prasīt. Ja pircēju nebūs, cenu nāksies samazināt....

Ir arī otra problēma - sagrozītie odometra rādījumi - 10-15 gadus veca mašīna ar 120 000 - 150 000 km noskrējienu....

kolumbs 14.04.2007 8:16

modena rakstīja:

VWfans rakstīja: Tēlaini Šarānu var salīdzināt ar Merivu tā - Šarāns ir ģimenes paka kefīra (pusotrs litrs), bet Meriva - parastā litra paka. Vai ģimenes paka ir labāka par litra paku? Vai Jūs pērkat ģimenes paku, ja zināt, ka tik daudz nemaz neizdzersiet?

vot es nopirku auto par 3500Euriķiem.... lielu auto.... pa 2 gadiem nobraucu aptuveni tik cik tu plāno pa 7.... mierīgi leju kreiso soljaru.... patēriņs ne lielāks par 9 litriem.... problēmas ar auto izturību un kvalitāyti faktiski nebija....

Līdz ar to jautājums - vai tu pirktu kefīru parastā stiklā iepākojumā pa 0.50Ls vai plastmasās par 2.50Ls? Šobrīd izskatās ka tu ja startā ieberzies uz lielu summu un tagad mēģini ieekonomēt uz katra sīkumā..... Kaut daudz reālāka ekonomija ir uz atsevišķiem auto modeļiem.... konkrēti - Volvo 940.... kurš tavu Merivu saliks vienos vārtos pēc ekonomiskiem aprēķiniem ..... starp citu pēdējā reizē pēc remontā vidējais patēriņs ir ap 7 litriem uz 100 km... vienīgi protams sēņojot uz 90km/h.... ( pilsēta/šoseja - 30/70%)

nav ko atsākt mūžīgo strīdu, ko izdevīgāk pirkt - jaunu auto vai lietotu auto....

Katram savi apsvērumi....

Ja neviens nepirks jaunu auto, kur radīsies lietotie?

Ražotājam nāksies ražot jau lietotus auto

kolumbs 13.04.2007 16:55

Kamikadze rakstīja:

316i rakstīja: man ir iegājies tā, ka 30 l nedēļā..ar iepriekšējo šrotu tie paši attālumi, tikai 20l nedēļā...

vai nu daudz brauc vai nu trakoti rijiigs shrots

30 LVL - nekas daudz - to var nobraukt arī pa vienu nedēļas nogali "nekur tālu nebraucot"

kolumbs 13.04.2007 15:32

Man vienalga, cik citi sīki rēķina - pats, ja gribu, rēķinu, negribu - nerēķinu....Ar saviem cipariem nevienam netraucēju un nedomāju, ka pa to brīdi, kamēr ar telefona kalkulatoru tiek izrēķināts patēriņš, man garām aiztek miljoni....

kolumbs 13.04.2007 12:41

ibio rakstīja: Kolumb pats rakstīji, ka tev ir blociņš kur visu uzskaiti, katru reizi. tāpēc arī secinājums ka kapeikjājējs

Ja būtu "kapeikjājējs", nebūtu blociņa, bet A4 lapa, jo blociņš ir dārgāks

kolumbs 13.04.2007 12:17

ibio rakstīja:

kolumbs rakstīja: Nevajag pārspīlēt Fana raksturojumu.

Man piemēram arī mašīnā ir blociņš, kur tiek pierakstīts, cik katrā reizē ir ieliets degvielas un cik liels vidējais patēriņš ir no iepriekšējās tankošanās reizes....

Vienkārši šāda tradīcija sākās, kad nopirku citu auto un gribējās zināt ,cik tad viņš patērē....

Tik precīzi aprēķini un tik zems patēriņš, kā Fanam, man gan nav, bet varu konstatēt, ka kopš iestājies pavasaris, patēriņš ir nokrities vismaz par 0.5 l uz 100 km.

vēlviens kapeikjājējs

vai tad nepietiek ka pielej bāku līdz lūpai, tad nobrauc noteiktu km skaitu un atkal pielej pilnu bāku un izrēķina patēriņu. pofig ka citreiz atšīras par 0.5l, galvenais ka nepārsniedz ražotāja noteikto.

man auto ražotāja noteiktais ir 12,4l uz 100km pa pilsētu, bet ar smagu kāju tik un tā ir ap 11-11,5l

Kāpēc "vēlviens kapeikjājējs"? Es izrēķinu to pašu ko Tu, izrēķinot savus 11-11,5l un viss. Sākot braukt ar auto, kam ir automātiskās ātrumkārba, no sākuma likās, ka baigais patēriņš atšķirībā no iepriekšējā auto, jo bāka mazāka laikam, tāpēc sāku rēķinā. Izrādās - nav tik traki- apmēram 1.5-2.0 litri uz 100 km.

kolumbs 13.04.2007 11:04

Nevajag pārspīlēt Fana raksturojumu.

Man piemēram arī mašīnā ir blociņš, kur tiek pierakstīts, cik katrā reizē ir ieliets degvielas un cik liels vidējais patēriņš ir no iepriekšējās tankošanās reizes....

Vienkārši šāda tradīcija sākās, kad nopirku citu auto un gribējās zināt ,cik tad viņš patērē....

Tik precīzi aprēķini un tik zems patēriņš, kā Fanam, man gan nav, bet varu konstatēt, ka kopš iestājies pavasaris, patēriņš ir nokrities vismaz par 0.5 l uz 100 km.

kolumbs 12.04.2007 17:19

Chesterfiiilds rakstīja:

VWfans rakstīja: Lai man piedod tie nedaudzie Cayenne īpašnieki, kuri ir godīgi cilvēki, bet kopumā Porsche-Cayenne manā skatījumā ir tipisks ekonomisko noziegumu izdarītāju auto. Ar tādiem braukā daudz narkobiznesa organizatoru, suteneru. Ja paskatās uz Cayenne vadītāju sejām, tad lielāka daļa izskatās dikti jauni - tādi 20-30 gadu vecumā. Dziļi apšaubu, ka tik jaunos gados ar godīgu darbu var tikt pie tik dārga auto. Cita lieta, kad sasniegti 35, 40, 45 vai 50 gadi - tad viena daļa cilvēku pavirzās pa karjeras kāpnēm, nopelna lielas algas. Tad arī nav par skādi nopirkt Cayenne.

Cayenne vadītāju sliktāko daļu izmācīs tikai kaps, tamdēļ mums, pārējiem, atliek tikai turēt acis vaļā un trenēt reakciju, lai varētu izvairīties no šiem kretīniem!

A tevi j.ebjot, mud.zila, ar kādu darbu var tikt pie 'tik dārga auto'? Lūk tieši iespēja atļauties tādu auto ir cilvēka gudrības, erudīcijas pazīme nevis 1 vai 3 augstākās izglītības kā tev ar gomiku. Sēdi pie datora un rij siekalas, kamēr cilvēks brauc ar Cayenne, ģerbts uzvalkā, kurš maksā vairāk par tavu konceno merivu. Loģiski, ja tu un topika autors velkas uz 70 pa pilsētu, tad jūs ir jāapdzen un pretimbraucošajiem moskvičiem nekas neatliek kā mukt malā. Normāla parādība.

Pa pilsētu 70 km/h ir lēni ?????

kolumbs 12.04.2007 17:16

Opel Meriva = Iedvesmas auto

Kāpēc?

Kurš gan cits auto forumiešiem ir licis tā svilt dusmās, tā smieties, tā priecāties un līdzijust un pat ievesmojis veidot partiju?

kolumbs 12.04.2007 12:16

Kur ir tā robeža starp to, ka transporlīdzeklis neiekļaujas plūsmā un tāpēc tiek bīstami apdzīts un to, ka apdzinējs ir idiots?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti