iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 04.05.2016 15:05

Pustoņi ta pustoņi - vārdu savienojumā "pastāvīgā pilnpiedziņa" vārdiņš "pastāvīgā" nozīmē to ka vadītājs nevar ietekmēt to, cik riteņus motors piedzen - tikai visu laiku visus un viss, un vienīgais ko viņš var ietekmēt - sabloķēt kādu diferi vai ieslēgt pazeminošo, ja tāds ir. Tikmēr bobika variantā būtu jābūt diezgan galvā tērētam lai cīsiņu liktu aizmugurē un/vai slēgtu klāt priekšu.

Bet tava bobika gadījumā, nolohojoties, ļaunākajā gadījumā būtu jāpietiek ar domkratu pacelt vienu riteni gaisā. Skrūvēt nost kardānu būtu diezgan liela muļķība - burtiski skrūvēt vaļā divas zem slodzes esošas detaļas...

msh 03.05.2016 12:40

Naglu situācijā nevajag nekādas putas, pietiek ar saujiņu kokskrūvju un pumpi vai kompresoru. Pazīstams cilvēks, kas savulaik strādāja riepu maiņā, stāstīja par taksistu, kam mainīja nobrauktas riepas - vienā riepā bija saskrūvēti vairāki desmiti skrūvju...

msh 03.05.2016 12:37

Kam tur jājūk - priekšējie nespolē, tātad pakaļējie nav jāpieslēdz, vienīgais kas varētu jukt - ESP, bet arī tam tas būtu jāpieļauj. Tikmēr kvatrai ar torsenu jau neliela ripuļa diametra atšķirība [uz vienas ass bija 195/65/R15, otras /195/60/R15] liek paātrinoties izdot parastās pazīmes, ka kaut kas nav kārtībā ar riepu diametriem un/vai diferu pārnesuma skaitļiem - sajūtamu vibrāciju - kas noteikti rodas dēļ torsena centieniem panākt abu asu vienādus ātrumus, bet visu griezes momentu šis uz vienu asi pārnest nevar... Pastāvīgajai pilnpiedziņai ar vaļēju starpdiferi vienkārši notiktu lieka difera deldēšana. Tevis aprakstītā parādība varētu būt bobikam kura braucējs aizmirsis izslēgt pilnpiedziņu.

msh 02.05.2016 22:15

Tu tiešām naivi ceri ka tai kastei ir pastāvīgā pilnpiedziņa? Šis vēl piedevām ir mitsubišī, kurš ir pasaulslavens ar savām pseidopilnpiedziņām - vienīgie mitsubišī, cik zinu, ar pastāvīgo pilnpiedziņu, bija pirmo divu paaudžu Eclipses, bet savādāk pat vienīgais normālais micuks - evolūcija - izmanto sarežģītu pseidopilnpiedziņu - īstu tomēr elektroniski kontrolēt nevar...

msh 29.04.2016 11:02

Paskatījos iepriekšējo lapu - kasiņ, un kāpēc tu tik ļoti gribi lai par atpakaļejošu nobraukumu drāztu? Visi nebrauc ar dažus gadus vecām mašīnām - vai precīzāk, ar tādām brauc diezgan neliels procents - bet tām, kas ir 15+ gadi, ja spidometram kaut kas notiek ar spidometru, vai vienkārši gribas kādu aprīkojuma punktu, kurš prasa spidometra maiņu, vienkāršāk ir vienkārši samainīt spidometru - sevišķi vēl 20-25-30 gadus vecām mašīnām, kam cits spidometrs šrotā bieži vien maksā 15-20 eiras - līdz ar to attiecīgi mainās cipars odometrā. Tā kā manam golfam tā 310k pat varētu būt oriģinālais nobraukums, un ir vēsture - kladīte no 2003. gada, tad šito septiņu mēnešu laikā, kopš man tā mašīna ir, tās spidometra pulkstenis ir pabijis jau trijos spidometros, lai saglabātu nobraukumu, un kad drīzumā mainīšu spidometra pulkteni, jo mazā motora spidometrs piejūgts lielā motora kārbai skaita neprecīzi - tad centīšos pārlikt odometra bloku. Bet savādāk dziļa PH zona - audī gada laikā savulaik nomainījās divi spidometri - muteres golfmašīnai arī savulaik sanāca nejaušs atpakaļattiniens par kādiem 50k, jo tika ielikts spidometrs ar MFA.

Labi ka vismaz CSDD skatās caur pirkstiem uz šitām ciparu maiņām - apdrošinātāji gan mēdz tos ciparus ņemt par pilnu - dzirdēts gadījums, kur vecākam cilvēkam ar augstu bonus/malus klasi ierubīja jūtami augstāku polises cenu, jo pēc CSDD datiem, spidometra maiņas dēļ, sanāca ka gada laikā nobraukts, neatceros, kaut kas starp 50 - 100 tūkstošiem, un attiecīgi cena augstāka, jo "nobraukums virs vidējā".

msh 29.04.2016 10:48

He he. Tu tomēr esi tu - dabiski ka linkā ir atrodams eksemplārs bez aprīkojuma un ar nemotoru Nu labi, tas 2.4D tai mašīnai ir adekvātāks nekā merivai tas 1.3 vai tavai fabijai tas rijīgais 1.2, bet tā kā tas vēl ir sotaks, un piedevām ar šādu motoru, tad tur ir pilnīgs aprīkojuma trūkums.

Viens čoms pirms trīs gadiem paņēma pa 2k ls + reģistrācija tikko no vācijas atvilktu 1995. gada A6 2.5 TDI avantu - nezinu kas tur bija kruķīts un kas ne, bet ārpusē bija labi ja pāris burbuļi, lupatas recaro salons arī skaists, neizsēdēts. Aprīkojums relatīvi pliks, bet atbilstošs laikmetam - vismaz divi elektriskie logi, spoguļi, klimats un kruīzs.

msh 26.04.2016 17:45

Tev ir interesants domu gājiens. Gribētu vismaz vienu motora vadības piemēru, kura var regulēt "uz augšu"

Princips ir vienkāršs - ja motors ir paredzēts astotajam, tad vadības bloks sāks ar karti, kas paredzēta astotajam - ja detonēs - griezīs vēlāku - ja ar to būs par maz, pāries uz karti, kas domāta piektajam. Pie viena visu laiku koriģēs aizdedzi, cenšoties noturēt maksimāli agru. Astoņdesmito gadu primitīvajām boša elektroniskajām aizdedzēm šis princips ir izveikts tieši, motronikam droši vien ir adaptācija, ar "spēju" atcerēties, kura karte un cik vēlāka tika lietota pirms noslāpēšanas.

"Uz augšu" būtu tad, ja motors paredzēts piektajam, un ielejot astoto, , laimīgi grieztu pārāk agru aizdedzi, samazinot jaudu un griezi, jo darba takts sāktos labi kompresijas taktī...

msh 24.04.2016 16:09

Pēdējais VAG vieglo mašīnu ķīselis bez VNT turbīnas tika pārtraukts ražot pirms gadsimtu mijas - daži motori ar parastām turbīnām vēl aizķērās busos uz dažiem gadiem. Tie 300 grami zem atmosfēras spiediena ir pie kājas, 10 ņūtoni šurp vai turp. Maināmas sadales fāzes teorētiski var uzlabot darbību zem atmosfēras spiediena, gan minimāli, un pazemināt pūtiena slieksni, bet es bik šaubos ka to tā ķīselim izmantotu.

Pūtiens pie 2k motoram ar VNT spēcīgi ož pēc kāda defekta. Kā jau teicu, pie 1,5k sākas pūtiens jau deviņdesmito otrās puses 1.9 TDI ar VNT un siksnas piedzītu sūkni - par 1.9 PD TDI lasītas visādas labas atsauksmes - 2.0 gan jau ir uztaisīts vēl labāks, tik vien ka tam motoram izmantotas šādas tādas puņķainas detaļas...

msh 24.04.2016 15:51

Kāda, tavuprāt, ir atšķirība starp abiem?

msh 21.04.2016 0:40

Nu paga - tu vari pateikt kā lai dīzelis, kuram ir tikai četri cilindri un darba tilpums tikai ap diviem litriem, spētu vilkt pasmagu mašīnu zem atmosfēras spiediena? Jā, tas ir ļoti vareni ka četru katlu ķīselis sāk celt jau no 1,2k, var redzēt progresu - 1.9 TDI ar VNT gliemezi standartā laikam sāk celt no 1,5k, lai arī pūtiena apogeja ir ap 2k - četri un pieci katli ar parastiem gliemežiem vispār no 2k. Bitsumišī varbūt ar savu bīdeli vai nu ir izmantojuši kaut kādas kosmosa tehnoloģijas, vai arī tīri uz kvēpu filtra rēķina atļāvušies iegāzt lielas degvielas devas lai sākumā ātrāk iegrieztu gliemezi [iemesls kāpēc čipoti dīzeļi stipri labāk iet un sāk kūpēt] , kas bez kvēpu filtra katru reizi rezultētos melnā mākonītī...

msh 21.04.2016 0:28

Vispār jau tā lieta notiek otrādi - detonācijas devējs/i ir lai pielāgotos degvielai, kuras oktānskaitlis ir zemāks nekā tas, kam pats motora klucis ir paredzēts, pārejot uz ne tik agresīvu aizdedzes karti. Motoriem, kas paredzēti darbināšanai ar piekto detonācijas devēji mēdz vispār nebūt - piemēram, VAG astoņdesmito beigu/deviņesmito pirmās puses mono, vai arī bija iekš T4 tāds īpatnējs motors - 2.5 10v benzīnnieks, darba zirga konfigurācijā, optimizēts zemu apgriezienu griezei un nekvalitatīvai degvielai.

msh 19.04.2016 12:29

Sapņi man nerādās, par meršiem arī nekad neesmu sapņojis; priekš kam man ērmīgu rūsas čupu, un ja vēl piedevām tur ir tik švaki motori ka ar detaļu mazgājamo šķidrumu iesaka darbināt...

msh 19.04.2016 1:02

Agrāk motoru neesamības dēļ pildījos lukoilā, tagad, kopš golfmašīnā nemotors ir nomainīts uz motoru, nācās pāriet uz statoilu - tuvākajā lukoilā astotais nav, liepājas lukoilā astoto vairs neuzdrošinos liet, pēc tam kad reiz sanāca ieliet 40 litrus piektā no astotā pistoles - tik bagāts lai varētu atļauties darbināt to motoru ar piekto neesmu, bez tam tas nav ne patīkami, ne interesanti - piektais nu ir palicis tikai priekš zāles pļāvējiem, traktoriņiem un motorzāģa, bet arī to tagad ērtības labad sanāk ņemt turpat staķikā, pēc tam kad bākā ieliets astotais.

msh 19.04.2016 0:57

Kas tad tie par tādiem meršiem, kuriem neiesaka liet astoto - pirmskara?

msh 19.04.2016 0:49

Te es varu piekrist. Lielākā daļa murgos ka rīgā esot slikti ceļi, tāpēc tādu vajagot.

msh 18.04.2016 12:52

Varbūt laiks to motoru sakārtot? Tas ir lieliski ka tas brīnums vēl ir dzīvs - pie tā ka īpašnieks aiz vēlmes ieseksot centu ir nokruķījis degmaisījumu TIK liesu ka zemas forsāžas motors ar augstoktāna degvielu detonē... Ar gāzi tādam motoram nebūtu jāzina kas ir detonācija, pat ja tur pieliktu turbīnu un iepūstu vismaz kādu bāru lielu virsspiedienu...

msh 12.04.2016 12:12

Drīzāk lai kaut kur varētu aizbraukt arī ar normālu mašīnu, nevis tikai visu laiku apkārt braukāt ar lielo kulbu - piemēram, aizvest 4-5 bērnus uz dārziņu vai skolu, pa ceļam uz darbu.

msh 11.04.2016 17:12

Jā, tas vispār ir diezgan uzkrītoši, ja kas. Dzīvojot relatīvi dziļos laukos, apkārt cilvēki pamatā braukā ar sedaniem un universāļiem, dažs labs ar džipiem vai pikapiem, kādam vēl pa kādam mikromikroautobusam, a parketnieki un SUVi uz pirkstiem skaitāmi, lai arī lielākajai daļai ikdienas maršruts sastāv no močīšanas pa granti. Aizbrauc uz liepāju - tur jau sāk parādīties nenopietnākas mašīnas - aizbrauc uz rīgu - a tur jau ir vienkārši čau, ķipa pilsētnieki pa pilsētu brauc...

msh 11.04.2016 12:42

Tikpat ekonomisko kā tavs rijīgais 1.2?

msh 11.04.2016 12:40

Tu kaut ko sajauci - tas ir fofāgens, kas ļauj izpausties, un ženeral motors, kas spiež uz lētumu Fofāgens savulaik nopirka divus nožēlojamus ražotājus - seatu un škodu - škoda tika notēmēta budžeta virzienā, ar apcirptiem spārniem, bet seats jauniešu virzienā, ar sportiskāku tēlu un, es biju pārsteigts papētot kādas ibizas seats ražoja - jēdzīgāk ir pirkt deviņdesmito gadu ibizu, nevis polo, jo ja polo komplektējās tikai ar fana gaumes nemotoriem, tad ibiza komplektējās līdz pat 2.0 16v. Tikmēr ženeral motors pēdējo 30 gadu laikā opeli ir pataisījis par pilnīgu lētuci - atceramies ka līdz septiņdesmitajiem bija pat opeļi ar V8 motoriem, sābs ar savu opelizāciju pazaudēja savu tēlu un nomira, ar amerikas markām norisinās līdzīgs process, tāpēc pēdējo 20 gadu laikā pāris tur arī ir tikušas amputētas, bet pats ženeral motors stutēts par valsts naudu. Un, jā, diemžēl captivu uz tevis pieminētās ženeral motors theta platformas izstrādājis daewoo, tikai tirgo zem chevrolet brenda.

Un kuri tad ir tie normālie, nelētie daewoo modeļi?

msh 10.04.2016 13:15

Otrādi, Janozaur, otrādi. Seats un škoda ir fofāgens, nevis otrādi - izmantota tiek fofāgena platforma un fofāgena dzelži. Šajā gadījumā kasiņam ir taisnība - ženeral motors nopirka daewoo, un sāka to visādos tirgos tirgot kā chevrolet, pēc tā, ka viņi to brendu pozicionē kā lēto desu. Uzskatāms piemērs - pazīstams cilvēks brauc ar Chevrolet Matiz - uzmini kas tā ir par mašīnu - vai tiešām īsts chevrolet, ar V6 vai V8 bīdeli, vai tomēr maziņš daewoo...

msh 10.04.2016 10:38

To, cik tālu patērētāju sabiedrība ir degradējusies, ļoti labi ilustrē Nissan Juke - pilnīgs sūds - tu pat nevarēsi apgalvot ka par kaut ko lielāks, jo tas tāds nav - lai arī spēcīgi atsit ņivu pēc izmēriem un izskata, baidos ka tik izturīgs kā ņiva nav - motortelpā arī ir tikai nemotori fana gaumē - un šo sūdu pērk - tā vietā lai nopirktu pārāku golfa klases hečbeku. Kāpēc?

msh 10.04.2016 10:33

Tu tik tagad to pamanīji? Kāpēc salīdzināt ar bezceļu? Tāpēc ka džips ir džips - cilvēkam, kam vajag "pilsētas SUV", vajag kaut kādu VW caravelli vai kaut ko tamlīdzīgu, un tas vēl piedevām būs nopietnāk uztaisīts par te apspriestajām kastēm un var gadīties ka arī ekonomiskāks. Par patīkamo sēdpozīciju sasmējos - diez kura sēdpozīcija ir ērtāka - ērti atlaidies stabilā mašīnā ar zemu smaguma centru, vai sēdēt kā uz virtuves ķebļa mašīnā, kura katru bedri pārvērš lielā kulbas zvalstīšanā uz visām pusēm? Man personīgi vēl tā "patīkamā sēdpozīcija" asociējas ar darba busu - sen atpakaļ bija darbs, kurā bieži sanāca braukt ar VW T4 - tādā sēdēja pilnīgi tāpat, kā kaut kādā kaštelē, stūre vienīgi bija lielāka...

msh 09.04.2016 10:52

Nu bet elementāri - tās mašīnas jau nav domātas braukšanai bezceļos, tas nekas ka kaste liela un klīrenss bik ir - primārā mērķauditorija ir vadītāji, kam ir problēmas ar galvu un gribas "džipu", bet nevis īstu džipu, bet nu tādu, kurš pēc tāda tikai izskatās. Nevar taču gribēt lai veidojumam, kurš ir bāzēts uz golfa klases mašīnas platformas un nav domāts smagai lietošanai, būtu nopietni dzelži - šī paša iemesla dēļ tie veidojumi pamatā komplektējas ar rijīgiem nemotoriem; virsbūves izmēram atbilstošs V6 hujdajam laikam tik bija.

msh 09.04.2016 10:23

Esošo passātu pacelt un turpināt ar to braukt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti