LyNx8 rakstīja:
sarashkins rakstīja: Golfs: www.carnet.lv/...
Būs jāaprasās, kā tur ir ar to Golfu. Kas zin, varbūt pat pirkts LV.
Tam Golfam tak ir mazais odometrs. Pie 299999 km sāk no nulles. Tā kā reāli tam ir 420000 km. Ticami ?
LyNx8 rakstīja:
sarashkins rakstīja: Golfs: www.carnet.lv/...
Būs jāaprasās, kā tur ir ar to Golfu. Kas zin, varbūt pat pirkts LV.
Tam Golfam tak ir mazais odometrs. Pie 299999 km sāk no nulles. Tā kā reāli tam ir 420000 km. Ticami ?
Gauss rakstīja: Pērciet D5, ar to nav nekādu problēmu.
Nekādu problēmu, trīs sprauslu plus vēl kaut kādas fiģņas remonts tuč pāri 500 lašiem, pie drauga bez pvn. Tiešām nekādu problēmu.
Tik jautājums, kuras paaudzes D5 tu domāji?
drags rakstīja:
bobcat rakstīja: Klasika: Tikko no Vācijas...:www.ss.lv/... , bet numurs uz auto nav
Vai tad Vācijā nevar braukt ar franču numuriem?
Cik es zinu, nevar. Vācijā ir tas pats kas mums. Ar svešiem numuriem nevar.
Klasika: Tikko no Vācijas...:www.ss.lv/... , bet numurs uz auto nav
Man uz Opel Vectra B Caravan ir šāds komplekts:
1) Ziema 195/65R15
2)Vasara 205/55R16
Tjipa viss saskaņā ar ražotāja ieteikumiem. Mazākas varētu ielikt , bet lielākām varētu būt problēma ar aizmugures arkām.
Sretsked rakstīja:
bobcat rakstīja:
Sretsked rakstīja:
bobcat rakstīja:
Par cenām un "latviešu" uzcenojumiem, piemēram, Ape motors, Gros auto un citi detaļu kantori. Lūk tur ir varka un neslikta. Paskatoties kādas atlaides ir dažādu līmeņu klientiem un cik maksā parasts no ielas ienācis veikalā onka.
ja ja, toties tehnikas tirgotāji bezmaz vai cieš zaudējumus,ne?
Tu neticēsi, bet jā , industriālās tehnikas tirgus ir bijis gana piesātināts un konkurence darīja savu labo darbu.
Vai tu maz zini cik industriālās tehnikas tirgotāju ir aizgājuši no Latvijas tirgus pēdējo divu gadu laikā? Principā iespējas kaut ko nopelnīt ir pēcgarantijas laikā. Kaut gan tagad jau ir visādi gudrīši, paši redz virpo un citas lietas dara. Rezultātā, zaudē naudu, jo lien bez zināšanām kur nevajag (nosvilis motora kompis maksā pāris tūkstošus EUR). Sen tas laiks kad viss bija vienkārši ir pagājis. Tagad bez kompjiem un sensoru kalniem nekas praktiski nav.
Redzi, šitie gudrīši ( es un vēl daži) savirpoja un ļoti veiksmīgi saremontēja moderna traktora daudzsajūgu ātrumkārbu, kurai ir hidrauliska datorvadība. Tika izjaukta pilnībā un salikta, tagad darbojas perfekti.
Defekts bija vienam no sajūgiem pārlūzusi atspere,sajājusi visus diskus,disku grozu utt. Tika nomainīti pie reizes visi pērējie daudzsajūgu diski , O riņķi, blīves utt.
Zini, bija ļoti interesanti. Ziemā,kamēr nav cita ko darīt.
Reku pats raksti: Ziemā bla bla....
Es tev piedāvāju pielietot savas zināšanas valsts ekonomikas sildīšanai ar pievienoto vērtību. Ar silto laiku varēsi atgriezties savos purvos.
Sandis_UR rakstīja: Jaa paldies,
Bet nu pagaidaam sarunaju ar REPU, tad jau redzees un moska nakamreiz pats taishiisu apkopiiti.
Veel tik kautkur jasamekle tam TCM galvenais bremzu cilidns - aizgaaja pa pieskari.
Pajautā tam pašam TVK Baltic Andrim. Šamiem ir gana daudz alternatīvo detaļu iekrāvējiem. Šad un tad izmantojam
Sandis_UR rakstīja: Ar REPU jau runāju, dažiem remontdarbiem cenas ir astronomiskas, citiem OK.
Titlā atradu eļļas korķi, taču kā noteikt par līmeni.
Nau nekur info kādā momentā jāmaina eļļa kārbā, varbūt ir kādam pieredze par līdzīgiem jautājumiem.
Atsūti ludzu infc par tiem šipiem ēlļam un dakšām uz andis_ur@inbox.lv" target="_new">Sandis_ur@inbox.lv
Ar cieņu,
Sandis
Kā sokas Sandim ar TCM apkopi un remontu? Es tev meilu ar koordinātēm nosūtīju, vai sazinājies?
Sretsked rakstīja:
bobcat rakstīja:
Varēsi samaksāt?
Skaties,zeņķi, ka tev nesanāk man darbu lūgt pēc laika,šitādi tītari ir redzēti
un vēl saka ka Latvijā ir bezdarbs. Strādāt negrib, uzreiz cik maksāsi. Principā, alga ir atbilstoša kvalifikācijai un reālajām spējām. Nodokļus maksājam + veselības apdrošināšana + mobilais + nepieciešamais aprīkojums darbam + mašīna darba pienākumu veikšanai. Ko tu piedāvā pretī?
Pagaidi,pagaidi, tu man piedāvāki iet pastrādāt,ne jau es tev prasīju. Ja reiz tu piedāvā, tātad tev vajag,ne jau man. Un ,attiecīgi, tev jāpiedāvā cipars. Un tāpēc es tev prasu,ja reiz mani aicini-varēsi atļauties?
Tu takšs pats teici ka ziemā nav ko darīt. Atsūti savu daiļo CV ar sertifikātu kopijām, meils ir info@kono.lv
Gauss rakstīja: Cik es viņu atceros, tad viņš bija ūdensgriešanas fanāts. Tai laikā, kad šitā tehnoloģija nāca iekšā Latvijā, viņš visus mēģināja pierunāt pāriet uz ūdensgriešanu.
šito lekciju, škiet biju nobastojis
Gauss rakstīja:
bobcat rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Gauss rakstīja:
Sretsked rakstīja: Nu,kaksīt, tur,kur es esmu redzējis tādas virpas, tur pie tām arī strādā atbilstošas kvalifikācijas cilvēki. Ja kāds nopērk virpu par pusļimonu,kā tu saki, un pieliek pie tās ampli ( nu,tādu kā tu) , tad pats vainīgs.
Un labs virpotājs mūsdienās var būt arī džeks 23 gados.
Vienā lielā Latvijā labi zināmā firmā pie tādas virpas stāv īpašnieka dēls.
Kaksi, tikai tev šķiet,ka labs virpotājs ir tāds,kā es tev aprakstīju.
Kas tev tās par vecmeitas fantāzijām? Īpašnieka dēls pie virpas, traktorā... neesi saskatījies LNT otrdienas romantiskās filmas?
23 gadu vecumam džekam labākajā gadījumā ir nojausma par to, kas ir virpa un ko vispār nozīmē virpot...
Nu redzi, tev 23 gados nebija nekā un arī nejēdzi nekā. Bet tas nenozīmē,ka visi ir ar vistas ķidām galvā
Reku ir matainais metālapstºades virtuozs Māris tv.delfi.lv/... ,
Virtuozs viņš ir uz runāšanu, it sevišķi pārstāvot masoc
aha, cik atceros, uz mutes kritis nebija. Maz gan RTU šamo redzēju. Profesori gan bija stāvā sajūsmā.
Sretsked rakstīja: Vismaz tagad ir skaidrs,kurā servisā toč nekad neiet un jebkuru no tā atturēt.
Attiecīgi, bobcat ir tā firma,kuru labāk neiegādāties. Jānoskaidro,ko vēl tā firmele pārstāv,kurā šitāds amplis darbojas
Pateikšu priekšā, paskaties mājas lapā, ampli.
Sretsked rakstīja:
bobcat rakstīja: Tu negribi, tagad pastrādāt pie manis servisā? Kā reizi sākoties sniegam cilvēku trūkst. Cik saprotu ziemā kūdru neizstrādā. Žēl tādu talantu postā laist. Es nopietni.
Varēsi samaksāt?
Skaties,zeņķi, ka tev nesanāk man darbu lūgt pēc laika,šitādi tītari ir redzēti
un vēl saka ka Latvijā ir bezdarbs. Strādāt negrib, uzreiz cik maksāsi. Principā, alga ir atbilstoša kvalifikācijai un reālajām spējām. Nodokļus maksājam + veselības apdrošināšana + mobilais + nepieciešamais aprīkojums darbam + mašīna darba pienākumu veikšanai. Ko tu piedāvā pretī?
Sretsked rakstīja: Lūk,tas ir tas,kas šķiet smieklīgs- dažu dīleru darbinieki uzskata,ka viņi ir visgudri un neviens cits bez viņiem to lūzni nemācēs sataisīt.
Nē, smieklīgi ir ar putām uz lūpām censties apgalvot, ka dīlera servisa centri ir nagu maucēji un pārgudri čubriki.
Zini, pateikšu kā ir patiesībā. Tajos centros strādā parasti cilvēki, nu tādi kā tu. Ar divām kājām, divām rokām un galvu.
Tu arī drīksti atrast internetā kādu firmu kam nav pārstāvniecības un piesakies ka būsi mega krutais produkta dīleris Latvijā. Un varēsi lāpstām grābt naudu.
Veiksmi!
Sretsked rakstīja:
bobcat rakstīja:
Sretsked rakstīja:
bobcat rakstīja:
Par cenām un "latviešu" uzcenojumiem, piemēram, Ape motors, Gros auto un citi detaļu kantori. Lūk tur ir varka un neslikta. Paskatoties kādas atlaides ir dažādu līmeņu klientiem un cik maksā parasts no ielas ienācis veikalā onka.
ja ja, toties tehnikas tirgotāji bezmaz vai cieš zaudējumus,ne?
Tu neticēsi, bet jā , industriālās tehnikas tirgus ir bijis gana piesātināts un konkurence darīja savu labo darbu.
Vai tu maz zini cik industriālās tehnikas tirgotāju ir aizgājuši no Latvijas tirgus pēdējo divu gadu laikā? Principā iespējas kaut ko nopelnīt ir pēcgarantijas laikā. Kaut gan tagad jau ir visādi gudrīši, paši redz virpo un citas lietas dara. Rezultātā, zaudē naudu, jo lien bez zināšanām kur nevajag (nosvilis motora kompis maksā pāris tūkstošus EUR). Sen tas laiks kad viss bija vienkārši ir pagājis. Tagad bez kompjiem un sensoru kalniem nekas praktiski nav.
Redzi, šitie gudrīši ( es un vēl daži) savirpoja un ļoti veiksmīgi saremontēja moderna traktora daudzsajūgu ātrumkārbu, kurai ir hidrauliska datorvadība. Tika izjaukta pilnībā un salikta, tagad darbojas perfekti.
Defekts bija vienam no sajūgiem pārlūzusi atspere,sajājusi visus diskus,disku grozu utt. Tika nomainīti pie reizes visi pērējie daudzsajūgu diski , O riņķi, blīves utt.
Zini, bija ļoti interesanti. Ziemā,kamēr nav cita ko darīt.
Žetons tev, o visvari! Tā tagad daudzi klienti dara, no sākuma visu sasip, tad saber maisā un meklē kas to salabos. Tu negribi, tagad pastrādāt pie manis servisā? Kā reizi sākoties sniegam cilvēku trūkst. Cik saprotu ziemā kūdru neizstrādā. Žēl tādu talantu postā laist. Es nopietni.
Chankaishi rakstīja:
bobcat rakstīja:
Chankaishi rakstīja:
bobcat rakstīja:
Chankaishi rakstīja: Par hidrocilindru jau te teica - nomainīt to manžeti - kā divus pirkstus! Citu vainu su
Līku pirkstu no šķības cilpas - van sekund - autogens - un problēma atrisināta)
Vot kur tu biji kad vajadzēja Terex 760 priekšējā tilta centrālo tapu dabūt ārā. Uz iekšu nevar, jo aiz tapas ir motora karteris, karteri noņemt nevar, jo tilts traucē. Uz āru nevar, jo tapai ir kloķvārpstas forma izdilusi. Gribētos redzēt kā tu to van sekud izdarītu. Tapa ap 80mm diametrā un 500 mm garumā. Pastāsti man, draugs, tehnooloģisko procesu, kā dabūt ārā tādu tapu.
Īzī! Ja no priekšas brīva vieta - piemetina skrūvi vai seškanti ar cilpu, uzsildot un pagrozot, velk tik laukā, un, lai caurumi sapas. Ja līka, tad smagāks gadījums, bet labi uzstellēts gāzes deglis nekad neatsaka!
šinī gadījumā nepalīdzēja, pagriezt nevar. Metode ar kādu tas tika veikt bija bija bišku vienkāršāka. Ar hidraulisko āmuru.
Sretsked rakstīja:
Gauss rakstīja:
Sretsked rakstīja: Nu,kaksīt, tur,kur es esmu redzējis tādas virpas, tur pie tām arī strādā atbilstošas kvalifikācijas cilvēki. Ja kāds nopērk virpu par pusļimonu,kā tu saki, un pieliek pie tās ampli ( nu,tādu kā tu) , tad pats vainīgs.
Un labs virpotājs mūsdienās var būt arī džeks 23 gados.
Vienā lielā Latvijā labi zināmā firmā pie tādas virpas stāv īpašnieka dēls.
Kaksi, tikai tev šķiet,ka labs virpotājs ir tāds,kā es tev aprakstīju.
Kas tev tās par vecmeitas fantāzijām? Īpašnieka dēls pie virpas, traktorā... neesi saskatījies LNT otrdienas romantiskās filmas?
23 gadu vecumam džekam labākajā gadījumā ir nojausma par to, kas ir virpa un ko vispār nozīmē virpot...
Nu redzi, tev 23 gados nebija nekā un arī nejēdzi nekā. Bet tas nenozīmē,ka visi ir ar vistas ķidām galvā
Reku ir matainais metālapstºades virtuozs Māris tv.delfi.lv/... ,
Chankaishi rakstīja:
bobcat rakstīja:
Chankaishi rakstīja: Par hidrocilindru jau te teica - nomainīt to manžeti - kā divus pirkstus! Citu vainu su
Līku pirkstu no šķības cilpas - van sekund - autogens - un problēma atrisināta)
Vot kur tu biji kad vajadzēja Terex 760 priekšējā tilta centrālo tapu dabūt ārā. Uz iekšu nevar, jo aiz tapas ir motora karteris, karteri noņemt nevar, jo tilts traucē. Uz āru nevar, jo tapai ir kloķvārpstas forma izdilusi. Gribētos redzēt kā tu to van sekud izdarītu. Tapa ap 80mm diametrā un 500 mm garumā. Pastāsti man, draugs, tehnooloģisko procesu, kā dabūt ārā tādu tapu.
bobcat rakstīja:
Chankaishi rakstīja:
bobcat rakstīja:
Chankaishi rakstīja: Par hidrocilindru jau te teica - nomainīt to manžeti - kā divus pirkstus! Citu vainu suloja, piemēram , ja tas vāks būs no alumīnija, sa
Man škiet, ka divus pirkstus apčurāt ir ātrāk un lētāk.
Ir tā, reizēm tādas vietas pirms salikšanas noklāj ar hidraulikai domātu sķidru - van sekund - autogens - un problēma atrisināta)
Es nezinu kā ir tam TCM, bet daudzās tehnikas kuras esam apkalpojuši, virzuļa uzgrieznis ir vai ar plastmasas pašfikāciju vai jāsēdina uz līmes, viss saskaņā ar manuli. Ir ir cilindriem galvas no alumīnija. Sipies pēc tam kad kāds Fedja ar dorni ir izdaudzījis specatslēgas vietu. Nezinu kā dara citi dīleri, bet KONO dara praktiski visu remontdarbus, ja ne paši, tad sadarbības partneri. Jo nav jēgas sapirkties tehniku dažiem gadījumiem gadā.
Chankaishi rakstīja:
bobcat rakstīja:
Chankaishi rakstīja: Par hidrocilindru jau te teica - nomainīt to manžeti - kā divus pirkstus! Citu vainu suloja, piemēram , ja tas vāks būs no alumīnija, sa
Man škiet, ka divus pirkstus apčurāt ir ātrāk un lētāk.
Ir tā, reizēm tādas vietas pirms salikšanas noklāj ar hidraulikai domātu sķidru - van sekund - autogens - un problēma atrisināta)
Es nezinu kā ir tam TCM, bet daudzās tehnikas kuras esam apkalpojuši, virzuļa uzgrieznis ir vai ar plastmasas pašfikāciju vai jāsēdina uz līmes, viss saskaņā ar manuli. Ir ir cilindriem galvas no alumīnija. Sipies pēc tam kad kāds Fedja ar dorni ir izdaudzījis specatslēgas vietu.
Pirmais rakstīja:
bobcat rakstīja: Rezultātā, zaudē naudu, jo lien bez zināšanām kur nevajag (nosvilis motora kompis maksā pāris tūkstošus EUR).
incanti kā izstaipītas cilindra cilpas nomaiņa čakarē motora kompi????
Domāts bija vispārināti.
Bet var sasipt kompi gan. Metinot cilindru vai kādu citu detaļu un neatvienojot akumulātoru.
Šķiet ka tu neko citu izņemot kūdras purvu neesi redzējis.
Sretsked rakstīja:
bobcat rakstīja:
Par cenām un "latviešu" uzcenojumiem, piemēram, Ape motors, Gros auto un citi detaļu kantori. Lūk tur ir varka un neslikta. Paskatoties kādas atlaides ir dažādu līmeņu klientiem un cik maksā parasts no ielas ienācis veikalā onka.
ja ja, toties tehnikas tirgotāji bezmaz vai cieš zaudējumus,ne?
Tu neticēsi, bet jā , industriālās tehnikas tirgus ir bijis gana piesātināts un konkurence darīja savu labo darbu.
Vai tu maz zini cik industriālās tehnikas tirgotāju ir aizgājuši no Latvijas tirgus pēdējo divu gadu laikā? Principā iespējas kaut ko nopelnīt ir pēcgarantijas laikā. Kaut gan tagad jau ir visādi gudrīši, paši redz virpo un citas lietas dara. Rezultātā, zaudē naudu, jo lien bez zināšanām kur nevajag (nosvilis motora kompis maksā pāris tūkstošus EUR). Sen tas laiks kad viss bija vienkārši ir pagājis. Tagad bez kompjiem un sensoru kalniem nekas praktiski nav.
Sretsked rakstīja:
bobcat rakstīja:
Sretsked rakstīja: Nu,kaksīt, tur,kur es esmu redzējis tādas virpas, tur pie tām arī strādā atbilstošas kvalifikācijas cilvēki. Ja kāds nopērk virpu par pusļimonu,kā tu saki, un pieliek pie tās ampli ( nu,tādu kā tu) , tad pats vainīgs.
Un labs virpotājs mūsdienās var būt arī džeks 23 gados.
V Kāda ir pašizmaksa individuālajai tehnoloģijai?
Kaut ko būsi sajaucis, ne tuvu tas nav Mārupē. Un man neko virpot nevajag,atslābsti.
Tev vajadzēja studēt maģistratūrā,lai spētu labo vītni no kreisās atšķirt un mācēt atskrūvēt uz līmi uzsēdinātu skrūvi?? Nja...
Tātad, mums Latvijā ir divas automāti un divi jauni kvalificēti operātori. Tas priecē, jo ja tiešām vajag kaut ko izgatavot, ātri un ar papīriem, tas nav tik vienkārši.
Uudensputns rakstīja:
Lētāk pašam.Ātrāk pašam. Labāk pašam.
Iespējams, subjektīvs viedoklis, bet nu tāds izveidojies.
No tās paša sērijas-valmetam oriģinālais,t.i. pie dīlera priekšējā tilta krustiņš 175 laikam.....,analogs der no mtz un iet ne sliktāk,maksā 17.Traktors pa mežu dzīvo,baļķus staipa.
Kraviniekiem vispār cenu koridors ir vnk baiss-pat līdz piecām reizēm par atsevišķam detaļām.
Verdikts-dīleris ir kāsējs,tā nu tas ir diemžēl un neko tur nepadarīsi.
Es nezinu kā ir citiem oficiālajiem dīleriem, bet Bobcat, Doosan, Terex un citi ražotāju diktē savas cenas. Cenai bez PVN visā Eiropas savienības teritorijā ir jābūt vienādai. To ir viegli izkontrolēt.
Protams, ja ir iespējams, tiek meklēts produkta tiešais ražotājs. Ja cena un galvenais piegādes laiks ir o.k., dažreiz var vinnēt.
Par cenām un "latviešu" uzcenojumiem, piemēram, Ape motors, Gros auto un citi detaļu kantori. Lūk tur ir varka un neslikta. Paskatoties kādas atlaides ir dažādu līmeņu klientiem un cik maksā parasts no ielas ienācis veikalā onka.
Adresi studijā!
Gribu arī novērst šo defektu savam 2.0DTI motoram