iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Janozaurs 04.02.2016 17:31

Man latvijas autiņi liekas aizdomīgi. Pirmkārt mūsu bedres, ziemas ar sāļiem un salu. Viens latvijas gads ir divi eiropas.

Otrkārt, eiropieši diezgan saaudzīgi ir ar autiņiem, regulāri veic tehniskās apkopes, un mazāka varbūtība, ka uzliks pašas lētākās detaļas vai eļļu.

Premium klases autiņus arī LV normāli var apkalpot, bet ekonomklasi... vispār aizdomīgi pirkt.

Bet par to vēsturi - arī ārzemju mašīnām var uzzināt vēsturi, ja nav žēl desmit eiro.

Janozaurs 04.02.2016 16:02

Lexus tak arī ir toyota. Luksus versija.

Japoškas nolēma luksus modeļus saukt savādāk.

Janozaurs 04.02.2016 15:17

Lexum nav alternatīvas. Tas ir pats sievišķīgākais suvs. Nezinu statistiku, bet es esmu pārliecināts, ka ja tādu sataisītu - 80 % kā minimums lexus rx lietotāju ir sievietes.

Ja redzi šo parketa suvu, tad var pat saderēt, ka pie stūres būs sieviete!

P.s.

Es nesaku, ka čomi nebrauc.... bet krietni mazāk

Janozaurs 03.02.2016 17:20

Labāk būtu noorganizēt balsošanu par sodu sistēmas pamainīšanu. Maksā % no saviem ienākumiem. Es domāju, ka pazustu arī "džipu" parkošanās invalīdu stāvvietās un citas nekulturālas lietas.

Janozaurs 30.01.2016 9:50

Gāzei ir filtri?

Nekad nebiju domājis.

Janozaurs 30.01.2016 9:42

Ko tu raksti tos eiro. Pieraksti gāzes patēriņu uz 100 km. Es pats māku sarēķināt. Ja pa nepilniem diviem gadiem nobrauci 57 000, tad es neko vairs nerakstīšu. Tev atmaksājas. Es jau rakstīju, ka atmaksājas arī lieliem motoriem.

Par " apčakarētajirm" domāju tos, kuri brauc ar nemotoriem. Pat ja nemotorists brauc gadā 30 000, tad arī atmaksājas.

Janozaurs 30.01.2016 8:56

P.s.

Gāze atmaksājas LIELIEM motoriem. Jo lielāks, jo ātrāk. Piemēram, autiņš kurš tērē 20 litrus uz 100 km. Atmaksāsies jau pēc 15 000.

Janozaurs 30.01.2016 8:44

Tagad daudzi ačakarētie rakstīs - benxīns maksā vairāk nekā 90 centi, es rēķināju gāzes uzstādīšanas kantora "kalkulātorā" un man sanāca maxāki cipari.... utt

Tad rakstu:

Gāze arī maksā vairāk. Es rēķināju aptuveni. Es jau ārī neiekļāvu vairākas lietas - piemēram, es rēķināju ja brauc TIKAI ar gāzi, bet reāli benzīns arī nedaudz tiek tērēts, tehniskās pases maiņa no "benzīns" uz " benzīns - gāze" arī maksā naudu, gāzes iekārtas remonts pēc garantijas arī maksā naudu

Un mūžīgās runas, ka gāzei vajag akcīzi uzlikt....

Janozaurs 30.01.2016 0:43

Kaut kas te rakstīja patēriņu 5 litri benzīnam (4.5 eiro) un 6 gāzei (3 eiro). Te starpība sanāk 1.5 eiro uz 100 km. 150 eiro uz 10 000 km. Cik maksā gāzes iekārta? Cik pēc tam tērējas?

Reāli sanāk - braukt mīnusos, tad knapi atpelnīt un autiņu pārdot.

Janozaurs 30.01.2016 0:22

Gāzes cena ir apmēram 0.50, benzīna 0.90. Četrdesmit centi starpība. Gāzei patēriņš ir nedaudz lielāks. Tātad reāli, ja autiņš tērē 7 litrus uz 100 km, sanāk uz 100 km 6.30€, bet gāze 4€. Uz 100 km 2.30 eiro.

Ja uzstādīt gāzes iekārtu maksā 1000, tad sanāk, ka atpelnīsies tikai pēc: 43 000 km!!!!!!!

Cik gados nobrauc 43 000? Vai šajā laikā nav nepieciešams kāda tehniskā apkope gāzei (pa maksu)? Un cik gadus vidēji cilvēks tur mašīnu sev, līdz nomaina pret citu.

Tā ka jūsu tās gāzes iekārtas - lohatrons un mārketinga triks. Saprotu, ja brauc ar lielu mašīnu, kas tērē 20 litrus uz 100 km, bet šie nemotori.... apkrāpa jūs kā mazus bērnus

Janozaurs 29.01.2016 13:36

Tāpēc labāk vai nu jaunu, vai 7-8 gadīgu.

Tādiem jau daudz kas ir nomainīts. Bet vēl drošāk, 10 gadīgu.

Bet tas attiecas uz mašīnām ar motoriem. Visus nemotorus pēc 5 gadiem var nodot metāll.... nē, - plastmasas lūžņos

Janozaurs 29.01.2016 0:34

Un tos 2000, kas ieekonomēti ielikt tehniskajā apkopē.

Janozaurs 29.01.2016 0:32

Bet vēl labāka izvēle:

Marka Land Rover Range Rover Sport

Izlaiduma gads: 2010

Motors: 3.0 dīzelis

Ātr.kārba: Automāts

Nobraukums, km: 165 000

Metālika: metālika

Virsbūves tips: Apvidus

Tehniskā apskate: 08. 2016

Cena: 25 900 €

Janozaurs 28.01.2016 21:49

Rekur īsts veču auto

youtu.be/uet0_qC3_Z4

Janozaurs 28.01.2016 21:44

Sieviešu auto.

Janozaurs 28.01.2016 20:03

Varbūt sāksim ar to, ka volvo septiņvietīgs, bet fiats knapi piecvietīgs.

Atrodi vienādas klases automobīļus.

Otrkārt - pats taču uzrakstīji cenu. Ja cilvēkam būtu 16 k, tad viņš nepirktu 2004-2007 gada volvo.

Viņš pirktu 2008-2011 gada volvo.

3. Kārt par to zudumu. Fiats nemaksās tik daudz. Būs daudz lētāks.

Bet kopumā es tev piekrītu.

Ir tā saucamie pelēkās masas autiņi, ar kuri nezin kāpēc visiem patīk.... nezin kāpēc, laikam tāpēc, ka kaimiņš reiz pateica, ka labs.

Audi a6, passats, volvo xc90, kaškaijs.... utt.

Tu šo autiņu nopirksi, tad kad uzliksi pārdot, tev zvanīs daudz. Fiatu pārdot būs daudz grūtāk.

Janozaurs 28.01.2016 17:27

Tur jau tā lieta, ka daudz kas jāmaina, bet vācieši nemaina. Pārdot, un tad pircējs domā - kāpēc man viss lūzt.

Pat dzirdēju, ka daži cilvēki, zinot, ka nākošgad būs cits auto, jau pēdējā gadā neko nemaina, pēc principa - " man pietiks", un tā ekonomē

Janozaurs 28.01.2016 17:23

Diagnostika maz ko parāda. Tā parāda, piemēram, ka viens cilindrs strādā ne tā kā vajag. Bet nerāda iemeslu. Tur var būt, gan svece, gan sprausla, gan pats virzulis, utt.(neko nejēdzu autiņos, bet es reiz, kad biju vēl jauns un glups, biju pašā krutākajā diagnostikā. - nopirku sveces, bet izrādās, ka nekas nemainījās, tad kaut kādu sensoru (datčiku), bet arī nekas nemainījās... rēķins auga kā seperātisti donbasā... tad aizbraucu prom, un citā servisā bez krutiem datoriem man sataisīja)

Šarlatānu kantorī pēc pilnas diagnostikas var arī sanākt kā tai sievietei.

Janozaurs 28.01.2016 17:13

Daudzi nesaprot, ka visbiežāk automašīnas pārdot, kad tās sāk čakarēt smadzenes. Kad kaut kāds neizdibināms defekts, kad kaut kas ne līdz galam nomainīts, cilvēks sāk apsvērt iegādāties jaunu autiņu, bet veco pārdot. Ļoti reti ir tā, ka viss ideāli, bet cilvēks nolemj mainīt. Tā ir, bet ne tik bieži, kā pārdevējs reklamē.

Janozaurs 28.01.2016 17:07

Arī nevaru saprast. Drīzākais kaut kāds šarlatānu kantoris. Nedomāju, ka viss salūzis.

Janozaurs 28.01.2016 14:17

Tādā gadījumā labi ir nomainīt arī servisu. Ir tādi servisi, kas nodarbojas ar naudas izspiešanu, sevišķi, ja atbrauc sieviete glaunā autiņā.

Kad savu nopirku, man pēc mēneša atteica kondicionieris. Vedu uz vienu kondicionieru servisu. Tur apgalvoja, ka nestrādā kompresors. Vajag pirkt citu, vai mēģināt remontēt, bet viņi to nedara un nav garantijas, ka var salabot vispār. Labāk nopērc vai jaunu vai lietotu, mēs uzliksim. Summa jaunam bija simtos.

Drošības pēc, aizdzinu pie elektriķa. Teica, ka paskatīsies. Pēc stundas man zvana, saka ka viss sataisīts. Izrādās bija sabojājies relejs (tāda kastīte pie drošinātājiem). Samaksāju 5 eiro. Strādā vēl šobrīd.

Janozaurs 27.01.2016 18:42

Kaut reizi piezvanīji policijai un pateici, kad laukumā driftē? Domāju, ka nē. Labāk sēdēt mājās uz dīvāna un raudāt cik slikti un ka visi apkārt bandīti, zagļi un sazvērnieki.

Policistiem kā visiem citiem, ir nepieciešamas atskaites. Nevar visu laiku tikai sev kabatā raust. Vajag kaut kādus rezultātus arī. Un ja zinātu, ka 100% protokols, atbrauktu uzreiz.

Tāpēc ir divi varianti, vai nu visi sēž un skaudīgi vai ar interesi paši visu vēro un neviens neziņo, vai arī kārtējais pārspīlējums. Reizi mēnesī atbrauc, padriftē, ierauga tuvumā policistus un aizbrauc...

Janozaurs 27.01.2016 18:16

Ļoti intetesanta ideja, bet es pass. Zinu, kas ir nomas auto. Man dažreiz sirds sāp, kad sieva brauc. Bet svešiem cilvēkiem? Mani sirdstrieka ķers!

Janozaurs 27.01.2016 16:47

Kā var noķert, nevienu nestādinot????? Vajag apturēt desmit, simts nedzērājus, lai pēc tam kādu noķertu. Uz mašīnas nav uzrakstīts kurš ur pārkāpējs, kurš nē. Apstādina, pārbauda dokumentus, paskatās šoferi, paosta kabīnē... ja viss kārtībā laiž vaļā trubiņu dot iepūst, ja vizuāli liekas kaut kas ne tas. Pa visu mūžu trubiņā es pūtu tikai vienu reizi. Ja tev liek bieži pūst, tad izskaties tāds, vai mašīnā ož pēc alkohola.

Par šmaukšanos ar trubiņām tas ir marasms. Vusa tā šmaukšanās izskatās tā: cilvēks iedzer, sēžas pie stūres un brauc. Apstādina poliči, liek iepūst trubiņā. Parāda 0.6. Cilvēks sāk taisnoties - es neko, nevar būt. Izbrauc uz med.iestādi - 0.5. Viss kārtībā.

Pēc tam sākas leģendas par sagrozītām trubiņām kas tiek stāstītas no mutes mutē.

Trubiņa mēra gaisu mutē, asinīs ir reālais saturs. Vari paņemt alkoholu, paskalināt mutē pirms pūšanas un parādīs lielu daudzumu promiļu, lai gan asinīs nulle. Nevienmēr trubiņa sakritīs ar asins testu.

Un otrkārt, braucot uz med iestādi var nedaudz izvēdināties, sevišķi, ja alkohols ir nedaudz virs normas. Tāpēc, es domāju, ka poliči negrib sūtīt.

Janozaurs 27.01.2016 16:12

Cilvēks pat uz tiesām staigā, lai tik varētu iedzert kādu lieku glāzīti. Kaunējies būtu. Tā jau ir - visas problēmas nāk no alkohola un sievietēm.

P.s.

Iesēdinot visus kukuļizspiedējus, nāks vietā citi. Kuri tā vietā lai no tevis izspiestu jaut ko, sodīs tevi pēc likuma. Un kļūsi kājāmgājējs, nevis autobraucējs.

Lai, gan īsts "taisnības cīnītājs" turpinās braukt bez tiesībām. Tas jau dzērājšoferiem asinīs ar spirta burtiem pierakstīts.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti