iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Janozaurs 13.01.2016 9:56

Bet tas gāzes balons par velti tev uzlikās? Cik samaksāji par viņu?

Tagad parēķini, pēc cik gadiem viņš tev atmaksāsies?

Janozaurs 13.01.2016 9:54

Man reiz bija pel zafira. 2,2 benzīns. Patēriņš ārpus pilsētas nedaudz zem 7 litriem. Ar šito mopēda motoru 5.5 tas ir daudz.

Janozaurs 13.01.2016 0:14

1.2 litri un ar gāzi?????

Tu gadījumā tualetes papīra lapiņu uz 4 daļām negriez?

Cik tad sanāk ekonomija ( pieskaitot visas uzstādīšanas u.c izmaksas) 0.10 eiro uz 100 km?

Tā jau tie sīkpirdēji ieekonomē tikai uz pilsētu korķiem. Virs 90 km/h tie notērē visu ko ir ieekonomējuši, braucot ar apgriezieniem virs 3000.

Janozaurs 12.01.2016 19:45

youtu.be/LHp3jqRj-jg

Brauca lielisks vadītājs ar lamborgini uz 300 km/h un ak vai, ķibele!

Janozaurs 12.01.2016 16:24

Pilnīgi piekrītu. Diemžēl, tādi kā man patīk, man nav pa kabatai. Pirkt kaut kādu tikai tāpēc, ka jauns, tas ne par mani. Tas ir tas pats, kas ar māju- vai pirkt jaunceltnē kaut kur nezin kur, vai vecu dzīvokli centrā.

Mašīna man ir vairāk nekā transporta līdzeklis. Tā ir mana sieva nr 2.

Es nesaprotu kāpēc pirkt līzingā sūdu pa 20 000, ja var nopirkt pa 10 000 lielisku super-duper autiņu un pat ja tu vēl 10 000 ieliksi remontā, tu brauksi kā baltais cilvēks par tādu pašu cenu.

Cita lieta uzreiz nopirkt labu.... bet padārgi.

Janozaurs 12.01.2016 10:01

Jāatzīst, nedaudz "uzbraucu" vāciešiem vw dēļ. Opelis arī ir vācietis, un opel ir komfortabls. Pat audi ir diezgan ērts. Bmw ir bmw.

Folkswagenu gan nevar saukt par auto, ar kuru braukt ir bauda. Kā ar zirga ratiem. Pat jauni no salona iet tā, ka viss kratās un zobi klab. Jā, pa vācu bāņiem viņi vispār nešūposies, un būs paši ērtākie, bet pa mūsu ceļiem tomēr labāk līganā amerikāņu piekare, lai šūpojas kā kuģī.

Janozaurs 11.01.2016 20:41

Man krustdēls bija asv, dzīvoja pēc apmaiņas vienā ģimenē. Sarunāties sāka par autiņiem. Viņi prasīja krustdēlam :" ar kādām mašīnām pie jums braukā?" Krustdēls saka : " ar audi, vw, bmw..." amerikāņi brīnījās, ka latvijā ar tādām dārgām mašīnām braukā...

Janozaurs 11.01.2016 20:05

8. Neviens speciāli neliek "taimerus" lai auto salūztu pēc 3 gadiem. Tā sanāk, jo autoražotāji ekonomē. Agrāk metāls, tagad plastmasa.... utt

Jēga ražotājam taisīt auto priekš 20 gadiem, ja klients tāpat to pēc 5 gadiem nomainīs pret citu.

Kāds pieprasījums, tāds piedāvājums. Tas jau ar visu tehniku. Parastie stacionārie telefoni ražoti pirms 100 gadiem vēl tagad darbotos, bet aifons diez vai 10 gadus

Janozaurs 11.01.2016 19:54

Secinājumi:

1. Filma pēc sekojoša principa: studentu skaits latvijas universitātē atkarīgs no daugavas ūdens līmeņa.

It kā pareizi, bet patiesībā - pavasarī un rudenī ūdens daudz, tad arī studentu daudz. Vasarā vismazāk un studentu maz.

2. Ikea šefs ir skops, tāpēc ar mašīnu vecu brauc. Bez mašīnas viņam arī viss pārējais ir lēts.

3. Auto tagad lūzt biežāk matemātisku apsvērumu dēļ - vairāk detaļu, sarežģītāka konstrukcija, biežāk lūst.

4. Elektronika. Elektrika mēdz uzkārties, mitruma ietekmē sabojāties. Agrāk tās nebija vai maz bija

5. Elektromotoriem viens mīnuss bija - uzlādes, akumulatori. To dēļ apgrūtināja ražošanu un izmaksas.

6. Alternatīvie dzinēji. Kodoldegviela???? Ziniet, cik maksā kodoldegviela? Un nebūtu prātīgi kodoltehnoloģijas nodot parastiem cilvēkiem... servisiem. Paņems vēl bumbu kāds uzražos.

7. par forda zāgavoru nezinu, bet tas ir loģiski, ka ar masu var izspiest pārējos.

Janozaurs 11.01.2016 19:07

Mans viedoklis tik un tā ir nemainīgs:

Jauni auto VISI ir puslīdz droši un uzticami. Viss pārējais ir secundārs: jo lielāks, jo dārgāks, jo kvalitatīvāka plastmasa, jo dārgāks. Utt.

Jā, kia ir lēti, bet tāpēc arī salons tāds patizls ar lētuma piegaršu. Bet var būt drošs, ka iekāpjot jaunā kia var mierīgi ar to doties kaut vai uz ķīnu un 98% gadījumu tu aizbrauksi līdz galam bez starpgadījumiem. Lūst visi priekšmeti. Var nopirkt jaunu datoru, bet pēc mēneša aiznest atpakaļ uz servisu. Auto tas ir datots+sarežģīta mehānika. Turklāt mūsdienās neviena kompānija neražo auto no nulles. Kaut ko taisa vieni, kaut ko citi. Viens un tad pats motors var būt vairāku marku auto. Kā var teikt, ka auto x ir drošs, bet ar tādu pašu motoru y auto ir nedrošs.

Filozofija sanāca.

Janozaurs 11.01.2016 18:51

Vācu auto nav atzīstami tehnoloģijās (japāņi), komfortā (amerikāņi), braukšanas baudījumā (amerikāņi). Pat pēc kvalitātes vāciešus apsteidz japāņi. Vācieši pirnajā vietā tikai pēc cenas. Paši dārgākie.

Janozaurs 09.01.2016 7:57

Man divas reizes bija tāda atzīme. Gadus piecus atpakaļ nenoliku apskati tā dēļ. Bija tikai 2 aizrādījumi - neliela eļļas noplūde un nepietiekoši oranžs pagrieziena rādītājs. Pagājšgad septembrī atkal aizrādīja ( cita mašīna). Bet punktu nekādu neielika, muttiski aizrādīja, jo pagrieziens nepavisam gaišs. Līdz šim brīdim vēl neesmu nomainījis. Slinkums.

Neticu, ka tikko uzliktām krāsa būs tāda, lai nenoliktu. MUĻĶĪBAS! Vienkārši slinkums mainīt.

Ir cilvēki, kas mūždien neapmierināti: - bremzes nedarbojas, jo sala dēļ apledojušas, izpūtējā nevis caurums bet neliela plaisa, nevis rūsa, bet dubļi.....utt. Ja gribēji ieekonomēt, 1 eiro dārgas lampiņas dēļ nopirki no vasīlija par 0.9 eiro... tad vaina nevis csdd, bet to ieekonomēto 0.10 centu dēļ.

Janozaurs 09.01.2016 0:09

Es braucu katru dienu pa 2-4 reizēm pa 5 - 10km. Gadās arī tālāki braucieni. Ieliku bosh iet jau otro gadu. Nereizi nelādēju, ne reizi neņēmu ārā lai sasildīt. Dīzelis, bet pielec pagaidām normāli. Pasildi sveces 10 sekundes, nospied sajūgu ( bremzi automātiem) un darbini. Motors noraustās, bet ierūcas. Pirmās sekundes vēl kaut kas paklab. Vislabākie akumulatori skaitās optima. Nākošo es pirkšu tādu. ( protams paslīti)

Janozaurs 21.12.2015 20:47

Par obd piekrītu, bet par to, ka tikai obd pārbaudīt, tās ir muļķības. Obd neparādīs daudzas svarīgas lietas.

Janozaurs 19.12.2015 21:50

Nevar būt, ka statoilā kāds biodīzelis? Vai ne no tās kalonkas ielēju. Tur it kā vairākas ar dīzeli. Neapgaismotu mani kāds?

Janozaurs 19.12.2015 21:45

Lukoilā nepildītos pat ja cena būtu 10% mazāka. Ja būtu 20% tad sāktu domāt. Es neatbalstu krievu invāziju un "russkij mir", tāpēc cenšos neatbalstīt viņu ekonomiku.

Pērku tikai nestē. Pirmkārt, tā ir laba degviela (dīzelis), otrkārt - tuvu manai mājai, treškārt - laba cena, sevišķi ja lieto rimi karti.

Agrāk, kad man bija benzīna mašīnas, lēju nestē un statoilā. Bet kad nopirku dīzeli, lēju visu laiku nestē, tad vienu reizi - statoilā. Ielēju diezgan daudz, daudz nobraucu, bet tad braucot mašīna noslāpa. Servisā salaboja un teica, ka bija aizdirsts viss degvielas filtrs un visa degvielas sistēma. Paprasīja, kad es mainīju degvielas filtru? Bet es to nesen biju mainījis. Tāpēc uz statoilu vairs nebraucu. Varbūt vaina ne statoilā, varbūt mainot degvielas filtru ( mainīju servisā) mani apčakarēja un nenomainīja, varbūt sakritība. Bet psiholoģiskā trauma palikusi.

Janozaurs 19.12.2015 21:17

Ko jūs pārdzīvojat. Jau vēsturē viens isis devās uz Eiropu. Pat visu spāniju, itāliju kontrolēja. Nu kā beidzās? Aiztrieca atpakaļ ar sūdu spaiņiem, un tad devās pretuzbrukumā ( krusta kari). Kas tagad? Ja sāks teroristi ļoti aktīvi darboties, eiropā ieviesīs stingras pārbaudes, pretterorisma pārbaudes. Nedzīvojam akmens laikmetā. Tagad var pārtvert telefonus, interneta pastus.... utt.

Ļoti daudz tagad terorakti Izraēlā notiek?

Janozaurs 19.12.2015 20:52

Par drošības jostām arī cilvēki sākumā cepās.

Janozaurs 19.12.2015 20:50

Izaugtu arī produktivitāte. Cik % no sava darba laika smēķētāji nosmēķē. Ne velti daudzās firmās ārzemēs nepieņem smēķētājus.

Janozaurs 19.12.2015 20:46

Valsts ir uzlikusi akcīzes nodokli tabakai, lai cilvēki nesmēķētu, vai smēķētu mazāk. Nevar aizliegt savādāk, tāpēc vismaz ar cenu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti