Pilnīgas muļķības!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pilnīgas muļķības!
Nu labi, pastāv protams risks, bet es daudzreiz esmu bijis Eiropā, arī licis ķieģeli uz gāzes pedāļa, problēmas nav bijušas ne reizi, lai gan vienmēr ir bijusi līdz lieka nauda, ja nu kas.
Bet vai kāds pajautāja vai topika autore vispār kādreiz brauks uz Eiropu? te jau runa nav par Vāciju, te cilvēks, kas nekad ātrāk par 95 nebrauc stāsta cik dīzeli ir dārgi uzturēt, tāpēc jābrauc ar jaunu šujmašīnu, jo viņam vienreiz aizauga dpf, dēļ viņa nebraukšanas.
Šī jau izklausās pēc konkrētas pasakas, visi tavi paziņas aizbrauc uz Vāciju un tieši tur viņiem visiem nobirst visdārgākie mezgli
un benzīnieki visiem iet
Bet tu neatbildēji kur ir tie dārgie remonti... Sūkņa remonts 300-500, sprauslas remonts 100 eiro gabalā (protams ja nenopērk mašīnu ar kaut kādu jebatorisku sūkni vai sprauslām) turbīna 400 (aizvien biežāk ir arī benzīnam) kvēpu filtrs 300 vai izgiezšana. Pat ja notiek visas tevis pieminētās nelaimes vienlaicīgi, kas ir ļoooti maz ticams, tad remonts ir lētāks kā fans pazaudē pirmajā gadā uz fābijas vērtības kritumu
No visa šī nosauktā es ieprikšējam dīzelim 150 000 laikā remontēju tikai turbīnu.
Grābeklis? Kur tieši slēpjas grābeklis?
Ja Tev nepaveicās nopirkt miskasti, tas nenozīmē ka arī citiem tā gadīsies, kā jau teicu, man ar lietotiem dīzeļiem ir vislabākā pieredze, un esmu 100% pārliecināts, ka mana iepriekšējā mašīna piecos gados izmaksāja mazāk (ieskaitot vērtības kritumu) kā fana fābija izmaksās piecos gados.
Protams, protams... visas tās lietotās mašīnas ir nojātas ![]()
1. Esmu diezgan daudz paziņām palīdzējis atdzīt mašīnu no Lietuvas, pagaidām vēl neviens nav ieberzies vai nožēlojis pirkumu. Šogad vien ir atdzītas 3 mašīnas cenā no 3000 līdz 9000.
2. Kur dīzeļiem ir tā drausmīgi dārgā uzturēšana? Kuri mezgli? Sūknis? Sprauslas? Ar iepriekšējo dīzeli nobraucu 150 000km (pirku 10gadīgu), un kaut kā nemanīju to dārgo uzturēšanu, ar tagadējo esmu nobraucis ap 50 000, pagaidām arī neesmu neko dārgu izjutis.
3.Kā var XC60 vietā ieteikt kaut kādu fābiju vai dacia? Es saprotu ka ir cilvēki, kam mašīna ir tikai kaste uz riteņiem lai tiktu no punkta A uz B un vēlams arī atpakaļ, bet kāpēc tad jūs lienat kur jūs nesauc? Man piemēram mašīnai obligāti vajag kaut cik ejošu motoru, ērtus sēdekļus, lielu bagāžnieku, sēdekļu apsildi, kruīzu, klimatu, bet es tak nebāžos katram virsū ar savu izvēli. Es, piemēram, nesaprotu fanu, kā var ģimenē nopirkt divas kastes, bet pieņemu viņa izvēli un nesaucu viņu par kapeikpisi un lohu pie katras iespējas.
Ar papildniekiem, recaro un mega jaudīgo 2.0i
Domāju, ka tās tiešām ir tikai baumas.
Ej spilvenā paraudi par savām sprauslām, [cenzēts].
recaro, tas ir kā šitam?
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volkswagen/golf-2/ibfgo.html
Nu nav tā ka nav atšķirība, viņam ir rekāro ![]()
3) kraislers pa ceļam var izjukt
Tu laikam joko, un cik b3 un b4 un golfi ir tavā ciemā? Tik nesaki ka mazāk kā sābi
8.4? Tas ir kam? Es viskrutākajam mk2, kas ir g60 redzu 8.3, tātad lēnāk kā parasts 2.3t saabs, tāpēc saku ka tavs 2.0 nespēj cīkstēties pat ar visšvakākajiem.
Un nevajag te pieminēt kaut kādus audi rs, jo tad jau var salīdzināt arī ar maserati uz kura fona tavi rs nobāl.
Tu aizbrauc kādreiz ar mašīnu kaut kur tālāk, tad sapratīsi atšķirību ķebļos, rekāro viņam esot ![]()
Vai tad laukos visi brauc ar saab? Nē, laukos kruts ir audi un vw.
Klau, ko tu visu laiku lēkā? Te tu salīdzini ar golfu, te ar audī, abus jāsaliek kopā lai pieveiktu saab?
Bet jebkurā gadījumā ar katru rindu tu paliec smieklīgāks, saab ar 6,4s ir nīkulis, bet audī ar 6,2s spridzeklis
Ja tu sauc wiki datus, tad sauc tos arī golfam, nevis kaut kur, kaut kas uzrāva 7 sekundēs, es ar zinu saabu kas zem 6 sekundēm palien. Un?
Bet, protams, tad jau tava golfa cipari paliktu daudz neinteresantāki
Kā jau teicu, esmu braucis ar visādiem golfiem, gan parastiem, gan gti, neko sajūsmas vērtu neredzēju. Plus vēl golfā tu sēdi uz taburetes, saabā sēdekļos
Uzskrienies, uzskrienies, un vēlams vēl nofilmē un padalies ![]()
Izlasi vēlreiz ar ko tu sāki šo diskusiju. Es neapstrīdu ka būtu parādījušies arī mazāki motori, bet noteikti ne aero versijā. Jā, tieši kā tu minēji, tāpat kā bmw un mercedes, saab top versija nebūtu ar mazmotoru.
Vispār jau ir uzjautrinoši lasīt ka saab neko nespēj, bet tavs 2.0 golfs ir baigais spridzeklis. Tas jau nekas, ka pat švakākie saabi, dīzeļus ieskaitot, iet lābāk par to divlitrīgo. Nu labi, otrajā golfā nav nācies ar tādu braukt, bet trešajā tas motors baigais gājējs nav. Bet nedomāju ka tas ko maina.
Msh, es pazaudēju tavu domu, ko tu vispār gribēji pateikt (ja tāda vispār bija)
Tātad saab līdz pēdejam brīdim nebija atteicies no lielajiem motoriem,un nekad nav ražojis mazmotorus, saab vienmēr ir ražojis auto ar pieklājīgām jaudām (zem 100zs saab jāmeklē laikam septiņdesmitajos gados) atšķirībā no vw, kas man par brīnumu ir atteicies pat no r32 golfa, tagad saprotu kāpēc tu teici par gti. Un labi jau ir, ka saab nav līdzīgs vw
Tu tagad nejauc divas lietas, pēdejam 9-5 patiešām parādījās kaut kas nebijis, 1.6 motors, bet tas nebija aero un viņu tāpat neviens nepirka, bet aero, gluži pretēji taviem apgalvojumiem, tika 2.3 aizstāts ar 2.8.
Stipri apšaubu tavus spriedelējumus, sābam nebija tieksme samazināt motora tilpumus, kā daudziem citiem ražotājiem. Gluži pretēji, pēdejiem modeļiem aero versijā motora tilpumi tika palielināti.
Kā no Rīgas puses nav? Es dažas dienas atpakaļ jau vadīju.
Nu ja runa iet par sagrieztu pirkstu tad tur aptieciņa nav baigi nepieciečama, var salveti pieturēt, es domāju ka tu domā gadijumus kad ir nopietnas traumas
Šodien braucu Jūrmalā no Rīgas puses, arī jauni automāti, prasa ievadīt vnz.
bugatieris ir cits stāsts. Bet aptieciņas saturu tu māki pats pielietot?
Kam tieši tev aptieciņa ir vajadzīga?
Savukārt fabia ar 1.2 ir draņķis, par to es pārliecinājos 2015.gadā