īstais vai neīstais, bet atšķirību no citiem mūsu tankiem nejūtu, Polija vai Vācija ir cits stāsts, tā degviela ir savādāka jebkurā tankā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
īstais vai neīstais, bet atšķirību no citiem mūsu tankiem nejūtu, Polija vai Vācija ir cits stāsts, tā degviela ir savādāka jebkurā tankā.
Pirms nomainīju dzīves vietu bieži sanāca pildīties shell, gan dīzeli, gan 98to, ne reizi neko sliktu neizjutu.
Es vienmēr pērkot maku pārbaudu vai ir nodalījums tehpasei.
Nu nez, kas tur ērmīgs? Man laukos arī ir ļoti veca māja, kurai precīzi griestu augstumu nezinu, bet domāju, ka nav daudz virs 2m.
Fords vienmēr ir bijis ļoti labs vadāmībā.
No Liepājas līdz Daugavpilij nav nekāds attālums, bet nu labi, lai paliek, katram savs.
Un LTeška noteikti nav tas ar ko es gribētu ceļot, tie sēdekļi tak ir meganeerti. Es gan esmu braucis tik ar kravinieku, varbūt pasažieru versijā ir ērtāki, bet šaubos. Ar tādu nobraukt vairāk par 300km būtu mocības.
Jaunas mašīnas - slikti, jauni telefoni - slikti, jauni traktori - slikti, īsumā viss jaunais ir slikti, labs ir tikai vecs mk2 ar recaro un pilns ar 2 ekstrām, vecs T-40, vēlams ar puskaču lai jautrāk, un nokia 3310
Piekrītu, pēc model s es arī biju vīlies ieraugot šo.
Te nu jāpiekrīt, katrs pārdodot mašīnu jau zin cik grib dabūt, parasti pat tiek ierēķināts cik kaulētājiem nolaidīs.
Ar vecu kraisleru, par kuru pašam kauns, tāpēc klusē.
Ko tāds drūms? Atkal kraislers nojuka?
Būtu skolā vispār mācījies, tad zinātu, ka ar fiziku tam nav nekāda sakara.
Sit mani nost, 3x pārlasīju, tā arī neiebraucu ko tu ar to gribēji pateikt. To ka tavas kastes aprīkojumā ir motors, aķis un kruīzs? Nu salīdzinot ar moskviču tad tam golfam ir nopietns aprīkojums.
Ko tad tu vienmēr lieli savu naglu kasti, nevis mk4?
Samērā labi aprīkotai
![]()
Un kārtējo reizi nonākam pie secinājuma, ka nav pasaulē izgudrots nekas labāks par golf mk2 ![]()
Bet normāli domājot tā arī būtu jābūt, ka pašam ir lētāk skriet pakaļ, nevis kad to kāds izdara tavā vietā. Pagaidām salīdzinot cenas Latvijā un Vācijā, jābrīnās kur tirgotāji tās mašīnas ņem, vai arī ar labdarību nodarbojas.
Nav brīnums ka bardaks apļos, jo te tak katrs savus noteikumus izdomā.
Šo es pats zinu, tas neatbildēja uz manu jautājumu. Bet pat ja tev ir taisnība, tad tas viss ir tikai uz papīra, jo kā jau teicu, man ne reizi uz robežas, neviens nav pārbaudījis vai man ir LV, un kādi man numuri. Ja kādam ir savādāka pieredze, tad varētu pastāstīt.
Parādi man kādu likuma punktu, kas apstiprinātu tevis teikto, pagaidām šķiet, ka tev omīte kaut ko pastāstīja, un tu noticēji.
Nezinu kā ir braucot uz Krieviju, bet braukājot pa Eiropu, nekad man neviens nav pētījis vai man ir uzlīme vai nē, vai ir vilnīši vai nē, un neesmu dzirdējis, ka kādam būtu pārbaudīts. Tāpēc atļaušos teikt, ka uzlīme nav vajadzīga neatkarīgi no tā, kādi tev numuri.
Plakanie telefoni aizvien mazāk sāk palīdzēt izvairīties no sodiem, jo pret kustīgām škodām un subāriem tie ir diezgan bezspēcīgi.
Tici man, nav tur nekādu problēmu pabraukt uz divīti, un arī īpaši nav jākratās braucot pa šoseju, nav jau runa par braukšanu trasē, bet nu parunāsim par to kad tu būsi notestējis kādu x5/6.
Neesi iedomājies, ka vienkārši pa 10 gadi daudz kas ir mainijies? Lielāki sodi, punkti, grūtāk atpirkties no policijas, varbūt arī cilvēku domāšana? Tiešām domā ka ar x5/6 ir problēmas pabraukt uz 200 ( vai uz cik ir jābrauc lai apdzītu kā stāvošu ) Semaki tak no ceļiem arī nav pazuduši, bet vai tad bieži redzi tādus apdzenot tevi kā stāvošu? Varbūt piečuki? Vai vispār bieži redzi kādu tā lidojam?
Apbrīnojama loģika ![]()
Kā tu nokopēji tehnisko apskati?