Varbūt kaut ko palaidu garām (biju kādu laiku atvaļinājies), bet nu rupjības viņam nebija raksturīgas vairāk kā citiem. Jā, mēle asa, bet parasti ne gluži bez pamata.
Viens otrs bija stipri rupjāks.
Varbūt kaut ko palaidu garām (biju kādu laiku atvaļinājies), bet nu rupjības viņam nebija raksturīgas vairāk kā citiem. Jā, mēle asa, bet parasti ne gluži bez pamata.
Viens otrs bija stipri rupjāks.
Par tiem automātiem - saprotu, ka auto forumā ir tāds profesionālais kretīnisms, taču vidusmēra lietotājam ir dziļi vienalga - vai tur tāda vai citāda kārba. Ja pašam kloķis nav jārausta un auto to dara viņa vietā - tātad automāts un dziļi vienalga, vai tam uzbūve tāda, vai savādāka.
Pārejot tālāk uz īpatnībām, ko ar kuru kārbu (un ne tikai) vajag vai nevajag darīt - domāju, ka gana liela daļa daudz ko nezina, par ko te forumā sāktu satraukties. Nu tā ir, ka ierindas lietotājs daudz ko nezina.
Un tie, kas šīm lietām pievērš uzmanību, tie arī zinās, vai viņiem tur DSG vai kas cits.
Neesmu pret brīvdienām, bet šāds izpildījums ir SŪC.
Vēlaties dot - iedodiet 5dien. Visi saplānos, visi izdarīs. Šādi - ne visi iet gulēt 1os naktī, lai uzzinātu jaunumus.
Ja vēlies visu precīzi uzzināt, ko viņi drīkst un ko ne - skaties tehniskās apskates noteikumus, tur viss ir atrunāts.
Bet praktiski visticamāk neko neizdarīs, jo kā gan to lai paveic? Cik atceros, paviršu skatienu uz DPFa pusi uzmeta. Ja būtu bijis kastrēts un pēcāk savienots ar tizlu Vasjas metinājumu, varbūt kādu jautājumu uzdotu.
Ja ir nikna dūmošana, tad, iespējams, tāpat neiziesi.
Par lampiņām runājot - vecajam auto bija niķis tos "check engine" mest vietā un nevietā, jo bija acīmredzamas problēmas ar vadiem. Ir bijis arī uz skati, bet tas netraucēja iziet.
Ierosinu arī auto mainīt tad, kad nodilst riepas vai logu slotiņas.
Asmenis dilst gan vienā gan otrā gadījumā, to pat nav vērts apspriest. Eļļa - jā, neliela īslaicīga ķēpa ir, bet ja salīdzina to ar ieguvumiem pēc tam, tur pat nav ko diskutēt.
Ja tehnikas kalpotspēju skatītos pēc tā, kā to lieto mana mamma, kas ir visai netehnisks cilvēks, tad nebūtu vērts pirkt neko, jo viss ir sūds un nav lietojams.
Ja skatās no tā, kā tehniku lieto mans tēvs, tad izrādās, ka kalpo un kā vēl kalpo. Arī bez visādām izvirtībām a la apkopes 3x mēnesī vai biežāk.
Bradypus rakstīja:
ZZZZ rakstīja: Atbilde- centrā tikai elektro transports. Tas VISU paātrinās 👍
Nešaubīgi visu. Jo īpaši pamestu ēku un graustu pieauguma tempus. Noteikti arī ātrāk vairosies kebabnīcas.
100% var piekrist.
Ar šādām represīvām metodēm centrā paliks vien kādi hipsteri un īpaši "zaļie", bet visi citi no šīs neviesmīlīgās vides pārcelsies mazliet tālāk.
Kādi nu kuram tie radi.
Manējie vismaz šādā ziņa negatīvi neizceļas.
eidis rakstīja: Tad tas darbojas 1 sezonu
Šis jau pārspēj pat "viss kalpo tikai garantijas laiku". Var jau vēlēties attaisnot savu vada būšanu, bet nevajag kļūt smieklīgam.
Visa tehnika kalpo pamatā gadiem ilgi un neviens ar īpašām izvirtībām neaizraujas. Kādreiz nomaina eļļu (un arī noteikti ne pēc ražotāja prasībām), paasina asmeņus vai tamlīdzigi.
UN NEPIŠAS AR TO VADU.
Teorētiski tā varbūt arī ir, bet praktiski metode "lietojam 98o" tiek izmantota jau ļoti sen un ļoti dažādai tehnikai. Gadi ir pagājuši, šis tas ir nomainījies tīri mehāniska nolietojuma dēļ, bet ka tur būtu problēmas ar pārkaršanu - tā bijis nav. Viena otra tehnikas vienība arī kalpojusi daudzus gadus, nevis ierasti dzirdētos "pēc garantijas viss mirst nost nafig".
Labi, es varbūt neesmu lielākais technikas speciālists, bet mani lauku radi šādas lietas saprastu gan - viņi ar šādām lietām ir ļoti uz tu.
WALA rakstīja: Ja jau vajag atlaides, tad acīmredzot autobusu joslas jāzīmē kā "dubultās" viepusēji pārtrauktās, lai EV var no autobusa joslas "lekt ārā" nepārkāpjot ... vai arī vispār jāliek visur tikai pātrauktā ...
Pagaidām var tā, bet nākotnē derētu padomāt, kur tos autobusus grūst, lai netraucē elektriskajiem braukt.
Par degvielām - allaž jau iesaka visai šai tehnikai nelietot 95o, bet 98o, jo tur klāt mazāk visādu biofekāliju.
Par šo tautai allaž strīdi, vai tam ir nozīme, bet makšķernieku forumos nereti parādās jautājums, ko darīt ar laivas motoru, kas sācis sprauslāt un īsti labi nedarbojas. Parasti noskaidro, ka braucis ar 95o un iesaka ieliet 98o. Pēc nedēļas bēdas ir pazudušas un neatkārtojas.
Un tādi ir bijuši n-tie gadījumi. Tāds tipveida gadījums un tāds pats risinājums.
Tā ka visai šai tehnikai leju 98o. Vēl jo vairāk tāpēc, ka patērētie apjomi ir nelieli un cenas starpība niecīga.
Attiecībā uz vadu - nekādas nozīmes. Abos gadījumos tas vads leterējas un traucē. Vienā gadījumā aplauž sievasmātes tulpes, otrā izgāž plaukta saturu.
Tu esi nopircis dārgāku auto, kas glābj pasauli - vai par to nepienākas zināma elastība attiecībā uz noteikumu ievērošanu? ![]()
Dobes un siltumnīcas parasti ar vecumu nāk itin daudziem.
Ja uzskati to par agrūtinājumu, tad visdrīzāk īstais vecums vēl nav pienācis.
eidis rakstīja: Es ļoti nesaprotu kā var pieņemt lēmumu iegādāties jebko ar benzīna motoru, ja īupašuma izmēri ļauj ar vadu aizsniegt. Ja vads piņķerējas un besī, tad problēma ir galvā, ne vadā. Pilnīgi jebkurā īpašumā pietiek vienu reizi sagatavot iziešanas algoritmu un vads nekad neķersies / netrāpīs zem asmeņa. Krūmu šķēres ir vienīgās, kur tāds risks ir.
Aķa ierīces ir mazjaudīgi mēsli. Arī trimmeri. Makitas universālās baterijas trimmeris pēc sajūtas ir aptuveni 2x vājāks par jebkuru benzīna vai elektrisko.
Par vadu izteicos jau diskusijā, kur msh stāstīja, ka aķa urbjmašīnas ir figņa, jo ir aparāti ar vadu, ar kuriem visu var izdarīt.
Esmu pļāvis radiņiem zāli ar elektrisko pļāvēju. Jā, idejiski garš pagarinātājs un it kā pietiek, bet nu visu laiku ņemies ar to, lai nesapļautu, lai pa ceļam tulpes nenolauztu, lai kaut kur neaizķertos u.t.t. u.tjpr.
Var jau stāstīt, ka vaina ir attieksmē, bet man kaut kā negribas regulāri nodarboties ar šitādu jāšanos tikai tāpēc, ka teorētiski tā var.
Lieta, kur es šādu vada iekārtu saprotu, ir elektriskais zāģis malkas zāģēšanai. Pats gan allaž lietoju benzīnnieku, bet nu brālim atkal patīk elektriskais un zināms funktieris ir. Ļoti kluss un šādā darbā nav nekur ar to vadu ļoti apkārt jāvazājas.
Veiktspēja nav kā benzīnam (varbūt kādam arī ir, bet vismaz manējam naff), taču ja nav resnu koku, tad nekādas vainas.
Visi šitie ar vadu ir gauži neērti, ja vien īpašums nav gauži mazs un jāstrādā tikai ap māju.
Kādreiz biju dzirdējis, ka šādas zīmes paredzot satiksmes organizācijas dēļ, lai visi liek vienādi un nesāk veidoties situācijas, kad katrs sāk manevrēt pa savam.
Oriģināli tam ar augiem visticamāk būs mazs sakars, ir arī piemēri:
topinamburs rakstīja:
GB12 rakstīja: Nē, tas nav savādi. Ja pacientam ir izmaksas, nākošajā gadā polise kļūst dārgāka.
Man kā pacientam nav bijušas izmaksas NEKAD, octa pie tā paša dirsinātāja tam pašam hobijauto palika 2x dārgāka.
Tad kas ir noticis, šie rēķina, ka inflācija ir vai būs 100%?
Cik saprotu, viņi ievērtē arī savu statistiku. Ja Tu brauc ar fordu, bet firmai A tajā gadā fordi ir sagādājuši lielus zaudējumus, tad pie viņiem būs dārgi. Ja kantorim B tieši ar fordiem viss ir ļoti jauki, tad viņiem atkal būs patīkamāka cena.
Bradypus rakstīja: Vispār jau ir tāda speciāla zīme, kas aizliedz caurbraukšanu nepiederošām personām - 302., agrāk saucās pat tieši "Caurbraukt aizliegts". Dzīvojamā zona ir tikai teritorija ar samazinātu ātrumu un aizliegumu tukšgaitā motoru darbināt. Varbūt vajag lietot zīmes tā, kā tās paredzētas, nevis čīkstēt, ka tiek neievēroti iedomāti noteikumi?
Tavs piedāvātais variants ir labs teorijā, bet praksē nestrādās.
Tam vajag reālu kontroli un to neviens nenodrošinās.
Tad vēl - uzliekot t.s. "saulīti", zīmes darbības zonā nedrīkst braukt "nepiederošās" persona - kaut vai mani ciemiņi.
Ja uzliks zīmes (kā Tu saki vai kā savādāk) kādam mikrorajonam, tas jau neko diži nerisinās.
Ja gribi netā, tad var atrast lētāk kā veicī, vien būs mazliet darbiņš jāiegulda, jo ir dīvaini piedāvājumi, 1 riepa (tāpēc lēti), atrodas sliktā vietā/neizdevīga piegāde u.t.t.
Tad kad ir noskatīts, allaž jāapjautājas, cik vecas riepas būs.
Tas pie nosacījuma, ja zini, ko gribi. Ja tik vien zini, ka vajag kaut kādas ziemenes, tad vari sākt pētīt, analizēt, domāt, shēmot un tas būs 3x ilgāk, nekā noskatīto atrast neta veicī ![]()
Manā Oktāvijas variantā ir kaitinoši. Ja šis izslēgtos brīžos, kad jāgaida pie dzelzceļa pārbrauktuvēm, krustojumos, kur ilga stāvēšana u.tml. - to vēl varētu pieciest, bet tāds mākslīgais intelekts tur nedarbojas.
Ja gadās tikt sastrēgumā, kur ik pa brīdim nākas mazliet pavirzīties uz priekšu un šis visu laiku slāpst un atdzīvojas, tas reāli kaitina.
Man jāizdara 2 darbības. Jānospiež viena poga un uz ekrāna jāveic izvēle. Kādam varētu būt jāveic viena pogas nospiešana.
Pat ja to varētu izslēgt ar vienkāršu balss komandu, tāpat pietiekami bieži darot tas ir kaitinoši.
Pasaules praksē ir atrasts lielisks veids, kā dzīvojamajās zonās samazināt ātrumu - nodrošināt vienu iebraukšanas/izbraukšanas vietu. Viss, tādējādi tur izpaliks visi caurbraucēji.
Protams, šāds variants nestrādās vietās, kur dzīvojamo zonu nodefinē vienkārši uzliekot dažas zīmes.
kasinsh79 rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: Jauns darbs. Esmu ticis pie ļoti svaiga Passat b8 ar 1,5tfsi ar 150zs un automātu 👍 No Avis ilgtermiņa nomā. Beidzot atkal zināms super ērts auto.
Patēriņš 6,1l mix. Kas savādi - atlaižot gāzes pedāli, displejs parāda, ka šobrīd strādā vien 2 cilindri. Protams, tas nav sajūtams. Dinamikas pietiek. Prieks braukt 😊
Manējai Oktāvijai arī ir šitā 2 cilindru padarīšana. Neko gan nerāda, bet izstāstīja, ka tā ir.
Siltā laikā to tiešām mazāk jūt, bet pagaidi rudeni - iespējams, varēs just to pārslēgšanos.