iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
ledzep 14.06.2018 14:10

Devītā paaudze aka kosmiskais Civic.

Astotā paaudze bija no 2000 - 2006 gadam.

Deviņdesmito gadu Civic vispār bija ar daudzsviru piekari priekšā, kas ir pilnīgs over engineering tādai mašīnai.

Tad kad Honda arvien vairāk sāka izstrādāt un ražot mašīnas Eiropā, būtiski mainījās gan dizains, gan konstrukcija, lai padarītu mašīnas saprotamākas Eiropas patērētājam un samazinātu ražošanas izmaksas.

ledzep 14.06.2018 14:02

Japānu mašīnas būtība: super vienkāršas tehnoloģijas, elektronika un bieži vien arhaisms salonā. Japāņi pragmatiski ražo vienu un to pašu daudzus gadus pēc kārtas kas arī nodrošina salīdzinoši mazu defektu rādītāju. Tikmēr VAG vienmēr mēģina izstrādāt ko jaunu, līdz ar ko dabiski rodas lielāka iespēja, ka kaut kas saplīsīs.

Par pašu detaļu kvalitāti vēl varētu pastrīdēties. Bet nu kopumā VAG mašīna nokalpos ilgāk nekā kāds japāņu brends, lai gan dažādas sīkas problēmas būs vairāk. Šis būtu aktuāli, ja pērk mašīnu ar 400 000 km nobraukumu.

ledzep 14.06.2018 13:28

Man palika interesanti un sāku meklēt papildus info: "Mechanically, the European Civic differs from the American and JDM variants in that it uses a simpler torsion beam suspension system for the rear wheels compared to the double-wishbone system in the American and JDM versions." Detaļu katalogā arī rāda, ka hečbekam ir balka. Iepriekšējam modelim gan bija neatkarīgā visām virsbūvēm.

Tā ir klasiska izmaksu samazināšana. Tāpat arī PSA atteicās no aizmugurējās torsionu piekares. Un Toyota Auris neatkarīgā piekare arī nāk tikai jaudīgākām versijām.

ledzep 13.06.2018 21:28

Amerikāņu civic varbūt ir tāda piekare, vai varbūt sedanam. Britu ražotajam hečbekam noteikti ir balka.

ledzep 13.06.2018 17:30

Uzturēšanas izmaksās nekāda lielā atšķirība nebūs. Civic no šīm visām mašīnām būs visprastākais pēc konstrukcijas. Šim modelim pat aizmugurē nāk balka nevis neatkarīgā piekare, kā iepriekšējam.

Audi ir premium mašīna, tāpēc nav gluži pareizi to salīdzināt pārējiem diviem pēc kvalitātes. Man šķiet te lielākā problēma ir nodzītie 2.0 TDI PD motori un lielā cena.

Un tomēr lielākā daļa Civic ir ar piecām durvīm, kamēr A3 Sportback ir sastopams daudz retāk un ir krietni dārgāks. Tā kā C30 vispār nav pieejams ar 5 durvīm, te jāskatās S40/V50.

ledzep 13.06.2018 13:58

Salons Coltam gana ietilpīgs, es domāju ne sliktāk kā Volvo C30.

Lancer ir labs, bet diemžēl praktiski visas pieejamās mašīnas ir pirktas Latvijā jaunas un atrast tādu bez nopietniem korozijas bojājumiem būs grūti. No Eiropas šādus auto īpaši neved, jo nav liels pieprasījums.

ledzep 13.06.2018 12:35

Vēl var apskatīties:

Opel Astra 1.7 CDTI vai bendz.

Toyota Corolla vēlams ar 1.4 dīzeli, bet pārējie arī OK

Golf 5 un tamlīdzigie

Lētie varianti:

Mitsubishi Colt benzīns + manuāls (tiešām budžeta variants)

Megane benzīns + manuāls (tikai gatavojies sīkiem elektronikas gļukiem)

ledzep 13.06.2018 12:15

Honda Civic:

Šī izvēle laikam būs mans favorīts. Labi dzinēji- gan dīzeļa, gan benzīna. Hečbekam, kuru ražo Lielbritānijā ar koroziju problēmu nav, sedanam (Japānas vai Turcijas ražojums) gan mēdz rūsēt arkas un sliekšņi, bet jebkurā gadījumā, ja mašīna ir ilgi lietota LV, noteikt virsbūvē jāpievērš uzmanība. Pati mašīna ir vienkārša un man personīgi šķeit ka dizains ir izrādījies ļoti veiksmīgs, jo kopš modeļa iznākšanas 13 gadus atpakaļ tas nav novecojis.

Pie mīnusiem var pieminēt japāņiem klasisko skaņas izolāciju un pirmajiem izlaiduma gadiem var būt salikšanas kvalitātes problēmas, jo gan interjers gan eksterjers ir gana sarežģīts priekš ražošanas. 1.4 dzinējs būs par švaku.

Volvo C30

Volvo S40/V50 hečbeka versija. Focus platforma, interesants Volvo dizains. Man personīgi neuzticamību rada nobrauktie Peugeot dīzeļi, ar ko pārsvarā nāk šīs mašīnas. Labi benzīna dzinēji, bet pieejami reti. Mēdz būt pa kādam elektro gļukam. Kopumā nav slikta izvēle.

Audi A3

Piektā Golfa platforma, izturīga,vienkārša un kvalitatīva mašīna. Kvalitātes līmenis būs jūtami augstāks nekā pārējiem. Ar motori izvēli pašvaki- es iesaku veco 1.6 8v dzinēju vai arī 2.0 TDI pēc 2009. gada.

Principā visas šīs mašīnas ir OK, es domāju pamēģini katru un tad jau sapratīsi, kas labāk patīk. Galvenais ir izvēlēties pareizo motoru iespēju robežās vai vismaz atrast mašīnu ar labu servisa vēsturi.

ledzep 07.06.2018 14:48

Varu vēl pastatīt par savu pieredzi:

Divi Toyota Corolla dīzeļmotori.

Vecais 2.0 D4D dīzelis ar čuguna bloku vispār mīnusos nesila, vienīgais variants bija uz šosejas braukt ātrāk un pilsētā agresīvāk.

1.4 D4D ar alumīnija bloku- situācija jau bija krietni labāka. Es pieļauju, ka šim motoram vienkārši slodze ir krietni lielāka salīdzinājumā ar 2.0, kaut arī jaudas vienādas.

Uz vietas stāvot temperatūra kritās abiem, te var palīdzēt tikai priekšsildītājs.

Pārsvarā Toyota dīzeļus, kurus pārdod ziemeļu valstīs aprīko ar priekšsildītājiem no rūpnīcas, bet tā kā mašīnas bija no Eiropas, tie nebija uzstādīti.

ledzep 07.06.2018 14:38

Nevajag jau iet galējībās. Uz šosejas patēriņš starp 4 cilindru un 5 cilindru motoru varbūt baigi neatšķirsies, tad pilsētā jau būs pavisam cits stāsts. Jo nu būsim reāli- 2.4 R5 ar turbo + automāts un bieži vien pilnpiedziņa noteikti nav iemesls parunāt par degvielas ekonomiju.

ledzep 07.06.2018 9:26

Man cita pieredze ar Golf TSI. Lielos mīnusos uz vietas stāvot silst ļoti švaki. Bet nu kā jaut rakstīju, VAG vismaz risina problēmu.

ledzep 06.06.2018 14:29

Jo vecāks dīzelis, jo ātrāk uzsilst tieši dēļ zemākas efektivitātes.

Bet starp citu, jaunie TSI benzīna motora arī diez ko labi nesilst, tieši dēļ ļoti labas efektivitātes. Jaunajiem TSI motoriem dzesēšanas šķidrums iet caur izplūdes kolektoru, lai varētu ātrāk uzsildīt dzinēju un salonu.

ledzep 06.06.2018 14:29

Jo vecāks dīzelis, jo ātrāk uzsilst tieši dēļ zemākas efektivitātes.

Bet starp citu, jaunie TSI benzīna motora arī diez ko labi nesilst, tieši dēļ ļoti labas efektivitātes. Jaunajiem TSI motoriem dzesēšanas šķidrums iet caur izplūdes kolektoru, lai varētu ātrāk uzsildīt dzinēju un salonu.

ledzep 06.06.2018 10:03

Volvo V50 lielākais pluss ir vienkārši un izturīgi benzīna dzinēji- 1.6-2.0 (Ford) un 2.4-2.5 (Volvo), bet diemžēl 09-10 gada mašīnu ar šādu motoru dabūt ir ļoti grūti, varbūt vienīgi Zviedrijā. Šajā gadījumā atliek vien meklēt vecāku mašīnu.

Passat gadījumā vienīgais "oldschool" benzīna motors ir 1.6, kurš arī ir reti sastopams un pietam lielai mašīnai tas dzinējs ir par švaku.

ledzep 05.06.2018 14:10

Vispār jau mūsdienas, kad gandrīz visi auto ražotāji izmanto tiešās iesmdizes turbo lean-burn benzīna motorus, kas pēc sarežģītības tas pats common rail dīzelis vien ir. Mans šķiet, ka VAG gadījumā, 1.6/2.0 TDI CR nav slikta izvēle salīdzinājumā ar VAG benzīna dzinējiem tomēr mehāniskā izturība ir krietni labāka.

Un galu galā viss tomēr atduras pareizos servisa intervālos un nobraukumā.

ledzep 05.06.2018 13:37

Toledo ir Golfs. Ir tāds nepopulārs, bet interesants modelis kā Seat Exeo, kas principā ir tas pats Audi B7, jo pēc modeļa ražošanas beigām ražošanas iekārtas aizveda uz Seat rūpnīcu Spānijā.

ledzep 05.06.2018 13:25

Par VAG izvēli:

Passat izturīgāka piekare no golfa un lielāks salons/bagāžnieks. Audi kā jau Audi- premium klases VAG.

2.0 TDI ar common rail priekš tā gada dīzeļiem nav tā sliktākā izvēle, daudzas slimības izslimotas un motora resurss ir gana liels, it īpaši salīdzinājumā ar VAG benzīna dzinējiem un citu ražotāju dīzeļiem.

Par Volvo:

V50 ir Ford Focus platforma. Mīnusi jau te gana pieminēti. 1.6d un 2.0d (līdz 2010 gadam laikam) PSA dzinēji, galīgi netur longlife eļļas maiņas intervālus. Ja ņem Volvo tad tikai piecu cilindru dīzeli vai benzīna dzinēju.

Es ieteiktu meklēt Volvo V50 ar benzīna dzinēju. Vēl var paskatīties Opel Astra.

Bet ņemot vērā pieminēto gada nobraukumu, dīzelis tiešām ir nesakarīga izvēle.

ledzep 17.04.2018 21:14

Šeit pie vainas japāņu vēlme uz visu ietaupīt. Vispār jau tādu kārbu likt šādām mašīnām ir diezgan bezcerīgi, bezceļu apstākļos to pārkarsēt var ļoti viegli. Bet kā jau minēju- ikdienas lietošanai tas nav tik aktuāli.

ledzep 17.04.2018 10:39

CVT ir lēta, viegla transmisija, kas nav paredzēta lielām slodzēm, jaudīgiem motoriem un papildus tam ir ļoti liels jaudas zudums. Piekabju vilkšanai šādu kārbu noteikti nevar izmantot.

Man personīgi nepatīk šāda motorollera veida darbība, bet parastam autobraucējam derēs.

CVT resurss ir atkarīgs no mašīnas jaudas un ekspluatācijas veida, bet par ilgmūžīgu to nevar saukt un šaubos, ka kaut ko tur var normāli remontēt. Jāņem vērā, ka ja nāksies mainīt CVT, tad lietotu nav jēgas likt, jo tai resurss arī būs beidzies.

Īsumā sakot, CVT ir lētākais veids kā auto ražotājam pārdot klientam automašīnu ar "automātu".

Šādā ziņā DSG kārba ir labs vidusceļš, jo tā nav tik dārga ražošanā, kā klasiskais automāts, bet ir gana izturīga un efektīva.

ledzep 23.03.2018 10:47

XC90 tas pats V70/S60 vien ir, bet attiecīgi dēļ lielā svara un pilnpiedziņas piekares detaļas nolietojas ātrāk un patēriņš būs lielāks. Otra problēma ir Volvo nobraukumi, kuri pārsvarā gadījumu ir pāri pus miljonam, tāpēc tur nav ko brīnīties, ja šis tas būs jāpieremontē.

Nobraukuma problēmu var mēģināt atrisināt meklējot benzīna dzinēju un te vienīgais prātīgais variants būtu 2.5t vai 3.2 atmosfēriskais dzinējs. Šos motorus aprīkojot/pērkot ar gāzes iekārtu, jāņem vērā ka vārstu atstarpes regulējas manuāli (cik zinu, visiem Modular motoriem no 2000. gada) un lietojot auto uz gāzi tas ir jādara biežāk, savādāk agri vai vēlu nāksies tos remontēt. Šo procedūru, pārsvarā, neviens nedara. Protams, šeit arī lomu spēlē gāzes iekārtas regulējums, bet tas jau ir meistara ziņā.

ledzep 23.03.2018 10:30

feciic rakstīja: Debica Frigo 2, pēc pieredzes gana "lipīga" prātīgam ziemas braucējam, gan pietiekami stingra un "nesmērējoša" karstā vasarā.

Arī uzslavēšu šo modeli. Savulaik nobraukti divi komplekti ar šādām riepām un tā tiešām ir ļoti sakarīga riepa par savu cenu. Protektora raksts ir no kāda paveca Michelin modeļa, kā jau šim Michelin budžeta brendam.

ledzep 18.03.2018 9:28

Es šeit runāju par konkrētas klases/paaudzes dīzeļiem. VAG 2.5 v6 ir citas klases motors, kuru jau apceļam 15 gadus un beidzot tas hlams būtu jāliek mierā.

Bet nu nav jau viss tik slikti ar Renault. K-sērijas benzīna nemotori tomēr ir vieni no labākajiem savā klasē

ledzep 16.03.2018 11:33

Ņemot vērā ka tā ir agrīnā ražojuma Laguna un ar šo diezgan neveiksmīgo modeli ir vērts padomāt vai vispār vērts taisīt to mašīnu, jo tirgus vērtība ir tiešām ļoti zema.

2.0 dīzelis jau vairāk ir Nissan motors un ir labāks. Lai gan tāpat kā labi zināmais 1.9 dci galīgi netur palielinātos eļļas maiņas intervālus. Šiem motoriem eļļa būtu jāmaina ik pa 10-15k km nevis 30k. Tad nu no eiropas šīs mašīnas bieži vien atnāk ar jau sadilušiem motoriem un galvassāpēm īpašniekiem. Tas pats attiecināms uz citiem dīzeļiem. Kā pozitīvāku piemēru varētu izcelt VAG dīzeļus, kas tomēr labāk iztur longlife apkopes.

ledzep 11.03.2018 20:56

Cik zinu, 1.4 PSA motors nav aprīkots ar divmasu spararatu. Vaina varētu būt pašā sajūgā.

ledzep 01.03.2018 18:16

Mercedes Citan ir Renault Kangoo, tikai dārgāks. Un Berlingo/Partner arī ir viena un tā pati mašīna. Tāpat Opel Combo patiesībā ir Fiat Doblo. Šie visi kabluki būs aptuveni vienādi. Caddy būs solīdāks, kā jau VAG izstrādājums.

Iespējams, vajag pameklēt kaut kādu modeli ar prastāko benzīna dzinēju, lai izvairītos no dīzeļu problēmām un remontiem, kas svarīgi dzīvojot Zviedrijā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti