iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
aansis 22.01.2014 9:59

Dark_Side rakstīja: Kad nopirksi mašīnu uzraksti uz lowpriceinsure@gmail.com

29499713

Sakārtošu Tev vislētāko OCTA un KASKO. Lētāk kā jebkurā salīdzinātājā.

Tas attiecas arī uz pārējiem useriem te. Bez drišanas un lielības. Fakts!

Arī iepuvuši tomāti Maximā ir vislētākie. Ja zema cena ir vienīgais, ko vari piedāvāt, tad neizklausās labi.

Kā ar pašriskiem un nosacījumiem? Esi gatavs aizstāvēt klienta intereses un izcīnīt no apdrošinātāja labākus nosacījumus, nekā standarta "pats vainīgs" apjāšanas shēmu?

aansis 20.01.2014 17:33

Palaidniex rakstīja: ja es neko nejaucu - tad no algas vispirms atņem neatliekamo minimumu un jebkurus soc. apdr un ienākumu nodokļu % rēķina no bruto mīnus neapliekamais.

Nav tā ka tos atņem secīgi, un katru nākamo aprēķina no kārtējās starpsummas. Aprēķina no vienas un tās pašas summas. Pavaicā savai grāmatvedei

Trakāk ir ar nodokļiem, mūsu valstī, lai arī ar likumu tas ir aizliegts - nodokļus tomēr apliek ar nodokļiem

Pērkot akcizētās preces - cigaretes, šmigu, kapiju un beņu PVN aprēķina no preces cenas un akcīzes nodokļa kopsummas

Iespējams neticēsi, bet arī sociālais nodoklis tiek aplikts ar PVN, kur nu vēl akcīze

aansis 20.01.2014 16:54

GB12 rakstīja:

aansis rakstīja:

GB12 rakstīja:

Darba devēja kopējie izdevumi - 1250 (1000 + 25%) naudiņas

Darba ņēmēja atlikums - 1000-10,5% = 895 naudiņas.

Nodoklī tiek samaksāts - 1250-895 = 355 naudiņas.

Ceru, ka šo nelasa tava matemātikas skolotāja.

1250 - 25% = 937.5 !

Lai pēc 25% nomaksas tālāk būtu 1000, darba devēja kopējie izdevumi būs 1333 Ls

Runa ir par kopēji vienādu procentu - 35.5, tobiš, vienā gadījumā DŅ maksā 10,5 un DD - 25, otrajā - viens maksā 35,5...

uzmanīgāk lasi...

Es jau lasu pietiekami uzmanīgi - tieši tādēļ arī pamanīju, ka es nepareizi uzrakstījis ka darba devēja izdevumi ir "1250 (1000+25%)". Šeit jābūt 1333, nevis 1250!

Ja gribi vēl uzmanīgāk - procenti ir daļas (reizināšana/dalīšana), nevis starpība (saskaitīšana/atņemšana)! Līdz ar to tie NAV skaitāmi ar + zīmi, bet gan ar *. "10,5 + 25" salikto procentu nozīmē ir jāaprēķina reizinot "atlikumus" - t.i. 1-((1-0,105)*(1-0,25)) = 0,329 jeb 32,9%.

aansis 20.01.2014 16:31

aansis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Var jau bū ka IR jāuzrāda, bet onkulīša nezināšana par izmaiņām CSN neatbrīvo no0 atbildības. Ja pats nezini, ka ir pārkāpumi par kuriem soda arī ar bonuspunktiem - tā nu gan nav ne CPm ne formalitāšu problēma. Ātrāk vajag domāt un sekot izmaiņām satiksmes noteikumos un APK...

Vai onkulīša nezināšana atbrīvo CP no likuma prasību pildīšanas?

Atvainojos par šo jautājumu - mazliet pakonsultējos ar juristu pie kafijas tases un izrādās... Jā, onkulīša nezināšana patiešām atbrīvo CP no atbildības.

Fakts, uz ko arī tiesu lēmumos ir atsauces ir sekojošs: "Turklāt pārkāpumu uzskaites punkti nav sods, tādēļ policijai, pieņemot lēmumu par soda piemērošanu, nav lēmumā jānorāda informācija par reģistrējamajiem pārkāpumu uzskaites punktiem."

Tajā pat laikā APL 73.pants. nosaka, ka: "Adresātam ir tiesības prasīt, lai iestāde ar administratīvo aktu uzlikto pienākumu izskaidro mutvārdos vai pēc adresāta lūguma arī rakstveidā. Tas neietekmē administratīvā akta spēkā esamību un termiņus."

Tātad - CP nesniegta informācija par soda punktiem ir likumpārkāpums tikai tad, ja onkulītis ir par to pajautājis.

aansis 20.01.2014 16:17

Raacens rakstīja: ...ideja ir tāda, ceļu policists izraksta APK protokolu, kas ir naudas sods. Kā šis sods stājas spēkā, kāda CSDD struktūra piepluso pārkāpuma punktus.

Jā, pareizi esi sapratis. Joks ir tajā, ka šāda ideja ir pretlikumīga, lai vai cik loģiska. Un kā te bieži daudzi saka - arī +1 km/h ir pārkāpums. Tieši tāpat APL prasību nepildīšana no CP puses ir likumpārkāpums, neskatoties uz pretrunām ar iekšējām instrukcijām.

aansis 20.01.2014 16:13

papiross rakstīja:

aansis rakstīja:

papiross rakstīja: Padomāšu, vai vērts protestēt. Varbūt tāpat norīšu šo spalvu kušķi.

Ja protestēsi, nāksies norīt ne to vien. Un vienīgais mierinājums būs, ka CP nāksies norīt vēl vairāk. Šeit var būt runa tikai par principiālu cīņu ar sistēmu idejas un skaistākas nākotnes vārdā. Personīgi var tikai vēl vairāk problēmas sev sagādāt.

A soda punktus varbūt var "nomest" pasūdzoties, jo lēmumā tie nav uzrādīti!?

Nevar. Iestādei ir tiesības precizēt administratīvo aktu. Viss ko vari panākt, ir likt viņiem pacelt savas treknās pakaļas un izpildīt likuma prasības. Lai atceltu, ir jāpārsūdz aktu pēc būtības, kas jau ir cits jautājums.

aansis 20.01.2014 16:01

papiross rakstīja: Padomāšu, vai vērts protestēt. Varbūt tāpat norīšu šo spalvu kušķi.

Ja protestēsi, nāksies norīt ne to vien. Un vienīgais mierinājums būs, ka CP nāksies norīt vēl vairāk. Šeit var būt runa tikai par principiālu cīņu ar sistēmu idejas un skaistākas nākotnes vārdā. Personīgi var tikai vēl vairāk problēmas sev sagādāt.

aansis 20.01.2014 15:57

GB12 rakstīja:

Darba devēja kopējie izdevumi - 1250 (1000 + 25%) naudiņas

Darba ņēmēja atlikums - 1000-10,5% = 895 naudiņas.

Nodoklī tiek samaksāts - 1250-895 = 355 naudiņas.

Ceru, ka šo nelasa tava matemātikas skolotāja.

1250 - 25% = 937.5 !

Lai pēc 25% nomaksas tālāk būtu 1000, darba devēja kopējie izdevumi būs 1333 Ls

aansis 20.01.2014 15:47

papiross rakstīja: Runa jau ir par to-cik un vai vispār dabūn soda punktus noteiktajā situācijā.

Es samaksāju sodu-viss kārtībā-dzīvoju tālāk. Pēc nedēļas parušinos pa CSDD mājaslapu un uzroku 2 soda punktus-tomēr nepatīkams pārsteigums un jauni "pārdzīvojumi".

Kapēc summu minēja, bet soda punkti pēc tam pieskaitās-it kā tā starp citu!?

Nu lūk. Vari atsaukties uz APL 92.pantu. un griezties tiesā pēc morālās kompensācijas.

"Tiesības uz atlīdzinājumu

Ikviens ir tiesīgs prasīt atbilstīgu atlīdzinājumu par mantiskajiem zaudējumiem vai personisko kaitējumu, arī morālo kaitējumu, kas viņam nodarīts ar administratīvo aktu vai iestādes faktisko rīcību. "

CP ir jāiepzīstina administratīvā akta adresātu ar VISĀM no tā izrietošajām sekām un par jaunajiem pārdzīvojumiem var droši prasīt kompensāciju sakarā ar iestādes faktisko rīcību. Vienīgā nelaime - tiesājoties pārdzīvojumu būs vēl vairāk un arī kompensāciju labākajā gadījumā dabūsi morālu. Tāpat arī tas nebūs pamats soda atcelšanai.

aansis 20.01.2014 15:37

Palaidniex rakstīja:

Var jau bū ka IR jāuzrāda, bet onkulīša nezināšana par izmaiņām CSN neatbrīvo no0 atbildības. Ja pats nezini, ka ir pārkāpumi par kuriem soda arī ar bonuspunktiem - tā nu gan nav ne CPm ne formalitāšu problēma. Ātrāk vajag domāt un sekot izmaiņām satiksmes noteikumos un APK...

Vai onkulīša nezināšana atbrīvo CP no likuma prasību pildīšanas?

aansis 20.01.2014 15:34

Palaidniex rakstīja: P.S.

Un vēl - tad jau, ja es salīzināju "dikti dārgo" Senču ielas zupas cenu ar dārgāko iespējamo ikaunijā (neticu, ka ir akcijas, kas beņu padara vēl dārgāku), tad jau pašā saknē viss ir pareizi. Ir igaunijas NESTE DUS kurās var nopirkt vēl lētāk - proti ir iespējams iegādāties degvielu arī lētāk kā lētākās NESTA Latvia DUS...

Nezinu vai tā ir "akcijas" cena, bet Senču ielas Nestē cena ir virs "parastās" Nestes cenas. Tevis nosauktā ir Igaunijas Nestes standartcena. Nemācēšu teikt vai arī viņiem ir īpašās dārgās Nestes, bet atkal jau nepareizi pateici par "dārgāko Igaunijā" - viņiem, tāpat kā pie mums, Statoil cena ir augstāka. Nezinu kā ar Luk- u.c. oiliem. Netaisos nevienu aizstāvēt, jo arī uzskatu, ka pie mums cenu veidošanas politika ir visnotaļ "interesanta" ne tikai degvielas tirgū. Bet tajā pat laikā iebilstu pret nepatiesiem argumentiem, lai arī tie šķietami atbalsta manu viedokli.

Paskatoties tālāk - bāņu zemēs ir vērts izmest līkumu un pildīties kādā pilsētiņas tankā, nevis bāņa malā - tur cenas starpība ir līdz par 0,10 Eur. Visvairāk pārsteigts biju par cenām Austrijā kalnos - tur vislētākā degviela bija tieši augšā kalnā, kur var piekļūt tikai pa serpentīna ceļu - pēc loģistikas sarežģītības vajadzētu būt otrādi.

aansis 20.01.2014 14:38

Palaidniex rakstīja:

Redzi... Man pie vienas vietas, ka paņēmu "dārgāko" Nestes tankštelli - Igauņiem piegājiems vienkāršāks - viņiem degviela (nezkāpēc) visur maksā vienādi un tās cenu var mierīgi nopublicēt savas mājaslapas titullapā!

Nja... Laikam jau igauniski lasīt nemāki un iztulkot paslinkoji. Zem tām vienādajām cenām ir paskaidrojošais teksts, ko google tulko sekojoši: "Regular rates apply to the majority of stations. Some service stations may be more favorable prices due to competition or campaigns." Baidos, ka būsi samelojies par to "visur maksā vienādi".

aansis 20.01.2014 14:31

papiross rakstīja: Vai Celu policijai jauzrada manis nopelnitie punkti parkapuma protokola??

Man situacija tie nebija uzraditi un pec tam bija nepatikams parsteigums, ka to ieraudziju csdd majaslapa sava profila.

Principā IR jāuzrāda, lai gan viņi uzskata, ka nav. Tā kā paši ir izdomājuši, ka tas ir protokols-lēmums (t.i. nevis pārkāpuma konstatējums, bet jau pieņemts lēmums administratīvajā lietā), tad viņu pienākums ir iepazīstināt adresātu ar visām lēuma detaļām.

Vari griezties tiesā un pierādīt, ka policists rīkojās nekompetenti. To var un vajag darīt (http://www.irliepaja.lv/lv/raksti/kriminals/autovaditaja-apturesana-likumiga-riciba-vai-administrativa-patvala/), bet jāatceras, ka tas nav veids, kā izvairīties no atbildības par pārkāpumu.

aansis 20.01.2014 11:43

did33 rakstīja: nu nav tik traki, braļukas vienkārši nestreso - ja izlīdi priekšā no mazāk svarīga ceļa, tad šie vienkārši piebremzē, netaurē un visādi ideotiski neizdarās. Pie mums jau visi gudri un nekļūdīgi ..

Kādā sapņu pasaulē dzīvo? Ne reizi vien ir sanācis redzēt LT fūri, kas krustojumā apbrauc saliņu (viņiem tur tādas sabūvētas, cīnoties ar krustojumos apdzinējiem) pa pretējo joslu, jo kāds no sānceļa izgriežas priekšā. Fūres (profesionālie šoferi) ir, manuprāt labs indikators par attiecīgās valsts braukšanas kultūru. No manas pieredzes LT numuri ir pirmajā vietā ar dīvainiem manevriem, pēc tam seko PL un tad jau trešajā vietā varētu likt virkni dienvideiropas un LV/EE braucējus. Par to kā gan savā zemā, gan citur Eiropā izpildās vieglie auto ar LT numuriem, varētu daudz pastāstīt.

aansis 20.01.2014 11:36

Mazliet paoponēšu - diemžēl bākā mēs lejam degvielu par to cenu, kuru redzam tankštellē, nevis tajā superlapā...

Ne darba devējam, ne darba ņēmējam starta un finiša cipari nemainās -. Mainot saskaitāmo secība - summa nemainās.

Paoponēšu es ar... Tu savā piemērā biji norādījis cenu vienā no dārgākajām Nestes "tankštelēm". Atšķirība no pāris km attālumā esošās Dzirnavu ielas Nestes parasti ir 2-3 santīmu robežās - kas jau ir zem igauņu cenas. Tapēc tomēr vidējie rādītāji būs objektīvāki - neviens tev neliek liet degvielu par cenu ko redzi dārgākajā piedāvājumā.

Mainās, un kā vēl mainās. Ne jau summa bet, kas cits. Dalītā nodokļa kārtība lielākajai daļai cilvēku nav izprotama un viņiem rodas iespaids, ka nodokļu slogs ir mazāks, nekā tas patiesībā ir. Maximas pārdevējai visticamāk ir pilna pārliecība, ka nodokļus ir jāmaksā tik, cik atšķiras viņas "papīra" alga no cipara uz rokas. Un tur jau rodas pārliecība, ka ļaunais uzņēmējs neko negrib maksāt. Un tas arī ir mērķis - panākt lai ierindas vēlētājs vainot par savu zemo algu (pirktspēju) darba devēju, nevis nodokļus nosakošos politiķus.

aansis 17.01.2014 10:45

aansis rakstīja: Hallo bāze! (iAuto) Kāpēc viens links aktivizējas bet otrs ne? Prasās laikam kāds uzlabojums sistēmā

Nu jau varu pat pateikt, kāds

aansis 17.01.2014 10:44

Машина зверь - шофер олень

www.youtube.com/...

aansis 17.01.2014 10:38

Hallo bāze! (iAuto) Kāpēc viens links aktivizējas bet otrs ne? Prasās laikam kāds uzlabojums sistēmā

aansis 17.01.2014 10:37

Agresīvi apdzīt var ne tikai ar BMW:www.youtube.com/...

aansis 17.01.2014 10:35

Nav leišos... Bet par "audzinātājiem"

www.youtube.com/watch?v=9HZXIbdslSs

Un ne tik garlaicīgi, kā kārtējais parastais ceļa nogriezējs.

aansis 17.01.2014 9:32

Palaidniex rakstīja:

seaman rakstīja: kautkātā!

Uaghahaha!

Droši arī viņu 20% PVN ir vairāk kā 1% mazāks par mūsu 21% PVN...

Cenai tomēr ~4% starpība. Ar PVN atšķirību vien nepietiek

aansis 17.01.2014 9:26

GB12 rakstīja: smaidīgais, nevarētu jau teikt, ka baigi cepjos, tikai uzrakstīju novērojumus. patiesībā, jau mazliet ar ironiju tam visam pieeju. un, protams, ar tādu kā atbildi tiem, kas bļauj, ka tikai pie mums viss ir pīīīīī...

Nu tā tāda latviešu mentalitāte - VISSIRSLIKTI! "Labi ir tur, kur mūsu nav... bet par saprātīgu samaksu varam aizbraukt un visu sačakarēt arī citur (piem. Īrijā)".

Bet vispār jau visur ir savas nacionālās autobraukšanas īpatnības. Fūres uz bāņiem griež priekšā un apsteidz ar +2km/h gadrīz visur. Toties Austriešiem vispārēji ir pieņemts uz bāņa neskatīties spoguļos - jebkurš pārkārtojas apsteigšanai, kad ienāk prātā, neskatoties uz to vai un cik ātri kreisajā joslā kāds tuvojas. Itāļiem pagriezienu rādītāji darbojas... dekoratīvā režīmā - neesmu vēl sapratis, kad un kāpēc viņi tos lieto, bet noteikti ne pēc mūsu izpratnes par pagrieziena brīdinājuma signāliem. Vāciešiem, savukārt ļoti nepatīk vienmērīga braukšana - ieslēdzot kruīzkontroli, vienmēr uz ceļa būs kāds, kas vairākas reizes apsteigs un atpaliks.

Varētu vēl daudz ko turpināt šajā sarakstā, bet kopsavilkums ir tieši tāds, ka šeit ar satiksmi kopumā nav nemaz tik slikti, lai arī ir daudz lietas, ko ajadzētu turpināt uzlabot.

aansis 16.01.2014 16:09

Palaidniex rakstīja: piemēram, šodien pat salīdzinot Neste cenas te un Igaunijā

Igauņos

95- 1.274 EUR

98- 1.319

Latvija senču iela

95- 1.284

98-1.324

Senču ielā vai Latvijā?

Nozares profesionāļi tavu subjektīvo novērojumu tomēr neapstiprina:www.fuel-prices-europe.info/...

aansis 15.01.2014 9:37

GB12 rakstīja: Ā, blondīne internetā labāk sapratīs, nekā aizbraukt līdz dīlerim?

Internets... Dīleris... RTFM!

Apbrīnoju uzcītību ar kādu ražotāji raksta un lietotāji nelasa LIETOŠANAS INSTRUKCIJAS

justgivemethedamnmanual.com/volvo/volvo-s80-owners-manuals/

aansis 13.01.2014 9:29

Palaidniex rakstīja:

GB12 rakstīja: Tas Viesturs nav īsti normāls. Taisa urliskus gājienus un pats vēl ar to lepojas.

Ja miliči laicīgi informētu, par stūķi uz jūrmalu, tad apbraukt var faktiski tikai pa Liepājas šoseju laikam. Cita veida kā tikt uz ventspils šoseju laikam nav...

Civilizētā pasaulē šadus jautājumus risina savādāk - sadalot plūsmu laicīgi. Sākot no apvedceļa viadukta nepieciešams ar betona apmali atdalīt labo josli, uzreiz uzliekot zīmi, ka šī josla ir uz Ventspils šoseju. Un Jūrmalas braucējiem attiecīgi ir visas garās Babītes pļavas, ko stāvēt rindā. Šobrīd diemžēl ir izveidota situācija, ka vienas pašvaldības labuma dēļ tiek bloķēts valsts nozīmes autoceļš.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti