Pēc 2008.gada sākās noriets. Laikam apdedzinājās ar tā gada 1.2 tsi motoru.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pēc 2008.gada sākās noriets. Laikam apdedzinājās ar tā gada 1.2 tsi motoru.
Pateicoties labiem cilvēkiem, piedāvāju statistiku:
1. Chrysler voyager - 4676.
... uzreiz jāpiezīmē - grand voyager - 3733
un town & country ( voyager asv versija) - 1366.
Tātad kopā - 9775
2. opel zafira - 8322
3. Sharan - lv reģistrēti 7847 gab.
4. ford galaxy - 4401.
5. Volvo xc90 - 4051.
Nav prātīgi viņu likt pie miniveniem, bet lai iet.
Super.
Paldies.
Kur tu dabūji?
Tāpēc ka audi ir luksus folksvāgens. Luksusmašīnas ir dārgākas. Audi tā lūzt ka nemetas, bet Latvijā dzīti lielākoties ir mēslu čupas šī iemesla dēļ. Audi detaļas dārgas, tāpēc Latvijā parasti izmanto ķīniešu " analogus". Tādā veidā no audi uztaisa kaut kādu sūdu ar četriem riteņiem.
Bremžu diski.
2005.gada golf 1.6 benzīns maksā NO 12 eiro ( bosh 44.73)
2016.gada golf 1.6 benzīns maksā no 28.70 ( bosh 53.00)
Jo jaunāka mašīna jo dārgākas detaļas.
Protams, ja garantija ir tad labi, bet pie nosacījuma, ka kredītu izmaksā šajā periodā.
Ideāli tāpēc ir operatīvais līzings. Visu laiku garantija. Bet četrgadīgam auto remonts būs astronomiskās summās.
Un pēc tam pēc diviem gadiem viss sāka birt...
Standarta situācija. Pa diviem gadiem neko nemainot aizdzen līdz kliņķim.
Cilvēki parasti domā, ka ja tehniskajā apskatē nullīte, tātad mašīna ideālā stāvoklī. Nesaprot, ka tehniskā apskate ir tikai tāpēc, lai auto neizjuktu pa ceļam un viss darbotos. Gada laikā auto vismaz reizi vajag aizdzīt uz servisu lai paskatās.
Protams, atkarīgs kā brauc un cik. Man vieni paziņas mazdu pa 7 gadiem tikai vienu reizi uz servisu dzina. Un brauc trīs reizes pa ziemu un desmit pa vasaru.
Mazdai deg check engine lampiņa, bet tas ir cits stāsts.
Man ir lietots auto, bet nepatīk urķēties auto. Tāpēc es aizdzenu savu auto uz servisu un atstāju to profesionāļiem. Bet pats laiku varu pavadīt ar ģimeni. Turklāt, naudiņas paliek vairāk, jo detaļas ir lētākas nekā jaunam, serviss lētāks, nekā jaunam. Tikmēr cilvēks kurš nopircis jaunu maksā par kredītu, maksā par servisu trīsciparu vai četrciparu skaitļus.
No visiem mopēdiem, ar kādiem esmu braucis pēdējos gados, mani pārsteidza tikai viens auto. Tas bija fiat panda 2012.gada. To lietoju divus + gadus atpakaļ. Mani pārsteidza tā vadāmība, tajā bija daudz vietas kājām, tas pietiekoši augsts, tāpēc pat iesēsties bija ērti. Mīnusu saskatīju tikai vienu - mazs bagāžas nodalījums. Pat fabijai daudz lielāks.
Par to mopēdauto baudāmību.
Atzīšos, ka es arī esmu braucis ar mopēdauto. Kādus trīs gadus esmu braucis ar 1.0 litru benzīnnieku. Toreiz man likās lielisks auto. Fanoju tāpat kā vwfans par savu fabiju. Likās, ka tas ir baudāms, lieliski brauc. Bet pamazām sāku pāriet uz lielākiem. Tagad cik es esmu braucis ar mopēdiem, tie vairs neliekas baudāmi. Tāpēc, ka zinu kā ir jābrauc automašīnām. Kā ir patiesībā tajos jāsēž.
Pabrauktu tu, fan, ar normālu autiņu ( nevis 600 metrus, nevis 10 kilometrus, bet 600 km, vismaz) iemestu tu savu fabiju miskastē.
Radinieks zin, ka tu esi uzsācis aktīvu kampaņu pret xc90?
Ar tavām nosauktajām mašīnām pilni servisi. Sevišķi audi.
Es uzskatu, ka ja cilvēkam patīk pa servisiem braukāt, viņš pērk vw ( audi).
Ne jau no markas tas ir atkarīgs, bet no iepriekšējiem lietotājiem. Lietots auto vienmēr būs loterija, jo nav zināms, kā brauca iepriekšējie, kā kopa, kāpēc pārdeva.
Var desmit cilvēki modeli lielīt, bet tu nopirksi un mocīsies.
Tev nevajag. Citam vajag. Krāniņš garāks izstiepjas.
Volvo tas jau nav "džips". Vai tad ar awd tālu tiksi?
Par q7, cadillac, mercedes, nerunāsim. Bet kas ir lētāks? 2005.gada pajero maksā 6-7 k. Bet tam motors ir 3,2 litri. Santa fē? Taču arī ar santafē pusvalsts braukā. Patfinders? Kvadrātisks. Landcruisers 2005 gada maksā ap 12 000. Srī Jeep grand cheroke konkurē. Bet tam motors no 3 litriem. Volvo ekonomiskāks 2.4.
Volvo ir ekonomiskāks / lētāks par pārējiem. Ja būtu jāizvēlas santafē vai volvo, kuru pats izvēlētos?
Ierosinu pafantazēt tālāk par fana un xc90 " mīlestību".
Ierosinu jaunu tēmu:
Ja fans kļūtu diktators. Tad...
Atkārtošos.
Kāpēc salīdzināt xc90 pseidodžipu ar miniveniem. Xc90 vajag salīdzināt ar pajero, landcruiser, pathfinder, suburban, escalade, navigator, q7, mazda cx9, mb gl, acura mdx, land rover lr4, durango, santa fe, ford flex, infinity qx80 un citiem tādiem.
Bet sharanu, voyager ar espace, zafiru, avensis verso, utt.
Tās ir dažādas klases automašīnas.
Cilvēks grib pirkt lētu, lielu " džipu" un pērk tāpēc xc90.
Gards.
Ja viņi man patiktu, tad varētu domāt.
Vislabākais ir 2.8 dīzelis.
Kaut kāds no šiem taviem ninētiem benzīniem ir ne ļoti labs. To bieži kritizē. Nepateikšu uz sitiena kuru.
Vojādžeriem ir tāda kastīte " smadzenes" kas savieno dzinēju ar kārbu. Tā atrodas priekšā, ļoti zemu, pie riteņa. Kad blīve sabojājas, kastītē tiek mitrums, kārba sāk gļukot. Tā ir kraisleru raksturīga slimība. Otra vieta ir apgriezienu skaitītājs.
Volvo ir savas priekšrocības. Tas tomēr ir suv. Ekspluatācijas izmaksas lētākas par voyageri. Tikai nedaudz mazāks.
un tas, jo raksti - draudīga paskata, tas arī ir pluss.
Sharans lūzt kā jau visi veci fofāgeni, bet chrysleriem ir cita problēma.
To ir ĻOTI grūti nopirkt normālā stāvoklī. No asv vispār nav jēga pirkt, jo būs nolaisti līdz kliņķim.
Piekare - hemoroīdu nav vai ļoti reti. Dzinējs, ja kopj, tad nenokaujams ( JA KOPJ). Pārsvarā problēmas ar elektriku ( sensori, smadzenes, vadi.utt). Tāpēc bieži cilvēki iekrīt eirikos. Sāk mainīt visu pēc kārtas, bet nesaprot, ka vajadzēja aizvest pie elektriķa.
Auto ir dažādi.
Nevajag pirkt lūžņu čupu. Mūsdienās vw un audi pērk tie, kuriem pa servisiem patīk braukāt.
Kad biju jauns un glups reiz arī "ieekonomēju". Opelim salūza plastmasas ķēdes nospriegotājs. Viss komplekts maksāja 120 latus. Atsevišķi nepārdeva. Es pasūtīju opel centrā rltikai to plastmasas detaļu. Ar visu piegādi uz mājām samaksāju 15 latus. Nopriecājos. Toreiz daudz samaksāju par darbu, jo lai samainītu, nācās daļēhi jaukt motoru. Un mainīt eļļu. Neatceros cik maksāju, bet virs 100 latiem.
Pēc pusgada salūza kaut kas cits no tā komplekta. ( rullītis, vai kaut kas tāds).
Nācās tik un tā pirkt visu komplektu, eļļu un darbu. Vairs neriskēju tikai rullīti mainīt.
Secinājums ir cits - tu kop, bet tik un tā nozog...