Šofera dienasgrāmata. - Forums - iAuto

Šofera dienasgrāmata.

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.

 
1.. 54 55 56 57 58 59
ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

ZZZZ rakstīja:

https://iauto.lv/zinas/smaga-tehnika/42556-paliec-sveiks-dzeli-kravas-transports-gatavs-prmaim

 

Un pats ar stūres vīru izrunājos, ir ļoti apmierināts. Kad ar vienu citu šoferētāju kas uz skandināvu populārā auto ar automātisko transmisiju…pajaunam auto sipās tik pa garantijas remontiem tieši ar komplicēto kārbu!

Redzi es tev varu pateikt uzreiz - kamēr maršruts ir teiksim kā DHL, untml. piegādes auto pa Rīgu utml. - kur diezgan lielu daļu darba laika auto stāv uz vietas - BEV strādā, tikko kā tev vajag vai nu ļoti smagu kravu, attālumu vai kādus specifiskus pārvadājumu parametrus - tam BEV vēl nav gatavi. UN ja būsim godīgi, tad BEV nekādi nav uzskatāms par vienkāršu, pat zinot to kādi ir modernie automāti un kā tiem nepatīk pārslodzes …

BEV arī ļoti nepatīk pārslodzes … tikai pagaidām pie maza to skaita un lielākoties to lietojot tur kur tie arī diezgan labi der - viss ir vairāk kā OK.

Pameklē kur šis džeks velk kalnos un ieliek dīzeļiem kuri gurst…lejā nākot nedaudz atgūst iztērēto, kas dīzeļiem ir liegts+kanu bremzi utt uc kluči fūrēm labi dilst un diski ir kā maize otrā…

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Tas ka liela daļa autovadītāju vairs braukt nemāk - nav nekāds jaunums. Un elektro auto nav nekāda panaceja “guršanai” - iedziļinies inženiertehniskajā pusē un sparatīsi ka elektro kaste var būt vai nu vienkārša un spēj darīt apmēram pusi no dīzeļa (vai iekšdedzes dzinēja) darba vai arī to sarežģītība pārspēs dīzeļa sarežģītību. 

Tas neizslēdz ļoti specifiskus gadījumus kur BEV strādā stipri pārāk par dīzeli, un arī otrādi. Vienkārši pieņem kā faktu ka dīzelis vispārīgā gadījumā joprojām ir nepārspēts un ja ned=stos ar ekoloģijas normām tur kur tas ir aplami, tad dīzeli būtu ļoooooti grūti aizvietot. Un savukārt otrādi - ir vietas kur elektriskā pievada lietas ir neaizvietojamas.

Tāpēc jau ir jāpieņem visāda figņa likumdošanas līmenī, lai kaut kā mēģinātu izspiest iekšdedzi/dīzeli no vietām kur to būs ļooooti grūti aizvietot …

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Šitāds interesants citātiņš… 

 

Ja auto var nobraukt vairāk par 300km, tad tāpat jau bez pieturas to nenobrauksi vai jau sasniegsi galamērķi.

 

300km pa bāni ir 2h. To tiešām nevar norbaukt bez pieturas?

iciks Reģ.: 29.05.2013
6 0 Atbildēt

Uzladets.lv jūsmiņs no dižās pilsētas uz Daugavpili ar savu autiņu ar visām uzlādēm brauca 5,5h normālo ~3h vietā. Viņam gan bija attaisnojums, jo sievasmāte esot teikusi, ka tāpat neviens nav spējīgs to gaisa gabalu vienā piegājienā nobraukt, netaisot pauzes stundas garumā.

Tavs citāts noteikti ir citu tādu pašu jūsmiņu stāsti par to, ka ar 300 km elektromobili vajadzētu pietikt visiem un vienmēr. Ja braucieni ir ar regulārām pauzēm un 2x garāki par normu, var jau lādēties un vērot dzeguzes, bet man tomēr patīk braukt mērķtiecīgi. Aizbrauci uz objektu un daries tur.

 

Man regulāri sanāk braucieni ~230 km garumā. Tepat pa Latviju, kas nav gluži pa bāni. Bērni, pavisam mazi būdami, arī tie to spēja izturēt un arī paaugušies neprasa kaut kādas bezjēdzīgas pauzes. Parasti pauze var sanākt pašam, jo nereti sanāk pirmsbrauciena kafija, kas prasās ārā, bet kopumā - galīgi nekas īpašs.

 

 

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Tiem, kas lido bāņi utt uc vajag raķeti iegādāties. Tā vispār līdz europai 10-15 min aizlidos. Aizmirsies jau te daudziem, nemaz nav tik sen kad ar zirgiem brauca un kamanās karstu ķieģeli lika lai kājas silda D. Līdz Rīgai nobraukt bija vesels ceļojums, ar pasta stacijām/krogiem uz katra stūra…Bizīts labi griezās ik katram. Nu netērējat te savu dārgo laiku, sarunās, kas Jūs neinteresē. 

 Tikko cilvēks ar maziņo Insteru izbrauca Eiropas maršrutu bez kavēšanās, tik pat praktiski ātri kā pirms tam ar Teslu. Maza massa un maza baterija, +labi lādējās no sākuma līdz beigām, tāds ir fakts. Bet bānī bieži nemaz ātri nepabrauksi…sastrēgumi. iĀ.

core Reģ.: 03.01.2017
2 0 Atbildēt

Tu EV tagad tā kā ar zirgu salidzināji?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Nu kas cits atliek, dzīvojot Eiropas gudrākajā valstī, kas zin, ka pa bāņiem kļūdas pēc tikai atpalikušie ar zirgiem brauc, tādēļ ir uzbūvējuši veselus 11km pseidobāņa, kamēr pārējie muļķa eiropieši tos būvē un brauc pa tiem. 

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

core rakstīja:

Tu EV tagad tā kā ar zirgu salidzināji?

 Es jau core devu tikai mājienu. Tiem, kas saprot. Varētu jau tehnoloģiskāk un mūsdienīgāk salīdzināt ar lidoMašīnu. Bet nu ko tur…ar kanniņu, vanniņu tur arī gaisā neieliesi. Ok piloti kaut kā izrēķina lai tiktu mēŗķī, galā. 

 Bet skeptiķiem varu neiepriecināt, nekad nav ne palikts, ne vilkts, ne ar ģeneratoru lādēts ne uz ceļa, malā, ne mežā. 

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Interesanti, kā nākas atkal savus argumentus absurdizēt…

 

Var jau rēķināt, čakarēties un samazināt savas braukšanas prasības, lai tik neatzītu, ka auto ir maksa par komfortu un iespējām jau pašos pamatos - t.i. zaudētās iespējas pret ietaupījumu (kas vēl arī ir uz citu rēķina subsidēts), ierobežojot sevi ar EV ir neproporcionāli lielas pret attiekšanos no auto vispār. Tad ietaupījums būs DAUDZ lielāks.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja:

Interesanti, kā nākas atkal savus argumentus absurdizēt…

 

Var jau rēķināt, čakarēties un samazināt savas braukšanas prasības, lai tik neatzītu, ka auto ir maksa par komfortu un iespējām jau pašos pamatos - t.i. zaudētās iespējas pret ietaupījumu (kas vēl arī ir uz citu rēķina subsidēts), ierobežojot sevi ar EV ir neproporcionāli lielas pret attiekšanos no auto vispār. Tad ietaupījums būs DAUDZ lielāks.

Tiešām interesanti, kā tāds B kārtējo reizi aizpeld, izlokās un melo…

 Ietaupījums EV ir būtisks. Īpaši rēķinot neiztērēto laiku piestājot DUS, ne apmeklējot servis us h vai dienas, ne lietojot naftu un eko šmeko visvisādas piedevas utt uc. 

 

Ja runājam par nobraukumu, tas jā, vienīgais lielākai mīnuss. Jo saulīte jaukā patīkami priecē un dod iespēju nedomāt par. Naftu nelietojot ir milzīgs ietaupījums, var atļauties doties ceļā īpaši neiespringstot par izmaksām. Tad nu tie km lasās negausīgi ātri un odo tinās kā tur tam Ionik 5 jo neko nav jārēķina…ps nekādas subssīdijas arī neizmantoju. Bet tas cits stāsts, par birokrātiju un ar to iesaistīto. 

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Nez kurš te izokās un melo… Nu jau piestāšanas laiks DUS ir arguments - cik debilam ir jābūt, lai salīdzinātu īsu pauzi, kuras laikā pat līdzbraucēji pačurāt nepaspēj, ar ilgu un daudz biežāku gaidīšanu, lādējoties. Ak jā - tieši tik, lai nesajēgtu, ka tajā braukšanas rezīmā, kuru aizstāvi - t.i. ikdienas sēdēšanu korķos, mašīnu lādējot privātmājā, visvairāk laika un naudas var ietaupīt, atsakoties no dārgās mājas, EV un ikdienas sedēšanas korķos. 

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Patiešām smieklīgi. Ar elektrisko laika ietaupījums DUS ziņā var būt vienīgi tad, ja allaž braukā relatīvi nelielus gabalus un allaž lādējas mājās. 

1x aizbraucot patālāk un piestājot uzlādēties noteikti iztērēsi pāris "parastās" degvielas uzpildes laikus.

 

Par finansiālo ietaupījumu - sākumā gan vajadzētu izlīdzināt sākotnējo sadārdzinājumu, jo elektriskie ir dārgāki. Izdevīgums pēc tam. Kādreiz tā matemātika bija ļoti skarba, tagad droši vien cenas ir tuvinājušās, bet nu teikt "elektrība lēta, brauciens tikpat par velti" ir visai nekorekti, ņemot vērā, ka par pašu braucamo ir maksāts vairāk.

 

Un vispār - es arī dodos ceļā īpaši neiespringstot par izmaksām. Ir sanācis redzēt detalizētus aprēķinus, kuros ir uzrādītas faktiskās 1 km izmaksas un tur degviela bija ap 20 vai 30%, kaut kas tādā garā. Auto izmaksas, visi servisi (jā, jā, arī nelūstošajam elektromobilim amortizatori jāmaina), riepas, apdrošināšanas u.t.t. - ja es pirms katra brauciena reāli padomātu, cik tas man maksā, tad nekur negribētos braukt.

Pašreiz - nu ja man būtu autiņš, kas rij 12 l uz simtiņu, varbūt arī sāktu iespringt.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Tiešām vajag saiet pa fāzēm, lai kā iekšdedzes auto mīnusu minētu laika patēriņu Dusā. Tās piecas minūtes divreiz - trīsreiz mēnesī?! Nopietni?! Nē nu, ir jau, kas pa pieciem litriem pildās. Tad varbūt.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 3 Atbildēt

Tukšpļūtītāji var DUSaa pa bieti atrauties arī 5min laikā, kā horns, un masku uzvilt nākties…

 Cenu salīdzinājumus ice ev te pa pilnam jau saliku, brilles lietot ne vajag.

 Kasko man ev, jā dārgākā pozīcija 340 gadā. Cik varenauto ICE izmešu nodeva? ps nav pašriska 👍

 -palīdzība uz ceļa

 - stiklojums, lukturi visiem gadījumiem

 -sadursme ar dzīvniekiem

 -bojājumi riepām

 - salona mantu apdrošināšana zādzību gadījumā

 -hidrotrieciens utt utt 

nevaru kompāniju nosaut būs reklāma. Sliktākajā negadījumā 300 pašrisks.

 Citi izdevumi 230K km…bes exceļiem 1 stabilizātora atsaite…laikam baigais smagsvars 😁 un1l eļļa reduktorā, aiz neko darīt, samainīju…Nu un riepu koplekts 1 ziemas, braucu agresīvi, laikam būs jāmaina uz ziemu, vismaz 2 priekšā. 

 Elektrība cik tur, ja ne no saules, stabiņā viršos 28 ceņi x 15Kw/100km traki dārgi 4,20 eur 100km…bet nu nekad nēesmu to darījis. 

Par korķiem un uz sēdētājiem, arī A, nevaru iepriecinat, nometu vecajā Rīgā un dodos ar kājam vai velo…uz jūrasmalu 😛

 Paldies par uzmanību, jūsmojiet tāļāk.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Vai kasko ietver baterijas maiņu vai jaunu/līdzvērtīgu auto baterijas korpusa  mehāniska bojājuma gadījumā ? 

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Mazliet par to kā var novērot satiksmi un arī par to kādus secinājumus ir iespējams izdarīt:

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

To, ka sēdēšana vagonos uz šosejām ir viena riebīga un sasodīti bīstama padarīšana, OK ātrumi LV tādi nav kā video, bet tāpar tas ir maksimāli nedroši. Turklāt nu jau arī fūres ir pasākušas sēdēt viena otrai pakaļā (pēc Garkalnes bij šis netikums apārstēts), kas savukārt pieprasa dzīt visu kolonnu, ja nevēlies pārvieoties čukčukbānī.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt
darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Šodien Slāvu apļa K-senukai stāvvietā novēroju interesantu skatu. Kāda sieviete ar mazauto (šķiet, Fabia) parkojās starp divām citām visai cieši novietotām automašīnām. Vietas patiešām bija maz, gāja grūti, vairākas reizes nācās stumdīties iekšā-ārā, kamēr izdevās novietot mašīnu kaut cik pieņemami, lai pati tiktu ārā un blakus esošie varētu kaut cik atvērt durvis. Pati par sevi situācija nebūtu ne ar ko ievērojama, ja vien… STĀVVIETA NEBŪTU PUSTUKŠA! Bija kaudzēm brīvas vietas uz visām pusēm, kur vien paskaties, bet viņa izvēlējās visšaurāko un grūtāk iebraucamo spraugu visā stāvlaukumā! Kāpēc?!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Tā pati psiholoģija, kas liek pustukšā autobusā karot tieši par biļetē norādīto vietu. 

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja:

Šodien Slāvu apļa K-senukai stāvvietā novēroju interesantu skatu. Kāda sieviete ar mazauto (šķiet, Fabia) parkojās starp divām citām visai cieši novietotām automašīnām. Vietas patiešām bija maz, gāja grūti, vairākas reizes nācās stumdīties iekšā-ārā, kamēr izdevās novietot mašīnu kaut cik pieņemami, lai pati tiktu ārā un blakus esošie varētu kaut cik atvērt durvis. Pati par sevi situācija nebūtu ne ar ko ievērojama, ja vien… STĀVVIETA NEBŪTU PUSTUKŠA! Bija kaudzēm brīvas vietas uz visām pusēm, kur vien paskaties, bet viņa izvēlējās visšaurāko un grūtāk iebraucamo spraugu visā stāvlaukumā! Kāpēc?!

Būtu apjautājies, zinātu. Šeit neviens nezinās.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Esmu jautājis. Biežākā, klasiskā atbilde, mņē tudā nado. Pati kuriozākā, kakāt gribās 😉

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

darklight rakstīja:

Šodien Slāvu apļa K-senukai stāvvietā novēroju interesantu skatu. Kāda sieviete ar mazauto (šķiet, Fabia) parkojās starp divām citām visai cieši novietotām automašīnām. Vietas patiešām bija maz, gāja grūti, vairākas reizes nācās stumdīties iekšā-ārā, kamēr izdevās novietot mašīnu kaut cik pieņemami, lai pati tiktu ārā un blakus esošie varētu kaut cik atvērt durvis. Pati par sevi situācija nebūtu ne ar ko ievērojama, ja vien… STĀVVIETA NEBŪTU PUSTUKŠA! Bija kaudzēm brīvas vietas uz visām pusēm, kur vien paskaties, bet viņa izvēlējās visšaurāko un grūtāk iebraucamo spraugu visā stāvlaukumā! Kāpēc?!

Tāpat klasiskais stāsts - patukša stāvvieta un viens noparkojas tukšā stūrī, jo grib, teiksim, kādu pagaidīt un negrib barā līst. Tuvākajā apkārtnē desmitiem tukšu vietu, bet kāds pēc brīža noparkojas tieši blakus.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Es parasti arī cenšos tālāk parkoties… tīri no tā viedokļa, lai visādi dalbāni ar durvīm nebijā manu auto. Bet, nu jā, tāpat kādam par katru cenu vajag pustukšā stāvvietā blakus likt… 

Petka Reģ.: 09.09.2001
2 0 Atbildēt

Es reiz noliku pie lielveikala tālākajā stūrī, stāvvieta bija nevis pustukša, bet tukša.

Nākot atpakaļ blakus dāma ar baltu auto noparkojusies un baigi lūr uz mani, nepievēršu uzmanību, nolieku mantas un braucu prom. Nākamajā apstāšanās reizē redzu - baltas švīkas uz pr. bampera.

Maita vēroja, vai pamanīšu + obligāti bija jāspiežas blakus tukšā stāvvietā.

Aitām vajag atskaites punktu, nevar paši izdomāt, kur parkoties.

Man gan liberālāk noskaņoti draugi parasti saka, ka viņi jau vienkārši negribot aizņemt visu stāvvietu, bet godīgi bariņā stāvēt.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Ir tāds "prikids", ka gaida vai pamanīs, ķip, lai nesanāk aizbraukt "no notikuma vietas", protams tādi cilvēki paši nekad neatzīsies...Pašam ar vienreiz tā bija, nu neko dāma vismaz 100 eiro par iešvīkātām durvīm ietaupīja.

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

Tu jauc prikidu ar prikolu. Jāparkojas kameru redzamības lokā, ja iespējams.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Nejaucu gan. Kameras jau nav visur, pat tur kur ir, prasīs kādu tiesisku pamatu, lai kādus tur video dotu (nerunājot par to, ka vieglāk ir nečakarēties, lai kādam vispār ko dotu). Drīzāk tad labāk ir teslas variants, kur tās kameras ir pašā auto gar sāniem  - tās gan nefiksē numuru. Vieglāk ir noparkoties kaut kur stūrī vai tā, lai nelien neviens klāt - ja reiz nemāk civilzēti durvis atvērt.

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

iciks rakstīja:

darklight rakstīja:

Šodien Slāvu apļa K-senukai stāvvietā novēroju interesantu skatu. Kāda sieviete ar mazauto (šķiet, Fabia) parkojās starp divām citām visai cieši novietotām automašīnām. Vietas patiešām bija maz, gāja grūti, vairākas reizes nācās stumdīties iekšā-ārā, kamēr izdevās novietot mašīnu kaut cik pieņemami, lai pati tiktu ārā un blakus esošie varētu kaut cik atvērt durvis. Pati par sevi situācija nebūtu ne ar ko ievērojama, ja vien… STĀVVIETA NEBŪTU PUSTUKŠA! Bija kaudzēm brīvas vietas uz visām pusēm, kur vien paskaties, bet viņa izvēlējās visšaurāko un grūtāk iebraucamo spraugu visā stāvlaukumā! Kāpēc?!

Tāpat klasiskais stāsts - patukša stāvvieta un viens noparkojas tukšā stūrī, jo grib, teiksim, kādu pagaidīt un negrib barā līst. Tuvākajā apkārtnē desmitiem tukšu vietu, bet kāds pēc brīža noparkojas tieši blakus.

Lietuvā, pie Kauņas, stāvlaukumā pie hesīša tuvu pusnaktij bijām vienīgais auto - apstājos laukuma vidū. Nākot atpakaļ, redzu - noparkojies MB buss tik cieši blakus man, ka pat netieku pie durvīm. Rāpos caur pasažiera durvīm... Leiši vienkārši pēc kafijas bija aizgājuši..

Petka Reģ.: 09.09.2001
0 0 Atbildēt

Kā jau rakstīju - aitām atskaites punkts.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 1 Atbildēt

Autiņus citiem blakus parkot vajadzētu ielu malās. Parasti uz nakti pilns, pa dienu tukšāks un ja sāks tā uz bobi likt tukšajās spraugās, tad beigās visticamāk būs mazāk saparkots un vairāk tukšu vietu, kur noparkoties nevar neviens. Parasti kādi atskaites punkti ir un tad parkojas blakus tiem.

 

Stāvvietas - cits stāsts.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Nevis “ielu malās”, bet stāvvietās bez CHA, neatkarīgi no to atrašanās vietas. Bet tā vispārīgi doma pareiza un saprotama domājošiem autovadītājiem, kuru diemžēl kļūst proporcionāli arvien mazāk.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Maza analīze par “nepamatotu” braukšanu joslās:

 

 

Iesaku pievērst uzmanību daļai par apdzīšanas ( apsteigšanas atbilstoši mūsu CSN) drošību no ~4:37 min un īpaši dokumentam no Vācijas (~5:15)  kurš tur tiek citēts. 

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

Par aklo zonu. Cik nu es esmu izmantojis Boltveidīgo iespēju, tad nevienu reizi nav pareizi noregulēti spoguļi. Visiem nez kāpēc ir jāredz auto rokturis kopā ar auto korpusu visā garumā, nevis jaizgriež maksimāli aklā zona. Ja pareizi noregulē un iemet acs kaktiņu vēl pa logu, aklās zonas vispār nav. To, starp citu, sapratu īsi pēc tiesību iegūšanas, kad uz Mūkusalas apļa pat busu neredzēju. Un tas vēl izdomājis turēties visa apļa garumā man aklajā zonā, bet labi, ka uzpīpināja. 

Nu un tad ir otra bēda - nevis ieslēdz pagriezienu un pēc kādas otrās mirkšķināšanas sāk lēnām pārkārtoties, bet iebrauc jau blakus joslā un tikai tad slēdz pagriezienu. Nevar īsti saprast, tas tā kā pieklājības pēc pret policiju vai sevis maldīga parliecināšana? ...jo nekādu pienesumu satiksmes drošībai tas nepilda. Var tad vispār nerādīt, jo jēga nekāda tam, kas brauc aizmugurē.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

opelis rakstīja:

iciks rakstīja:

darklight rakstīja:

Šodien Slāvu apļa K-senukai stāvvietā novēroju interesantu skatu. Kāda sieviete ar mazauto (šķiet, Fabia) parkojās starp divām citām visai cieši novietotām automašīnām. Vietas patiešām bija maz, gāja grūti, vairākas reizes nācās stumdīties iekšā-ārā, kamēr izdevās novietot mašīnu kaut cik pieņemami, lai pati tiktu ārā un blakus esošie varētu kaut cik atvērt durvis. Pati par sevi situācija nebūtu ne ar ko ievērojama, ja vien… STĀVVIETA NEBŪTU PUSTUKŠA! Bija kaudzēm brīvas vietas uz visām pusēm, kur vien paskaties, bet viņa izvēlējās visšaurāko un grūtāk iebraucamo spraugu visā stāvlaukumā! Kāpēc?!

Tāpat klasiskais stāsts - patukša stāvvieta un viens noparkojas tukšā stūrī, jo grib, teiksim, kādu pagaidīt un negrib barā līst. Tuvākajā apkārtnē desmitiem tukšu vietu, bet kāds pēc brīža noparkojas tieši blakus.

Lietuvā, pie Kauņas, stāvlaukumā pie hesīša tuvu pusnaktij bijām vienīgais auto - apstājos laukuma vidū. Nākot atpakaļ, redzu - noparkojies MB buss tik cieši blakus man, ka pat netieku pie durvīm. Rāpos caur pasažiera durvīm... Leiši vienkārši pēc kafijas bija aizgājuši..

Es to nosauktu par kaut kādu idiotisma sindromu.

Ar gadījās.  Pa ceļam uz mājām pašā vakarā Saharova Maximā ieskrējam tā labi sapirkties, lai nākošā dienā mauktu pa taisno  uz laukiem atvaļinājumā. Stavvietā tikai kādi 10 auto tuvāk pie ieejas. Pa vidu divas rindas vispār bez auto. Nolikām vēl tālāk otrā pusē, kur nu tiešām pat prātā ienākt nevajadzētu nevienam parkoties. Mums kā reiz visas durvis vajadzīgas, lai saliktu visu mašīnā. Izejam....zin, kad ieraugi šādu momentu... sāk vienai acij nervs raustīties. 

1.. 54 55 56 57 58 59
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti