Īsi un kodolīgi sakot - man Renault 4 ļoti patika. Manuprāt lielisks pilsētas elektroauto. Mazs, glīts, ļoti dinamisks un arī ekonomisks. Vidēji 15 kWh/100 km braucot dažādos režīmos. Arī veiktspēja izskatās ka būs pietiekami laba. 400 km diez vai sanāks, bet pāri 300 jau nu noteikti. Pateicoties dizainam noteikti būs pamanāms.
Salons kvalitatīvs un arī izskatās ļoti labi, sēdekļi ērti. Laba multimēdiju sistēma. Man ļoti patīk, ka ir harmonija starp pogām un skārienjūtīgajiem risinājumiem. Klātesošs mākslīgais intelekts patiks tiem, kam ikdienā nav ar ko parunāt. Arī tiem, kam patīk ka uzklausa un nerunā pretī. Harman/Kardon mūzika sniedz kvalitatīvu skanējumu. Pārnesumiem nav Parking pozīcija, tās vietā automātiski ieslēdzas AutoHold, sākumā dīvaini, bet ļoti ātri pierodi.
Man patīk, ka auto pats slēdzas vaļā un ciet, sevišķi ja ņem vērā Renault dīvaino atslēgas un TV pults krustojumu. Audio vadībai klasiskais Renault risinājums ar papildus sviru pie stūres man diez ko nepatīk, labāk būtu uz stūres. Bet pluss ir ka braukšanas režīmus gan var mainīt uz stūres rata. Un tomēr viena lieta man nepatika - atpakaļskata kamera diezgan pašvaka.
Balstoties uz maniem un daudzu pazīstamu cilvēku prasībām pret auto teikšu, ka Renault 4 ir divvietīgs auto ar samērā lielu bagāžas nodalījumu. Protams, ja nevadā līdzi visus iespējamos uzlādes blokus un vadus. Otrajā rindā vietas ir maz.
Viena no vārda simbioze nozīmēm ir ideāls savienojums. Un te nu tas ir. Savienojot Renault Captur ar lielāku bagāžas nodalījumu ir radies RENAULT SYMBIOZ. Ietilpīgs auto, kurā var ērti braukt gan pirmajā, gan otrajā rindā, gan pietiek vieta arī bagāžai.
Salona apdare kvalitatīva, visi vadības elementi un pogas savās vietās, pārskatāmas un ērti lietojamas. Sevišķi patīk tas, ka bieži izmanotamās fukcijas vadās ar klasiskām pogām (siltums, ventilācijas jauda), bet retāk lietotās ir skārienjūtīgas (sēdekļu apsilde, stūres apsilde) Elektriski apsildāms vējstikls arī ir labs papildaprīkojums.
Panorāmas jumts ar "aizplīvurojumu" ļoti laba lieta. Tā pasargā no tiešiem saules stariem, bet laiž cauri gaismu. Tas piedod salonam papildus plašuma sajūtu.
1,6l dzinējs ar hibrīdtehnoloģiju nodrošina 145ZS. Rezultātā auto ir dinamisks un patēriņš 5,4 l/100km tāda izmēra auto ir ļoti labs rādītājs. Negatīvais piesitiens ir tāds, ka dzinējs ir skaļš. Otrs mīnusiņš ir amortizātori, tie bedrēs "sit cauri".
Manā vērtējumā Renault Symbioz ir labs auto, derēs gan pilsētā, gan ārpus tās.