Jāpiezīmē, ka bulcinieki izceļas as ērtu iekāpšanu un izkāpšanu. Tiem bieži ir pasažieru versijas, ja nav ambīcijas uz izskatu, salona troksni un statusu, ir vērts iekāpt kādā. Katrā gadījumā vairāki cilvēki pēc 50, 60 gadu sasniegšanas tādus ir atzinuši par vislabākajiem. Frančus nevajag, taču kādu Fiatopeli varētu pamēģināt. Sanāks nopirkt ko svaigāku.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Klasisks mūsdienu dīzelis. Ja ir ilūzijas, ka citām markām ir citādāk, tad pamēģini noskrūvēt tās caurules citiem - bembjiem, meršiem, audi u.t.t.. Iemesls nav tik daudz turbīnā meklējams, kā vispārējā motora nodilumā. Kartera gāzes rodas vairāk, rodas pretspiediens turbīnas eļļas atplūdei. Iespējams, ka uz kādu laiku palīdzēt varētu kartera ventilācijas sakārtošana. Turpinājumā aizaugs recirkulācija, DPF, tālāk čipošana, dažu simtu investīcijas, puscena, tirgus. Toties drīz būs jauns auto.