iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
aansis 08.01.2014 14:50

uupis rakstīja:

aansis rakstīja: Pīpētāju klubiņš... KUR tieši dzīvojamajā zonā ir sastopama tramvaja sliežu klātne? Ir lietas, kas pēc definīcijas nav savienojamas un būtu interesanti uzzināt, ja tomēr mūsu transporta plānotāji kaut ko tādu būtu dzīvē realizējuši.

Labrīt!

Dzīvojamā zona jau labu laiku ir pie Autoostas un Centrāltirgus. Braucot gan no 13. janvāra ielas, gan no Maskavas ielas puses, kā pa Centrāltirgus ielu, tā arī pa Prāgas un Nēģu ielām.

Hmm... Centrāltirgū sen neesmu bijis. Ja tiešām tā ir (Googles fotografēšanas laikā acīmredzami vēl nebija), tad labprāt uzzinātu tā cilvēka vārdu, kas tādu idiotismu izdomāja. Laikam jau kārtējo reizi izlēma, ka tā vienkāršāk "atrisināt" situāciju, kurā cilvēki nejēgā vazājas pa tramvaja sliedēm...

aansis 08.01.2014 9:40

uupis rakstīja: Lasu CSN un brīnos, kas ir jāpīpē, lai kaut ko tādu izfantazētu starp rindām.

Pīpētāju klubiņš... KUR tieši dzīvojamajā zonā ir sastopama tramvaja sliežu klātne? Ir lietas, kas pēc definīcijas nav savienojamas un būtu interesanti uzzināt, ja tomēr mūsu transporta plānotāji kaut ko tādu būtu dzīvē realizējuši.

Bet nu varam jau arī papīpēt tālāk. Kuram ir priekšroka, ja veloceliņš ir ierīkots sadalošajā joslā un velosipēdists vēlas nogriezties pa labi?

aansis 08.01.2014 9:33

GB12 rakstīja:

Velomens rakstīja: Skatos, ka daudziem ir talonu problēmas, tad jau aktīvi izmantojat to penšu transportu

Vispār "penšu transports" tas tāds skaitās tādu aizspriedumainu un padomijā iesprūdušu ļautiņu kā tu dēļ...

Drīzāk jau "padomijā iesprūduša" maršrutu plānojuma un izmantojamības dēļ. Ļoti reti sanāk izmantot Rīgas sabiedrisko transportu tieši tādēļ, ka nav laika, ko tam veltīt - izmaksu starpība savam auto / taksim ir mazāka, nekā ši laika vērtība. Līdzīga situācija ir arī citās postpadomju pilsētās. Turpretī, piemēram, Berlīnē ar sabiedrisko visur var tikt ātri un ērti, plānojot un ietaupot savu laiku.

aansis 07.01.2014 13:50

Palaidniex rakstīja: Bet nu tā jaunā talonu shēma no malas šķiet reāls pipec...

Izskatās labi gribētais PīāRs var izrādīties normāls grābeklis...

Skatoties kāda "mala"...

Shēma pēc būtības ir ļoti normāla un moderna. Bet grābeklis, kurš principā jau ir izrādījies, ir cilvēciskais faktors. Sabiedrībā, kurā joprojām ir cilvēki, kas LVL / EUR maiņu saprot ar attiecību 1:1, nerunājot par tik sarežģitām lietām, kā e-wallet, šāds tehnoloģisks risinājums ir krietni pāri saprašanas spējām.

aansis 07.01.2014 13:44

anonimikis rakstīja: Muahahā - sauju ar etaloniem tāpat vajadzēs. Un vēl folijas rullīti līdz, kurā ietīt nevajadzīgos -www.apollo.lv/...

Vispār jau kārtējais "melnais" PR. Diezgan grūti ir iedomāties reālu situāciju, kurā vajadzētu DIVUS, nevis VAIRĀKUS e-talonus (ja iedziļinās jautājuma būtībā). Problēmas rodas vienīgi tad, ja cilvēkam gribas iegādāties un NEizmantot 24h biļeti kopā ar citiem biļešu veidiem, jo tā automātiski "startēsies" pie pirmās izmantošanas reizes. Šādā situācijā (labprāt dzirdētu reālu situācijas piemēru, kam tas būtu vajadzīgs) ir ieteikts atsevišķi iegādāties dzelteno 24h e-talonu. Visam pārējam pietiek ar vienu...

aansis 03.01.2014 11:56

GB12 rakstīja: Vēl diezgan nesen pat Merkele paziņoja, ka demokrātija sevi ir izsmēlusi. Kas būs, ja tas imperiālais veidojums būs vēl lielāks? Bez diktatūras to kaut cik jēdzīgi pārvaldīt būs neiespējami.

Demokrātija sevi izmēlusi ir daudz senāk, nekā to kāds ir iedrošinājies atzīt. Reāli visu pasaules politiku tāpat diktē daži "imperatori" - jautājums ir tikai par šo spēku sadalījumu un karu vai apvienošanos. Globālā mērogā izskatās ka līdzšinējā spēka līdzsvara turētāji (PSRS /ASV) virzās uz apvienošanos, lai kopīgiem spēkiem spētu saglabāt līdzsvaru pret "jauno pasauli" - Ķīnu, Indiju, arābiem.

Par mūsdienu demokrātiju skaisti un populārzinātniski var paskatīties šeit:www.cgpgrey.com/...

aansis 03.01.2014 10:23

GB12 rakstīja:

Un jā - vēsture jau ne reizi vien ir parādījusi, ka lielās impērijas agrāk vai vēlāk sabrūk.

Pirmajā brīdī tā liekas... Tomēr jārēķinās ar faktu, ka impērijas lieluma jēdziens faktiski jebkurā laikmetā ir pastāvējis tā laika varas kontroles iespēju robežās. Un impēriju izmērs pirms sabrukšanas ir attiecīgi pieaudzis. Mūsdienu tehnoloģijas ļauj saglabāt varas kontroli kaut visas planētas apjomā, līdz ar to var pieļaut arī pretējo variantu - turpmāku globalizāciju, līdz pašlaik tikai fatastikā aprakstītajai vienotai zemes civilizācijai.

Kā rāda dzīve, viens no maniem mīļākajiem fantastikas rakstniekiem - Žils Verns mūsdienās ir kļuvis par labu pareģi, nevis fantastu. Atliek vien apsvērt, kurš no nākotnes zīmētājiem būs izrādījies patiess mūsdienu fantastikā... Jāsaka gan, ka vispārējās tendences nav iepriecinošas - dominē dažāda veida civilizācijas iznīcības scenāriji

aansis 30.12.2013 12:57

x_rays rakstīja: 15l/100km ir stipri pārspīlēts, vai nu arī tam priusam ir gals pienācis. Cik man sanācis braukt ar kantora gan 2.paaudzes, gan 3.paaudzes priusiem, vairāk par 8l/100km nav sanācis dabūt. Pa pilsētu mīcoties vēl mazāk protams.

Tev ir sanācis ar benzīna mazmotoru pa vācu bāni pabraukt? Mazajiem benzīnniekiem ir īpašība pārvērsties degvielas kapsētās, kad motors tiek ekspluatēts tuvu maksimālajiem apgriezieniem. Man pat ar 2.0 benzīnu ir nācies pa bāni "vilkties", jo nepatika degvielas patēriņa pieaugums virs 120km/h.

aansis 27.12.2013 23:39

kasinsh79 rakstīja: Topiks mazaktīvs, tāpēc iepostēšu

Jūs pirktu mazlietotu/lietotu hibrīdauto ar caurspīdīgu ekspluatācijas vēsturi?

Nē nepirktu - jau tevis paša iepriekšminētā iemesla dēļ - visa hibrīda degvielas ekonomija ir pieejama tikai pilsētā un balstās uz efektīvu mazmotora izmantošanu - t.i. tas strādā optimālā jaudā un attiecīgi uzrāvieni/stāvēšana kompensē viens otru. Garos pārbraucienos tāpat visa jauda jāņem no motora - un tad jau auto kļūst par mazmotora nīkuli, kas sāk degvielu rīt bezjēgā, ja cenšas no tā ilgstoši izspiest maksimumu. No Prius jaunieši uz vacu bāņa ir "izspieduši" ~15l/100km "ekonomiju", atvelkot ar pedali grīdā

Savukārt, ja tevi interesē pilsētas auto, tad vari turpināt interesēties par lietotu hibrīdu kaitēm - no pilsētas braukātājiem neesmu neko sliktu par tiem dzirdējis. Savukārt kolēģis, kas braukā uz darbu no Siguldas, ir ievērojami samazinājis degvielas patēriņu, nomainot Prius uz Hyundai ix35, neskatoties uz SUV aerodinamiku un 4x4 piedziņu

aansis 23.12.2013 14:58

darklight rakstīja:

rudens68 rakstīja: Vai LG nav tas pats samsungs ?

Nē!

Bet jūs tiešām lietojat to internetu televizorā? Nopietni?

Kādēļ ne? Diezgan ērti paskatīties kādu interesējošu raidījumu no, piemēram, Discovery arhīva, kas atrodams YouTube

aansis 23.12.2013 1:03

Velomens rakstīja:

aansis rakstīja:

P.S. Uz plūsmas ~150-160 km/h (pie atļautā 140) minētais auto nereaģēja.

130km/h

130 kas?

Izskatās, ka esi atpalicis no dzīves

aansis 22.12.2013 22:53

Uudensputns rakstīja: Te vietā jautājums-kad cp ķersies pie situācijas sakārtošanas?Vismaz Rīgā?

Tikko pārliecinājos, ka poļi ir ķērušies pie šī jautājuma. Braucot pa A2 brīnījos, ka kopš iepriekšējās reizes tur ievērojami rūpīgi visi turas pie labās malas. Pārstāju brīnīties, kad manā acu priekšā (apmēram pie Poznaņas) viens lietuvietis "aizmirsa" novākties pa labi pēc fūres apsteigšanas - plūsmā pēkšņi netrafarēts Passat ieslēdza bākugunis un pavadīja vainīgo uz atpūtas vietu

P.S. Uz plūsmas ~150-160 km/h (pie atļautā 140) minētais auto nereaģēja.

aansis 12.12.2013 20:54

Nortel rakstīja: Es kādu laiku "čakarējos" ar navi telefonā. Apnika, ļoti neērti. Jāsprauž vads klāt, runājot jāņem ārā no turētāja, sarunas laikā neredzi karti. Vienvārdsakot, kas der visam, neder nekam. Tāpēc tagad ir telefons un navi atsevišķi. Vienīgi vēl jānopērk kautkādu eTerex staigāšanai pa mežiem.

Es arī domāju, ka visu vajag atsevišķi. Tapēc dodoties ceļojumā izīrēju GAZiku un ņemu līdzi visu vajadzīgo. Telefonu sarunām, navigāciju stūrēšanai, plaukstdatoru e-pastu izlasīšanai, planšeti viesnīcu rezervēšanai, portatīvo datoru papļāpāšanai skaipā ar mājāspalicējiem un stacionāro datoru ko filmas paskatīties, kad ārā slikts laiks... Labi ka kravas kaste liela, ir kur dīzeļģeneratoru ielikt...

Oi... aizmirsu vēl tak Garminu, jo gadās arī pa neceļiem paklīst, kur topokartes vajag...

Nu labi... atzīšos... "čakarējos" ar vienu paši viedtālruni, kas der visam iepriekšminētajam un vēl piedevām aizstāj ziepjutrauka un HD videokameras apvienojumu, lai mammai mājās ir ko parādīt

aansis 11.12.2013 21:06

Shiirs rakstīja: Viedtelefons un igo8.

Vairak neko nevajag.

Viedtelefons un... ko vien sirds kāro. Pašlaik pārmaiņus lietoju Sygic un Navigon. Sygic patīkamāk rēķina "taisnos" maršrutus, kad gribas pa mazajiem ceļiem ekskursijā pabraukt. Navigon ir labs tāliem pārbraucieniem ar ļoti labu "lane assistant", kas uz bāņiem savlaicīgi ļauj ieņemt pareizo joslu un atrast pareizo izbrauktuvi. Sygic reizēm ieteiks griezties "pa labi", lai gan brauc pa atdalītu joslu un nogriešanās ceļš ir aiz betona barjeras - uz palīgjoslas izrādās vajadzēja nobraukt jau kādu km iepriekš...

aansis 11.12.2013 16:58

anonimikis rakstīja: kāpēc? sēņotājam labā var būt aizņemta ar daudzām steidzīgām automašīnām, starp kurām viņš, adekvāti novērtējot savas reakcijas spējas, nevar pagūt iespraukties

Diez vai cilvēkam ar šādām reakcijas spējām vispār ir vieta pie stūres koplietošanas ceļos... Diemžēl jāpiekrīt, ka tiesības tādiem tiek piešķirtas un aprakstītā situācija atbilst faktiskajai realitātei.

aansis 10.12.2013 22:21

uupis rakstīja:

Vai tu esi tas tiesnesis, kurš zin patieso iemeslu, kāpēc lēnākais brauc pa ceļu? Vai tu esi tas tiesniesis, kurš tiesīgs teikt, ka vainīgs ir lēnāk braucošais?

Cik noturīga ir psihe tam, kuram kāds cits auto izsauc nervozitāti vai agresivitāti?

Cik liels ir intelekts tādam vadītājam, kurš nemāk pat 2 gājienus uz priekšu izskaitīt?

Man atbildes uz šiem jautājumiem nevajag – neinteresē…

Nav iemeslu, kas CSN ietvaros atļautu braukt pa kreiso joslu, ja labā ir brīva, neatkarīgi no braukšanas ātruma, līdz ar to šeit nekādi tiesneši nav vajadzīgi.

Nervozitāti un agresivitāti kaut kādā mērā izsauc jebkurš traucējošs faktors, neatkarīgi no braukšanas ātruma. Psihes noturību būtu jāizvērtē speciālistam medicīniskajā komisijā, kas diemžēl netiek darīts ar pietiekamu rūpību. Kā varēja redzēt tepat atrodamajā video - avārija notiek tad, ja šādā situācijā sastopas divi agresīvi un nervozi vadītāji - gan ātrais, gan lēnais. Ja kaut viens no viņiem būtu bijis saprātīgs, avārija visticamāk nenotiktu.

Intelekts droši vien mazs, bet kā jau teicu iepriekš, attiecas gan uz lēnajiem, gan ātrajiem.

Un jā... Droši vien paziņojums, ka atbildes nevajag, bija vajadzīgs lai uzsvērtu savu vienvirziena taisnību. Tomēr atļāvos atbildēt vismaz citu lasītāju interesei, jo par agresīviem un bīstamiem uzskatu visus, kas savas personīgās braukšanas vēlmes nostāda augstāk par vienmērīgu satiksmes plūsmu un citu satiksmes dalībnieku interesēm - atkal jau neatkarīgi no braukšanas ātruma. Gan ātri, gan lēni ir iespējams braukt cienot citus satiksmes dalībnieku un nemēģinot pierādīt kura pārkāpums ir attaisnotāks un taisnība svarīgāka.

aansis 10.12.2013 12:32

uupis rakstīja:

Bucefals rakstīja: Es varu gan palaist, gan apsteigt vai apdzīt pa brīvo joslu, neatkarīgi no tā, vai ta ir labajā, kreisajā pusē apdzenamajam vai vispār pretējā virzienā.

Tieši tā – atbalstīts…

Tāpēc jau tos kuri cepās par lēnāk braucējiem es saucu par līkročiem, kuri nemāk grozīt stūri, bet meklē attaisnojumus Sava Svarīguma Sajūtu attaisnošanai…

Pirmie un galvenie līkroči ir likumdevēji, kas ir atstājuši "caurumu" CSN, neaizliedzot apsteigšanu pa labo pusi. Tālāk jau jautājums par otrās kategorijas līkročiem vai principiālajiem, kas negrib ievērot (un izmantot) spēkā esošos CSN.

aansis 09.12.2013 16:15

arba rakstīja: to, ka kreisās joslas braucējiem ir LIKUMĪGAS tiesības pa to joslu braukt cik ātri grib un citiem tur nav jāatrodas !

~35% bāņu un citi daudzjoslu ceļi ir ar ierobežotu ātrumu. Tas netraucē vieniem vācu braucējiem pārkāpt atļauto ātrumu un citiem palaist pārkāpējus bez aunisma principiem

Pats galvenais - nevajag apgalvot muļķibas, ka vācijā nepārkāpj ātruma ierobežojumus.

aansis 09.12.2013 16:13

anonimikis rakstīja:

aansis rakstīja:

anonimikis rakstīja: uz Salenieka pirmā josla ir reāli sūdīga. uz Jūrmalenes arī parasti rullēju pa pirmo

kaut kur Latvijā ir trīsjoslu ceļš bez sadalošās joslas pa vidu?

Iedomājies... IR!

goo.gl/maps/rhUaE

tā ir iela, nevis ceļš

Iela nav ceļš... Tā kā CSN nosaka, ka Latvijā jābrauc pa ceļa labo pusi, pa ielu braucam kā vēlamies, vai ne?!

aansis 09.12.2013 15:27

arba rakstīja: Lielākajā daļā bāņu ierobežojumu nav !

Un ko ar to vēlējies pateikt?

aansis 09.12.2013 15:08

arba rakstīja:

Nekāds salīdzinājums ar Vāciju nav ņemams vērā, jo tur kreisās joslas ātrie braucēji noteikumus nepārkāpj !!!

Pats tam tici? Pārkāpj tā, ka maz neliekas, bet tas netraucē VISIEM pārkārtoties iespējami tuvu labajai malai, jo šādas kārtības nepieciešamība ir skaidra gan lēnajiem, gan ātrajiem.

Tajā pat laikā distances neievērošana un mirkšķināšana ir reāli sodāmas lietas!

aansis 09.12.2013 15:03

anonimikis rakstīja: uz Salenieka pirmā josla ir reāli sūdīga. uz Jūrmalenes arī parasti rullēju pa pirmo

kaut kur Latvijā ir trīsjoslu ceļš bez sadalošās joslas pa vidu?

Iedomājies... IR!

goo.gl/maps/rhUaE

aansis 09.12.2013 13:11

interway rakstīja: Ir divi Skoda Octavia 2001 gada lukturi ar migliniekiem, Apskrāpēti

Kāds sakars tam, ko piedāvā darīt, ar migliniekiem?

aansis 09.12.2013 12:52

uupis rakstīja:

Noskataties raidījumu Aizliegtais paņēmiens un sapratīsiet kāpēc Ūpis uz lielceļiem pie LVC būdiņām vai antenām brauc ar 70 vai max 80. (Īpaši apdavinātiem paskaidroju, lai uzlabotu statistiku)

Noskatījos... Diezgan bēdīgi. TV žurnālisti strādā ar paņēmieniem, kas jau pārkāpj likumības robežas un amatpersonas nekautrējas melot kameras priekšā.

Aºī šobrīd, pretēji CSDD pārstāvja apgalvojumam, jau ir paredzēts sods, sākot no 1km/h pārkāpuma. Mans tēvs, pretēji Zivtiņa teiktajam "NEVIENS", ir saņēmis un apmaksājis FR sodu vieglajam auto par +5km/h. Šeit rodas jautājums - pat ja pēc būtības viņu rīcība ir pareiza, kādēļ jāmelo? Ieradums? Lielāku melu piesegšana? Pataloģiska tieksme melot bez jebkādas citas vajadzības?

Tāpat visiem sarunas dalībniekiem ir aizmirsies fakts, ka saprātīgās valstīs cīnās par vidējā ātruma palielināšanu - veidojot ātrgaitas ceļus u.c. risinājumus. Šaurā kontekstā vidējā ātruma samazinājums varbūt ir pozitīvs, bet nekādi ne valtiski ekonomiskā kontekstā. Vienīgi Timrots netieši pieskārās šim jautājumam - ka primāri ir izķert tos, kas izvēlas ievērojami atšķirīgu ātrumu no kopējās plūsmas. Ideālā situācijā vajadzētu panākt, ka VISI brauc ar 90km/h un nav NEVIENA apdzīšanas vai apsteigšanas manevra. Diemžēl tā ir neispējama situācija, bet ir nepieciešams apināties, ka viss satiksmes organizācijas un kontroles risinājumu komplekss ir jāveido tā, lai iespējami pietuvotos šim mērķim.

aansis 05.12.2013 8:10

Krotow rakstīja: Diemžēl mūsu valsts 4 joslu šosejām ir ļoti raksturīgs, ka malējā josla dēļ pārāk šaura asfalta seguma un pārkrautām fūrēm ir sačakarēta risēs un bedrēs. ,.. Tāpēc visi, kas negrib salauzt savus auto, nospļaujas un laiž pa otro joslu.

Iespējams būs grūti noticēt, bet arī Vācijā ir 4 joslu šosejas ar fūru izbraukātām risēm. Bet nevienam neienāk prātā "nospļauties un laist".

Lasītākie raksti

Jaunie raksti