Jā, turbīna atrisina nemotoru elastības problēmas. Japāņi gan šajā jomā ir bijuši ļoti kūtri un šāda veida motorus tā īsti sāk piedāvāt tikai tagad. Te pie vainas japāņu stagnācija, kas velkas līdzi no deviņdesmitajiem un tendece visu maksimāli vienkāršot.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Par Qashqai- Es nedaudz nesaprotu šo loģiku.
Ja jums jau lietošanā jau ir tāda pati mašīna, tikai pāris gadus vecāka un ar lielāku nobraukumu, tad kāda jēga pirkt tādu pašu mašīnu?
Piemēram, esošo Qashqai sliktākajā gadījumā varēsiet pārdot par 5500-6000 EUR, bet mašīna sludinājumā maksā divreiz dārgāk. Tātad, samaksājot divas reizes vairāk, iegūsiet četrus gadus jaunāku mašīnu, kuru lietojot, visticamāk, nāksies saskāries ar tieši to pašu eļļas patēriņa defektu kas ir esošajai mašīnai. Un vēl pietam- par esošo mašīnu vismaz ir viss ir skaidrs, jo esat pati to lietojusi. Tas gan vairāk tādām filozofiskām pārdomām..
Par KIA man nav viedokļa, bet man šķiet budžeta brenda mašīna nav tās naudas vērta, lai kā KIA/Hyundai mēģinātu sevi pasniegt kā augstākas klases brendu.