iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
aansis 24.05.2013 23:49

ricardo99 rakstīja:

aansis rakstīja:

ricardo99 rakstīja:

anonimikis rakstīja: kāpēc visi? ir tak cilvēki, kam tomēr piemīt veselais saprāts un viņi tādu krustojumu vērtē kā 80% iespējamību, ka tur ir blakus teritorija. Un tā kā iela nav gara un iespiežot grīdā tās galā būs strauji jābremzē, tad mierīgi ripina gabaliņu.

nu nu stāsti kā tu vērtē un atšķir ielas un citus ceļus???

vienam būs 80% citam 50% karoč bardaks, noteikumiem jābūt tādiem lai bardaka nebūtu

Ja būs tādi noteikumi, kā tad varēs sodus iekasēt? Ko tu vispār iedomājies?

sodu var iekasēt ja

1) tas darīts ar nodomu

2) Aiz neauzmanības

ja CSN uzrakstīti ar plašām interpretācijas iespējām tad ne 1 ne 2 neizpildās, to es neizdomāju tā tiesu spriedumos rakstīts tie punkti 1 un 2

Nu tieši tā - ja noteikumus uzrakstīs tā, ka paliks sodāma tikai pirmā kategorija, CP paliks bez pusdienām. Peļņas avots jau ir tā otrā kategorija - un galvenais ir radīt pēc iespējas lielāku bardaku, lai būtu vairāk "neuzmanīgo".

aansis 24.05.2013 23:07

ricardo99 rakstīja:

anonimikis rakstīja: kāpēc visi? ir tak cilvēki, kam tomēr piemīt veselais saprāts un viņi tādu krustojumu vērtē kā 80% iespējamību, ka tur ir blakus teritorija. Un tā kā iela nav gara un iespiežot grīdā tās galā būs strauji jābremzē, tad mierīgi ripina gabaliņu.

nu nu stāsti kā tu vērtē un atšķir ielas un citus ceļus???

vienam būs 80% citam 50% karoč bardaks, noteikumiem jābūt tādiem lai bardaka nebūtu

Ja būs tādi noteikumi, kā tad varēs sodus iekasēt? Ko tu vispār iedomājies?

aansis 24.05.2013 15:21

ricardo99 rakstīja:

aansis rakstīja:

ricardo99 rakstīja:

"Braucu pa Kleistu ielu, ievērojot 30km/h ierobežojumu un ātrumu palielināju aiz krustojuma ar ... ceļu kas iznāk no dzīvojamās zonas

nav tur pagalms

Kā nosauksi "ceļu kas iznāk no dzīvojamās zonas". Nu tā konkrēti - kā iesniegumos jāraksta - piem., "autoceļa Rīga-Ventspils 35. kilometrā". Nāksies vien uzzināt, ka apdzīvotā vietā ceļu sauc par ielu un tam piešķir nosaukumu. Kamēr šadāi brauktuvei nav piešķirts ielas statuss un nosaukums, tā ir vien daudzdzīvokļu namu pagalma brauktuve.

Un patiešām - izlasi CSN un nejauc te iekšā "Dzīvojamo zonu", kam ar konkrēto situāciju nav nekāda tieša sakara.

man nebūs problēmu aprakstīt par kuru ceļu iet runa un parādīt ar kartes shēmu

"apdzīvotā vietā ceļu sauc par ielu un tam piešķir nosaukumu."

Nu nu kur CSN tas ir rakstīts???

CSN ir rakstīts "krustojums". Ja radīsies domstarpības par to, vai tas ir krustojums, izšķirošā nozīme būs pilsētas plānam, kurā tas nav iezīmēts kā krustojums. Kādi vēl jautājumi?

aansis 24.05.2013 15:20

Pirmais rakstīja: tie, kas taisīja dzīvojamās zonas jēdzienu nespēja iedomāties, ka latvijā uzradīsies bāleliņi, kas izdomās apbraukt ātruma ierobežojumus...... par bērnuzīmi vispār nerunāsim.....

izbrauc cauri dzīvojamai zonai, pārpiļī pāri kādam sīcim un tad kačā pravas, ka neredzēji zīmi un nespēji iedomāties, ka tur bija bērnudārzs

Nu šeit tu aprakstīji problēmu, kas ir ar mūsu satiksmes organizatoriem, kuri nespēj izdomāt, ka kāds varētu braukt savādāk, nekā viņiem savā kabinetā šķiet. Šajā situācijā ir pilnīgi iespējams, ka visapzinīgākais un likumpaklausīgākais autovadītājs "iekrīt", jo par šādu ātruma ierobežojumu patiešām neko nav zinājis un attiecīgajā pagalmā vedis omi ciemos pie draudzenes.

aansis 24.05.2013 15:14

Raacens rakstīja:

ricardo99 rakstīja:

Raacens rakstīja: Ir vienkārša metode noskaidrot ir vai nav krustojums, izbrauc no tā ceļa uz Kleistu ielu, kā no vienādas nozīmes ceļa, tuvu priekšā CP ekipāžai .

izbraucot no dzīvojamās zonas jādod ceļš tas neko ne pierāda ne nepierāda.... CSN arī atseviški nodala dzīvojamo zonu no pagalma:

"157. Izbraucot no dzīvojamās zonas, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš citiem ceļu satiksmes dalībniekiem.

158. Šajā nodaļā minētās prasības attiecas arī uz daudzdzīvokļu namu pagalmiem."

Kā tad sanāk, kad jāatceļ 30 zīme, tas ir vienādas nozīmes ceļu krustojums. Kad jāizbrauc priekšā CP izmantojot savas priekšrocības, izbrauktuve no dzīvojamās zonas. Неувязочка?

Nu gan tu vēl vairāk saputroji autora jaukšanos. Zīmes darbību atceļ jebkurš krustojums, ne tikai vienādas nozīmes. Savukārt dzīvojamās zonas zīme var būt uzstādīta gan krustojumā, gan blakusteritojas izbrauktuvē. Tapēc jau vairākkārt saku - nevajag te pilnīgi bezjēdzīgi jaukt iekšā dzīvojamo zonu - tai nav nekāda sakara ar krustojuma esamību vai neesamību.

aansis 24.05.2013 14:44

ricardo99 rakstīja:

"Braucu pa Kleistu ielu, ievērojot 30km/h ierobežojumu un ātrumu palielināju aiz krustojuma ar ... ceļu kas iznāk no dzīvojamās zonas

nav tur pagalms

Kā nosauksi "ceļu kas iznāk no dzīvojamās zonas". Nu tā konkrēti - kā iesniegumos jāraksta - piem., "autoceļa Rīga-Ventspils 35. kilometrā". Nāksies vien uzzināt, ka apdzīvotā vietā ceļu sauc par ielu un tam piešķir nosaukumu. Kamēr šadāi brauktuvei nav piešķirts ielas statuss un nosaukums, tā ir vien daudzdzīvokļu namu pagalma brauktuve.

Un patiešām - izlasi CSN un nejauc te iekšā "Dzīvojamo zonu", kam ar konkrēto situāciju nav nekāda tieša sakara.

aansis 24.05.2013 13:45

ricardo99 rakstīja:

aansis rakstīja:

ricardo99 rakstīja:

pagalmā ielas un krustojumi ar ir???

Brauktuves (nevis ielas) un to krustojumi - tieši tāpat, kā lielveikalu u.c. stāvvietās un citās lielizmēra blakusteritorijās.

nee dziivojamaas zonaas ir ar ielas kaut vai vecriiga greecinieku iela, turpat tajaa vietaa slokas iela utt...

Kāds tam visam sakars ar dzīvojamo zonu? Klau... Izlasi CSN sākumam un vienkārši samaksā sodu par pārkāpumu, ko esi izdarījis.

aansis 24.05.2013 13:40

Raacens rakstīja: Ir vienkārša metode noskaidrot ir vai nav krustojums, izbrauc no tā ceļa uz Kleistu ielu, kā no vienādas nozīmes ceļa, tuvu priekšā CP ekipāžai .

Ir vēl vienkāršāka metode. Vajag tikai sākt rakstīt iesniegumu Tā teikt "Braucu pa Kleistu ielu, ievērojot 30km/h ierobežojumu un ātrumu palielināju aiz krustojuma ar ... (daudzdzīvokļu namu pagalma izbrauktuvi?)"

Tad kad būs ar ko aizpildīt daudzpunktus iesniegumā ar ko citu, nevis "pagalmu", varēs apgalvot, ka tas ir krustojums.

P.S. Citur idejiski līdzīgas vietas ir adekvāti apzīmētas, izvietojot c/z tā, itkā tur būtu krustojums: goo.gl/... Bet par šādām atšķirībām CP atbildību neuzņemas - viņu uzdevums ir tikai sodīt, nevis organizēt satiksmi.

aansis 24.05.2013 13:05

ricardo99 rakstīja:

pagalmā ielas un krustojumi ar ir???

Brauktuves (nevis ielas) un to krustojumi - tieši tāpat, kā lielveikalu u.c. stāvvietās un citās lielizmēra blakusteritorijās.

aansis 24.05.2013 10:19

ricardo99 rakstīja:

pašam ir skaidrs kas no augstāk minētā attiecas uz konkrēto situāciju?? Tajā izceltajā ir vairāki punkti kurš tad attiecas uz šito? Varbūt vēl gribi teikt ka šitas krustojums ir tamlīdzīgs meža vai lauku ceļam???

"Zīmju darbības zona nebeidzas vietās, kur uz ceļa izbrauc no blakusteritorijas (pagalma [...])."

Ir vēl jautājumi? Tas ir daudzdzīvokļu namu pagalms! Viss... Cilvēciski varu tevi saprast, ka šāda satiksmes organizācija ir stulba, bet juridiski taisnība ir CP. Kā jau tev iepriekš teica, vari vien mēģināt melot, ka brauci caur šo pagalmu un nekādu zīmi nevarēji redzēt. Vai arī ej uz attiecīgām iestādēm un cīnies par satiksmes sakārtošanu.

aansis 24.05.2013 10:15

Palaidniex rakstīja:

aansis rakstīja: Par ko tu tagad murgo? Kāds vēl kreisās rokas likums pie mums? Tu domā kukuļdošanu ar kreiso logu pa atvērtu logu vai ko?

Tev viss labi?

Es saku ka pie mums ar braukšanu pa ielas labo pusi uz apļa daudz prātīgāk būtu nevis labās (priekšroka tam, kurš pa labi), bet kreisās rokas likums. Saprotu, utopija...

Bet Anglijā tas strādā.

Nu labi - mus lielākoties to risina ar zīmi / - dodiet ceļu...

Man labi - ne jau es rakstīju, ka "pie mums kreisās rokas likums ir daudz drošāks". Pie mums NAV kreisās rokas likuma. Un nekādu atšķirību drošībā es tajā nesaskatu apļu gadījumā - leņķis, kādā sakļaujas plūsmas, ir vienāds no abām pusēm. Cita būtiska lieta, ar kuru varētu un vajadzētu samazināt c/z skaitu ir vispārīgi notiekt, ka iebraucot apļveida krustā, jādod ceļu - kam iemesls ir elementāra satiksmes plūsmas loģika - "uzvar" tā plūsma, kurai ir priekšroka. Un ja priekšroka ir iebraucošajiem, tad aplis gluži vienkārši "uzpildās" un apstājas. Ja priekšroka ir pa apli braucošajiem (un attiecīgi izbraucošajiem) aplī var iebraukt tik mašīnas, cik tas spēj "apkalpot".

aansis 24.05.2013 8:45

Palaidniex rakstīja:

aansis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Izrādās tur nav ne labās, ne kreisās rokas likuma:

Interesanti... Pats pie stūres tur neesmu bijis. Bet cilvēks, kas mani veda, teica, ka ievēro "kreisās rokas principu", jo pat tur ir situācijas, kur nav apzīmējumi (pieritīšu, ka reti) - kaut vai lielveikala stāvvietā. Iespējams, ka tas ir nerakstīts likums, ko angļu autovadītāji gluži vienkārši ir ieviesuši savā ikdienā pēc kontinetālā parauga, kamēr konservatīvie likumdevēji nestatraucas par potenciālām situācijām bez tiesiskā regulējuma.

Piekritīsi, ka pie mums kreisās rokas likums ir daudz drošāks, jo pārskatāmība ir krietni labāka...

Par ko tu tagad murgo? Kāds vēl kreisās rokas likums pie mums? Tu domā kukuļdošanu ar kreiso logu pa atvērtu logu vai ko?

aansis 24.05.2013 8:41

Kanibaals rakstīja:

aansis rakstīja: Jo citādi ir viennozīmīgi skaidrs, ka tā ir blakusteritorija un tur nekāda krustojuma nav

No kā tev tas kļūst viennozīmīgi skaidrs? Krustojums kā krustojums.

Pēc pilsētplānojuma krustojumi ir tikai ielām. Daudzīvvokļu namu pagalmi ir blakusteritorijas. No juridiskā viedokļa nevienu neinteresē, kā tas izskatās, bet kas tas ir pēc papīriem.

aansis 23.05.2013 22:26

ricardo99 rakstīja:

aansis rakstīja:

Kanibaals rakstīja: Diemžēl tā kā ar tiesiskumu mums valstī švaki, tev nāksies nedaudz piemelot, ka izbrauci no blakusteritorijas citādi saņemsi vien atbildi, ka par satdep kļūdām atbildīgo nav un maksā sodu vien ragā.

viennozīmīgi skaidrs, ka tā ir blakusteritorija un tur nekāda krustojuma nav

taatad uzskati ka dziivojamaa zona kvartaala lielumaa ir tas pats kas staavieta vai pagalms?

Es nē, bet CP gan un juridiski viņiem ir taisnība.

aansis 23.05.2013 19:06

Kanibaals rakstīja: Diemžēl tā kā ar tiesiskumu mums valstī švaki, tev nāksies nedaudz piemelot, ka izbrauci no blakusteritorijas citādi saņemsi vien atbildi, ka par satdep kļūdām atbildīgo nav un maksā sodu vien ragā.

Tikai piemelojot vispār var tikt līdz "satdep kļūdai". Jo citādi ir viennozīmīgi skaidrs, ka tā ir blakusteritorija un tur nekāda krustojuma nav Satdep kļūda parādās tikai iespējā izbraukt caur blakusteritoriju, tādejādi neredzot ātruma ierobežojuma zīmi. Vispareizākais un racionālākais risinājums noteikti ir likvidēt šī pagalma carbraucamību. Vēlams, izrokot grāvi pāri ceļam.

aansis 23.05.2013 18:57

Palaidniex rakstīja: Izrādās tur nav ne labās, ne kreisās rokas likuma:

Interesanti... Pats pie stūres tur neesmu bijis. Bet cilvēks, kas mani veda, teica, ka ievēro "kreisās rokas principu", jo pat tur ir situācijas, kur nav apzīmējumi (pieritīšu, ka reti) - kaut vai lielveikala stāvvietā. Iespējams, ka tas ir nerakstīts likums, ko angļu autovadītāji gluži vienkārši ir ieviesuši savā ikdienā pēc kontinetālā parauga, kamēr konservatīvie likumdevēji nestatraucas par potenciālām situācijām bez tiesiskā regulējuma.

aansis 23.05.2013 15:04

Palaidniex rakstīja: Viela pārdomām. Anglijā stūre ir Labajā pusē, kustība notiek pa ceļa kreiso malu un tur tāpat ir "labās rokas likums"

Ja nesaprotiet par ko stāsts, tad braucot aplī pirms ieslīpa pieslēguma padomājiet, cik daudz jūs varat redzēt pa labi braucot kravas busā...

Anglijā ir KREISĀS rokas likums, ja kas. Līdz ar to parastos apļos viņiem ir analoga situācija, tikai spoguļattēlā. Bet ja reiz piminēji Angliju - tur ir sasnieguši atrakcijas "nākamo līmeni" - nez vai kāds, kuram grūtības sagādā mūsu apļi spētu izbtraukt apli ar dubultu rotāciju pretējos virzienos?

www.cbrd.co.uk/...

aansis 23.05.2013 14:56

sarashkins rakstīja:

anonimikis rakstīja: Aplis nav neregulējams krustojums, kurā darbojas labās rokas likums. Tam, kurš iebrauc aplī, ir jādod ceļš pa apli braucošajam.

Nu gan izgāzies. Vari uzrādīt tādus "īpašos Apļa CSN", kur tas noteikts?

Ja nav uzstādītas zīmes "Dodiet ceļu", tad priekšroka ir aplī iebraucošajiem! Piemēram te- goo.gl/...

Tieši tā - priekšroka ir iebraucošajiem. Tādēļ arī visur liek daudzās zīmes "Dodiet ceļu", jo pretējā gadījumā apļi aizpildītos un apstātos.

aansis 23.05.2013 14:50

sarashkins rakstīja: Bet juridiski tā nav iela, un tāpēc tas nav krustojums. Pēc būtības gan - ja blakusteritorijā var iebraukt pa vienu vietu un izbraukt pa citu, tad nav skaidrs, kā lai vadītājs zin, kāds ir max ātruma ierobežojums u.c.

Variants - uz 5 km/h aizripināties līdz nākamam krustojumam un tur apskatīties vai nav kādas zīmes. A ja nu sanāk uz vienvirziena ceļa izgriezties pretējā virzienā? A ja nu tur vispār ir "30 Zona" - tad arī pie krusta var nebūt zīmes, karoč kāzuss!

Teorētiski - šajā situācijā no CP puses vajag papildus pierādījumu (video), ka vainīgais ir pabraucis garām zīmei, nevis izgriezies no minētās caurbraucamās blakusteritorijas.

Praktiski - CP ir taisnība. Un ja kādam liekas savādāk, drīkst paprasīt CP.

Pēc būtības - neticu, ka autors braucot to tiešām uzskatīja par krustojumu, bet gluži vienkārši ignorēja diezgan absurdu ātruma ierobežojumu un darīja to jau arī posmā pirms šīs iebrauktuves.

aansis 23.05.2013 14:40

anonimikis rakstīja: www.delfi.lv/...

rombs nav - nav krustojuma!

Kad no CSN ir svītroti vienādas nozīmes krustojumi?

aansis 20.05.2013 9:02

Chankaishi rakstīja: Tas nav priekshmets, kas jaaatraada policistam, jo taadi stulbi likumi izdomaati.

...

Muljkjiigi nosaukt par ziimuli cilveeku, kursh beernam peerk, vinjapraat, labaako, ko speej.

Itkā jau tev taisnība, tomēr par sakarīgākiem cilvēkiem izaug tie, kas neaug "siltumnīcā". Diemžēl tas, kāda vidēji šobrīd aug jaunā paaudze, ir cieši saistīts ar šāda veida uzskatiem.

aansis 15.05.2013 23:45

Pirmais rakstīja:

tas apmēram tāpat kā apgalvojums, ka franči nemāk taisīt labas mašīnas.... tad man jāprasa - vai Bugatti Veyron ir nav nav laba mašīna

Muļķīgs jautājums... Bugatti kvalitāte pilnīgi neko nepierāda par to, vai franči māk vai nemāk taisīt labas mašīnas. Ettore Bugatti, tāpat kā Enzo Ferrari un brāļi Maserati ir itāļi. Un savukārt par itāļu autobūvu mans viedoklis ir, ka viņi nemāk taisīt _normālas_ mašīnas - pat širpotrebs ir vidusmēra eiropietim nesaprotams.

aansis 12.05.2013 23:51

auto55 rakstīja: Manam audi 80 kas sāku braukt nerāda ne spidometrs ne kilometru skaitājs. Braucot uzspiežot pa nullēm to pogu sāk rādīt gan spidometrs gan skaitītājs.

Otra nelaime ir, tā, ka uz kartera skrūves parādās eļļas pilieni ik pa laika (1-3h) intervālā.

Cerams, ka tev paveiksies un pietiks ar kapara plāksnītes sildīšanu. Auto, ar ko pašlaik braucu, parādījās līdzīgi simptomi, bet diemžēl par vainīgo tapa atzīta plaisa karterī, kas ir parādījusies pie skrūves...

aansis 09.05.2013 10:32

xx89 rakstīja: Kungi, veči, džeki, forši ar jums prātīgi komunicēt. Katram autiņām atkarībā no massas, ganģenes un dzinēja vienkārši jāatrod pareizais braukšanas stils(tiem kam nesanāk pie tā jāpiestrādā, ir jēga). Domāju piekritīsiet.

Tieši tā. Problēma jau ir tajā, ka mūsdienās lielākā daļa jauno autovadītāju neko nesaprot no auto darbības principiem un brauc burtiski pēc skolā iekaltiem cipariem, nevis atbilstoši auto īpatnībām.

aansis 09.05.2013 9:41

VWfans rakstīja: Mans 1,3 CDTI pirmajā pārnesumā tik ātri nemaz neiet!

Tas tikai nozīmē, ka neesi bijis tur, kur iet!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti