Tūlīt kāds atnāks un ieteiks fabiju
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tūlīt kāds atnāks un ieteiks fabiju
Chevrolet suburban. Kāreiz priekš diviem bērniem, divām sievām, diviem ratiņiem un divām sievasmātēm.
Asv tikai tā arī mācās.
kasinsh79 rakstīja: No pieredzes par lietoti auto tirdzniecību.
Rumbulā ir tikai 2 oficiāli kantori - Euro Auto un Brc. Reālu problēmu gadījumā tie arī kaut ko risinās.
Viss pārējais ir it kā plači, bet reāli - tirgo NE uzņēmumi (privātpersona, bieži - auto pat nereģistrēts utt.)
Nekādu garantiju vai pat testa braucienu.
Pats izvēlējies, ar varu neviens nelika pirkt - vaino tikai sevi!
Bieži pārdevējs pat runāt vairs negrib, jo pircēja problēmas vairs viņu neinteresē.
Tas ir absolūts kaķis maisā. Un kur nu vēl vecu (bet aprīkotu) BMW - tā ir visīstākā pašnāvība!
Jaunietis izteikts lohs. Būtu pircis citu ierindas auto, visticamāk, brauktu vēl ilgi. Gribējies par bembistu kļūt - sākumā apzinies, vai tādu auto vari uzturēt. Jo BMW iegāde par pēdējo naudu - nav komentāru... vismaz dzīves skola kolosāla
Vēl ir dbc.
Es arī par to, lai pievieno benzīna cenai.
Tikai dīzeļus lai neaiztiek.
Vai šī projekta veidotāji cer, ka tad gāzi neviens neaiztiks un cenu nepalielinās?
Lūk kā bija:
Vwfans nopirka sev jaunu fabiju. Viņš kļuva lepns, īsts mačo un uzvarētājs. Pieblīda viņam ne tikai EGO, bet gan arī mazais vwfans, tāpēc viņš nolēma beidzot, pēc ilgiem gadiem doties uz vietējo klubu. Jau tuvojoties tam, sēžot jaunajā fābijā, vwfans domās izspēlēja dažādas lomu spēles, pozas...kā viņam paņems mutītē rudā Sņežana, tad blondā Sveta...
Jā, viss iesākās kā sapnī. Patiešām, pie kluba bija visas ciema skaistules - gan Sveta, gan Sņežana, gan Gaļa. Pat bija Donata, ar iesauku "Donata - visiem dot".
Uzmanīgi atvērās fabijas durvis. Vw fans izkāpa no tās un matiem plīvojot kā reklāmā, devās uz meiču pusi, rokās turot škodas atslēgas tā lai visi redzētu zaļo bultu uz tām. Vwfanam iekšā viss vārījās no uzbudinājuma un skatoties uz Sņežanas muti, jau iztēlojās kā tajā ieslīd viņa labākais draugs...
Bet piepeši uzrodas vecs volvo xc90.... tas, mūzikai skanot, lielā ātrumā nesas pie meičām. Vw fans apstulba un apstājās. Viņa škodas atslēgas kļuva slapjas no sviedriem. Volvo strauji nobremzēja. Autiņš bija vecs, tāpēc apstājās ne uz reiz. Pat straujās apstāšanās dēļ tajā kaut kas noklaudzēja. Vw fans pasmīnēja -" lūznis. Tas jau nav jauna fabia..."
Bet kas tas tas?????? Meičas apskrēja tam apkārt. " kāds džips!!!" - tās sauca - "Volvo!".
Vwfans apgriezās un brauca mājās. Jaunās fabijas spogulī viņš uzmeta skatienu, kā voļvikā sasēžas visas skaistules, un nopūšoties nodomāja -" fabija taču labāka"...
Kāpēc pirkt zelta rolex pulksteni, ja var - ķīniešu pa 3 eiro. Kāpēc pirkt zelta ķēdi, ja var iet bez zelta ķēdes? Kāpēc pirkt gaļu, ja var nopirkt cīsiņus pa 1 eiro kilogramā un paēst tāpat kā ti gaļu.
Neticu ka kārba maksā 3000. Drīzākais - pirmajā kaktu servisā Vadziks pateica, ka kārba čupā, un vajadzīga jauna un stulbais pircējs nogūglēja, ka jauna maksā tik pat cik tā mašīna.
Nu jā, un mineta taisīšana braukšanas laikā...
Papēti statistiku, tā nemelo.
Kas tad galvenais? Lielākā daļa avāriju ir saistītas ar ātruma pārsniegšanu vai neatbilstoša ātruma izvēle. Papēti statistiku.
Kura ir godprātīga profesija, kur visi godīgi? Tādu nav. Pat skolotāji skolā kādy vairāk mīl, kādu mazāk tikai tāpēc, ka nepatīk.
Arī nodokļu nemaksāšana ir negodprātīga rīcība.
Es vairs nesekoju. Kad bija Šumis, bija interesanti seot - būs pirmais vai otrais. Būs čenpions, vai nē. Tagad vairs neinteresanti. Nav tā intriga, kā agrāk. Tagad katru posmu uzvar cits braucējs. Neticu, ka visi pēkšņi palika labi braucēji... drīzāk otrādi - NAV labu.
Nu tad nav ko tādu auto pirkt. Es točna tādu nepirktu. Kad cilvēks auto ved pie oficiāļiem, tad ir kaut kāda garantija, ka daudzmaz laikā viss tika mainīts un pret normālām detaļām. Lietots auto jebkurš ir loterija, bet pirkt auto, kurš nezin kur tika remontēts, tā ir krievu rulete ar četrām patronām.
Tāpēc nav tā, ka ja nav informācija, tad slikti. Ja nav informācija, tad tas nozīmē, ka šo auto labāk nepirkt.
iAuto rakstīja: Nerunājot tieši par šo auto, bet pieņemsim, ka Tu pēkšņi mēnesī pelni 10x vairāk kā šobrīd. Vai pēc 2 gadiem ar šādu atalgojumu Tu pirktu Juke?
Nu nabagdžipu vai kaut kādu nodrāztu audī, kurš katram celtniekam, jau nu nepirktu.
Q2 domāts tiem, kam nav naudas q5? Es pareizi sapratu?
Jā. Ar tādiem arī jāsalīdzina. Citādi sanāk tas pats, kas salīdzināt tesla model s ar vw transporter...te arī svars aptuveni vienāds..
Es zinu kā vajag braukt pa apli, bet es tā nebraucu. Neredzu jēgu kāpēc man kāds jāpalaiž, bet tad jāstreso, jācer ka mani kāds palaidīs. Ja grib lai apļus brauktu pareizi, jātaisa izmaiņas csn, ka aplī priekšroka ir kreisajā pusē braucošajam.
Salidzini navaru ar d max...
Gāze vēl vairāk smird.
kasinsh79 rakstīja: Smaga tēma.
Esmu no tiem, kuri pēc ārpilsētas nekurienes (un svaiga gaisa) pārcēlās uz Rīgu (Ziepniekkalnu, bet patīkamā vidē ar zaļiem kokiem apkārt). Man gandrīz viss, Rīgā dzīvojot, patīk.
Bet tas gan ir fakts, ka tagad gaisa kvalitāti jūtam pat ļoti, ar mazo staigājot, viņš guļ ratos nepilnu stundu max, aizbraucot uz Dzintaru mežaparku - ~2h mierīgi, Liepājā pie jūras - pat 3h miegs!
Ir, ko padomāt. Es jau sen runāju, ka vajag CSDD eksprespārbaudes uz ceļiem. Ar mērķi izskaust arī acīmredzamus šrotus. Tādu dūmojošu mēslu mums brauc papilnam. Uzreidz redzams, benzīnnieks, pretīgi zili dūmojošs, tad dīzelis reāli melni kūpošs (arī smagie, pie tam uzkrītoši) utt. Tādiem visiem bez ilgas domāšanas protokolā 3-nieku un uz servisu vai CP stāvvietu (pēc tam - varbūt izgāztuvi)!
Nevis gaiss, bet troksnis.
80 procentu vadītāju pārkāpj noteikumus. Jūs naivi domājat, ka atļaujot braukt ātrāk, visi uzreiz beigs pārkāpt???? Turpinās pārkāpt. Kāpēc braukt uz 110, uz 130, ja var braukt uz 130 un 160??. Var braukt. Ja es ārpus pilsētas pārkāpju ātrumu par divdesmit km/h, man sods nav nekāds. To VISI zin.
Ja grib pieņemt noteikumus par ātruma palielināšanu, tad vajag palielināt arī sodus, lai neviens negribētu pārkāpt. Piemēram par 0-20 km/ h 100 eiro, bet par 20+ kā dzērājšoferiem.
Ja tādu likumu ierosinātu, varu saderēt, ka lielākā daļa tagad brēktu, ka nevajag tādu likumu. Tāpēc, ka ja ir iespēja braukt ātrāk, cilvēki brauks.
Bet gribu vēl citu lietu pieminēt. Ne visi grib braukt ātri. Daudziem neļauj tie sīkie nemotori, citam rūp degvielas patēriņš, cits "nekur nesteidzas", citam bail ātri. Tie turpinās braukt uz saviem 80. Un cik tad avārijas situācijas uzradīsies?
Un vēl - pavērojiet cik Latvijā ir letālu csn? Un cik neletālu. Palielinoties ātrumam, letālo gadījumu būs vēl vairāk.
Jebkurš gudrs cilvēks domās tieši otrādi - Latvijā JĀSAMAZINA atļautais ātrums. Ja pieņems likumu, ka ārpus pilsētām uz 80. Daudz būs tādu kuram "komfortais" ātrums kļūs 110? Jo par 30+ km/h ir savādāks sods, nekā par 20.
Un uz 90 nav komfortabli? Daudz iemeslus esmu dzirdējis, bet šis tiešām ir labs.
Tāds naivums domāt, ka atļaus braukt uz 110, visi brauks uz 110. Tagad visi brauc uz 110.
Stulbi esat?
Pat iedomāties nevaru, kas būs, kad sāks pa mūsu ceļiem uz 140- 160 km/h braukt.
Tagad brauc uz 110-130, ho mums atļauj 90-100. (20-30 km pārkāpj gandrīz visi, es arī).
Atļaut braukt uz 110+ 30 km h????
Kur var braukt ar mūsu desmit gadus veciem lūžņiem vai jauniem nemotoriem ar tādiem ātrumiem?
Neviens jau nesaka, ka panamera maza vai slikta.
Cilvēks grib ģimenes auto, panamera ir antiģimines auto. Ar poršiku " sievas" mainīsies katru sezonu...