Un ja to gribēs ievest masveidā, plašs darba lauks teroristiem ar ļoti daudz līķiem īstermiņā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Un ja to gribēs ievest masveidā, plašs darba lauks teroristiem ar ļoti daudz līķiem īstermiņā.
Dzelzceļus jā. Taču mašīnistus?
Ieviesiet pedro ar zagtajiem nikiem dzēšanu pēc pieprasījuma.
ANO ir palicis ka vieta kur nosacīti var vest pie prāta trešās pasaules banānēdājus. Lai Krievija un Ķīna neuztaisītu savu ANO ar blekdžeku un meitenēm
Jautājums tikai cik ilgi tas būvējums pastāvēs. Ja būtu mašīnists tajā pusē, jau laicīgi painteresētos par iespēju strādāt citur.
Uzsvars te ir tieši uz to ka dzelzceļu kādreiz izbūvēja kādam konkrētam mērķim. Un tagad vairs neizmanto, jo tas savu darbu ir padarījis un vairs nav nepieciešams. Nojaukt ir dārgi, tāpēc vnk atstāja kā ir. Kamēr tas nav galīgi nopuvis, vietējie slikto braucamo ceļu dēļ to izmanto kā transporta ceļu. Krievijas čuhņā arī ir līdzīgi piemēri - pameklējiet YouTube.
Tur tādi der, jo vietas, kur vietējie dzīvo, kalnainā reljefa dēļ pa braucamu ceļu, ir grūti pieejamas. Pie kam izskatās ka sliedes tur ir palikušas no kaut ka cita. Valsts vai raktuvju kompānijas tos dzelzceļus vairs nelieto un vietējie turpina tos izmantot ar paštaisītiem braucamrīkiem. Pie mums šaursliežu dzelzceļus nonesa vēl PSRS laikā. Ja būtu palikuši, no Valmieras uz Ainažiem vietējie varētu ripināties ar motorratiņiem Vienīgi vvz kā tur būtu ar sakariem lai pāris kompānijas tumsā un zem promilēm nesaliktos ar deguniem.
Nez vai tevi šādā nākotnē gribēsies dzīvot.
www.bbc.com/news/world-asia-india-58866834
FYI: 2. foto aiz dzīvojamajām mājam atrodas atkritumu kalns 18 stāvu ēkas augstumā.
Ķīniešu ražotāji "saviem" produktiem uzražo "iepazīšanās partiju" ar labu preci. Ja to pērk, nākamās partijas taisa jau bez kvalitātes kontroles un no govju mēsliem. Ka tikai ar tiem BAIC-iem nebūs tas pats. Konkrētajam modelim pusgadu vēlāk izlaistie auto būs ar visādiem brīnumiem.
Te derētu padomāt par paneļu apvienošanu ar apsildes šķidruma trubām vai siltumsūkņiem u.tml.
Mežonīgais kapitālisms.
Vai kaimiņš zina ka tu gar viņa auto logu tīrītājiem grābsties?
Taču starp prāvām varēja stiept uz velna paraušanu.
Kā ko darīt? Krematorijas kam ir domātas? Sliktākajā gadījumā cūkas arī der.
Par žurkām RGK bērnībā tēvs stāstīja, viņš tur studentu gados esot īsu brīdi piepelnījies. Pēc tam kad prasīju, kāpēc viņš mums ļoti neiesaka ēst desas.
Tas gan ir tiesa. Bezjēdzīga sāls un īpaši cukura bēršana pie jebkuriem pārtikas produktiem, maizi ieskaitot, PSRS nenotika. Man nesen jautāja, kāpēc neberu cukuru pie tējas un kafijas. Kāda jēga ja viss ēdiens tāpat automātiski pārcukurots.
Daži, ieraugot zirnekli, jūk prātā. Turpat ASV 17-gadīga meita pie stūres tā gribēja nobraukt zirnekli uz ceļa, ka izraisīja 4 auto avāriju ar 11 cietušajiem. Tie abi būtu vnk izlaiduši zirnekli starp riteņiem, būtu veseli gan paši gan zirneklis paliktu sveikā. Starp citu tarantula kodiens ir bīstams tikai ļoti specifiskos gadījumos. Tarantuli paši cilvēkiem neuzbrūk un kož ļoti reti.
darklight rakstīja: Kaut kas jau tajā Gazā aug. Nevaru uz sitiena atcerēties, bet bija kaut kāda kultūra, kur Palestīna skaitījās nopietns eksportētājs pasaules mērogā.
Nelegālie migranti?
Kas tur par fišinga linku beigās?
Tarhūns un Baikāls bija Ok. No Sporta man vilka uz augšu.
Komunisms vnk ir atsevišķa reliģija. Kur Dievs ir Markss un Jēzus - Ļeņins. Komunisma cēlāju morāles kodekss ir 1:1 norakstīts no 10 baušļiem.
Toreiz pavisam noteikti ērti bija partijas un valdības bosiem, tirdzniecības sistēmā strādājošajiem (jo no viņiem visi bija atkarīgi) un sliņķiem. Pārējiem - kā paveicās. Sviests ar inženieru algām ir labi zināma lieta. Taču tur ir otra puse. Par inženieriem padomju sistēmā sauca arī tehniķus un tehniskā atbalsta personālu, kuriem ar inženiera darba pienākumiem nav nekāda sakara. Slikti bija tas ka pirmie no tā cieta.
Un velo vēl apkarināt ar 3-litru burkām un #maisinsvaig papīra kulēm.
Tas ir mūsdienu ekonomikas fineses. Kur audzē inflāciju, pārpārdodot to pašu 3 reizes dārgāk. nekustamo īpašumu tirgū ar šo vispār ir auzas. Vācijā pilsētās ar iespēju tikt pie kaut vai īrēta vonunga tagad ejot ne labāk ka Sillīcija ielejā.
Varu saprast par Itāliju, kur salīdzinot ar ASV vai Āfrikas megaganāmpulkiem, kuri tiešām "nosēdina" apkārtējo vidi, darbojas Premium biznesa modelis. Maz lopu un ražo ļoti dārgu šķiņķi mazos daudzumos.