Ja savu laiku netur nekādā vērtē, droši vien patiešām tā var.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja savu laiku netur nekādā vērtē, droši vien patiešām tā var.
Pajāt. Ja uzliktu, tad tas viss būtu mūsu drošībai.
raimondsm rakstīja:
Eko pasākums
https://x.com/Rainmaker1973/status/1980280345611338229
Parīzē noņem bruģi no rātsnama laukuma un pārveido to par pilsētas mežu.
Grib pārvērst pilsētu par laukiem tā vietā, lai pārceltos uz laukiem.
imzz rakstīja:
"Tomēr SM pārstāvji uzsvēra, ka šādi reakcijas testi nav jaunums Eiropas Savienības (ES) mērogā, jo citās valstīs šādi risinājumi ir ieviesti un tie ir efektīvi."
Cik es palasīju internetā par to, tad reakcijas testu nosaka reāla izmēra auto simulatoros, kuri apgādāti ar sensoriem. Man grūti iedomāties, kā šādu "testa istabu" varētu apmeklēt īsi pirms katras koplietošanas auto vai elektriskā motorrollera lietošanas. Ka tikai mēs neesam pirmie:
in which countries car sharing driver reaction test is conducted ?
Car sharing driver reaction tests are being introduced in Latvia. The country is considering a new law that would require a reaction test before users can start a trip in a shared vehicle, which would be a first for Europe, according to the CEO of Bolt Drive Latvija.
Visdrīzāk tas būs telefonā atverams softiņš, kurā 5 sekunžu laikā būs jāpabīda dažas bumbiņas uz tām paredzētajām vietām vai kas tamlīdzīgs.
Bradypus rakstīja:
Izlasīt VISU teikumu par grūtu? “dārgi, bet no tiem būs minimāls efekts.” Jo labi zini, ka par “efektu” runāt negribi, jo saproti, ka tas būs Defekts?
Rakstā jau nemaz nav minēta tā puse, ka, ieviešot šādu reakcijas testu, liela daļa to pakalpojumu lietotāju mērķaudotorijas vispār nekvalificēsies pat skaidrā, kamēr citi testu izies arī reibumā.
Kaut kas ir noticis, tāpēc kaut kas ir jādara.
Vai šī darbība ir "kaut kas"? Ir, tāpēc tā arī darīsim.
Man, Mārupē nedzīvojošajam, blakus mājai uzlika. Pirms dažiem gadiem 1, bet nupat vēl 2, vien blakus ielā.
Manu viedokli nejautāja...
Vai manu dzīvi tas uzlaboja? Nē. Man pašam pa tiem jābrauc, pirms tam arī nekādas izteiktas raļļošanas nebija.
Nu tagad tāds laiks, cilvēki ir diezgan pārtikuši, nav vairs eksistenciālu ikdienas problēmu, var nodarboties ar pasaules glābšanu un ir pilnīgi citas prioritātes. Tad nu tas, kas pirms 20 gadiem liktos absurds, tagad ir norma. Man tas liekas stulbi, bet objektīvi varu saprast, ka ļautiņiem ir šādas domas. Lai gan neizslēdzu, ka viens no iemesliem (varbūt pat primārais), bija pazīmēties soctīklos un parādīt - "man rūp".
Jebkurā gadījumā gan gribētu teikt vienu - ja cilvēkam ir hobijs, tad ar to var nodarboties, bet nevajadzētu brīnīties, ka citiem tas neinteresē. Ir tak elementi, kas atrod pusbrauktu lapsu un sāk nodarboties ar tās dzīvināšanu, meklē ārstus un diedelē naudu un brīnās, ka nevienam tas nav vajadzīgs.
Piebilde: tak nesen bija gadījums, kad viens kadrs izskrēja glābt uz ceļa izskrējušo suni (tiesa gan, savu). Viņu pašu sabrauca gluži pagalam, bet krancim gan laikam nekas ![]()
Kaapeec rakstīja:
12x12offroad rakstīja:
Kaapeec rakstīja:
Gāju autoskolā 1990. gadā. Skolas vadītājs sarunāja, ka katrs met pa desmitniekam, lai eksaminētājiem miličiem uzsauktu restorānu tā vietā, lai dotos praktiskajā daļā ielās. Miliči tā aizsēdējās restorānā, ka pat uz plača palūdza pabraukt tikai pāris cilvēkiem no grupas, kamēr paši aizpildīja papīrus. Realitātē ielās izbraucu tikai 1993. gadā Zviedrijā ar savu 18 gadus veco/jauno Volvo 245.
Tad tāpēc visi šitie vecie marazmātiskie latejas kropļi nejēdz braukt... katru dienu kko jaunu uzzinu.
Nezināju, ka braukt iemāca eksāmenā... 😃
Iauto uzskata, ka iemāca gan.
Vai tad neesi te redzējis bieži cilāto ideju, ka pašreiz esošā apmācība un eksāmeni ir slikti, jo pēc tam kursanti nav gatavi braukt kā tie, kam ir pamatīga praktiskā pieredze...
Es vienmēr cenšos visus updeitus vai nu nelikt, vai iespējami atlikt, tā ka man kā parastajam lietotājam ir pie vienas vietas, vai win10 ir ar updeitiem, vai bez.
Darbā ir win11, neērtāks par win10, tāpēc man nav ne mazākās motivācijas pāriet uz kaut ko tikai tāpēc, ka tā var, lai arī ir entuziasti, kas bola lielas acis - kā tā var, ir taču jaunāka OS.
Varētu dzīvot arī ar win7, vien dzelžiem problēma ar draiveriem. Ir entuziasti, kas pamanās sameklēt kaut ko neoriģinālo, bet man slinkums.
Pirms tam arī ar xp nodzīvoju arī ļoti ilgi, vien tam bija papildus mīnuss - ar RAMu bija švaki. Sistēma atbalstīja vien kaut kādus 3,x GB un tā pa prasto vairāk nevarēja.
Autiņus citiem blakus parkot vajadzētu ielu malās. Parasti uz nakti pilns, pa dienu tukšāks un ja sāks tā uz bobi likt tukšajās spraugās, tad beigās visticamāk būs mazāk saparkots un vairāk tukšu vietu, kur noparkoties nevar neviens. Parasti kādi atskaites punkti ir un tad parkojas blakus tiem.
Stāvvietas - cits stāsts.
darklight rakstīja:
Šodien Slāvu apļa K-senukai stāvvietā novēroju interesantu skatu. Kāda sieviete ar mazauto (šķiet, Fabia) parkojās starp divām citām visai cieši novietotām automašīnām. Vietas patiešām bija maz, gāja grūti, vairākas reizes nācās stumdīties iekšā-ārā, kamēr izdevās novietot mašīnu kaut cik pieņemami, lai pati tiktu ārā un blakus esošie varētu kaut cik atvērt durvis. Pati par sevi situācija nebūtu ne ar ko ievērojama, ja vien… STĀVVIETA NEBŪTU PUSTUKŠA! Bija kaudzēm brīvas vietas uz visām pusēm, kur vien paskaties, bet viņa izvēlējās visšaurāko un grūtāk iebraucamo spraugu visā stāvlaukumā! Kāpēc?!
Tāpat klasiskais stāsts - patukša stāvvieta un viens noparkojas tukšā stūrī, jo grib, teiksim, kādu pagaidīt un negrib barā līst. Tuvākajā apkārtnē desmitiem tukšu vietu, bet kāds pēc brīža noparkojas tieši blakus.
Vai nu tas kas jauns... tak periodiski kāda lidmašīna ielido, tagad jau droni. Visu laiku kaut kā viņiem neveicas - ne tur trāpa.
Kamēr šeit bezzobaini un ar smaidu sejā to uztver, tikmēr ļoti grūti iedomāties, kāpēc pretējai pusei nedarīt to atkal un atkal.
Patiešām smieklīgi. Ar elektrisko laika ietaupījums DUS ziņā var būt vienīgi tad, ja allaž braukā relatīvi nelielus gabalus un allaž lādējas mājās.
1x aizbraucot patālāk un piestājot uzlādēties noteikti iztērēsi pāris "parastās" degvielas uzpildes laikus.
Par finansiālo ietaupījumu - sākumā gan vajadzētu izlīdzināt sākotnējo sadārdzinājumu, jo elektriskie ir dārgāki. Izdevīgums pēc tam. Kādreiz tā matemātika bija ļoti skarba, tagad droši vien cenas ir tuvinājušās, bet nu teikt "elektrība lēta, brauciens tikpat par velti" ir visai nekorekti, ņemot vērā, ka par pašu braucamo ir maksāts vairāk.
Un vispār - es arī dodos ceļā īpaši neiespringstot par izmaksām. Ir sanācis redzēt detalizētus aprēķinus, kuros ir uzrādītas faktiskās 1 km izmaksas un tur degviela bija ap 20 vai 30%, kaut kas tādā garā. Auto izmaksas, visi servisi (jā, jā, arī nelūstošajam elektromobilim amortizatori jāmaina), riepas, apdrošināšanas u.t.t. - ja es pirms katra brauciena reāli padomātu, cik tas man maksā, tad nekur negribētos braukt.
Pašreiz - nu ja man būtu autiņš, kas rij 12 l uz simtiņu, varbūt arī sāktu iespringt.
Piekritīšu, tas attiecināms uz visiem.
Un BMW pēdējos gados arī īpaši neizceļas. Gadās jau pa kādam entuziastam, bet ne kā kādreiz.
Uzladets.lv jūsmiņs no dižās pilsētas uz Daugavpili ar savu autiņu ar visām uzlādēm brauca 5,5h normālo ~3h vietā. Viņam gan bija attaisnojums, jo sievasmāte esot teikusi, ka tāpat neviens nav spējīgs to gaisa gabalu vienā piegājienā nobraukt, netaisot pauzes stundas garumā.
Tavs citāts noteikti ir citu tādu pašu jūsmiņu stāsti par to, ka ar 300 km elektromobili vajadzētu pietikt visiem un vienmēr. Ja braucieni ir ar regulārām pauzēm un 2x garāki par normu, var jau lādēties un vērot dzeguzes, bet man tomēr patīk braukt mērķtiecīgi. Aizbrauci uz objektu un daries tur.
Man regulāri sanāk braucieni ~230 km garumā. Tepat pa Latviju, kas nav gluži pa bāni. Bērni, pavisam mazi būdami, arī tie to spēja izturēt un arī paaugušies neprasa kaut kādas bezjēdzīgas pauzes. Parasti pauze var sanākt pašam, jo nereti sanāk pirmsbrauciena kafija, kas prasās ārā, bet kopumā - galīgi nekas īpašs.
Iekš iauto, šķiet, visi rēķina.
Nu tak paskaties jauno auto sadaļu. "Es jau pirktu to auto mazliet savādāk nopakotu, bet nākamais pircējs var tādu negribēt". Ne sev, bet citam ![]()
0pis rakstīja:
Savulaik aizvācos prom no Baltezera, kad katram sevi cienošam /\oham bija ūdensmocis, ar ko tie padarīja brīvdienas par nedēļas sūdīgākajām dienām, kad jābrauc prom ja negrib klausīties motoru vīlēšanu aiz loga.
Kāpēc cilvēki grib motorus vēl arī ūdenī? Jūs esat kādi zvejnieki, kas apgādā cilti ar jūras zivīm un vaļu taukiem un bez jums desmiti cilvēku mirs? Nē, gribās izklaidi. Nu tak nopērk kajaku vai smailīti un izklaidējas līdz nemaņai. Var ar kaimiņiem nopirkt divnieku vai četrnieku, kopā jautrāk - var pat sacensties.
Kāpēc grib motoru arī ūdenī? Nekomentējot ūdensmočus, varu pateikt par copmaņiem. Viņi vēlas nonākt konkrētā punktā normālā laikā un atlikušo laiku copēt, nevis visu laiku pavadīt airējoties.
topinamburs rakstīja:
nu, ja kādam nepietiek ar 200 zs, bet grib piemaksāt, lai piemaksā, man nav žēl.
Te jau nav runas par to. Te runa par pretīgu principu. Labi, 20 ZS varbūt arī nevajag, bet pēc laika tikpat labi tas var nonākt līdz apsildei, mūzikai vai kam tādam.
Ir viena kategorija, pret ko ar sapratni izturēties ir ļoti grūti.
Brauc, apdzen mani, teiksim, ar 110 km/h. Panāku šādu indivīdu vidējā ātruma posmā, kur ātrums ne tuvu nav 90 km/h (mazāk). Nākas apdzīt.
Beidzas vidējais ātruma posms, pēc laiciņa mani apdzen. Pienāk kārtējais parastais radars, no dižajiem 110 nonāk līdz labi ja 85. Atkal jādzen, jo pēc radara saņemties arī nevar (tas nekas, ka radars pretēji vērsts) un tā līdz 2 km.
The Beatles man allaž ir šķitusi smagi pārvērtēta grupa ar ārkārtīgi pārspīlētu nozīmību, bez kā nekas nebūtu zaudēts.
Ozijam atšķirībā no bītliem bez stāsta par ietekmi ir arī krietni gabali un ne viens vien.
Ja šāda mūzika nepatīk, tad droši vien vajag klausīties ko citu. Tas Conqueror.
Krotow rakstīja:
Kurš ir par to lai izmestu ūpi no iauto?
Zini, ja tā paskatās, tad ir daži lietotāji, kas piespamo lielāko foruma daļu un ūpis ir viens no viņiem. Lielākoties - pa tukšo savstarpēji diršoties "pats tāds" stilā, bet ko darīt? Izmest viņus visus? Tad jau forums pavisam pamirs.
Nopietni? Eksāmena laikā šādi fokusi? Nu ko lai saka, muļķis arī baznīcā dabū pērienu.
Mans instruktors, par ko man gluži labas atmiņas, teica, lai taurēju, kad vecene tā vienārši veda ganīt āzi uz Mūkusalas ielas sadalošo joslu, bet piebilda - tikai eksāmenā gan tā nedari ![]()
Cilvēks nevar iemācīties sakarīgi braukt apmācībā. Tur apgūst pašus pamatus un pārējo slīpē laika gaitā garu gadu garumā.
Un tikai laika gaitā saprātīgs cilvēks iemācās labi prognozēt situācijas, jo ir pieredze, tāpēc ir stulbi prasīt no kursanta braukšanas sajēgu kā pieredzējušam šoferim.
Eksāmena kārtošanai agrāk figūrās parkojoties gan mācīja - brauc līdz redzi to stabiņu tajā spogulī, tad griez stūri tā, tad brauc līdz redzi nākamo stabiņu u.t.t. Tam piekrītu, tas ir bezjēdzīgi, bet man teica, ka tagad kaut kas esot mainījies un liekot parkoties arī reālās vietās.
Punktu sistēma jau tolaik izmainījās tikai nosaukumā. Nebija 10 punktu, bija "bīstams pārkāpums, kas neļauj turpināt eksāmenu", bet 1 punkta vietā "nebūtisks pārkāpums" vai tamlīdzīgi.
Taisnības labad gan neesmu interesējies, vai tagad nav kas mainījies.
Bijušais Stellantis boss nosauc autobūves uzņēmumus, kas izdzīvos nākamajos 10 -15 gados (+ VIDEO)
18
Kruzaks? AUDI Q5? Dacia vai Subaru? Kurš no 5 auto uzvarēs nominācijā "4x4 bezceļu auto 2026"? (+ VIDEO)
10
Man domāt, Tu par dziļu roc.
Domāju, ka daļa no tiem bļauriem pat īsti nezina, par ko/pret ko iestājas.