iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
msh 15.07.2024 18:00

Pārlasot vēlreiz problēmu, jāizsaka minējums ka gultnis vienai no vārpstām, pirmārajai vai sekundārajai, un tajā galā, uz kuru tā vārpsta tiecas kad riteņi griež motoru.

msh 15.07.2024 0:52

msh 14.07.2024 12:14

Bļa, volx, iemācies vienreiz ielikt viģikus...

msh 14.07.2024 12:13

Cik minos to stāstu, bija slikti pielīmēts tas lietus sensors, līdz ar to starp viņu un stiklu veidojās kondensāts. Bet par bremzēm - ja nezināji, jau kādu laiku krutakām mašīnām ir bremžu disku noslaucīšanas funkcija - ABS bloks, vadoties pēc informācijas par lietu [kas tie paņemta no tā sensora], bišķi padarbina bremzes.

msh 14.07.2024 0:18

Nu bet labrīt, vairākas zināmas, mokošas saslimšanas [piemirsu kuras] rodas dēļ tā, ka imūnsistēma uzbrūk noteiktām organisma šūnām...

msh 13.07.2024 0:40

Ak tā? Bet kur tad ir tā jauda? Viģikā tās jaudas nav.

msh 11.07.2024 17:26

Ja viņš  tā izdarītu,  tur toč  būtu  škrobe - dēļ spidometrā esošā immo.

msh 10.07.2024 13:10

Jēga? Vajag ieganstu karam, tāda jēga. Padomā kā izcēlās otrais pasaules karš.

msh 09.07.2024 23:06

Man kaut kā liekas ka C5 vēl izmantoja ātruma signāla devēju.

Ar šito problēmu vari vērsties iekš auģiks.lv - tā forma īpašnieks ar tiem spidometriem spēlējas kā ar lego.

msh 09.07.2024 1:37

Nejauc - japāņi vienmēr savas kosmosa tehnoloģijas pietaupa sev, pārējajai pasaulei, ar zināmiem izņēmumiem, piedāvājot tikai širpotreba modeļus, un ļoti pamatoti - kādas būtu to kosmosa modeļu izredzes pret pieklājīgākiem konkurentiem? Šo problēmu vēl ātrāk atklāja eiropas lētā gala ražotāji - fordelis, un jo sevišķi opelis savulaik piedāvāja diezgan pieklājīgas mašīnas, bet - priekš kam cilvēkam pirkt Opel Omega, ja var nopirkt piecsimto bembi? Un te tas pats, tikai mūsdienu versijā - priekš kam kāds lai pirktu kaut kādu pilnpiedziņas akordu, ja tāds pats passāc diez vai pat būtu dārgāks? Un ja piemet vēl kādas desmit piecpadsmit štukas klāt, sanāk pat kaut kas pieklājīgāks.

Un par to pēdējo - nu, ASV tirgū īstu mazcenas mašīnu nav - tur jau kā reiz hondai ir tā konservbundžas loma - Eiropā tādam pielietojumam pērk daciju.

msh 06.07.2024 17:57

"pieņemu, ka labāki atgāzu rādītāji TA" - par šito naivas cerības. Par pārējo, iespējams, un veselu divu, nevis viena iemesla dēļ...

msh 06.07.2024 10:28

Vadības bloka pašdiagnostika ir domāta lai palīdzētu noķert problēmas kas parādās un pazūd, nevis lai aizvietotu datoru turošā cilvēka smadzenes! Motors nelec jo tiek padots neadekvāts degmaisījums - protams ka pēc zāģēšanas motors ir vismaz daļēji aizlietā stāvoklī, jo startējot degviela tiek padota, iedarbinās vai nē.Pirmā lieta kas jāpārbauda ir dzeses temp devējs, pārbaudot tā rādījumus, vēlams gan siltam, gan aukstam motoram. Tālāk, protams, pastāv varbūtība ar greizām adaptācijām, ar ko man pieredzes nav, bet nu - ja slēdzoties klāt ar kompi, tiek izmantots VCDS, vajag paprovēt atjaunot rūpnīcas uzstādījumus. Ja "200k km mūsu rokās" nozīmē vienu īpašnieku Latvijā, tad jautājums - kad pēdējoreiz lambda mainīta? Ja nekad, vai vienreiz kaut kad sen, tad var nomainīt arī to; nominālais resurss cirkonija šaurjoslenēm ir 100k km un varbūt pussprāgušas vai beigtas lambdas dēļ vadības bloks iemācās šķības adaptācijas.

msh 06.07.2024 0:59

Par patēriņu - nasing spešal priekš dudināšanas ar četru katlu kuļmašīnu. Un ja tā būtu vācu mašīna, tad visdrīzāk pilnpiedziņas versija arī būtu pieejama.

msh 05.07.2024 0:24

Kas tur ko neticēt - tu esi staigājošs piemērs tam, ko es teicu - nopirki mazāk paļurkātu japāņu kasti, paļurkāji to sešus gadus, un pēc tam aizmeti pēc iespējas tālāk lai nevajadzētu sākt to mēslu remontēt. Tādi jau jūs, japāņu jūsmiņi esat - pist un slavēt, un laicīgi atkratīties - bet vācu mašīnas jums sliktas, jo pa lietotas japāņu konservbundžas cenu sanāk vācietis ar notītu pusmiljonu.

msh 03.07.2024 5:28

Alumīnija bremžu trumuļi pakaļā.

Tas kas noteikti bija uz slikto pusi bija tas, ka žiķelis bija švakākais 124-tā fiata modelis - kuram bija arī kupejas, un lielākais motors laikam bija 2.0.

msh 02.07.2024 1:05

Jā - un divdesmito daļu tava tostera...

msh 01.07.2024 18:33

"12..15..20gv ir veci sapuvuši šroti, kam būtu jaatrodas tolmetā" - ja tu šito par korejiešu un japāņu sūdiem, tad tā arī pa lielam ir. Tāpat ar to "brauc puvekļi uz kaut kāda fanātisma rēķina" - es nevaru atcerēties kad es pēdējoreiz redzēju 25 gadus vecu japāņu miskasti - parasti tās pie 20 gadu vecuma izskatās nožēlojami. Un par to "pārgudro vācu inženieriju" - pa lielam viss, kas arī mūsdienās ir pārmetams vācu autobūvei - grāmatvežu kapeiku skaitīšana - vācu inženierija ir laba, atšķirībā no japāņu inženierijas, jo doma parasti ir laba, tikai kapeiku skaitītaji sapisuši izpildījumu - atšķirībā no japāņu autobūves, kas būvē utilizējamas miskastes, kur detaļām, kam mūžs prognozējams ilgāks par 10 gadiem maiņa nav paredzēta, vācu mašīnas ir paredzēts varēt saremontēt. Tā nu ir tāda graujoša starpība - lai 20 gadus vecam Audi A6 quattro samainītu rocenes trosi, ir bik jāpaloka kaut kādi izpūtēja karstuma aizsargi, tad lai 20 gadus vecam RAV4 to izdarītu, ir jānoņem viss, kas tur aizmugurē atrodas - tilts, izpūtējs, kardāns, bāka - un vēl piedevām pašas troses ir stipri dārgākas... 😂

msh 01.07.2024 18:22

Jā, tieši tā arī ir - nekā jēdzīga un jaunāka par B5 nav. Galvenā laža kas ir sajūtama - nemācēšana remontēt, un tāpēc viss notiek pa dārgo. Attiecībā par to tavu "auto iegrūsta 5x tirgus vērtība" murgojumu - tas ir Audi A4, mašīna, kas jauna maksāja 40+k eiras - tu brīnies ka remonti nav par sviestmaizi? Un, protams, dažādi mezgli nolietojas, kaut kas izbeidzas un ir jāremontē - tas ir dabiski, un jocīgi pieņemt ka tā nav. Man savulaik golfam bija viens gads [septiņpadsmitais laikam], kad katru mēnesi kaut ko remontēju - pēc tam bija uz vairākiem gadiem praktiski miers. Veciem aužiem pamatā mirst kaut kādi sīkumi, kas, ja rokas neaug no dirsas, izmaksā kapeikas. Piemēram, tevis piesauktais ekrāns, pieņemot ka runa ir par spidometra ar borta kompi ekrānu, maksā jebajā kaut kādas 25 eiras. Tu te piesauci kaut kādus korejiešu vai japāņu sūdus - vēlu veiksmi tur tā kaut ko izdarīt.

P.N. Pirms pāris nedēļām golfam pārvācu priekšas bremzes - tā kā es jau kādu laiku esmu pasācis golfam pirkt pa lielam dārgāko kas nopērkams, tad tas man izmaksāja veselas 88 eiras - ATE diski un kluči, un priekšas supportu pilnie remontkomplekti, tie kas satur arī virzuļus - un nē, tās nav nekādas bezbremzes bet lielās GTI bremzes - gan gabali tika pirkti ar jaudīgu atlaidi

msh 30.06.2024 16:41

Vācu? Veņķiks visdrīzāk bija Valeo ražojuma...

msh 30.06.2024 15:21

Komforta bloks ir centrālā atslēga, te ir runa par citu sistēmu. Pēc skaņas tas ventilators griežas pietiekami ātri? Nav ielikts angļa ventilators?

msh 28.06.2024 13:00

Jā, pēc visa spriežot ja kāds atrod CSDD sistēmā caurumu un grib izdarīt pārējiem labumu - tur pa tiešo jāvēršas masu mēdītājos...

msh 27.06.2024 20:31

Slēgties klāt ar VCDS un veikt diagnostiku. Viss pārējais ir zīlēšana kafijas biezumos.

msh 19.06.2024 2:10

darklight rakstīja: A tas parasti Škodām tā ir? Līdz šim nevienā auto tādu atsevišķu kruīza sviru nebiju sastapis, tai skaitā VW un Seat. Ar Fabiju nesen braucu, tur arī pagrieziens bija pareizajā vietā un nekādas liekas sviras netorčīja. Nedomāju, ka tam ir sakars ar kaut kādām vecām tehnoloģijām, vienkārši dizainers kaut ko labu pīpējis.

Ar mūzikas vadību pa lielam tur viss kārtībā, skaņa gan pasūdīga.

C6 audī tā bija. Fofāgens mk5 un/vai B6 iekš jeņķu tirgus pāris gadus tādu risinājumu izmantoja - pēc tam atgriezās pie vecās kārtības, gan jau tā lētāk.

msh 19.06.2024 1:56

msh 16.06.2024 15:39

Tas ir diezgan loģisks iznākums. Mūsdienās to pat BBC stāsta.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti