Vismaz viens normāls drapaks saimniecībā))
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vismaz viens normāls drapaks saimniecībā))
eidis rakstīja:
iciks rakstīja:
eidis rakstīja: Tad tas darbojas 1 sezonu
Šis jau pārspēj pat "viss kalpo tikai garantijas laiku". Var jau vēlēties attaisnot savu vada būšanu, bet nevajag kļūt smieklīgam.
Visa tehnika kalpo pamatā gadiem ilgi un neviens ar īpašām izvirtībām neaizraujas. Kādreiz nomaina eļļu (un arī noteikti ne pēc ražotāja prasībām), paasina asmeņus vai tamlīdzigi.
UN NEPIŠAS AR TO VADU.
Nu es "nepišas" ar to eļļu un to asmeni. Mainu tikai aparātu uzreiz
Tad jau tev rotors ir, jā? Tas pļaušanai ir labākais. Bet kkā šķiet ka kāds lej)))
Kādā veidā viņa jājas? nu izņemot reirez ar kaimiņiem. Kruta labs benzīns būs ar elektrisko startu. Atgazes iz sasniedzamas ar vienu pogas pieskārienu. Kad man bija mazais husis, startera aķis mierīgi turēja ziemu cauri. Nekad nebiju lādējis. Pārdevu jamo pēc 4 vai 5 gadiem par 300 eirām. Zinu ka viņš vēl labi kalpo. Neviena remonta. Nu ja runājam par labu tehniku, nevis ķīnu vai nejēdzīgo vikingu)))
Tas ir apkopes darbinieku viedoklis)))) līdzīgs viedoklis ir riepu montētājiem, ka tas esot jādara katru gadu))) bremžu šķidrums katru trešo vai piekto. tādu piemēru ir daudz. Realitāte gan krietni atšķiras.... Ir arī teiciens, netraucē tehnikai strādāt. Tas darbojas labāk. Eļļu motoriem mainu reizi divos gados. Ok, tas aizņem tavas 20minūtes, uz to var aponēt. Pavasarī mainiju trimerim, jamā pat melna nebija. A pats ta vinš jau vecs. Darbojas jā jauns. Auksts vienmēr ar otro rāvienu. Silts vienmēr ar pirmo. Arī pēc ziemas. Vot ar garantiju. Divi un viens. Apbrīnojami, var laikam uz naudu ar kādu derēt))))
Normālam benzīnam netiek veltīta nekāda uzmanība. Pilnīgi nekāda. Ieliet bendžu aizņem mazāku laiku nekā vada tīšana)))))
Moci paksrūvēt pilnīgi tas pats kas parakt siltumnīcu, vai nopļaut zāli. Nekādas starpības nav)))
4 taktis vajag, un miers. slēdzam tēmu)))
Pilnīgs fail. Ne jaudas ne ilgmūžības ne ilgdarbības
Pilsētā nevar nodrošināt labu uzlādi ar biežiem startiem. Arī ar labā stāvoklī esošu genādiju. Tā pat kā kvēpinieka tīrīšanu. Tāpēc arī mirst
Nekas nav švaks. Vnk nevajag pirkt galīgo 3.5zs lētuci. Labākiem ir jau citi, feināki karbuļi
Bradypus rakstīja:
Slinkais rakstīja:
Bradypus rakstīja:
Slinkais rakstīja: nu kad nav vairs mikromotora vispār. paguglē acg starter. hondai jau vairākus gadus tāds nāk. iedarbināšana vispār nez skaņam. maiga un lieliska
Pag, kādēļ jāgūglē starter, ja nav starter? Pats pat neaptver ko raksti?
P.S. Ko gan brīnīties, ja tev tas ir "vairākus gadus"... Es ar šo "jauno" tehnoloģiju iepazinos vēl PSRS laikos pagājušajā gadsimtā: en.wikipedia.org/wiki/Muravey_(scooter)
Tāda bērnišķīga pieeja, meklēt kašķi vārdos)))) kkādus eksperimentus ar padomju lūžņiem nezskatam. Lūznis paliek lūznis. Runa vispār par start,stop. Neatceros ka skudrai tāds ir bijis
Ko nu muldi - tu tak uzrakstīji, ka bez startera. Pēc tam, ka tomēr ar starteri, tikai sper duper jaunumu, ko gūglē jāmeklē. Un cepies, ka tāds bija jau padomju skudrai.
Neaptēsts piekašķis. Man tas nav nekāds jaununs. Jaunums bija jautājuma uzdēvējam.
feciic rakstīja:
WALA rakstīja: Mūsdienās tā vairs ļoti bieži nav taisnība.
Mums darba BMW 218 Sports Tourer ar ~ 60Kkm nobraukumu, turbīnas vadības blīvējums (gumija) sagāja .irsā. un turbīnas vadības bloku piepūta pilnu ar motoreļļu. Tāpat mūsdienu stulbums ar eļļas dzēsēšanu kura realizēta motoram pieskrūvējamā siltummainī (nereti apvienots ar eļļas filtru), kurā pienāk dzeses šķidrums no radiatora:
Un tamlīdzīgu stulbu risinājumu ir kalniem, lai arī pēc definīcjas lielākā daļa jauno motoru būtu ilgspēlējoši, visas šitās plastikāta detaļas, 35'000 starpliku kas laika gaitā sacietē utml. padara visādas ar nobraukumu nesaistītas problēmas par praktiski galveno "sāpi" ...
Kas tieši nav taisnība? Ja pie 60k sadalās tad pie 300 būs jau trešo reizi jaunas blīves saliktas?
Jā. Jo laiks mūsdienu drapakus nesaudzē
Lei bendžu un brauc tik
Bradypus rakstīja:
Slinkais rakstīja: nu kad nav vairs mikromotora vispār. paguglē acg starter. hondai jau vairākus gadus tāds nāk. iedarbināšana vispār nez skaņam. maiga un lieliska
Pag, kādēļ jāgūglē starter, ja nav starter? Pats pat neaptver ko raksti?
P.S. Ko gan brīnīties, ja tev tas ir "vairākus gadus"... Es ar šo "jauno" tehnoloģiju iepazinos vēl PSRS laikos pagājušajā gadsimtā: en.wikipedia.org/wiki/Muravey_(scooter)
Tāda bērnišķīga pieeja, meklēt kašķi vārdos)))) kkādus eksperimentus ar padomju lūžņiem nezskatam. Lūznis paliek lūznis. Runa vispār par start,stop. Neatceros ka skudrai tāds ir bijis
feciic rakstīja: Vabole vispār nebrauc, vienkārši šie “braucu divus/trīs/desmit gadus” bez piesaistes faktiskajam nolietojumam-kilometriem ir pilnīgi neinformatīvs lielums. Es klasiski braucu 25-30k gadā, kāds cits saripina knapi 10 un stāsta cik labs auto kaut nobraukums atšķiras 3 reizes tā paša gada vai 6 reizes divu gadu periodā.
Visas parastās mūsdienu kaites, kā elektrība rūsa un citi brīnumi nav piesaistīti nobraukumam
feciic rakstīja: Draugam vecā vabole nu jau piecus gadus stāv garāžā, zini, vispār, nu tā ka vispār nekas nav bijis jāremontē.
Gan jau vabole nebrauc sotaku katru darbadienu...))
Nu jau divi gadi ar p3 08' 2.5t. Remonti bija tikai nomainot pakaļas nivomatus pret parastiem amjiem un atsperēm. Vairāk nekas. Ļoti labs auto.
Tās ir muļķības. Jau gadus 15 normāliem auto ir agm aķi. Viņiem cikliskums ir pa lielam pie kājas. Man optima aķis iet jau vāirāk par 10 gadiem
Jā, tagad klausīsim kkādiem blogeriem)))) siltam saeļļotam īslaicīgs stop dod tikai plusus. Degvielas ekonomija tur ir blakusparādība
nu kad nav vairs mikromotora vispār. paguglē acg starter. hondai jau vairākus gadus tāds nāk. iedarbināšana vispār nez skaņam. maiga un lieliska
man motorollerim ir start stop. ļoti patīkami. nav tups. daudz ko saprot logiski. lēni riinoties ir ielāka pauze līdz off. strauji bremzējot, piemēram pie sarkana, noslāpst stipri ātrāk. nekādu starteru nav. starteris ir pagajušas gadsimts kas zog laiku un špani. ar tādu tiešām jega ir krietni mazāka
visi tie aķi ir standarta. var atšķirties tikai individualie izmēri. dzimtais protama maksā kosmosu. tas nav pamata aķis. iespringt uz viņa kvalitati lielas jēgas nav. es mainiju diviem meršiem. starpība srapt cenu dzimtajam un moto bija kolosāla.
Start stop ir afigennā lieta. Ērti, klusi un ekonomiski
Otrs aķis visbiežak ir 12ah moto baterija kas depiņā 30 eur maksā...
Koroč, tiekamies uz dominas jumta un visu noskaidrojam!