nu jopcik. kasete joprojām saucas ultegra. nē? vai kā? :"D
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nu jopcik. kasete joprojām saucas ultegra. nē? vai kā? :"D
msh rakstīja: Tu par sevi? Labākajā gadījumā tā, sliktākajā gadījumā abi esam pār vienu kārti metami. Izrādās ka Shimano to tavu novecojušo kaseti pabāzis zem Gravel un iestūmis GRX grupā - tas gan nemaina faktu ka tā ir aizgājušās Ultegra sērijas kasete.
Metams esi viens pats. Visi pārērējie zin, atrod, pērk un priecīgi lieto. Un neizgudro dažos klikšķos apgāžamus murgus)))
cilvēks āmurs, pie tam neasināts))
aktuāls dzelzis. nopērkams veikalā krietni zem simta. atrodams šimas lapā.
pirms brīža tu gaudoji ka tas viss nav taisnība)))
bike.shimano.com/en-EU/product/component/grx-11-speed/CS-R8000.html
Tak brauc kur gribi, apžēliņ. Es runāju par iespējām, par kurām tu pat nenojaut, un kuras pat ir braucamas ar tavu dīvānu
mani neinteresē veloceļi kā suga. daudz interesantāk ceļot ar komoot piedāvātiem maršrutiem vai strava heatmap čekošanu. ceļot pa veloceliņu ir kkas līdzīgs ceļošanai pa popularām tūristu vietām. īsāk sakot ļoti slikta un garlaicīga izvēle. pa to e10 celiņu ir iets kādu gabaliņu jo bodi vajadzēja, bet leilākā daļa ir ieta pa citiem, daudz ainaviskāmiem ceļiem un takām. vecais krievu asfalts noteikti ir atliekas no daudzajām pionieru nometnēm.
reku piemērs iz dzīves. kamēr guglē tajā kāpas posmā ir 3 ceļi, dabā ir krietni vairāk maršrutu, kuri bieži vien ir krietni smukāki
nesaprotu ko man tagad darī ar šo informāciju
tikko tu teici, ka tādas kasetes vispār nepastāv. tad izdomā ka viņas maksā 120. tad atkal ka nepastāv un neražo vai kas tas par domu gājienu... vnk zeme atveries
viņas vienmēr bija ir un būs. jo pamatā tās ir junioru kasetes, kuras pieprasa sporta federācijas visā pasaulē. junioriem ir aizliegts griest mazāku par 14. nu pēc dažiem gadiem, iespējams, paries vairums uz 12s. nav nekādu problēmu. 14-xx ražos jebkurā gadijumā
ne tikai galā, arī vidū daudzi posmi vēl ir ļoti ļoti seni. jūnijā visa kāpa ir ieta ar kājām. 134km. daudzās vietās noteikti nebūsi nonācis apmērām nekad. jo vai nu ar kājām vai ar fetu))
kāpēc visu laiku jāavarē? un kkam nemitīgi jānodeg
tas kāpas tālā gala veloceliņš neizkatās pēc leišu būvēta. daudz kur it ļoti vecs asfalts, kas drīzāk velk uz padomijas paliekām.
eu, analfabēt. shimas lapā ieej. ši kasete ir aktuāla un tur atrodama
skaidrot tev nav īsti jēgas. ne sapratīsi ne nopirksi. lieks klaviatūras slēdžu resursa patēriņs)))
Nemēri visus pēc sevis, slinkais divu zobratu deltētājs)) pirms gada pirku rezervei CS-R8000. Pa 60eur. Tagad var atrast pa 80.
Man šķiet tev vajadzētu to muti aizšūt. Kā ver vaļa tā murgi vai meli. Pretīgi
Ne lasīt ne skatīties nejēdz. Vispar neko atkal nejēdz))) ultegrai ir brīvi pieejamas 14_25 un 14_28 kasetes. Ar abām arī braucu. Sorai arī ir 14_25, laikam. Bet sorā ir sora. Par velti to soru. Jo tie kas saprot, uz soru neskatās. Tie kas nopērk soru, braukt nejēdz, un viņiem pofig kā tur un kas notiek
Dīzeļu katos cik noprotu nav daudz dārgmetālu. Esmu nodevis vairākus. Lielākais loms bija 270eur par voyagera benzīna katu. Sanāca gan nopirkt jaunu vietā gan uz restūzi aiziet)))
msh rakstīja: Tu laikam esi pārāk daudz saskatījies uz patreiz modē esošajām konfigurācijām ja tu tajā SRAM DD rumbā saskati kādus plusus Redzi, agrāk izmantoja tādu lietu kā trīs priekšas zobratus, ko tu laikam esi aizmirsis, bet ko es izmantoju joprojām. Es uzrāvu kalkulatorā divus aprēķinus blakām - abos aizmugurē atrodas īsākā Shimano Sora kasete, bet vienā priekšā 28/38/48 zobratu čupa, otrā 38 zobratu zobrats un aizmugurē DD rumba, un - trīs priekšas zobrati ir labāki
Trijnieces pazeminošais robs dod 1:1 tādu pašu pārnesumu skaitļu rindu kā 28 zobu priekšas zobrats, kamēr 48 zobu zobrats ir "īsāks" , jo pret 38 zobu zobratu tas dod tikai 25% paaugstinājumu kamēr trijniecei rumbai paaugstinošais ir 33%. Vēl tu man te kādu laiku atpakaļ stāstīji ka izmantot lielākus zobratus ir labāk - bet neaizmirsti ka trijniecei tu gribēsi pamatā izmantot otro robu jo tas ir tiešais. Planetāro pārvadu pluss ir spēja ātri pārslēgties - uz leju ar trīs priekšas zobratiem un rapidfire pārslēdzēju var pārslēgties apmēram tikpat ātri, bet spēju ātri pārslēgties uz augšu sapiš kasete, jo, tāpat kā ar trīs priekšas zobratiem, priekšas slēdziens uz augšu ies kopā ar aizmugures "pļurka pļurka" uz leju.
Ja tu gribi abu sistēmu plusus - pērc Rohloff Speedhub un tai kaut kādā veidā uzliec divus zobratus kas atšķiras par vienu zobu - tad tev būs pilnvērtīgs diapazons no planetārā pārvada, ar spēju vienā rāvienā pārslēgties no augšas uz apakšu [otrādi tev diez vai vajadzēs] un iespēja dabūt smukas atstarpes starp robiem. Jā, diemžēl planetāros pārvadus ar mazām atstarpēm starp robiem neviens neražo, nav vairs tie laiki kad viss bija trijniece rumba un tās izmantoja visos velosporta veidos un līdz ar to ražoja pat tādas, kur robi atšķīrās viena zoba tiesu - es biju šokā atklājot ka Rohloff Speedhub nodrošina atstarpes līdzvērtīgas diviem pakaļas zobratu zobiem un ka Pinion ir vēl lielāks sūds, ar milzīgu diapazonu un nežēlīgām atstarpēm pat 18 robu versijā...
Pinion ir par diviem procentiem mazākas atstarpes starp robiem. Iemācies lasīt)))
raimondsm rakstīja: Vej, kur lādētājs www.amazon.com/ECEEN-Portable-Waterproof-Foldable-Sunpower/dp/B087JCRBF6
gaismas sporton.lv/index.php?route=product/category&path=361_289_290
sporton.lv/index.php?route=product/product&path=361_289_290&product_id=25877
Visās trijās ir zemē nomesta nauda)))
Tāds pilsētnieka parastā risinājums. Tikko līst vai netīrs, tā pudeļpadarīšana slīd. Kā arī visiem aplokiem neder. Redzētas arī tādas, kas ripo pa riepas braucamo daļu. Tur vispār laikam vajag sterilus apstākļus
msh rakstīja: Tu laikam esi pārāk daudz saskatījies uz patreiz modē esošajām konfigurācijām ja tu tajā SRAM DD rumbā saskati kādus plusus Redzi, agrāk izmantoja tādu lietu kā trīs priekšas zobratus, ko tu laikam esi aizmirsis, bet ko es izmantoju joprojām. Es uzrāvu kalkulatorā divus aprēķinus blakām - abos aizmugurē atrodas īsākā Shimano Sora kasete, bet vienā priekšā 28/38/48 zobratu čupa, otrā 38 zobratu zobrats un aizmugurē DD rumba, un - trīs priekšas zobrati ir labāki
Trijnieces pazeminošais robs dod 1:1 tādu pašu pārnesumu skaitļu rindu kā 28 zobu priekšas zobrats, kamēr 48 zobu zobrats ir "īsāks" , jo pret 38 zobu zobratu tas dod tikai 25% paaugstinājumu kamēr trijniecei rumbai paaugstinošais ir 33%. Vēl tu man te kādu laiku atpakaļ stāstīji ka izmantot lielākus zobratus ir labāk - bet neaizmirsti ka trijniecei tu gribēsi pamatā izmantot otro robu jo tas ir tiešais. Planetāro pārvadu pluss ir spēja ātri pārslēgties - uz leju ar trīs priekšas zobratiem un rapidfire pārslēdzēju var pārslēgties apmēram tikpat ātri, bet spēju ātri pārslēgties uz augšu sapiš kasete, jo, tāpat kā ar trīs priekšas zobratiem, priekšas slēdziens uz augšu ies kopā ar aizmugures "pļurka pļurka" uz leju.
Ja tu gribi abu sistēmu plusus - pērc Rohloff Speedhub un tai kaut kādā veidā uzliec divus zobratus kas atšķiras par vienu zobu - tad tev būs pilnvērtīgs diapazons no planetārā pārvada, ar spēju vienā rāvienā pārslēgties no augšas uz apakšu [otrādi tev diez vai vajadzēs] un iespēja dabūt smukas atstarpes starp robiem. Jā, diemžēl planetāros pārvadus ar mazām atstarpēm starp robiem neviens neražo, nav vairs tie laiki kad viss bija trijniece rumba un tās izmantoja visos velosporta veidos un līdz ar to ražoja pat tādas, kur robi atšķīrās viena zoba tiesu - es biju šokā atklājot ka Rohloff Speedhub nodrošina atstarpes līdzvērtīgas diviem pakaļas zobratu zobiem un ka Pinion ir vēl lielāks sūds, ar milzīgu diapazonu un nežēlīgām atstarpēm pat 18 robu versijā...
Sora ir sūds. Viņai nav neviena normāla kasete.
WALA rakstīja: Man domāt tas ir trade-off starp to lai pedālminējs nejustu tās ietekmi un no tās būtu vismaz kāds labums, kaut vai tikai gaismām. jo uztaisīt jaudīgāku nozimētu tikai vai nu tinumus pamainīt, vai griešanās ātrumu ...
P.S. neesmu iedzilinājies cik no šī atbilst patiesībai, bet te tāds lūk info par dinamo mašīnām:
www.cyclingabout.com/rim-dynamos-can-now-generate-more-power-than-hub-dynamos/
Aploku mašīnām ir savas, palielas problēmas. Manuprāt nenopietns risinājums
Labākie usb dināmo lādetāji spēj atdot nieka 4-5w. Ja tev pēkšņi palaimēsies izdēt kko kas pilnvērtīgi nobaros tumbu un gaismas vienlaicīgi, labāk uzreiz patentē))))
Daudz kur dabūnamas jaunas. 200e šitāds komplekts. Un tieši viņa apvieno abu sistēmu plusus. Šosejas kasete, kas ir patīkama ar savu 1 zoba starpību starp pārnesumiem, slimo ar šauru diapazonu. Bet milzīgie lēcieni starp planetāro rumbu robiem, ir tas, kas atbaida no viņām
runājot par rumbām, šitas sram brīnums liekas interesants. varētu lietot ideālu šosejas kaseti,bet plašā diapazonā
visas jaudīgās brendu lampas ir ar alu korpusu kas aktīvi piedalās dzesē uz āru. un uz visām var cept olas. par to tiek padomāts, ja vien neesi galīgs ķīnas ražotājs. veikala garantija arī darbojas. ja custom lampā vēl muhļīt apjomīgu radiātoru, pasākums draud pārvērsties milzīgajā rīdziņas lukturī
vienai būs krietni švakāks gaismas kūlis nekā divām. brīnumi nenotiek. bet nu ja sabāž to visu omes validola kastītē, vadību izķeksē no traktora lampas un divreiz nedēļā viņu pārlodē, par radiātoru izmanto skola nosperto alumīnija zupas karoti, tad moš piecdesmitniekā trapīsi. akumulātori būs kkur jānozog. tie budžetā nelien. protams garantija šim pasākumam nebūš, un sniegums būs kā tev patīk. respektīvi, nekāds.
man ir sigma aura 60 jau kādus 3 gadus. nekas to akumulātoriem nav noticis. tur tieši tās pašas 3+stundas, tā pat kā jauni. tas nav telepons, kurš diendienā nonstopā šūpo bateriju. par ātrumu viss vienkārši. apstājoties nav nepieciešama pilna jauda.
ziemā nekas īpaši nemainas. jo jaudīgās diodes ievērojami silst pašas un silst arī baterija.
kko pats vispār vari? viens no piemēriem. bet tas ir pliks čips. un viņam vajag 2.4A kur tu viņus taisies uzgenerēt, es nezinu)))
lielākais Latvijas velopasākums par mata tiesu izsprika no lietus. lielMārtiņa ignorēšana joprojām turpinās un acīmredzot ir pamatota bailēm par neglābjamu izgāšanos un melu atmaskošanu)))
viens guļošais gan bija. sākumā gāja neslikti, ap 35 varēja turēt uz taisna un līdzena, tad sākās gradients un jams neglābjami atpalika. viens moments gan man patika, viņš spēja nobraukt pa ideālu taisnu līniju....)) pēdējā kalnā redzēju stumjamu.
bija vairāki tandēmi, bet visi bija ļoti bēdīgi, un to raideri nebija orientēti uz rezultātu.