Nav jau mums nekāda Beļģija vai Nīderlande. Gan jau šos entuziastus kāds noķers un visdrīzāk nevis sauks policiju, bet notesīs uz vietas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nav jau mums nekāda Beļģija vai Nīderlande. Gan jau šos entuziastus kāds noķers un visdrīzāk nevis sauks policiju, bet notesīs uz vietas.
Circles DUSos principiāli nepildos, bet cik kādreiz būts, tad novērojums ir tieši tāds pats. Visiem tur vajag visu ko, vien ne degvielu.
Ja reiz tas tik ļoti nepatīk, varbūt tad pāriet uz kādu citu, kur DUS pilda savu primāro funkciju? Pamatā lejos Viršos un VIADĀ. Kādreiz kāds arī hotdogu nopērk, bet tomēr dominē degviela.
Vispār jau es par plūsmu sauktu dominējošo satiksmes dalībnieku apjomu un tās parametri ir tādi, kā to nosaka šie dalībnieki, kas ir vairākumā.
Ja Bariga brauc un visi brauc tāpat - plūsma. Ja visi brauc līdzīgi un apdzen Albertonkuli, tātad plūsmas ātrums ir tiem citiem un onkulis brauc lēnāk par to.
Kā nu nav. Man šķiet, pie "Mola" viens kantoris vismaz savulaik bija izbraukuma punktu ieviesis pēc pieraksta. Acīmredzot no bāzes atveda riepas pierakstītajiem klientiem un viss notika.
Vai pēdējā laikā ir bijis, neatminu.
Brīvdienās pats laukos uzliku ziemas komplektu. Nav man vēlmes zīlēt un domāt, kad iestāsies nelāgs laiks, pie tam lauki nav gluži tuvu, tā ka uzliku un mierīgs.
Jā, pašam sanāca kādu nieku padarboties, toties absolūti neatkarīgs no citiem.
Piekrītu. Tā nav tikai cepta gaļa, tas ir process. Iekurt, izkurināt, tikai tad cept.
Iebērt ogles, apliet ar mīzaliem no pudeles, špicku klāt - nez, pazīstams neviens šādi nedara. Varbūt tīrie pilsētnieki, kam nav malkas, bet kam ir, neviens.
Kur nu man. Tev.
Nu pag, pats jau pacēli neērtu jautājumu, par kuru neviens tā īsti nerunā. Tagad mēģinām saprast, kā lietu risināt, jo elektroauto nav nekāda panaceja, tā ir tikai daļa sadzīves, bet pārējā laikā ciešanas paliek.
Vien varbūt var pārcelties dzīvot iekš elektroauto, tas varētu būt risinājums.
Ierosinu ideju attīstīt vēl tālāk. Autiņā pavadām vien daļu laika, bet par bērnu ciešanām pārējā laikā nepavisam netiek domāts.
Mājās turēsim ciet logus, lai putnu čivināšana nav dzirdama;
Nomontēsim durvju zvanu;
Duškabīnes likvidēt, tikai un vienīgi vannas, kurās rumpi lēni kustināt un nešļakstīties;
Elektriskās tējkannas un jo īpaši veļasmašīnas uz utili (veļenes varētu atstāt, ja vien centrifūga tiek izslēgta);
U.T.T.
Nesaprotu, kāpēc par šo netiek runāts?
Par vidējo radaru posmiem runājot, te nu ļauži dalījās domās, ar kādiem ātrumiem brauc un vai kāds tapis sodīts.
Dažas nedēļas pagājušas, bet pagaidām nekāda kvīts saņemta nav, pats speciāli eCSDD apskatījos.
Kruīzēju ar 101 km/h (spidometrs, ne GPS), bet faktiskais ātrums grūti nosakāms. Kādus sanāk apdzīt, aiz kādiem pavilkties, bet nu ir bijis, ka pēc sajūtām +/- tā arī ir.
Var jau būt, ka sistēma iekārusies un uz Ziemassvētkiem saņemšu lērumu kvīšu, bet domāju, ka tā nebūs vis.
Nu cilvēkam ļoti gribas pierādīt sava pirkuma (vai vismaz savas vēlmes) krietnumu un pārākumu, tad nu iet jau līmenī - padomā par bērniem!!!
Tu taču negribi teikt, ka Tev nerūp bērnu labklājība, ko?
Paturpinot vēl šo brīnišķo tēmu. Tas, ka lielākos ātrumos motors ir nebūtiskākais faktors, tas nu laikam gandrīz visiem būtu skaidrs. Pilsētā pie mazākiem ātrumiem to dzird mazāk, bet ir liels fona troksnis un tas jau atkal atkarīgs no tā, cik nopakots ir auto. Ja bērnu veselības apoloģēts apgalvo, ka blakus dīzeļi esot dikti skaļi, tad nu laikam dzirdamība laba un diža labuma nav no sava klusā motora, ja par bērniem nedomājošie blakus skaļi pirdina savu motoru.
Volx rakstīja: Tu taka no mēness nokritis.
EV ir savi plusi un savi mīnusi. Lielākais mīnuss - bieža un ilga lādēšana. Lielākais pluss - komfortabla braukšana klusumā un bez raustīšanās. Vai tas bija kkas nezināms, liels noslēpums?
A pa to ICE man jau ar Mendziņu sanāca saruna. Čalis apkopojis datus par alternatīvo motoru pieaugumu. Es lasu, lasu un kkā netop skaidrs kur tad tie hibrīdi paslēpti, kkā baigi maz. Izrādās tas tik par hibrīdiem uzskata plug iņ un pārējos ieskatījis pie parastiem motoriem. Jautāju viņam - ja teslai bagāžniekā ieliks ģeneratoru, tad viņa kļūs mazāka Tesla? Tieši tas pats ar to ICE. Tev tak stāsta, ka Nomiks cirvis darbojas no baterijas, ne ICE. Tik pat labi tur var ielikt atom reaktoru, tā pat viņš ražos tikai elektrību un negaudos , kad tu spiedīsi pedāli grīdā.
"braukšana klusumā" - nu šis gan ir totāli aiz matiem pievilkts.
Es vēl varu piekrist, ka dīzelis var būt paskaļāks, bet benzīna motors?
Kā arī - ja palaidīsi savu iekšdedzes dzinēja autiņu tā ātrāk un noslāpēsi, nez vai objektīvs novērotājs dzirdēs lielu atšķirību.
Tā ir. Ne velti Šveikā kāds godājams ģenerālis teica tā - ja automobilim beidzas benzīns, tad tas vienkārši apstājas un viss. Bez degvielas taču nevar braukt, bet kādi tur muld par inerci.
650 rakstīja: -Mārupe gatavojas Latvijas atBoltošanai : www.facebook.com/photo/?fbid=645503001021139&set=a.513622690875838
Rīga neatpaliek.
Naktī no 3. uz 4. oktobri ap 3:30 Lubānas ielā pie kapiem labi dega auto ar uzrakst "Bolt".
Man nav zināms neviens gadījums.
Kā man teica ļaužs, kam vairāk darīšanu ar saņemtiem fotoradaru sodiem, vidēji pienāk 2 nedēļu laikā. Šeit varētu būt līdzīgi.
Es gan esmu paņēmis mazliet lielāku ātrumu, bet nu man pagaidām arī nekā nav. Tiesa, pirmos posmus, kas pilnīgi droši darbojas, izbraucu viens pirms kādas nedēļas, lai gan domāju, ka neko nesaņemšu tāpat.
raimondsm rakstīja: Vērojama zināma nekonsekvence, jo idioma ..is taisni šajā koordinātu sistēmā ir neprecīza norāde.
Pārvietošanās pa lodes virsmu noteiktā attālumā un pēc tam pagriešanas par 90 grādiem ir jādefinē šādi = pārvietošanas pa riņķa līniju noteiktā attālumā ar sekojošu pagriešanos par 90 grādiem pret iezīmētā sektora plakni.
========
Nu, ko, vakcinēsimies pret gripu sezonā vai ne? Ķiplociņu ēdājiņi.
Neticēsi, bet i prātā nenāk un arī neplānoju par 500% palielināt ķiploku patēriņu.
Nezin kāpēc man gripa neasociējas ne ar ko īpašu un tā jau gadu desmitiem. Tik vien ar to, ka katru rudeni bija dižais uzsaukums uzmanīties un aptuveni tādā garā.
Krokodils rakstīja: Drīzak ieteiktu, ka elektro mīļiem, ja grib stumdīt šo lietu, ta vajadzētu savu, kādu 'E' kategorijas klasi, kuru var nolikt tikai tad kad tev ir bijusi B kategorija un 5 gadu stāžs. (Līdzīgi, kā tas ir smagajiem, vai lieljaudas močiem)
Jo dēļ lielā EV svara ko sastāda tiesi baterijas, tomēr ir jāzin un ikdienā jāreikina, ka salīdzinot ar tādu pašu ICE izmēra modeli, būs garāks bremzesanas ceļš, auto savādāk manevrēsies līkumos utml..
Piemeram renault clio sver 950kg-1070kg
Tikmēr zoe sver no 1400kg - 1600kg
Videji par 50% smagāks autiņš vienādā izmērā. Tas pats ir attiecināms uz visiem parejiem izmēriem!!!
Un vienalga, ka tev ir tulītējs griezes moments, nav laba doma sliktos laika apstākļos ar ev agresīvi braukt vai sēdet astē kādam....
Nemaz nerunājot par ceļa nodokli, kur šie smagie par 50% vairak bojā/dauza ceļus dēļ sava smaguma, bet viņiem nodokli nav jāmaksā.... 👌😂 Tikmēr ICE segmentam tik liek klāt, jo šie autiņi esot tie kas bojā ceļus... Kaut vai ja salīdzina pašmasu, mans pilna izmēra SUV(xtrail) sver tikpat cik tas mazais zoe
Diemžēl Tavi apgalvojumi nebūs īsti pareizi.
Vieglajiem auto ietekme uz asfaltu ir patiešām nenozīmīga. Pat tādiem kruīzeriem u.tml. Kravas auto - tie ir tie, kurus arī aprēķinos ņem vērā.
Protams, vieglajiem sava ietekme ir. Tādu aizdauzītu bedrīti arī vieglais var paplašināt. Tāpat, teiksim, Zviedrijā esot noslogoti posmi, kur rodas rises radžu dēļ, bet tā nav mūsu situācija.
Nodokļi vieglajiem nez vai ir svara dēļ. Tas, ka benzīns/dīzelis maksā, bet elektriskais ne - tā jau tīrā politika, jo pašreiz tāda mode.
msh rakstīja: Pilnīgas muļķības. Varbūt ja kurina slapju malku.
Laukos baltalksnis ir gana liels % no kopējā malkas apjoma un neviens nesūdzas. Te būtiskākais ir kas cits - vai malka ir pareizi sagatavota un uzglabāta. Ja kurināsi slapju malku vai praulus, var iegūt visu ko, tikai ne siltumu.
No normālas sausas malkas nebūt nekādu dūmu un lāstu no kaimiņiem.
Par tiem mežiem - tas drīzāk ir izrunāts. Kādreiz speciālisti stāstīja, ka ērces uzturas kādos krūmos, vai pat ne garā zālē, mežos pat mazāk.
Respektīvi, ļautiņi aizbrauc uz pikniku ezera malā un tāpat salasa ērces. No tā izsecinām, ka ja vien cilvēks nav tipisks pilsētas planktons, savu ērci atrast var.
darklight rakstīja: Man ar savām vidēji četrām ērcēm gadā nevajag. Tev, iespējams, vajag.
Piekrītu, ka tas viss nešķiet diži vajadzīgi.
1) Encefalīts smagā formā ir reti kam. Stāsti par kādu, kas pēc ērces koduma kļuva kretīnu uz mūžu ir dzirdēti, bet cik tādu ir? Iespēja sabrauktam ir pulka lielāka.
2) Laima slimība liekas lielāka nelaime, bet pret to nočipoties nav iespējams.
Tiesa, par to pašu arī domas dalās. Citi saka, ka esot smagi, citi smej, ka antibiotiku kurss un viss. Iespējams, atkarīgs no tā, cik ātri pamana un kaut ko pasāk.
GB12 rakstīja: Tad kāda mārrutka pēc viņš vispār to e-tron pirka, ja nav iespēju normāli lādēt, turklāt ja daudz jābraukā?
Gan jau cilvēks saklausījās visus šitos jūsmiņus, kas stāsta, ka vajagot tikai pamainīt attieksmi, ka nobraukums ir pilnīgi adekvāts u.t.t. u.tjpr.
It kā esot juridiskas nianses, tā esmu dzirdējis. Ka nav zināms, kas auto pie stūres, vai īpašnieks, vai kāds cits un tur esot problēma.
Fotoradaru gadījumā šādas problēmas gan nav, tā ka ej nu saproti.
Tas ir nopietni domāts?
1) sodi ir neatkarīgi no tā, nakts vai diena, pilna iela vai tukša. Tiklab es arī varu 4os naktī jautrā prātā pabraukāties ar 3 promilēm un policistam teikt - priekšniek, kam gan es te nakts vidū traucēju, visi tak guļ. Pareizi ne?
2) par sodiem - vispār jau par 1 km nav nekādu 40 eur soda. Ir mazliet vairāk jāpacenšas, bet tā vietā, lai vaidētu, labāk iepazīties ar sodiem, noskaidroto un tad spried, kā brauksi.
Sakiet Jūs arī, kā tajā anekdotē.
Viņš tirgojas ar elektroauto štellēm, attiecīgi bīda visas šīs lietas, jo no tā pārtiek. Tas it kā ir normāli, jo tā dara visi.
Tajā pašā laikā viņam tas viss sanāk tā diezgan tizli un atstāj kretīnisku iespaidu, manuprāt.
Ienācās info no kāda ļauža, kura vārdā nesaucamais uzņēmums, kam sanāk ātrumus pārsniegt, beidzot saņēmis pirmo sodu no vidējo ātrumu posma. 9. oktobra pārkāpums. Nomērītais ātrums 105 km/h, pēc kļūdām 101 km/h.