Tāpēc, ka bija parādījies saimniecībā traktors, ar kuru varbūt būtu bijis arī kur jābrauc ārpus saimniecības robežām. Ja reiz tas papīrs tur maksāja kādu nieku, kur bēda?
Izrādās, nevajadzēja gan nekur braukt, bet tie tēriņi bija stipri simboliski.
Tāpēc, ka bija parādījies saimniecībā traktors, ar kuru varbūt būtu bijis arī kur jābrauc ārpus saimniecības robežām. Ja reiz tas papīrs tur maksāja kādu nieku, kur bēda?
Izrādās, nevajadzēja gan nekur braukt, bet tie tēriņi bija stipri simboliski.
kasinsh79 rakstīja: Būtu laiks un lieki (un ne mazi) līdzekļi - arī labprāt nokārtotu arī traktora vadītāja apliecību. Vērtīgi.
Pazīstams ļaužs savulaik nokārtoja šo papīru tikai tāpēc, lai būtu - nu mazums, kas var gadīties.
Nevajadzēja nekādu autoskolu, neko. Tikai 10 jautājumi ar 3 pieļaujamām kļūdām - aptuveni tā. Kaut kāds valsts nodoklis arī vēl bija, bet nu kopumā gauži simboliski.
Aizgāja nenieka nemācījies, izpildīja 10/10. Klerks nobrīnījās par šitik apzinīgu pilsoni un svinīgi iedeva papīru.
Tas gan bija pirms kādiem gadiem 10. Viss oficiāli.
viencexperc rakstīja: lūk tev biznesa ideja. Uztaisīt tādu datu bāzi.
Tēmas autoram nav nekādas vēlmes neko darīt, vien pavaidēt, pavaimanāt un paspamot, kā jams to allaž dara.
Oktāvijā var sabāzt visu ģimeni. Fabija - tas atkal tāds mazāks auto. Katrs izvēlas pēc saviem ieskatiem un ja gribi to mazo klasi, ņem baudāmo Fabiju.
Scala? Ne stipri lielāka par Fabiju, toties cena nemaz tik draudzīga nav. Tā ka kaut kāds jocīgs produkts, manuprāt.
Kā pagaidu auto to Scala varbūt var lietot, bet citādi? Savulaik biju uzmetis aci šim modelim un nesapratu, kāda velna pēc tāds vispār būtu jāpērk.
Šis būtu tā kā vidusceļš starp Fabiju un Oktāviju. Attiecīgi Fabija mazāka & lētāka un Oktāvija lielāka, taču dārgāka. Ja atmiņa neviļ, tad tāda Scala izmēru ziņā nebija nekas izcils, taču cenas ziņā nemaz tik ļoti no Oktāvijas neatšķīrās.
Uz ielām jau arī tieši tādas maz redz.
"pilsētā auto iesaka slēgt 6.ātrumā jau pie 60 km/h" - man jau liekas, ka pat tad, ja cilvēks tiešām neizprot, kad pārslēgties, tie ieteikumi nav lietojami reālai braukšanai. Varbūt kaut kāda super duper eko braukšana uz papīra sanāk, bet faktiski vismaz dīzeļa auto pārvēršas nevis par traktoru, kā te forumā spriež, bet drīzāk par lokomotīvi...
msh rakstīja: Interesanti, kāds tam ir pamatojums? Es zinu ko pretēju - ka jādodas darba laika beigās - jo čaļi gribēs ātrāk pabeigt darba dienu...
Kā lai es zinu, bet fakts tāds - daudz mazāk ļaužu, nekā tādā pusdienlaikā.
Tiem, kas iesaka vakarā braukt, varbūt taisnība, bet mēģināts nav.
Iz savas un zināmu ļaužu pieredzes - vislabāk doties ir tieši no rīta. Oficiāli vaļā laikam ir 8os, bet faktiski mazliet iepriekš jau tauta iet un viss notiek.
Tas var būt labs variants, ja nav dižu iespēju iepriekš pieteikties un elektroniski visu nokārtot.
Es jau vispār vecmodīgs cilvēks, bet šeit bez tās elektroniskās lietas ir nāves numurs.
Tu domā, ka tas tikai ar Škodām? Kā dzird, citiem auto arī ilgi periodi.
Pie tam - nav jau skaidrības, ka, teiksim, pēc gada būs labāk un tad varēs auto dabūt 2 mēnešu laikā. Šitā varbūt būs ilgi.
Starp citu, esmu dzirdējis, ka dažus autiņus arī vairāk nedabū ar dažiem km uz tāpeles, bet vienu otru ar jau pat vairākiem simtiem. Neesot fūristu un tie auto tiekot Vācijā vizināti no viena arteļa uz otru, lai kaut ko tur līdz galam pabeigtu u.t.t.
Info gan liekas tāda ne visai ticama, jo nez vai tāds ne līdz galam gatavs auto ir tiesīgs kaut kur vizināties, sevišķi jau Vācijā, bet nu info it kā no VW dīlera pārstāvja.
Kā nu uz to skatās. Ja tīri no sabtrana viedokļa, tad tāpēc jau ir tā atsevišķā josla, lai tas buss varētu braukt bez korķiem. Bet... tur viens cēli iesprūdis.
Kas tad tos sodus uzliks? Ieraudzītu ekipāža kādu, varētu, bet cik bieži tas būs?
Gogoļa/Puškina krustojums. No Puškina ielas griežas uz Gogoļa ielu pa kreisi. Tur ir 1 josla un vēl sabtrana josla. Vienmēr no rītiem (vienmēr) atrodas viens, kas ielien papildus, vietas nav, bāžas sabtrana joslā un tad kā nu sanāk. Vai kāds viņu ielaiž, vai traucē sabtranam, kā nu gadās.
kasinsh79 rakstīja: Pāris vārdu par C kategorijas procesu. Esmu apmeklējis 8 teorētiskās nodarbības, šodien būs 9. nodarbība (bijušas vairākas CSDD pārbaudes, starp citu), bet 10. nodarbību būšu komandējumā ārpus Latvijas... Kas man liks apmeklēt nākamās grupas pēdējo nodarbību... tikai maija beigās Vispār datorā CSDD eksāmenu jau lielākoties nokārtoju (autoskolā būs ļauts par divām kļūdām uz 2x35 jautājumiem vēl mazāk pieļaut) nekā to atļauj CSDD. Visādi citādi - ļoti noderīga teorija, daudz kā jauna atkal apguvu, noteikti es ar citu skatu uz CSN tagad. 95. kodam atsevišķs 45 jautājumu eksāmens, arī jau pārvarā to nokārtoju - vairākas atbildes naturāli iegaumējot.
Braukšanu sarunāju Jelgavā. Kaut kā mana intuīcija saka, ka tur būs vieglāk nokārtot 2h praktisko eksāmenu 95. koda iegūšanai. Vismaz nav tur tramvaju ar visu tam satiksmē pakārtoto. Braucu es pie stūres VOLVO FL sēŗijas smagajam. Tādam tipiskam starppilsētu/pilsētu braucamajam. Mehāniskā kārba ar automāta vadību (sajūga nav, bet jāatlaiž gāzes pedālis, jūtot, ka jāpārslēdz ātrumu). Vadās jau smagais diezgan viegli, ja ne tie gabarīti Neesmu radis, ka mani gruzī un ka uz mani paceļ balsi utt. Instruktors būtu ok, ja ne viņa mānija (pēc konsultācijām ar vairākiem rūdītiem profiem) man pārmest par katru pieskārienu bremzes pedālim. Ibio, kāds taupa bremžu uzlikas, vai? Vēl arī tās pagriezienu trajektorijas un ceļa apzīmējumi... Vakar mēģināju arī parkošanos atpakaļgaitā (jāveic vienā piegājienā). Galīgi nav viegli izdarāms - īpaši, ja laukumā nebūs atzīmes, kurā brīdī jāsāk griezt stūri. Braucu ar 60 pēc spidometra, kur zīme 50. Instruktors pat tīšām spēcīgi nospieda bremzes. Kāpēc tā, nesaprotu?
Eksāmena būtība ir pārliecināties par kursanta gatavību braukt profesijā. Es jau ceru, ka eksaminētājs nepiefisīsies par sīkumiem, tomēr vērojot kopējo bildi. Citādi CSDD interesēs varētu būt vairāki izgāzti eksāmeni (katrs atkārtotais maksā 101,60 eur). Kaut kā tā - iet man pasmagi.
Par tiem 60 - nu nopietni? Cilvēk, viena lieta ir tas, kā brauksi faktiski pēc tam, bet otra lieta ir kārtot eksāmenu un ja tur sāksi šitā izpildīties, tad varēsi maksāt tos 101,60.
Ko tad Tu brīnies? Allaž jau problēmas atcerēties, cik m no dzelzceļa pārbrauktuves drīkst parkoties, kādas gaismas jālieto, ja tādā un tādā laikā nedeg 1 gabarīts u.tml.
Tavai kategorijai notekti vēl ir par atpūtas laikiem u.tml. smalkas nianses.
Ak, atkal tas mūlāps ar savu ekonomiju. Raimi, ja vēlies, ej un sēdi pie veļenes un kruķī režīmus, lej ar trekterīti saulē sildītu ūdeni, ietaupot 3,53433% un mazāk pļurkstot forumā.
Es savulaik savai veļenei biju uzlicis mērītāju un speciāli samērīju, ka 1 cikls (tāds, kādu es allaž izmantoju) bija aptuveni 1,2 kWh. Bet nu jā, vajag visu sarežģīt, saražot par 30% dārgākas veļenes ar super duper režīmiem, kas būtu ekonomiskākas un kam tas viss atmaksātos 8 gados ar nosacījumu, ja mājā ir 3 mazi bērni, kas katru dienu intensīvi klucē ūzās.
Nu paklau, davai nevajag šito. Man pašam laukos ir kāds samērā primitīvs kartupeļu stādāmais un aptuveni tikpat advancēts rokamais aparāts. Ar tiem tad katru pavasari un rudeni tiek lietas darīts. 90ajos tika strādāts arī bez tādiem - ar dakšām, ar zirgu un visādi. Badu nemira. Bet... nevar salīdzināt to dzīves līmeni tad un tagad.
Laukos badu nomirt nevar, ja ir pieejama elementāra lāpsta. Tik vien ar vajag. Tiesa, dzīves līmenis būs zems. Patiešām zems.
Hipsteriem, kam nebūs neviena, kas pastāstīs, kā kartupelis zemē bāžams, varētu būt grūtāk.
Hm, vai nevarētu būt, ka skopie friči ir sajaukuši puses, kam jādod?
Ņemot vērā viņu pašreizējā fīrera lunkano mugurkaulu (ja tāds maz ir), visai iespējams.
Atļāvos apjautāties vienam zināmam tiltu speciālistam par to, kas tad ar to D-tiltu nav labi. Šis atteica, ka nezinot, vai tur kas zagts, vai nezagts, bet konstrukcija esot mēreni arhaiska un ka principā varētu būt bijis iespējams izveidot ko modernāku un ekonomiskāku.
Maza piebilde - tiem, kas vaimanā, ka tilts esot nenormāli dārgs un salīdzina ar visādiem citiem tiltiem, šis pats cilvēks pieteica ņemt vērā arī to, ka projektā esot NE TIKAI tilts, bet arī tilta pieejas, dažādi mezgli u.t.t. Tā ka vajag salīdzināt korekti.
Te nu gribētu piekrist Viencexpercam - bada nāve nedraud. Kartupeļus var izaudzēt, ogas salasīt, krāsni uzmūrēt no vietējiem māliem. Kaut sūdīgu, bet tomēr. No saviem sēklas kartupeļiem varbūt būs sūdīga raža, bet badā nemirs.
Dzīves līmenis gan varētu nebūt stipri augsts, bet, kā runā, pieticība esot cilvēka krāšņākā rota.
Saprotams, lielāku pilsētu iedzīvniekiem varētu gan draudēt bada nāve, ja vien laicīgi neattapsies pārcelties uz laukiem. Necili gan ir agrākajiem menedžeriem un influenceriem nest vircas spaini, bet te der atcerēties anekdoti par kaķi un griķiem.
Es esmu cilvēks, kas galīgi nemīl jaunas lietas, bet šito lietu tiešām iesaku apgūt. Saprotams, rindas tur arī ir, bet var atrast logus vai bik nogaidīt. Par nelielām naudiņām var izdarīt pietiekami.
Tas auto tagad arī ne tik ļoti netīrs no dubļiem, bet no putekļiem - aizput visi logi pa nedēļu braucot/nebraucot, viss viens.
Aizbrauc, sapratīsi. Paņem tik eur/50c monētas (kā nu kurā, bet laikam ar mobilliju arī var) un lieta notiks.
To Baidens negaidīja vis...
Zini, Eidi, es Tev biežāk nepiekrītu, kā piekrītu, bet šoreiz sliecos piekrist. Skaidra lieta, ka cenas augs un forši nebūs. Kādam vientuļam pensonāram tas droši vien būs pavisam traki. Kasiņam - diez vai. Ekstras varbūt kādu laiku maksās dārgāk, bet kopumā izdzīvot varēs.
Vajag paplašināt saimniecību un pirkt piekabi!
Kad pāriesi uz elektroauto, varēsi tur vadāt dīzeļģeneratoru
Zemas prasības pret vidi - es tā to neformulētu. Ja neesi nekad dzīvē redzējis ko citu - kā gan vari zināt, ka var būt arī savādāk?
Respektīvi, ja esi atejā piedzimis un mūžu nodzīvojis, pat zināt nevari, ka bez atejas var būt arī kas cits.
Kā mans radinieks formulēja savas gados pavecākās radinieces tēzi "es esmu godīga". Nē, viņš teica, tu esi vnk dumja. Godīgs ir tas, kas var nozagt, bet nezog. Tas, kas neprot, tas nav godīgs
Tā nu sanāk, ukraiņi karo principā arī par mums. Kas saprot, tie arī palīdz.
Pats aizmetu naudiņu uz ziedot.lv, bet nu - kā nu kurš var, tā dara.
Jā, nudien slavenais apokaliptisko prognožu meistars, 24gadīgais students!
spainis rakstīja: Ar to tēriņu simbolismu ir, kā ir. Tālajā '94. gadā, kad kārtoju tiesības, savilku jostu un nokārtoju klāt arī C1, varēja, no šī brīža raugoties, par simbolisku cenu, kādiem 20 Ls laikam, dabūt klāt arī A kategoriju. Toreiz tas nekādi nelikās simboliski un kategorija izpalika.
Pirms divi gadiem nokārtoju A kategoriju, cipari jau pilnīgi citi, kādi 500+ eiro iztērējās. Lai arī ne simboliski, bet brīvāk, nekā toreiz tie 20 Ls.
Speciāli pajautāju tam cilvēkam, jo nesen satiku. Tēriņi bija simboliski pat mūsdienu ieskatā. Pie tam esot bijusi tāda savdabīga situācija, ka iedeva faktiski visas kategorijas, izņemot kaut kādus stipri specifiskus agregātus - ceļu remonta tehniku un kaut ko tur vēl.
Savdabīgi tur tas tāpēc, ka tas esot bijis tāds viens brīdis, ka varējis dabūt tā visu uzreiz. Pirms tam ne un kādu laiku pēcāk arī tik prasti vairs nebija. Paveicās.