iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2
msh 22.06.2025 15:42

"lielā vairumā 30 zīmes pie skolām ir ar āmurīšiem" - KO?! Kur tādi brīnumi notiek? Es pa visu Latviju atruma ierobežojumu ar āmurīšiem zinu tikai vienā vietā - Blīdenē. Visur citur ja ir uzlikts ierobežojums, tas ir 24/7, pat ja tam iemesls ir tāds, kā tu to apraksti. 

msh 22.06.2025 12:32

Krokodils rakstīja:

No 3 autiņiem kas ir bijusi pesonīgi īpasumā, 8gv, 6gv un 3gv pirkuma brīdī, ar visiem braukts vismaz 5 gadus un nevienam nēesmu gribējis tā teikt pakārties no servisa tāmes. Tas kas bija nepieciešams, viss ir bijis menedžējams. Pārdodu talāk ne jau lai iesmērētu, bet gan gribot ko jaunāku/savādaku. Cik esmu skatījies vienmer nākamajam īpasniekam nākama skate arī ir nullīte bijusi...

 

Tā sakrita, ka visi 3 'main' autiņi bijuši ar ķēdi un lielākā servisa maksa sķeit bijušas ķēdes kompl. maiņas. (sasniedzot 200-250tūkst km nobraukumu.)

 Tā kā ar šiem auto braucu krietni virs 200tūkst auto odometrā 😉 Nē neesmu taksis. Patīk ceļot ar auto.

 

 Ta ikdienā jau ikdienišķas lietas, jauns vasaras vai ziemas riepu kompl, bukses, bremzes, pa kādam gultnim, rievsiksna un to rullīši... Jeb tas kas ikdienā 'ripo un dilst' un kaut kad būs jāmaina...

  Servisā daži simti gadā, skate logā ar 0 un brauc tālāk. Nezinu no kurienes tādas bailes par servisiem mūsdienīgam auto. Ja pats rumbulā pērc pasvaigāku auto pec gada skaitļa, īstenībā tītenis un pilns ar zemūdens akmeņiem, tad pēctam nevajag čīkstēt ka mūsdienu auto esot sūū....

 

Tiesa braucu ar normāliem autiņiem, nevis vācu būves pārinženierijas gemojoriem. 🙂 Tur laikam viss ir daudz sarežģītāk(un dārgāk) uzturēt ja gribi nullīti skatē arī pēc ražotāja garantijas perioda.

 

Lab viss, pietiek. Vairs nepļūtīs te tālāk šo sarunu.

 

Līgo Līgo🏝️

Sasmējos.

 

Pirmkārt, diezgan smieklīgi lasīt atsauksmi uz apskates vērtējumu kā mašīnas stāvokli Vienīgais kas tur ir ievērojams - ka nav vieninieks par rūsu, interesanti kāpēc. Pārējais nenozīmē pilnigi neko - daudz dzirdēts par problēmām ar kurām iziet apskati, gan arī divniekiem par nenozīmīgām vai pat neesošām problēmām - mana personīgā pieredze nav tik plaša, bet arī ir bijuši abi divi.

 

Otrkārt, tā interesanti sanāk - vācu mašīnas nodirš tikai tie, kas brauc ar jaunām vai gandrīz jaunām mašīnām - bet es neesmu vēl redzējis nevienu sajūsminātu japāņu miskastu vai franču sūdu īpašnieku kam tā kaste būtu vismaz 20 gadi veca - diez kāpēc... Vēl vairāk - piemēram, kad ir runa par japāņu miskastēm, es esmu ievērojis ļoti izteiktu problēmu ar tehnisko informāciju - laikam tāpēc ka tad, kad tādai iestājas 20 gadu vecums, cilvēki ir aizmirsuši ka tāds modelis vispār ir pastāvējis 🤣 Franču un itāļu mēsliem ir labāk, pieņemu ka tur tajās siltajās zemēs tās kastes bik ilgāk izvelk kādu pensionāru rokās un tāpēc.

msh 21.06.2025 19:04

Mūsu platuma grādos tā grāmata nav saistoša tikai tādiem jaunajiem braucējiem, kuri ir tik snobiski ka elektronika izručīs. Pārējie priecāsies ja pirmā tačka būs tikai 20 gadus veca un tai visdrīzāk būs mešalka un tā pilnīgi noteikti nebūs tosteris... 

msh 19.06.2025 17:44

Jā, protams. Te, protams, divas svarīgas nianses - 1) mk2 ir ļoti iecienīts modelis  kad ir runa par veciem fofāgeniem un 2) astoņdesmito otrajā pusē fofāgens gandrīz visus savus jaunos modeļus uztaisīja uz mk2 bāzes, lasīt, gandrīz visi jaunie modeļi [visi neskaitot Polo] ko fofāgens izlaida līdz deviņdesmito vidum ir mk2 radniecīgi - mk3, B3, B4, rado, pāris trīs Seati.Galvenās sajūtamās problēmas ir 1) ZF vairs nepiedāvā Boge Turbo/Sachs Advantage amortizatorus 2) vecu mašīnu detaļas ražotāji ir lielākoties pārcēluši uz Ķīnas rūpnīcām - tā nu manā golfā ir Ķīnas BehrMahle [nu jau tūlīt būs Mahle] radiators, Ķīnas SKF pusasis, Ķīnas Sachs sajūga komplekts - un šīs ir dārgākās "parastās" detaļas kas no attiecīgajām ir nopērkamas. 

 

Lai tu saprastu kā izskatās švaka detaļu pieejamība - man te ir viens bagijs, uzbūvēts uz 30 gadus veca nissana bāzes, mašīnas kādu dabā neesmu nekad redzējis un kurai radniecīgie jaunākie modeļi patlaban ir 23+ gadus veci un izzūd - necik sen tur ieliku bik jaunas detaļas  - sajūga komplektu, kaut kādus stūres pirkstus, pāris blīvslēgus, jaunu bremžu galveno cilindru, pārvācu priekšas bremzes, vēl šo to - lūk tur lielākajai daļai pozīciju nemaz nebija izvēles ko ņemt, tikai viena ražotāja detaļa, un trīs pozīcijas bija Ashika, kas ir itāļu pārpakotāja Japanparts brends - un TRW ražojuma bremžu galvenais cilindrs, spriežot pēc nakļenēm uz kastītes, uz Liepāju ceļoja no Polijas caur trīs AD veikaliem, un visiem gabaliem kopā vajadzēja kaut kādas trīs darbadienas lai atnāktu... 

 

P.N Galvenā problēma ir lietoto detaļu pieejamība - gan tāpēc ka tās mašīnas pazudušas, gan arī tāpēc ka ar Tolmeta dzimumlocekļu līdzdalību šroti ir jūtami izzuduši... 

msh 19.06.2025 17:34

Nu redzi - otrajam golfam "lielais" [GTI G60 bija vēl lielāks, R15] un trešajam golfam parastais izmērs ir 185/60/R14 Mans golfs šobrīd ripo uz Michelin Energy Saver; dienā kad sākās burkšķis Ukrainā tās maksāja 68 eiras gabalā. 

 

Par pārējo - redzi, mašīna ir dilstošu detaļu kopums, detaļu kur lielākās daļas darbamūžs varētu būt 5-10 gadi. Tas ir tikai normāli ja vienā piegājienā sakrīt čupa ar maināmām lietām - man bija viens gads, 2017. laikam, kad es burtiski katru mēnesi kaut ko mainīju - pēc tam kādus piecus gadus, ja neskaita metināšanu, praktiski neko. Ja vidējais latvietis pēc tava ieteikuma lēktu augstāk par savu dirsu un izietu uz 10 gadus vecu mašīnu - viņam ir diezgan liela varbūtība uzrauties uz to ciklu  

msh 19.06.2025 17:24

Hehe Tu šito stāsti cilvēkam kurš pašrocīgi astoņdesmito gadus širpotreba pliku bāzes modeli ir novedis līdz deviņdesmito gadu beigu labi aprīkota modeļa līmenim, tajā skaitā ielicis pāris sarežģītākas sistēmas no attiecīgā [divas paaudzes jaunāka] modeļa + kurš mēdz diezgan regulāri remontēt elektronikas problēmas 20 gadus veciem VAGmobiļiem. Es LIELISKI zinu kādas sistēmas un kādi vadības bloki nāk fofāgena grupas mašīnām kas vecākas par 15 gadiem.

 

Attiecībā par motora darbību - manā golfā jau astoņus gadus un 120 tūkstošus kilometru atrodas paša salodēts VEMSis, kura regulējums par 80% arī ir mans. Manas zināšanas par motoru darbības principiem noteikti ir augstākas kā 95% cilvēku - tajā skaitā, dēļ manas pieredzes es esmu ar personīgajiem novērojumiem apgāzis ļoti plaši izplatīto mītu ka karsts ieplūdes kolektors jūtami sasilda ieplūstoļšo gaisu.

msh 18.06.2025 23:47

" Tad no pārlieku bagatā maisījuma ko iesķūnē ECU lai šauj un būtu jaudas pieaugums" - šauj? Tev laikam nav sajēgas par motoru darbību. Dīzelis nespēj šaut. Bet čipots dīzelis kūp tad, ja tas ir saregulēts priekš jaudas. Redzi, degmaisījuma treknums kas optimāls jaudai ir vienāds gan benzīnniekam gan dīzelim, bet dīzelis sāk kūpēt stipri pirms tāda treknuma. Beigu beigās tas novienādojas uz to, ka tie kas brauc ar čipsotiem un kūpošiem dīzeļiem ir dzimumlocekļi kam pajāt par apkārtējajiem, un tam nav PILNĪGI nekāda sakara ar izmešu klasi - tava dranduļeta nākamais īpašnieks mierīgi  varēs uztaisīt DPF off/EGR off un sačipsot "viss uz max" un kūpēs tāpat kā kāds C4 2.5 TDI pēc tā paša. 

msh 18.06.2025 23:46

Krokodils rakstīja:

Neticēsi, bet tas viss notiek Rīga/pierīgā. Pamēgini Rīgas korķī pastavēt aiz kāda A4B4 vai B5 pasāta, pilna Rīga ar tādām 95-05g miskastēm, kam uz pakaļas rakstīts 1.8T vai 2.0 + vecie dīzelisti kam dūms griežas stāvot...

 Bendžas smirdoņu tev salonā ievelk tādu, ka super duper salona ogļu filtrs nepalīdz.

 Ir jāstāv 3m no smirdekļa, bet tad kāds vienmēr ielien, jo domā ka vieta atstāta tiesi viņam(bet es neiebilstu) 🤣

 

Īpasumā kopā ir bijuši 3 dīzeļi, ar visiem īpašuma ir nobraukts 80tūkst+ km, kad tika pārdoti viens bija 15gv, otrs 12gv, problēmu nebija. Šobrīd ir 6gv 'EURO6' dīzeļ SUV īpasumā treso gadu, personīgi nobraucis esmu 50tūkstosus km, pulkstenī jau 220tūsktoši, lielu problēmu nav.

 Servisā tik tādas ejošās detaļas pa 3 gadiem (siksna, rullīši, jaunas riepas, pāris bukses, bremžu diski un kluči utml) nez no kurienes tāds mīts, ka padzīvojušu 2 vai 3 golfu būs lētak uzturēt ne kā jaunu 8 golfu?

 Protams lētak būs nopirkt, bet vai uzturēt? Runāju par '0' jeb perfektu tehnisko stāvokli. Nevis divnieciņu karaļu lāpīšanu...

 

 Nez... nevienam dīzelim dzīvē neesmu mainījis kvēpu filtru, visi paši kad vajag smuki attīrās-izdeg un brauc tālāk.

 Nezinu kapēc domā, ka šī lieta ik pēc dažiem gadiem būtu jāmaina.

 

 Nu drošivien ja abas roaks kreisās, neko autiņam nelabo, stumdies tik pa rīgas korķiem, tad vēl uzmet super čipšķūningu(jo razotnē tak visi esot l.hi kas neko nejēdz, sķūnētājs Koļa zinot labāk!)

 

 Tad no pārlieku bagatā maisījuma ko iesķūnē ECU lai šauj un būtu jaudas pieaugums, viss konstanti aizdi.- ja vien konstanti nespied...  moš tāda scenārijā, gan jau ka drošvien DPF ir bieds. 😁

Tu laikam pa citu Rīgu un citu Latviju brauc nekā es. Neesmu nekad saodis benzīna smaržu no citas mašīnas, un manam golfam salona filtra nav nemaz - ir vienīgi bijušas atsevišķas reizes kad priekšā kūpoša dīzeļa dēļ nācies ieslēgt recirkulāciju. 

 

Par mašīnu uzturēšanu tev ir šausmīgi optimistisks viedoklis. Mums te viens otrs ir rakstījis par jaunu mašīnu pirkšanu "man vecā ļoti patika, bet beidzās garantija un tāpēc nācās mainīt", respektīvi cilvēks saprot ka sešus gadus vecai mašīnai var izbeigties detaļas četru ciparu summas vērtībā - tev atkal liekas ka tas nekad nenotiks. Bet par "nez no kurienes tāds mīts" - nē, mīts ir ka jaunā lamata uzturēšanā būs līdzvērtīga - un es tiešām gribētu zināt no kurienes šādam mītam aug kājas. Kaut kādam mk5 un uz augšu tās pašas pozīcijas pilnīgi dabiskā kārtā būs x2 un vairāk pret to pašu kā mk2/mk3. Teiksim, par to naudu ko kādam mk5 izmaksā nomainīt riteņa gultni, es varu samainīt visus četrus. Palūrēju uz riepu cenām - vismaz + 30-50 procenti. Paskatījos cik maksā bremžu diski - nu jā, otrā golfa aizmugures bremžu diski maksā tikpat cik mk8, bet tikai tāpēc ka mk2 disks pilda arī rumbas funkciju. Tikmēr priekšā, atkarībā no tā, uz kurām bremzēm skatāmies, mk8 diski maksā 2-3x dārgāk [un mana golfa bremzes ir tās, kas nāca uz GTI 16v, līdz ar to tos diskus var pamatoti salīdzināt ar 3x dārgākajiem mk8 GTI diskiem]. Tu te runāji par zobeni - nu, cik bija? Man zobene maksā kaut kādas 20-30 eiras.

 

 

msh 18.06.2025 14:29

Lasu, smejos. Un prātoju - ko tu lieto? Pirmkārt, cilvēki lielākoties brauc ar tādām mašīnām, jo tik arī spēj kaut kā nolocīt par mašīnu. Kā tu sagaidi ka cilvēks, kas ar mokām var nolocīt divas pakas par mašīnu, nolocīs 15 pakas? Kur viņš to naudu izdzemdēs? Otrkārt, tai pāris paku vērtajai mašīnai, ja tā ir nopirkta saprātīgi, detaļas ir lētas un to spēj saremontēt jebkur. Kur tevis nosauktajā summā ir ietvertas uzturēšanas un remontu izmaksas elektromiskastei? Elektrība tās uzlādei, es tā saprotu, arī būs par velti, ja?

 

P.N. Par to "lielākoties" - nesen vienā forumā manīju vienu netipiski prātīgu cilvēku - pelna labi kaut kādas pāris trīs pakas mēnesī, brauc ar 20 gadus vecu mašīnu pēc principa "lai mašīna būtu vienas algas vērtībā". Būtu vairāk tādu cilvēku. 

msh 18.06.2025 14:22

Pāris mēnešus atpakaļ uz šosejas pret manu ciemu pretī braucošu leišu teslu ļoti cieši dzina nost leišu vojāžeris. Nevaru iztēloties cik lēni tā tesla vilkās ja vojāžerists to izmisīgi koda nost... 🤣

msh 17.06.2025 1:49

ZZZZ rakstīja:

Nu piem Londona. Tas ir vienkārši unikāls risinājums lai lohi neaizņem brīvās vēl vietas. Un sastrēgumi nav tik lieli. Kas var, tas maksā. 😍

Jā, Londona ir unikāla vieta. Jo tā atrodas Apvienotajā Karalistē - valstī kurā ir palikušas tiesiskuma atliekas un kurā daudzi likumi ir gadsimtus veci. ULEZ maksājumi ir lielisks piemērs tam - jo tiem likumīgi var uzlikt nikolaju. Jā, tieši tā - pēc likumiem, uz kuriem ULEZ balstās, to nodevu tu maksā brīvprātīgi; piespiedu kārtā no tevis to piedzīt nevar - tāpēc ir diezgan ievērojams skaits cilvēku kas principiāli nemaksā un ir sakrājuši sešciparu skaitļus lielus sodus, ko no viņiem nevar piedzīt - nebrīnīšos ja būs saujiņa kam tie varbūt jau ir sasnieguši miljonu. Nē nu kaut kāds likumīgs čakars tur ir, laikam tie sodi paliek uz mašīnu - bet nu viennozimīgi tur var braukt un nemaksāt, un viss ko menti var izdarīt - krāmēt tos plāksterus vēl un vēl, un likt klamburus - kurus var nozāģēt, jo viņiem jāpierāda ka to esi izdarījis tu, nevis kāds garāmejošs bomārs. 

msh 17.06.2025 1:44

"veci bendzīni arī rada ne mazāku piesārņojumu un braucot aiz tiem, smird ne mazāk!" - kur tu dzīvo - Pakistānā? Latvijā diez vai - jo skaidri redzams ka tu runā par nopistiem astoņdesmito gadu karburatorniekiem, kādu pie mums palicis ļoti maz, gan vecuma dēļ, gan vidējā cilvēka nevēlēsanās tērēt tik daudz naudas degvielai. Ja šī būtu staistoša problēma, tad tā jārisina ieviešot atgāzu normas atbilstošas astoņdesmito otrās puses Vācijai, lasīt - prasību pēc katalizatoriem. Vai zini kāda būs starpība degunam starp kaut kāda 1990. gada benzīnnnieka ar katalizatoru izpūtēju un 2022. gada kuļmašīnas? Tā jaunā kuļmašīna reizēm smirdinās jo kvēpu filtrs jāizdedzina, un tā kā kuļmašīna, slāpekļa oksīdi vienalga pa izpūtēju vairāk nāk... 

 

Par visu pārējo - man tev ir sliktas ziņas - tas, par ko tu te ņaudi, ir nevis dēļ zemas izmešu klases, bet dēļ slikta tehniskā stāvokļa. Es personīgi pat nespēju iztēloties CIK slikta. Un kā tev šķiet, ja cilvēks nespēj uzturēt normālā stāvoklī vecāku mašīnu, kā sodi kas sodīs par trūcīgumu, kaut ko ietekmēs? Pareizi, būs vēl vairāk tādu mašīnu. Es personīgi gan esmu optimistisks un racionāls cilvēks - un saprotu ka braukt ar otro golfu ir lētāk nekā ar 2022. gada dīzeļmiskasti, pat tad ja par to būtu sods 800 eiras gadā. Piemēram divi šadi sodi būs jaunajai dīzeļmiskastei jauns kvēpu filtrs. Vai trīs šādi sodi - puņķurail degvielas sistēmas kapitālremonts. Utt. Un tas pieņemot ka ir runa par kaut kādu mironīgu 1.5 tarkšķīti - ja runa būtu par trīslitrīgu urkšķi, tad es pastāvēšu maliņā un pasmiešos... 😅

msh 03.05.2025 14:02

Jautrs fakts - leiši mēdz sev piederošos Liepājas dzīvokļus leišiem izīrēt apejot mūsu VIDu.

msh 30.04.2025 19:53

Kaut ko sajauci. Tas parks atrodas Palangas TUVUMĀ, nevis Palangā. Neesmu tur bijis, bet braucot uz Klaipēdu redzu norādes - tātad, cilvēki braucot uz Palangu atpūsties pa ceļam var iebraukt. Latvijai līdzvērtīga vieta būtu kaut kur jūrmalenes malā. Žēl ka leišiem vairs nav vecie numuri, kur pēc burtiem varēja noteikt no kuras pilsētas mašīna nāk - atceros ka manas jaunības gados Papē daudz apgrozījās mašīnas ar Viļņas, Kauņas un Paņevēžas numuriem; tagad gan jau tas pats - un arī tie visi brauc tam dinozauru parkam garām.

 

Protams, tas ka leiši uzliek tādas cenas lai būtu apjoms nav noliedzams - bet nu tur var nopelnīt jo tur ir apgrozījums. Es paretam mēdzu Palangā izbraukt kādu reizi katrodromā - uz Basanaviča ielas pirms trīs gadiem viens brauciens bija piecītis, pēc tam 6 eiras. Palangas panorāmas rats, ja pareizi atceros, arī ir lētāks par Rīgas jauno ratu. 

msh 30.04.2025 18:57

Tikai kamēr tev kāds to visu subsidizē. Ja tu tiešām izvēlētos un arī saņemtu sauli un vēju, tad tev vai nu vakaros būtu mājās tumsa, vai arī tu maksātu stipri dārgāk, jo tu maksātu gan par sauli, gan vēju, gan arī gāzes turbīnu, ko iedarbinātu tajos vakaros. 

msh 30.04.2025 18:55

Pāris fakti, ieraudzīti garāmejot purnagrāmatā:

1) gadījās redzēt viģiku, kur kaut kāds austrāļu ekonomists stastīja vienu interesantu faktu. Austrāļiem savulaik bija likums ka bankas drīkst tikai aizdot naudu, kas tām ir noguldījumos - šo likumu atcēla astoņdesmito otrajā pusē. Tajā brīdī, ja nemaldos, Austrālijā bija sadoti kredīti 8 miljardu dolāru [laikam austrāļu, nevis jeņķu] apmērā - šobrīd tie ir 900 miljardi. Rezultātā sacēlās NĪN cenas, un ir nonākts līdz esošajai situācijai, kur cilvēki kam īpašums nepieder, to reāli atļauties nespēj. Nu tad iedomājies ka tev ir, teiksim, 25 gadi, un tu taisies dibināt ģimeni, bet viss, ko tu ar savu otro pusīti vari atļauties, ir izīrēt kādu mazu dzīvokli. Kā tas ietekmēs tavu vēlmi pēc bērniem? Un cik lasīts garāmejot, gan purnagrāmatā, gan citur [redditā, piemēram], šāda situācija pa lielam ir visur rietumos. Protams, to arī palīdz uzturēt imigrācija - bet nu vaļīgie rietumvalstu imigrācijas likumi tak arī ir nejaušība, vai ne? Pie mums, tehniski, ja kas, arī pastāv šī problēma, tikai absolūtajos ciparos stipri mazāka, bet tomēr - man ir apmēram nojausma cik maksāja NĪN manos pusaudža gados, un kā tos ciparus tālāk uzmeta gaisā treknie gadi, tieši ar kredītu palīdzību. Tā tīri interesanti - manas mātes brālēns nullto sākumā pa 35k dolāriem Jūrmalā nopirka dzīvokli - diez cik tam tagad ir vērtība... 

2) Kaut kāda Dānijas spermas banka kādu laiciņu atpakaļ paziņoja savus novērojumus - 25 vai cik tur gadu laikā vidējais spermatozoīdu kustīguma rādītājs ir samazinājies uz pusi. Un kaut kādi citi zinātnieki atklājuši ka mūsdienu 20 vai cik tur gadus veciem vīriešiem testosterona līmenis mēdz būt tāds, kā normāli būtu jābūt 70 gadus veciem vīriešiem. Vārdu sakot, vīriešu auglība krīt lejā no klints. Esi dzirdējis lielu brēku šajā jautājumā? Es arī nē. Bet pie tā ka par daudz mazākām problēmām mēdz taisīt brēku, laikam tas nebūs nejauši, vai vismaz tas ir vēlams blakusefekts.

 

msh 30.04.2025 4:27

topinamburs rakstīja:

Nav nekādas mērkaķtiecības. Demogrāfija ir pakaļā visā pasaulē; un urbanizācija arī globāls fenomens.

Arī tevis piesauktās parādības ir mērķtiecīgu darbību rezultāts.

msh 30.04.2025 4:25

650 rakstīja:

Braucot no Liepājs uz Vencpili,kādreiz pa ceļmalām bija saredzamas visādi dažādas ēstuves.Pat kovida laikā tās darbojās.Bet tagad burtiski pagāšvassar izrādījās, ka lielākā daļa vairs tikai pa nedēļas nogalēm funkcionē.

Facebukā klejoja pamācošs sižets- kāda tāda Pāvilostas aptiņķa ceļmalas restorātore ar krietnu pārdesmit g darbības stāžu tā visai saprotami niansēti pastāstīja,cik mērkaķtiecīgi šis viss nolaižas/podā.Ieskaitot tā dēvēto "skolu slēgšanu" un atlikušo ekonomiski aktīvo iedzīvotāju aizplūšanu nezināmā virzienā.

Varētu kādas norādes kā atrast to viģiku?

msh 30.04.2025 4:24

Viencexpercs rakstīja:

Palanga bija kā piemērs.

Varēju arī citu piemēru iedot.

p.s.

No Kauņas vai Viļņas ir vienāds attālums līdz AB parkam vai dinoparkam.

Kur brauks šo pilsētu ceļotāji? Rīdziniekiem protams, tuvāk Ab parks. Priekš tiem, pamuļķiem, tas jau domāts.

Tas parks, cik minos, ir tuvāk Klaipēdai, nevis Palangai. Jebkurā gadījumā, tu piemirsi vienu būtisku starpību atrašanās vietā - AB parks ir kaut kādā čuhņā, kamēr tas dinozauru parks atrodas netālu no valsts mēroga kūrorta.

msh 28.02.2025 19:05

Pirms 20 gadiem viņi tur mēdza arī muhļīties pasūtot numurus no ārzemēm citā fontā; tos mēdza neatpazīt

msh 27.02.2025 17:54

 

Ak tad redz kāpēc bērnus pa visu vari vajag nošpricēt... 

msh 20.02.2025 5:49

Conqueror rakstīja: tas ir veļļuks tikai ar vienu ātrumu, bez dubļusargiem un bez bremzēm

Pilnīgi nepareizi. Fiksītis ir velosipēds kam nav brīvrumbas mehānisma, respektīvi, pedāļi vienmēr ir saistīti ar pakaļas riteni. Viss no tevis nosauktā tur var būt - gan robi, gan dubļu sargi, gan bremzes. Jā, tieši tā - Sturmey - Archer ražo trīs robu fiksīšu rumbas.

msh 13.02.2025 0:10

Nu gājēju tur nav īpaši daudz, jā.

msh 12.02.2025 15:09

Krokodils rakstīja: Es būtu par to, ka VISU lielāko pilsetu 'centros' kur ir samērā liela gājeju, bērnu, velo, stāvdrāžu u.c. el. ierīču kustība, būtu jāievieš 30km/h ātruma zona šajā pilsetas daļā, nevis kaut kāda mistiskā vienā kvartalā, tad parastais ātrums, pēctam atkal 30....

 Pilsētas mēri apsēšas un konkrēti vienojas par ko šādu un solidāri visi ievieš pieņemsim ar 5 gadu termiņu.

 Būtu gan drošāki pilsetu 'centri' gan mazak skrējēju konkrētajā daļā, nebūtu arī ātrumu raustīšanas pārpratumi utml.

 Šis veicinātu arī pārsēsties uz sabiedrisko, veicnātu tīrāku gaisu pilsētā u.t.t....

 Protams tie kas gribēs tie turpinās spītīgi braukt un vnk pukoties, ka viss ir slikti... 😅

Pieņemsim

Rīgā:

Jelgava:

Ventspils:

u.t.t.

Kāda velna pēc jāliek ātruma ierobežojums ierobežojuma pēc? Žēl ka neieliki Liepājas karti - tad varētu tevi izņirgt - reku tagad zem ekofšisma vēstneša mēra sākuši spraust tos trīsdesmitniekus visās malās - uz platām, tukšām ielām kur nav iemesla braukt lēnāk par 50. Piemērs - sūdīgi rekonstruētā Lielā iela - jā, centrs - un? Tad kad to ielu pēc sapišanas atklāja, Kovida Vārda žurņi bija aptaujājuši cilvēkus un bija pamanījušies noķert pāris jaunas muļķītes ar izskalotām smadzenēm kas teica ka esot "jādabū mašīnas ārā no centra" - ja no Liepājas centra izdabūs laukā mašīnas, paliks pilnīgi tukša teritorija - tagad tur vismaz kāda mašīna brauc.

msh 07.02.2025 1:33

Jā jā. Es viņus neskatos,bet rudenī patrāpījos vienā kompānijā, kur uz televizora tika uzlikti līdz tam brīdim izlaistie viģiki - neesmu aizmirsis kā viņi turpceļā Eiropas vidu pisās ar behu kas gāja avārijas režīmā...

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti