Spārīte vispār nekur nevar izbraukt, tikai tukši lauku ceļi vai mazpisāni bez satiksmes.. bet jā, nojāties iespējas arī mazas)))
Svara ierobežojumi ir lielā mērā izzīsti no pirksta. Es uz tiem īpaši neskatītos.
Spārīte vispār nekur nevar izbraukt, tikai tukši lauku ceļi vai mazpisāni bez satiksmes.. bet jā, nojāties iespējas arī mazas)))
Svara ierobežojumi ir lielā mērā izzīsti no pirksta. Es uz tiem īpaši neskatītos.
tikai tavās fantāzijās)))
Ar kravu gan. Nu noteikti būtu labāk ar ziemenēm. Man tās vasarenes ir energy saver. Vnk slēpes))))
Vilku sestdien divaseni ar vasarenēm. Katrā aplī jamā gāja driftā. Prikolīgi ![]()
jopcik, ziema ārā! uz gurķa nenoraušanas palīglīdzekļi))

Latvijai 104
savācās ap 100 ļautiņiem. temps lēns, ap 22 ar 3-4 pieturām, gaidot atpalicējus, palika auksti))) sāku braukt ātrāk, gaidot pamata grupu kādā no dus ar kafiju un bulciņu. mazuma piegarša.










abs lampa nekad nebija iemesls TA neiziešanai
kājas salst jo netiet kustināti pēdu audi. to augstumam pret rumpi nav nekāda sakara. klipšu pamatnes noteikti ka var piemudrīt arī parastiem apaviem, ar kādu cietu zoli. man bija plāns pārtaisīt distanču slēpju zābakus, bet trāpiju uz zzk akciju uz normālām kurpēm un atmetu to domu.
man ir šitādas www.amazon.de/Thermrup-Smart-Heated-Insole-Controlled/dp/B08KWHQBBX?ref_=ast_sto_dp
bet ir arī lētāki varianti, bet blutūša vai vispār uz pirkstiņbačām. un nē, ar dinamo tos darbināt diezin vai sanāks ![]()
ziemas veloapavi ir lielā klāstā pieejami. no ļoti bieziem līdz ne tik. cipari gan tev nepatiks. es gan izvelos mēreni siltinātus, tandēmā ar elektriskām zolēm. sanāk universālāks risinājums. jo silti ziemas zābaki pavasarī un rudenī jau ir par traku. zoļu aķi dienas braucienu izvelk mērenāja rēžīmā.
p3 volgai nav T rādītāja panelī. Tik debīls risinājums ka pa diviem gadiem vēl neesmu pieradis((
Nē nu prīmā stāsts, pasūtīt kontikus, to vietā dabūt krietni dārgāku ķīnīzieri un par to priecāties ![]()
aizejošais rakstīja: Raun tās naglas ārā, ja es Piebalgā mierīgi ar vissezonenem, tad tev tur pie jūras tās vajadzīgas kā leitim igauņu valoda
Viss ir tieši otrādi. To galu noteikti ka tīra pašvakāk, un siltās jūras tuvums nodrošina daudz biežāku T staigāšanu ap nulli, kad viss apledo un atkūst sasalst.
Nemurgo. Viano problēma visos laikos bija tikai rūsa un dažreiz pa kādam nevainīgam elektrības gļukam, jo aprīkojuma līmenis tomēr ir kosmiskā attālumā no fofāgena. Viano dzinējiem nav izteiktu problēmu, un kārbas mersim klasiski savas un labas. Īsta pastāvīga pilnpiedziņa bet nekādām muftām. Pneimo pakalā, panorāmas lūkas un plašāka salonu izvēle. Kamēr teju visiem t4 kārbas ir jāmeklē ar uguni, t5 visi motori ar milzu problēmām, un rūsē tāpat kā viano, nemaz nerunājot par komfortu uz kādu trījnieku.
nu labrīt))). T sērija bija un ir nedaudz pielāgots kravas auto. flagmanis no otrā gala
par flagmani šajā segmenta var saukt tikai Viano, kuram aprīkojumu vienmēr varēja salikt x10 labāku nekā jebkuram T=4=5=6=...
tad saki, ka milzu nodoklis priekš saules zagļiem nav aiz kalniem? ![]()
ēpiskas kontrukcijas dranduļets. trīsritenis ar pakaļas piedziņu, un stūrē arī ar aizmugures ratu
nezinu kā var atrast kko sīkāk. tajā video tik dažas reizes redzams
msh rakstīja: Es neko nekošļāju un necenšos iedabūt tavā mutē, es cenšos no tevis kaut ko izdabūt ārā
Mani vienkārši interesē vai priekš tā, lai četru virzuļu supports pārvietotu savus klučus tikpat tālu kā divu virzuļu supports ir jāpārvieto divreiz vairāk eļļas vai nē. Internetā atrodamās bildes būs neko neizsakošas, četru virzuļu supoortu dabā aptaustīt bez tā pasūtīšanas laikam nesanāks, jo diez vai kāds Liepājas veikals tur plauktā 120e+ vērtu bremzi.
reku pav 120 naudas jāizdod. deore augša pa lielam tas pats xt zemais gals
www.bike-discount.de/en/shimano-deore-br-m6120-disc-brake-1000mm-front
Reku paliela apjoma 2 custom suportus darbina ar vienu rokturi.
m.youtube.com/watch?v=ggMO-AV5RpE
Moš vnk pieliec arī otru 200 suportu. Būs gan lētāk gan tehniski interesantāk
Kožļāt un likt mutē kura nesaprot ir neproduktīvi))) palūri piemērām g60 bremzes. Divi mazāki virzuļi bremzē labāk nekā viens līdzīga diametra, pat uz tā paša bremžu kluča. Bet velo gadijumos 4pot kluči ir divreiz lielāki
Pāris kilometri nav nekas. Pa labam, iesildīties vajag pirmās 15_20 minūtes. Bet nu tev tā pilnā ručka ir tāda kā citiem iesildīšanās, moš tad nemaz jautājums nav aktuāls.
Divi suporti uz viena roktura nav nekas neiespējams. Ir redzēti tādi setapi. Tikai visam jābūt stingram, lai var lietot ar mazām kluči disks atstarpēm
Nevajag tev 4 pot, nemaz nesāc))) parasti xt ar metal klučiem ir saprāta griesti.
viss ir no apstākļiem. Ikdienā pirmo pusstundu iesildos un ir labi visai dienai, kaut 200 vai 300. Kad gonka, iesildīties nevar, atpalikt arī nevar, sanāk pilnā ručkā dod uzreiz, un ir pakaļā. Pirmos 20km mirsti, uz 30 nomirsti pavisam, pie 40 sāk vērties otrā elpa, ![]()
nav neviena sakarīga priekšrocība. vnk for fun.
nu labrīt. rāmja kvalitatei ir milzu nozīme. labāk paņemt labu rami ar sākuma līmeņa uzkari nekā kkādu noname sūdu ar sakarinātu deori+
p.s. big nine ir mtb ritenis. es kāreiz pirms mēneša tādu paķēru Gandrā uz 25% atlaidēm. tas nav domāts un maz piemērots tūrismam dēļ geometrijas. un transmisija viņam ir ļoti šaura diapazona. tūristot ar viņu toč negribētos.