Apskatījos tavu aķi,žēl bija nopirkt Deta Senator 3?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Apskatījos tavu aķi,žēl bija nopirkt Deta Senator 3?
Nekas nav jālādē ja aķis labs,ķem boļe orģinālai aķis var noiet 8 un vairāk gadi.
Kam tev lādētāju,žēl piķis labam aķim?
Tirgosi akumulatorus?
Katru dienu,pat brīnos kā līdz darbam varu aizbraukt autopilotā,laikam pieradums.Kas tevi nomāc,nevari pat korķīti paostīt jo arī niere pārdota?Žēl man tevi bet citam dirsā līst nav pieklājīgi,es pat teiktu pazemojoši,padomā par savu rīcību!
Nieri pārdevi lai nopirktu volvo?Skatos tev ar ķobi arī nav viss kārtībā!Te cilvēks interēsējās par komerctransportu bet tu par savu volvo runā,aizej pie ģimenes ārsta,varbūt vēl kas glābjams.
Kas tev uznācis kad dzen šitādu hujņu?
Šeit tev neviens neko labu neieteiks jo nemīl franču autobūvi,tikai VAG dievina.
To tev viena tante teica otrai?Patiesībā kruīza ir programma kura laikam stāv kaut kādā kastītē.Man Škodai taisīja rādžiņu un netīšām atprogrammēja kruīzu. ![]()
Darīšu kā mūsu deputāti-atturēšos.
Man nav ieplānots nekur lidot bet mierīgi čunčināt ar konfortu.Būtu vairāk brīvu līdzekļu tad ņemtu V8 benzīnieku.
Navesengelis rakstīja: Problemas atrisinājuns- tika konstatets ka atsledzas ik pa laikam bakas suknis un taja bridi velk tikai aukstpiediena suknis un sak vilkt gaisu lidz kada savienojuma vieta. Tad kas bakas suknis iet tad gaisa burbulu nav. Dotaja bridi tika pielikts pie piepipetāja ar sledzi un tuvakaja laika tiks meklets elektriķis lai atrisinātu vis ticamak kada rwleja sledza vainu kas ir drosvien zem paneli kautkur. Motortelpas relejs ir vesels.
)
Labāk kaut ko pastāsti par savu autiņu,labs kuģis?Vel Satis bija mans sapņu auto bet nu sanāca kā sanāca.Ja sanāks tad ņemšu Sati ar 3,5l V6 benzīna dzinēju vai kādu amerikāni ar V6,zejebaļi šitie 4 cilindru mopēdi.
i to un to bet garīgi slimam cilvēkam tas varētu būt apgrūtinājums.
Nesaskatu nekādu ērtumu spaidīt pedāļus bez vajadzības,ar pogu zem stūres tas ir daudz ērtāk.Un lampiņa arī nekāda neiedegās panelī.
Jeb tomēr bija informācija displejā,karoče neatceros,atceros tikai vienu,ar pogu tu nevarēji kruīzu nopauzēt,vai ar bremzes pedāli vai sajūga to varēja izdarīt un viss.
Ko tu tur pļūti lopkopi,kāds tev kloķis,varbūt tas kas tev pakaļā iesprausts.i 2011.gada pežulī i 2010.gada citronā displejā parāda kad kruīza ir ieslēgta kad nopauzēta.Vot 2008.gada fabiā nekāda informācija displejā nebija,tikai slēdzītis un viss,kruīzu vari aktivizēt kaut otrajā ātrumā,galvenai lai ir vairāk par 50 km/h.
Tuparillas?Izklausās pēc zaļknābja.
Autiņš ir noguris,grib pensijā.
Tad jau labāk Opel Ampera,nav rozete tad brauc ar benzīnu.
Elektroauto var pirkt kā otro autiņu ja tev garāžā jau stāv benzīnieks, dīzelis vai hibrīds.Vēl vajadzētu iespēju autiņu lādēt savās mājās.
Viņam riepās 4 atmosfēras,lūk arī degvielas ekonomija.
""pašu malu" dažkārt ir tehniski bīstami"Kas tur ir bīstams ja izņemam tādu faktoru kā bedres?
Dacia Logan MCV Stepway,14200 eur dīzelis.
A kur palika vārds"baudāma"?
Dirsu vajag kopt ne aķi,a to smirdēsi pa gabalu,kaut gan ar savu komentāru jau bez dirsas sāki smirdēt.Pats galvenais,nevajag pist feniņu!