iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Slinkais 21.07.2009 13:30

man ar liekas ka nebuutu pratiigi baazt 195 uz J7, biezhi vien pat nevar uzborteet, jaspridzina. arii diska malas cietiis daudz vairaak no apmaleem. ja pa katru cenu tos disku velas izmantot, piemeklee 205 bet zemaaku profilu, lai nestrikjejas nekur.

pats visu laiku braucu ar sedinatu auto, gan pa granti, gan pa laukiem, nekur nebija probleemu. cietaaks protams, ar Koni, bet tomeer ir lietas ko ir jaciena, stabilitate un stureshanas prieks. auto izskats arii ir ieguvis

Slinkais 19.07.2009 22:44

Arnis76 rakstīja: Bija man taads gljuks, kad braukaju uz gaazi. Izeja vienkārša - paprovē izbraukt kādu bāku ( ne pilsētā) ar degvielu, ne gāzi. Visam vajadzētu nostāties vietās...

Principā kaut arī virsū ir gāzes iekārta, ik mēnesi vajag vien bāku ar degvielu nobraukt, tad gļuki nebūs

nekaada ljogiska vai tehniski pamatota doma nav saskataama. kadeelj buutu jadedzina benja, ja ir tik ljoti gribetaa gaaze?

Slinkais 19.07.2009 22:27

tajos pashos vartos kur Pro auto, tik pa 180 gradiem pret to durviim. zalja shilte. gan jau liizee ar var sarunaat, neatceros vairs. Heinrihs tur boss, sakariigs latviesha parstaavis. bet nu tomeer dzinejam jabuut cik necik civilaa kartiibaa, ljamdaam jastradaa utt

Slinkais 19.07.2009 17:58

cik gari ir sliekshnji, un kaada cena?

Slinkais 19.07.2009 14:54

ieteiktu griesties kantorii uz ganiibu dambja, prettii Hellas veilakam. pats tur liku, shprice uz 6 podiem izmaksaaja 500, kaa jau rakstija. jebkurai iekaartai buus japiebraucas, pirmajaas dienaas ir iespeejami visaadi defekti, un tad jau paraadas starpiiba, pie kaa liek, dazhi visu operatiivi sataisa bez maksas, bet dazhi puush klientam ausiis ka vinja auto ir suuc, jamaina tas un tas, jo iekaarta ir ideala redz. man peec uzlikshanas nakamaa dienaa bija problemas ar reduktoru, brakjis izradijaas, samainiju pa pusstundu, bez ierunaam, jo vinji ir razhotaja parstavji, un shamiem taas mantas pienjem atpakalj bez ierunaam. djadja vasja savukaart neko nemainiis, un meeginaas novelt vainu, vai ilgi megjinaas salabot esosho suudu kas tomeer ir janopardod. par augstaak mineeto kantori ir TIKAI labas atsauksmes no daudziem klientiem, ne tikai no manis. taada jau taa dziive ir, ja grib kvalitatiivi ekonomeet, sakumaa ir jaiegulda. es tos 500ls atpelniju gada laikaa, jo daudz braucu un celjoju ar to auto.

Slinkais 17.07.2009 16:17

izbraukaajot to salu ar savu auto, nemaz nelikaas ka esmu nepareizais. nekaadu probleemu nejutu. bet tas laikam satiksmes organizacijas deelj. pie mums neriskeetu braukt ar sturi bardachokaa

Slinkais 17.07.2009 0:22

Slinkais rakstīja:

msh rakstīja:

Velomens rakstīja:

Tad kāpēc Tev mājās griesti nav 1,90 m ???

Tāpēc ka pa māju staigā, bet mašīnā SĒŽ. Man arī šitā lieluma mānija nav izrotama. Ja nu vienīgi ja pieņem, ka visādu autobušeļu un kašteļu/suvu braucēji ikdienā ar kravas mikroautobusu izvadā preces vai pārtiku un pieraduma pēc tad arī pēc darba jābrauc ar lielu kasti Izņēmums, protams, tie, kas uzrāvuši vairāk par trīs sīkajiem, tiem lieluma mānija ir attaisnojama.

da labi, liels auto ir forshi, galvenais lai nerij kaa liels. lietoju TownCountry un sedinaatu A6, milziigas atshkiriibas, un abi patiik pie zinaamiem garastavokliem. visu redz no augshas, daudz gaisa, lieli logi, daudz drazas var panjemt liidi un sakaaps visa gimene. mans pazinja pie otraa beerna dzimshanas pirka speciali lielaaku auto( C4 picasso) es ilgi smeejos par taadu riciibu, bet kad shamais atbrauca ciemos, sapratu ka savadaak nevar. nevienaa vieglaa nevar ielikt 2 ratus, divus autosedekljus berniem un vel neskaitamas somas ar mantaam. radi mokaas ar 1 beernu ar mazda3, tas tak arii marazms. rati katru reizi jajauc araa, mantaaam nav vietas tik pat kaa. man Townaa tie rati iet iekshaa vispaar dabra kartiibaa staavus, eed mazaak nekaa taa mazda, maksaa ar 3 reizes letaak

kas tad nu te notikaas ar to postu ....

Slinkais 17.07.2009 0:21

msh rakstīja:

Velomens rakstīja:

Tad kāpēc Tev mājās griesti nav 1,90 m ???

Tāpēc ka pa māju staigā, bet mašīnā SĒŽ. Man arī šitā lieluma mānija nav izrotama. Ja nu vienīgi ja pieņem, ka visādu autobušeļu un kašteļu/suvu braucēji ikdienā ar kravas mikroautobusu izvadā preces vai pārtiku un pieraduma pēc tad arī pēc darba jābrauc ar lielu kasti Izņēmums, protams, tie, kas uzrāvuši vairāk par trīs sīkajiem, tiem lieluma mānija ir attaisnojama.

da labi, liels auto ir forshi, galvenais lai nerij kaa liels. lietoju TownCountry un sedinaatu A6, milziigas atshkiriibas, un abi patiik pie zinaamiem garastavokliem. visu redz no augshas, daudz gaisa, lieli logi, daudz drazas var panjemt liidi un sakaaps visa gimene. mans pazinja pie otraa beerna dzimshanas pirka speciali lielaaku auto( C4 picasso) es ilgi smeejos par taadu riciibu, bet kad shamais atbrauca ciemos, sapratu ka savadaak nevar. nevienaa vieglaa nevar ielikt 2 ratus, divus autosedekljus berniem un vel neskaitamas somas ar mantaam. radi mokaas ar 1 beernu ar mazda3, tas tak arii marazms. rati katru reizi jajauc araa, mantaaam nav vietas tik pat kaa. man Townaa tie rati iet iekshaa vispaar dabra kartiibaa staavus, eed mazaak nekaa taa mazda, maksaa ar 3 reizes letaak

Slinkais 16.07.2009 23:15

he he. ja jau probleema ar lampinju majnju, kaa autors tiks galaa ar ljaunaiem svechvadiem? kur nu vel ar gaisa meritaaju..... dereetu shamo pie datora piesleegt sakumam

Slinkais 11.07.2009 0:37

pa 500 var uzlikt labu labo shrpici. polju-italju hibridu. ar letu parastu sistemu var tikai piesmirdinaat pagalmu ar gazes smaku, un neiegaa mainiit gaisa massas meritajus, delj nebeidzamiem spradzieniem kolektoraa

Slinkais 10.07.2009 18:06

Ozz rakstīja: Es ar 2.3 motoru par 40 ls varu 600 km nobraukt,un lai cik interesanti tas nebūtu,jo dinamiskāk braucu jo tālāk var aizbraukt.

amiishi peec definiicijas vairaak eed. + automats. bet nu pildiit 40ls prieksh 300km ir vismaz stuulbi. ar steigu ieliek gazi, un jau saak ekonomeet. mans 3.8 amiits ar tomatu apeed 18ls uz 300km ja auto paredzeets lietot vel paris gadu, vispaar nav jabuut shaubu, pie musdienu situacijas, daudzi brauks ar saviem shrotiem arii ilgaak.

Slinkais 10.07.2009 1:06

camoon. muusu sabiedriskais ir vaipraats. ja buus gruuti, labaak ieshu vel kaadaa darbaa, un tomeer sapelniishu normalai sevis patvietoshanai. vienu dienu naacaas izmeginaat koplietoshanas transportu, ilgam laikam shoks

Slinkais 09.07.2009 17:09

normals paterinsh pilsetaa. ieshprices gaze(500ls) atrisinaas galvas sapes.

Slinkais 07.07.2009 12:08

staar rakstīja:

Slinkais rakstīja: mekleet RU zonaa

Hmmm, točna.... www.audi-club.ru/...

nu shamais variants arii laps, bet vajag sameklet to plati. es biju domaajis par ko citu. nedaudz saisinaat vai pagarinaat kontakta kjepu, lai kontakts sliid pa veselo, neizdilusho zonu. paris gadiem pietiks

Slinkais 07.07.2009 0:29

mekleet RU zonaa

Slinkais 07.07.2009 0:28

meklee pats. esmu shamo redzeejis dabaa, viss ir izdaraams. protams uz gaiena rekjina, bet tas nav kritiski ielas lietoshanaa

Slinkais 06.07.2009 23:34

netaa ir daudz pamaciibu kaa to poci dabuut pie dziviibas, ar kontaktu nobiidi uz neizdilushu zonu. nekaa sarezhgiita

Slinkais 06.07.2009 22:45

pag, vai tad tam suuu nebija brivgaitas varsts ar solja motoru?

Slinkais 30.06.2009 9:33

Kaksis rakstīja:

Slinkais rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Slinkais rakstīja:

msh rakstīja: Motoru ko ielikt esošā vietā nevis mašīnu

naudinju vajadzees krietni. ap 300-400ls labakaja gadijumaa. pats dzinejs, visi lorinji, kompis, isputejs jagraiza.generators arii neder. pie reizes siksnu, rulju, eljas majnja. kaut gan ja rokas un vieta ir, viss ir iespeejams. pat, var teikt, iesakaams. dzineja stiprinajumi cik dzirdeets der.

par 400 latiem tu labājakā gadījumā nopirksi tādu pašu nokautu sūdu

nekaa. tagad musu godajamie shtoru turetaji pamazaam atgriezhas realitatee. un tdi var dabuut ap 200ls normalu. vel pa 200 salasaas visaadi lorinji kaa turba, kompis pravodka un tt. protams pasha darbs.

200+200+paša darbs, par to naudu var paņemt divus ejošus audi un trešo detaļām.

nevajag jau tik lietishki. dazhi cilveeki tomeer vel piekjeras saviem auto. un labu vecu ir arkartiigi gruti atrast. savejais vienmeer tuvaaks un iepaziits. ir cilveki kas ar vienu nebrauc ilgaak par 2 gadi, bet dazhi ripina liidz galam, un liidzekljus iegulda butiskakaas lietaas.

Slinkais 30.06.2009 9:30

Pirmais rakstīja:

Slinkais rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Slinkais rakstīja:

msh rakstīja: Motoru ko ielikt esošā vietā nevis mašīnu

naudinju vajadzees krietni. ap 300-400ls labakaja gadijumaa. pats dzinejs, visi lorinji, kompis, isputejs jagraiza.generators arii neder. pie reizes siksnu, rulju, eljas majnja. kaut gan ja rokas un vieta ir, viss ir iespeejams. pat, var teikt, iesakaams. dzineja stiprinajumi cik dzirdeets der.

par 400 latiem tu labājakā gadījumā nopirksi tādu pašu nokautu sūdu

nekaa. tagad musu godajamie shtoru turetaji pamazaam atgriezhas realitatee. un tdi var dabuut ap 200ls normalu. vel pa 200 salasaas visaadi lorinji kaa turba, kompis pravodka un tt. protams pasha darbs.

jā.... un to, ka dzinējs ir normāls, tev zvērēs tas pats šrota darbinieks, kurš to mizu savā mūžā pat iedarbinajis nav

marupee savulaik pirku dzineju. pielika uz vietas karbu uz divaam skruveem, starteri, un ljava nomeriit kompresiju. tas dzinejs vel ilgi gaaja godam.

Slinkais 30.06.2009 1:50

Pirmais rakstīja:

Slinkais rakstīja:

msh rakstīja: Motoru ko ielikt esošā vietā nevis mašīnu

naudinju vajadzees krietni. ap 300-400ls labakaja gadijumaa. pats dzinejs, visi lorinji, kompis, isputejs jagraiza.generators arii neder. pie reizes siksnu, rulju, eljas majnja. kaut gan ja rokas un vieta ir, viss ir iespeejams. pat, var teikt, iesakaams. dzineja stiprinajumi cik dzirdeets der.

par 400 latiem tu labājakā gadījumā nopirksi tādu pašu nokautu sūdu

nekaa. tagad musu godajamie shtoru turetaji pamazaam atgriezhas realitatee. un tdi var dabuut ap 200ls normalu. vel pa 200 salasaas visaadi lorinji kaa turba, kompis pravodka un tt. protams pasha darbs.

Slinkais 29.06.2009 21:26

larry014 rakstīja: Runaajot par elju, tam brrnumam peec elkas elja momentaa kraasu mainiija uz pikja melnu, (Vecaa elja arii bija melna), un eljas lampinja nodziest 3sep peec dzineeja iedarbinaashanas, varbuu tam arii ir kaada noziime?

eljas lampaj vajag nodzist jau starteri griezhot, nevar buut nekaada runa par 3 sek peec starta. tas ir beigts elljas suknis un shales.

Slinkais 29.06.2009 21:06

msh rakstīja:

larry014 rakstīja: Turbiina tur toc nav pie vainas, taa restaureeta, zeej jau taa auda, koplektaacija un degvielas paeerish apmierina jau, 1.6d parasto vareetu uztaisiit par turbo? vai tur kkas nepas?

Bloks, manuprāt, tāds pats vien būs... Aizej salīdzini @ www.elcats.ru detaļu numurus.

D no TD atshkiras ar virzulju eljas dzesi, un ne jau bez iemesla. un tas 1.6td ir sen atdziits par neveiksmi, jo bija taisiits uz atro, uz benziina dzineja baazes, nav neviena galva bez plaisaam. un savukaart tieshi 1.9tdi ir Vag vissveiksmigaakais diizelis. visadaas reinkarnacijaas razhoja 17gadus. un ir iespeeja dabuut vel dziivu, labi chipojas.

Slinkais 29.06.2009 16:27

msh rakstīja: Motoru ko ielikt esošā vietā nevis mašīnu

naudinju vajadzees krietni. ap 300-400ls labakaja gadijumaa. pats dzinejs, visi lorinji, kompis, isputejs jagraiza.generators arii neder. pie reizes siksnu, rulju, eljas majnja. kaut gan ja rokas un vieta ir, viss ir iespeejams. pat, var teikt, iesakaams. dzineja stiprinajumi cik dzirdeets der.

Slinkais 29.06.2009 13:31

gredzenus majniit nav jegas. jo cilindri jau ovali, buus tikai sliktaak. bet var izjakt, un paluuret vai vecie gredzeni nav iegulushies virzulii un pielipushi no sodreiem. ja ir, istiriit, un likt atpakalj kaa bija, jo vinji ir piedilushi tieshi taj formai.. jaunas varstu vadiklas un to bliivslegi noteikti samazinaas eljas apetiiti. tie maksaa kapeikas. diemzheel shim motoram ir neisturiiga galva, un nonjemot var gadiities ierauzdziit daudz plaisu tajaa. tad nu buus jadomaa ko dariit. ja par katru cenu veeas to dzineju un auto patureet, tad ir jaciinaas. nopietns remonts ar slipeshanu un remonta virzuliem buus diezgan padargs.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti