Tās izmaksas, uz aviācijas apkopju check un detalu izmaksām ir smieklīgas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tās izmaksas, uz aviācijas apkopju check un detalu izmaksām ir smieklīgas.
darklight rakstīja:
Ej tak tu ieskrieties, esmu braucis ar to sūdu! Viņš neiet vispār, nu tā ka pavisam vispār! Kāpēc jāstāsta tādas basņas? LC viņam atpaliekot 🤣
Varbūt ar automātu neiet, meh 1. uz sausa+20C asfalta spolē, 2. ar sajūgu arī var…Kalnā uzmauc tādā stāvumā, ka uz izbuks robezas. Ko vēl vajag?
TU tak gudrs esi. Nemoci omi, nopērc ellas el radiātoru un aizmirsti malku, skursteni, dūmus utt.
Patreiz vizinos ar jaunu T-Crosx 1,0 un jauda pietiekoshi. Nu piekabes nevelku un kartupelu maisi nav jāvadā. Pãrsvarā braucieni 2atā. Wāgeniem ledi deg ārā, distroniki jokojãss. Man meh 5ger un uzrāvie ā pieturu rpm un lido pietiekami jautri. Arī kalnos, LC diesel atpaliek…🤣
Pag pag, kad sen pakalā, te stāstīju par noderīgajiem jodiem, kas pastiprina to liniju mazspēju galos ar saviem panelīsiem. Un lielcelu malā savas taçkas palādēt kad ir vējsh un vai saule. Bet nu jà tur kur bija VEF vēl daudaiem tag tur tā dīvainā vecolaiku pravodkas sistēma 🤣
Kāds tāds MMX te varētu pgaismot. Kā daudzās okeāna salās tur to frekvenci pie nenormāli daudzajiem vēja un saules razotājiem.
A nafta mum's nav B ir dazādi el parki. Te iAuto tēma. Brauc kur dūmi kūp…un priecājies tur.
Bradypus rakstīja:
“Civilizācijas attīstība = elektrības patēriņa pieaugums.”
Pareizi. Tādēļ Ķīna arvien vairāk dedzina ogles, lai iegūtu lētu, stabilu elektrību. Tikmēr Eiropa, destabilizē un sadārdzina savu energosistēmu ar “zaļajiem” avotiem, attiecīgi destabilizējot un sadārdzinot “civilizācijas attīstību”.
Tādēl ir dazādi el razojosie parki, kur var attiecīgi taj razosanai pildīties. Teorētiski pat bez ārējā tīkla piesaistes.
Bet kalniešiem gan super tas EV. Jo jauda augšā tikt un lejā bremzes nekarsē jājājās, plus vēl enerģija iztērētā atgūstās. Kalnā arī saule off grid labi, spīd.
Volx nu tu tak esi brīnums. Ja biji te tēmu ritināt par svešā vietā zemē, īslaicīgu auto lietošanu domājis tad kāda tur EV nav ne pie ciešamība!? Tas patēriņš ir mazākais iemesls, kas visā šajā ka ka aktualizēts…Te uz vietas pa visam cita aina. Un plitika.
Motorolers
Vai savus braucamrīkus pārreģistrēji, tur? Ir stāsts par palielu birokratiju un ilgu reģistrācijas procesu.
iĀ kā taD. Ar milzīgiem tračiem un valdošās koalīcijas šūpošanos pieņemtais likums “Par piesārņojumu” nobruģējis ceļu Transporta enerģijas likumam un Ekonomiskās ilgtspējas likumam, lai tie visi garantētu degvielas cenu celšanu. nU tā kaut kur virs 2 eur par litru. Izšķirošo triecienu Transporta enerģijas likumam deva no “Jaunas vienotības” sarakstā Saeimā ievēlētais, bet no partijas atšķēlies Andrejs Ceļapīters: “Lai biodīzeli saražotu [tajā apjomā, kādu Latvija apsolīs ar Transporta enerģijas likumu], Latvijā radīsies papildu izmeši ap 200 tūkstošiem tonnu CO2 gadā biodīzeļa izejvielu izaudzēšanai, pārstrādei un degvielas ar biodīzeļa piejaukumu veiktspējas krituma kompensēšanai.” Lai šo pieaugumu dzēstu uz citu Latvijas CO2 emisijas avotu rēķina, būs jāsamazina transporta kustība u.c. cilvēku darbošanās veidi, iekaitot mūsu elpošanu cilvēku skaita samazināšanas nozīmē. Un bākā liesi nezināma sastāva sajaukuma mīzeli…
Bradypus rakstīja:
Īsi un konkrēti nodemonstrēta elektrojūsmiņa izpratne. Jo par to, kāda tiem vadiem ir sadales jaudas rezerve, nedomā vispār.
Kurā sūnuciemā tad nevar no 220 rozetes izvilināt 10/15A? Pag ieslēgs lielos propellerus, tad tik sāksies…Jau 2 elektrības birža palaista! EPEX SPOT
vOLX nelaid ūdeņradi, tas sprāKst!
ZZZZ rakstīja:
Šādai iekārtai būtu jābūt, kā obligātai jebkurā transporta līdzeklī! Vai tas vecais belaruss ar 1 sūda lampiņu tumsā vai tikko piespied kārtā, ārkārtā, apstājies ceļa malā. Īpaši tumšajā diennakts laikā!
Nu deputātu kungi! Nevar ārkārtas balsojumu izvirzīt, par šito sūdu, koĀ? Mūsu cilvēki iet bojā, aizbrauc…pēdējā gaitā! Tā jau maz to bērnu, un te vēl, un tikko atkal Ābuss un bērni, ne šis. Nedaudz dienu iepriekš! 😡
Volx rakstīja:
“Džons Elkans uzsvēris, ka iekšdedzes motoriem jāpaliek, tomēr viņš norādījis, ka tos jāpielieto plug-in hibrīdos un “range-extender” sistēmās, kur iekšdedzes motors pilda ģeneratora funkcijas, lādējot akumulatoru, kamēr mašīna uz priekšu brauc ar elektrību”.
Nu, ko es teicu?
Hibrīdiem būs izņēmumi. Ko experti saka - jā vai nē?
Uzreiz rodas jautājums - kāpēc nevar pievienot aptauju? Tas ir tai portāla uzlabojumu nodaļā, jo savādak kkāds anahronisms un experti lai atbildētu ar ja/ nē rakstīs piecrindes.
Volx tevi personīgi tas uztrauc, par pašuzlādi vai tīri EV? Ja kas es par tīru EV! Citam šāds neder, lai tak brauc ar ko tam der!
Par balsojumu, tik vienkārši. piem Kam EV, tas 👍 Bet kam patīk renge-extender 👎. Un aiziet iAuto rulzz.
Šādai iekārtai būtu jābūt, kā obligātai jebkurā transporta līdzeklī! Vai tas vecais belaruss ar 1 sūda lampiņu tumsā vai tikko piespied kārtā, ārkārtā, apstājies ceļa malā. Īpaši tumšajā diennakts laikā!
Nu DBS!!! Kur pamācība kā jāsagatavojās ziemas braukšanas apstākļiem! Kā braukt uz dullo 90 un+++ braucējiem, nē MAUCĒJIEM!!!???
Kā rīkoties šādā un līdzīgā notikušā CSN!!!???
Ļoti interesanti dati
https://uzladets.lv/miti-kave-pareju-uz-elektroauto-liecina-vispasaules-aptauja/?fbclid=IwY2xjawOLrNtleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFaV3lIV0lIQVNuMExYcDJqc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHjWb2c2Qfv1TrBBlcn8ho1JSqJpXn63tDbprxN1o2YyFy2AExJn-acWhCW-7_aem_h8m0QIh6C6Mgjunk2-qwqQ
ezim laikam vakar, bij vakars atkal/
JanisBite rakstīja:
KIA EV3/ KIA EV4
Joprojām uz Hyundai Motor Group E-GMP platformas būvēti, bet šoreiz ar 400V arhitektūru pretēji EV6 un EV9 – nedaudz līdzīgi arī ārēji, bet EV3 ir nedaudz robustāks! Un joprojām abiem KIA ir nojaušama KIA SOUL dizaina notis – tas manuprāt ir pozitīvi, jo veido markas pēctecību un atpazīstamību!
Pie stūres sēžot atšķirību nejutīsiet – interjers un funkcionālās iespējas ir vienādas! Labākā lieta salonā, ko atklāju, ir galvas balsti – tie ir veidoti atšķirīgi no ierastā veida – rāmim pārvilkts tīkliņš! Galvu atbalstot sajūta burvīga (mīksta) un gribas to turēt pie balsta visu laiku 😊

Atšķirību jutīs otrā rindā sēdošie - KIA EV4 būs jūtami ērtāk! Bet EV3 toties ir klīrenss lielāks kā lielajam brālim – 170 mm pret 150 mm – Latvijas apstākļos tas arī var būt izšķiroši izvēles veikšanai!
Protams abiem klātesoša arī V2L funkcija – paldies korejiešiem par šīs tehnoloģijas popularizēšanu – tas var likt citiem ražotājiem arī neatpalikt un to izmantot savos produktos!
Simpātiska ir arī jaunu materiālu veidošana un skaidrošana, kas no kā ir izgatavots – tas noteikti var veicināt kopēju izpratni par atkritumu šķirošanas būtiskumu aprites ekonomikā!

Abi auto braukšanas ziņā ir sasnieguši noteiktus standartus, kas ir tuvi labākajiem un tas lietotājiem neliek vilties!
Savukārt enerģijas taupīgā izmantošanā KIA/HYUNDAI varētu teikt, ka jau ir līderi pasaulē un pārējiem jācenšas neatpalikt – nobraukums ar pilnu uzlādi virs 600 km ar lielo akumulatoru daudziem skeptiķiem iespējams liks atkal nedaudz aizdomāties!
Pie stūres ir 1 liela atšķirība gan! Lai KIA justos nr2 kā jau daudziem citu brendu flagmaņu pabērniem, nav stūres statņa lifts!?? Kas pat vecāka gāda gājuma Hyundajam IR! Tas tāds kārtīgs darvas piliens, nu vai tad tik sarežģīti tādu, jau plašī pielietojamu konstruktīvu risinājumu, gatavu, tur ielikt???
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
25
Vai te kāds atcerās pa šiem daudzajiem senajiem gadiem LMT rēķinus un cik K viņiem ir samaksāts? Kad atnāk jauns klients un viņam tur iedoD citu, labaku tarifu! Bet tev jāmaksā tāpat, KĀ!? Tā? Un tā kvalitāte vairs arī nav tā…Paldies skuju taku.