Viena no vārda simbioze nozīmēm ir ideāls savienojums. Un te nu tas ir. Savienojot Renault Captur ar lielāku bagāžas nodalījumu ir radies RENAULT SYMBIOZ. Ietilpīgs auto, kurā var ērti braukt gan pirmajā, gan otrajā rindā, gan pietiek vieta arī bagāžai.
Salona apdare kvalitatīva, visi vadības elementi un pogas savās vietās, pārskatāmas un ērti lietojamas. Sevišķi patīk tas, ka bieži izmanotamās fukcijas vadās ar klasiskām pogām (siltums, ventilācijas jauda), bet retāk lietotās ir skārienjūtīgas (sēdekļu apsilde, stūres apsilde) Elektriski apsildāms vējstikls arī ir labs papildaprīkojums.
Panorāmas jumts ar "aizplīvurojumu" ļoti laba lieta. Tā pasargā no tiešiem saules stariem, bet laiž cauri gaismu. Tas piedod salonam papildus plašuma sajūtu.
1,6l dzinējs ar hibrīdtehnoloģiju nodrošina 145ZS. Rezultātā auto ir dinamisks un patēriņš 5,4 l/100km tāda izmēra auto ir ļoti labs rādītājs. Negatīvais piesitiens ir tāds, ka dzinējs ir skaļš. Otrs mīnusiņš ir amortizātori, tie bedrēs "sit cauri".
Manā vērtējumā Renault Symbioz ir labs auto, derēs gan pilsētā, gan ārpus tās.


















Ja jau tik daudz "karstu" komentāru, tad jau inster ir pamanīts un arī es uzskatu, ka šis ir viens no pamanāmakajiem auto pēdējā laikā. Man Inster mazliet liek vilkt paralēles ar Ryanair koncepciju. Nav ko vadāt līdzi daudz mantas, ieņem savu vietu un brauc. Un gan vadītājam, gan pasažieriem vietas ir tiešām daudz. Un ja vajag, somai ar naudu bagāžas nodalījumā vieta atradīsies. Bet, ja brauksiet divatā un nolocīsiet aizmugurējos sēdekļus, sakraut varēsiet ļoti daudz mantas. Griestu augstums ļauj ērti justies arī gara auguma cilvēkiem.
Bet, ja nopietni, Inster man liekas ļoti labs pilsētas auto. 13,6 kWh/100 km pieļoti labas dinamikas. Var jau diskutēt par to, cik kurš ātri sasniegs 100 km stundā, bet diez vai tas ir vienīgais atlases kritērijs izvēloties auto. Insteram ar dinamiku viss ir labi un apdzīšanas manevri šaubas neizraisa. Atšķirībā no jaunās realitātes, kad benzīna dzinējs ir sarucis līdz vienam litram. Salona dizains ok, 220 V lādētājs arī laba lieta. Visa vadība ļoti ērta ar "reālām" pogām, nevis glaudāmām virsmām. Kas nepatika? Android auto darbojas tikai ar vadu.