Galvenā iezīme - milzīgs auto par ļoti pieņemamu cenu. Nekāda glamūra, es pat teiktu askētisks. Testā piedāvātais viena litra dzinējs diezgan ekonomisks, borta dators liecināja par 6,4l uz 100km, bet ar jaudu un dinamiku tā paknapi. Ja sasēdīsies 7 barucēji, pie apdzīšanas manevriem būs jāpiedomā. Bat pats auto arī neprovocē uz varoņdarbiem. Opcija, kad info displeja vietā vari piesēgt savu viedtālruni, ir pat ļoti ok. Mēs taču tā mīlam savus tālruņus, kāpēc lai tas nepapildinātu arī izvēlēto auto. Atsevišķā svira uz stūres kolonnas radio vadībai gan liekas arhaiska un neērta. Bet kopumā - lielisks auto savā cenu kategorijā, es pat teiktu ārpus konkurences. Pie tam nevajag aizmirst ka pie šī auto tapšanas ir izmantotas Renault inženieru zināšanas. Dacia Duster ir sevi pierādījis, domāju, ka arī Jogger ir potenciāls, sevišķi pie augošajām EURIBOR likmēm.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam



















Cupra Born uzrunāja ar savu izskatu, gan interjera, gan eksterjera ziņā ļoti glīts auto. Uzrunāja bronzas krāsas akcenti apdarē. Vadītāja pozīcijā ļoti plašs auto, otrā rindā paknapāk, bet, neskatoties uz panorāmas jumtu, galva grietos neatduras. Vadītāja sēdeklis lielisks, labi piemērots garākiem pārbraucieniem. Veiksmīgi izvietots mobilā telefona lādētājs viduskonsolē, sīkums, bet patīkami. Ļoti laba audio sistēma. Visvairāk patika interaktīvai HeadUp displejs. Sevišķi lietojot iebūvēto navigāciju. Savā klasē lielisks elektroauto.