tadsjautues rakstīja: trekteris teica ka vinjam pateerinjhs pa diviem litrim nokritaas kad izkvarceeja kraisleru, graamatvede vispaar staraa esot
blje, Tu i profesionāls tirsējs!!!
tadsjautues rakstīja: trekteris teica ka vinjam pateerinjhs pa diviem litrim nokritaas kad izkvarceeja kraisleru, graamatvede vispaar staraa esot
blje, Tu i profesionāls tirsējs!!!
Master_D rakstīja: RS6 (vismaz jaunais www.youtube.com/... ) = smags sūc.
Tas vienīgais, kas bija LV jau ir sasists (kas mani neizbrīna, izbrīna tas, ka žurnālists, kas iznīdēja to auto nebija vainīgs - taxi iebrauca sānos
Savukārt R8, M5, GTA ir pat ļoti ok.
Uz šosejas ir ok, sūc trassē.
nafigators rakstīja:
Gregers rakstīja:
nafigators rakstīja: Skatos trekteris baigi patīk paspriedelēt Pastāstīsi kapēc EVO nevis STI un ar ko EVO būtu pārāks!
*******ātors sranijs...
Fiļtruj bazar fekāliķi!
To pašu varu ieteikt tev!
Master_D rakstīja:
Gregers rakstīja:
Arī 2.5l nav lēns, standartā 190 hp, bet pēc čipošanas un egulēšanas 250hp kas ikdienas tipo sportisajai braukšanai ir pietiekami, kā arī piekare MG ir ļoti laba, ja ticēt ražotājam tad M3 līdziniece.
uzčipso labāk savu austriešu dīvānu (MP3 līdzenieku).
Kuru tieši austriešu brīnumu tu domā?
nafigators rakstīja: Skatos trekteris baigi patīk paspriedelēt Pastāstīsi kapēc EVO nevis STI un ar ko EVO būtu pārāks!
Nahujātors sranijs...
nafigators rakstīja: Skatos trekteris baigi patīk paspriedelēt Pastāstīsi kapēc EVO nevis STI un ar ko EVO būtu pārāks!
nav protams nekāda autoritāte, bet iezīmē kopējo domu un vispā man evo vizuāli vairāk patīk
TDIOTS rakstīja: kaa reiz LV shosejaam ira noderiigi autosi ar labu 'akceleraaciju' 70-140km/h diapazoonaa jo tas nodroshina droshu apdziishanu uz muusu , shaurajiem un liikumainajiem, ' autoobanjiem citaadi , piem. korkjeeshanai pilseetaa , tas viss nauxj nau vajadziigs
Lai apdzītu pietiek ar 200-300hp un 250-350nm, bet vairāk ir jau traucējoši IMXO
Master_D rakstīja: BMW M3? M5? Audi R8? RS4? Alfa GTA?
Bezjēdzīgas?
Tikai nepārproti, ja mēs dzīvotu kaut vai vācijā tad kā otro auto noteikti izvēlētos RS6 vai evo, vnk man šķiet, ka pie musm viņi kalpo tikai pagarināšanai
Master_D rakstīja: Rover 75 par sporta varētu saukt vienīgi 500 ekzemplāros izlaistajā V8 RWD versijā.
Arī 2.5l nav lēns, standartā 190 hp, bet pēc čipošanas un egulēšanas 250hp kas ikdienas tipo sportisajai braukšanai ir pietiekami, kā arī piekare MG ir ļoti laba, ja ticēt ražotājam tad M3 līdziniece.
Master_D rakstīja: BMW M3? M5? Audi R8? RS4? Alfa GTA?
Bezjēdzīgas?
Bet nu pastāsti cik tieši noderīgas tevis pieminētās mašīnas ir Latvijas teritorijā!? Un kam piemērotas, servisu uzturēšanai, degvielas tanku sponsorēšanai, kur Latvijā var izmantot pat ne R8, bet kaut vai RS6, kur Latvijā ir tādi ceļi lai brauciens ar pseido sportiskajiem auto neizvērstos par nepārtrauktu kratīšanos, drebēšanu un bedru apbraukšanu, bet būtu kaut nosacīti komfortabls!!!??? Ja to, ka pa pilsētu pseido sportiskos auto izmantot nav iespējams, tad saki lūdzu pa kuru tieši šoseju Tu viņā sēžot spēsi izjust pamatotu tehnisku pārākumu piem. pār manu SAAB vai jebkuru citu samērā jaudīgu, bet komfortablu auto. Domāju, ka atbilde ir NAV LATVIJĀ TĀDU ŠOSEJU, no kā izriet, ka Tevis minētie un citi tamlīdzīgie auto ir bezjēdzīgi uz ielām un šosejām, bet trassē viņus sakabinās ievērojami lētākie šosejas sačiem sagatavotie Golfi, huļigankas, Evo, Ariel utt.
Pietiek cepties
Reku labāk pastās mākslu
dažas bildes riktīgi labas, piem karlsons, nāve...
msh rakstīja: Tikai pasaki ka Q7 ir džips
Par to, ka Q7 nav džips pilnīgi piekrītu!
Ja tas ir džips tad kādēļ piemēram Chrysler Grand Vojager AWD neskaitās džips??!!! Jerim tak klīrens tāds pats, vietas vairāk, arī pa nelieliem dubļiem var pabraukt utt! Q7 ir liels lecīgs buss un nekas vairāk! Patrols, Range Rovers, land Rovers un viņiem līdzīgie ir džipi.
rrupucis rakstīja: doma apmēram šāda
www.youtube.com/...
Jap, tieši tā.
Pret džipistiem kā tādiem man nekas nav kā arī pret dārgām mašīnām, jo arī pats gan sieva braucam tieši ar tādu auto kādu vēlamies, bet parketniekus tomēr ne sevišķi cienu-bīstams kā džips, bet īpašniekam no džipiskajām funkcijām izņemot augsto sēdvietu neko nesniedz.
msh rakstīja:
batka rakstīja: Bet ja tads msh šrots parlust uz pusem un ielido preteja braukšanas josla tad tads džips var glabt dzivibu.ņemot vera ka latvija parsvara ir bezceļi tad latvijai džips ir gana piemerots
Tas ja tu jau sen savu žiķeli piedarbini un bremzē ar kājām, nenozīmē, ka visiem tā ir
Un tu maz zini, kas ir bezceļi? Tie parketnieku pircēji, kas nav grēgeri, pārsvarā ir pārmīzuši par ceļu stāvokli, par kuriem jami nemaz nebrauc
Greger, a kas būtu, ja tas durango ielidotu betona sienā?
Pistec būtu protams, jo viņš starp džipiem viņš ir viens no nedrošākajiem, bet saki kas būtu ar tavu audi ja tu iesiptu betona sienā...vai ar jazzz, vai jaris... Un cik tad bieži cilvēki brauc sienā, parasti ir koki vai citi auto un šajā gadījumā durango būs ok, bet protams vēl vairāk ok būs liels un smags vieglais auto jo atkrīt augstā smaguma centra radītās problēmas
batka rakstīja: Bet ja tads msh šrots parlust uz pusem un ielido preteja braukšanas josla tad tads džips var glabt dzivibu.ņemot vera ka latvija parsvara ir bezceļi tad latvijai džips ir gana piemerots
+1
Bet tu kļūdies domādams, ka MSH audi ir stipri nedrošāks par jarisu, jago, getz utt, reālās dzīves situācijas ar nepatīkamu regularitāti pierāda, ka itin bieži piemēram cigāra vadītājs pēc kraša ir labāk saglabājies nekā piemēram pandas vadītājs.
garuda rakstīja: Džipveidīgais nav drošāks vienmēr un visur. Tas ir baigi individuāli jāskatās:
1) priekšējā piekare (neatkarīgā, tilts). Bija vēl nesen testi ar LR Discovery, kur frontālā crash tilts ienāca salonā, jo konstrukcija ir tāda kāda tā ir...
2) aļņa tests dēļ augstā smaguma centra un piekares gājiena...
3) nogalina nevis ātrums, bet strauja apstāšanās. Daudzi džipveidīgie nelokās dzelžu ziņā, līdz ar to pārslodzes organismam ir proporcionāli lielākas nekā tajā pašā getz ieliekot kokā.
Viss ir relatīvs. Lai gan arī es ģimenei izvēlētos normāla izmēra SUV.
Visa drošība ispaužās tajā apstāklī, ka džipveidīgajam nav jālocās, jo saskrienoties ar vieglo viņš lielākoties trāpa tikai mīkstajiem dzelžiem un neskar stingrības konstrukcijas, aizbrauc līdz pakaļējam sēdeklim un viss, bet vieglais nolīdzināts! Rezultāts parasti atkarīgs no tā cik vieglajā ir vietas un cik to mīksto dzelžu ir džipam ceļā,. Piemēram Dodge Durango saskrienoties ar korsu pārbrauca viņai pāri, apmetās un VISS, korsas salonā bij viens cilvis kurš izdzīvoja, bet smagi satraumējās, Durango daži zilumi un izbīlis(jo bija sprādzējušies), bet līdzīgā gadijumā Hailux vs A8 neskatoties uz lielāku sadursmes ātrumu A8 īpašnieks tik smadzeņu satricinājumu dabuja jo nebija piesējies
anonimikis rakstīja: rover 75 ir sporta mašīna?
Ja ar vārdu SPORTA saprotam ielas mašīnu ar labu vadāmību un jaudīgu dzinēju tad Rover 75 ir MG
variants kurš ir pietiekami jaudīgs un stabils lai uzskatītu viņu par sportisku, kgan es uzskatu
sportiskās ielas automašīnas par bezjēdzīgām.
Un protams, ka šissss
ir neapstrīdami jaukāks un atbilstošāks sievietei...(nepalaižiet garām ironiju)
msh rakstīja: Bļe, euroncap fans
Eironcap sūk';;ā, dzīve rulzzz!!!
Pietiekami esmu redzējis pieczvaigžnniekus kuri ir padevušies elementāru skorpju, LHSu un bumeru priekšā, nemaz nerunājot par div nedēļas atpakaļ notikušo avāriju uz plesenes kad saskrējās piecām zvaigznēm apveltītais Tiguans un SAAB 95! Rezultāts?!! SAAB šoferis ar dažiem zilumiem mājās sēž un gaida kad noformēšu viņam veselības un kasko apdrošināšanas izmaksās, bet tiguana īpašnieks nopietni cietis!
msh rakstīja: Kā parasti - smagu kastu fans
P.S. Ar smagu kasti, sevišķi ja pakaļas bezpiedziņas, ziemā vieglāk tajā grāvī nokļūt
Aizmugurējā piedziņa manuprāt vispār tikai trassē ir izmantojama, jo citur nav nepieciešama.
Vispār nevis smagu, bet drošu auto fans esmu un ar to, ka drošie auto parasti ir smagi neko padarīt nevau
Spriedelējot VWFana stilā:
Jaris 06 gada maksā lietots ap 7k LVL,
Rover 75 gadu vecāks no 4-5k.
Tātad atliek VISMAZ 2k.
Ja pieņemam sliktāko variantu, ka cilvis iegrābtos jo trūkst smadzeņu pārbaudīt auto pirms pirkšanas tad 1k ieliekam remontos lai savestu roveru perfektā stāvoklī.
Pāri paliek VISMAZ 1k LVL par kuriem tā tava sieviete varētu kopā ar tevi durni aizbraukt diezgan labā ceļojumā un vēl tur iešopingot drusku.
+
auto drošāks vairākkārt,
izskatīgāks,
ērtāks,
dinamiskāks,
ietilpīgāks,
stabilāks,
klusāks iekšā,
vairāk piemērots mūsu klimatam,
ekonomiskāks.
+ bonusā:
pārliecība, ka esi savas sievietes drošības labā darijis visu ko varēji,
smaidīgāka sieviete kopumā resp. tu arī,
palielinoties ģimenei nebūtu jāpērk cits auto, jo rover ir pietiekami drošs, bet jarī tikai slepkava bērnus sēdinās
+
+
+
pat apdrošināšana kura roveram nepārsniedz 300 LVL ir +!!!
Un vēl miljons citu iemeslu kādēļ komfortabls un drošs auto sievietei ir piemērotāks.
Pietam Rover 75 minēju tikai kā vienu no daudzajiem variantiem.
P.S. Deram ka savai sievietei neparādiji manus komentus kurus toreiz rakstiju un neparādīsi arī šo jo mīz, ka izlasot to ko rakstu es viņai varētu būt savādāka izvēle un viņa tavējo varētu uzskatīt par tupu!!!
P.P.S.Joprojām uzsatu, ka sīkos sūdus savām sievietēm pērk tikai tie vīrieši kuri neciena savas pusītes un vīņiem kopumā ir pokuj uz viņām jo kā savādāk var saprast vēlmi iesēdināt viņu sīkā nedrošā grabažā!!!
Paldies par uzmanību
Pļe!!! vispār ideotisms, 200 LVL par pirmo apkopi un tas lunis vēl priecājās!!! Tevi jāj, bet tu tik smaidi...
theerny rakstīja: No offence, bet kad pāris mēnešus atpakaļ sievietei tika meklēts praktisks un ekspluatācijā ekonomisks auto, kāds gudrinieks laikam Gregers, mēģināja iestāstīt ka Yaris 06 vieta labak paņem piefaršotu Rover 75.
Tad nu tas Yaris jau ir 5tkm nobraucis un taisās uz lielo garantijas apkopi par nepilniem 200Ls - sākot no eļļas un beidzot ar sveču maiņu.
A te siksnu pa 600Ls jāmaina un vēl nevar atrast kur...
Protams auto nesalīdzināmi, ne komforta ne izmēru ziņā, bet kad prasības ir pilsētas trafiks un pakaļas pārvietojums no A uz B par min izmaksām, tad ir vērts padomāt ko tad izvēlēties.
Nošaujies!!!
Paskaties cik sūda jaris maksā un cik rovers!!!!
Par starpību to roveri 20 gadus var ar oriģinālajām detaļām remontēt!!! Un pietam tas, ka tas puika ir par slinku lai nopirktu detaļas normālā vietā un nomainītu parastā servi ir nevis markas problēma, bet cilvēka dīvainība!!! Un tad kad tev kāds šrotmobīlis ieliks krustojumā purnā vai ziemā aizlidosi grāvī varēsi gulēt slimnīcā un gudri tirst par jarētāja superīgumu!!!
Foley rakstīja:
Gregers rakstīja:
Foley rakstīja: Man te ir lieta, ko noskatīju Ebay, bet nav pieredze, cik droši ir tur pirkties, plusi un mīnusi. Lieta ko noskatiju, tur ir uz puss lētākan nekā iekš LV, bet kas un kā tur notiek? Varbūt iepriekš kāds ir ko aprakstijis? gaidu priekšlikumus.
Bet ja tā paklausās, pie mums viss tik dārgs, tik dārgs........... .
Ebay com?
bet protams
Ko nozīmē PROTAMS!!!!???? Domā com ir vienīgais ebay!!! Viens pazīstams cilvēks brauc no aerikas šomēnes, ja taisies pirkt ko samērā nelielu tad var pamēģināt sarunāt!
Foley rakstīja: Man te ir lieta, ko noskatīju Ebay, bet nav pieredze, cik droši ir tur pirkties, plusi un mīnusi. Lieta ko noskatiju, tur ir uz puss lētākan nekā iekš LV, bet kas un kā tur notiek? Varbūt iepriekš kāds ir ko aprakstijis? gaidu priekšlikumus.
Bet ja tā paklausās, pie mums viss tik dārgs, tik dārgs........... .
Ebay com?
rrupucis rakstīja:
Motorolers rakstīja:
recluse rakstīja:
rrupucis rakstīja:
pričom tur kamazi? kurš ģimenei pērk kamazu? tie pa jēgu brauc. lai brauc arī tie ar džipiem, kam tiešām viņi vajadzīgi. bet tagad katrs, kam 1 bērns izdomā, ka viņam vajag ideālo ģimenes auto - džipu. un ko man tagad darīt savas ģimenes drošības labā, lai viens no šiem ideālajiem ģimenes auto mums nepārbrauktu kāddien pāri? arī tādu iegādāties, kaut pa gadu pa granteni nobraucu varbūt 100 km? par kādiem bezceļiem nemaz nerunājot...
P.S. problēma jau ir tā, ka pie mums nemāk normāli braukt. jo tuvāk rīgai, jo tupāki braucēji. visi baigie šūmaheri tāpēc arī ir tāds sviests, ka jāsāk uztraukties par džipveidīgo savairošanos
Lai es varētu aizbraukt līdz savai majai Rīgas teritorijā, man ir jānobrauc ~1km pa bedrēm ar asfalta lāpījumiem un 300m pa zemes (pat ne grants) ceļu, kuru ziemā nekad netīra. Ja sanāk ziemā pēc snigšanas braukt pirms kaimiņiem, tad jāuzņemas sniega šķūrēšana ar bamperi. Es zinu, ka noteikti pirkšu apvidus auto (ne SUV), jo ceļus neviens nelabo un netaisās.
P.S. Ir dzīvoklis vienā no mikrorajoniem un tur pāri kanalizācijas lūkām braucot ir redzēti n-tie pārsistie karteri (bmw un mb parasti), sanāk, ka attiecīgo ielu iedzīvotājiem ir pamatotas tiesības iegādāties apvidnieku, lai arī no Rīgas parasti neizbrauc
Nu man ir līdzīgi apstākļi, tik dzīvoju pierīgā un aizejot uz pagastu pajautāt pa ceļiem, man atbildēja, ja es pa savu piķi uzliešu asfaltu, tad pagasts to ceļu var apsaimniekot, tikmēr ziemā tur traktoru ar uguni neredzēsi un bedru izmērs tik palielinās Vieglajiem es hodeni varēju manīt 2x gadā!!! Starp citu bērni ir divi un ar vieglo NAV ērti pārvietoties, ielikt bagāžniekā ratus un vēl pirkumus NAV iespējams!
nu par tiem sliktiem ceļiem varētu saprast, bet par vietas trūkumu vieglajos nevajag! normālā universālā vietas ira daudz gan sēdēšanai gan grabažniekā.tad jau drīzāk jājautā kādi tev bērni (amerikāņveidīgie?) un iepirkumi, ja nevari salikt?
es pesonīgi savā universālā varu sabāzt uz laukiem braucot gan ratus, gan ritenīti, gan veselu kalnu šmotkas un iepirkumus laukiem ilgākam laika periodam. viss pārējais manuprāt jau ir lielummānija un atrunas krāna garināšanai. un par tiem ļoti sliktajiem ceļiem, kuri jums jāpārvar katru dienu - nu nelido uz 70 pa tām bedrēm, izbrauc prātīgi un nebūs nemaz tik traki
+5!!!