Protams ka izmanto VW platformas. Tehniski jau VW un Škoda ir vienādas mašīnas, jau kopš pirmās Octavia.
Un pati Octavia ir kaut kas starp Golf un Passat, bet ražota uz Golf platformas.
Protams ka izmanto VW platformas. Tehniski jau VW un Škoda ir vienādas mašīnas, jau kopš pirmās Octavia.
Un pati Octavia ir kaut kas starp Golf un Passat, bet ražota uz Golf platformas.
Tas nav variators, bet robots. Nemaz nebiju ievērojis, ka sākot ar Auris paaudzi "klasisko" automātu Toyota nepiedāvā. Vismaz Eiropas tirgum.
Bet jāpiekrīt, ka abi varianti nav tās labākās kārbas. Te vienīgais pluss ir Toyota izturība.
Tāda jau ir Škoda/VAG taktika- veidot mašīnas "starp klasēm", lai nepārklātos ar VW. Yeti jau tas pats Tiguan vien ir. Tikai mazāks un lētāks.
Laikam jau pēc šī visa varu teikt- ja džīpveidīgs auto ar automātu ir pirmā nepeiciešamība, iesaku autorei meklēt XC60, Tuguan vai Skoda Yeti vienalga ar kuru motoru, bet koncentrēties uz pēc iespējas mazāku nobraukumu, skaidrāku mašīnas vēsturi un sirdsapziņu. Šo modeļu plusi un mīnusi te ir pietiekami aprakstīti.
Te piedāvājumi jau sen variē no Dacia līdz Volvo. Cik sapratu drīzākais, kas jāpiedāvā vienkārša mašīna ar automātu (robotu, Toyota gadījumā).
Pārējie džipveidīgie te jau tika izbrāķēti un diskusija principā ir beigusies.
Varbūt interesē šāds japāņu folksvāgens?
Man šķiet tas attiecas uz tikai uz automašīnām, kas iegādātas jaunas Igaunijā pirms 2004. gada.
Starp citu, šeit var ērti apskatītes Igaunijā reģistrētas automašīnas vēsturi.
Jā, šī taupīšana uz piekari ir interesants fakts. Atcerēsimies Honda Civic 90. gadu modeļus- priekšā double-wishbone, aizmugurē neatkarīgā piekare. Tādas klases mašīnai tas ir kaut kāds kosmoss. Tad 2000. gadā, sākot Civic ražošanu Lielbritānijā priekša jau bija makfersons un pēc tam jau ar 2006. gada modeli atteicās arī no neatkarīgās piekares aizmugurē.
Tāpat PSA atteicās no torsionu piekares aizmugurē.
Mūsdienās ražotājiem grūti laiki, liela konkurence. Nākas optimizēt un unificēt daudzko.
Pārdosi mašīnu tālāk. Tā vēl ir nobraukuma robeža ar kuru mašīnu vēl var pārdot par kaut cik normālu cenu.
Vai ir jēga pirkt gandrīz tādu pašu mašīnu kā jums jau ir? Četrus gadus jaunāka, mazāka mašīnu ar to pašu motoru. No manas puses tas nešķiet efektīvi. Tad jau var atgriezties pie iepriekš runātā par jūsu qashqai motora remontu un droši nobraukt esošo mašīnu līdz 260 000 km.
Dēļ viena defekta nevar to motoru tā nobrāķēt. Mūsdienās vairs nekas nav ideāls.
Ņemot vērā kā cik daudz tie motori ir saražoti un cik gigantiski nobraukumi tiem ir, tas defekts ir nav tik nopietns- atliek tikai laicīgi mainīt siksnu. Paskaties uz visiem tiem Volvo, kas nāk no Holandes ar 500-700k nobraukumiem. Ja jau problēma būtu tik aktuāla, tad jau sen viņiem visiem būtu vairākas reizes nokauti motori tā nobraukuma laikā.
Varbūt der šādi varianti? Uz ātro sameklēju
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/opel/astra/bfffn.html
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mitsubishi/asx/bokxig.htm
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/suzuki/sx4/jehnf.html
Opel kā jau Opel- kvalitātes un cenas kompromiss. Mitsubishi būs vislīdzīgākais qashqai, vienīgi benzīna motoram pietrūkst elastības.
Suzuki ļoti izturīgs dzinējs, bet salona apdare nebūs tā labākā.
Volvo XC60 varbūt nav tas sliktākais variants, bet šīs paaudzes Volvo jau ir būvēti uz Ford platformas, līdz ar to, viss nav vairs tik labi kā agrāk. Lielākais pluss ir Volvo dīzeļdzinējs. 2.4D no D5 atšķiras tikai ar citu motora programmatūru- mazāka jauda.
Pirmais XC60 nācis no Beļģijas, var redzēt, ka martā beigusies tehniskā apskate. Visticamāk ievests apskādēts, ļoti iespējams nācis caur Lietuvu.
Par otro gan jau stāsts līdzīgs. Abi pārdevēji nav īpašnieki.
Es par Volvo.
Pieļauju, ka tev Passat bija ar DSG kārbu, līdz ar to ir gan sajūgi, gan divmasu spararats.
Es par Volvo.
Pieļauju, ka tev Passat bija ar DSG kārbu, līdz ar to ir gan sajūgi, gan divmasu spararats.
Es vienmēr esmu uztvēris DSG ka automatizētu, sarežģītu manuālo kārbu. Bet piekrītu, ka mans izskaidrojums nav tas labākais.
Automātam nav divmasu spararata.
Volvo D5 ir ļoti labi dzinēji, un var nokalpot 700 000 km bez problēmām. Es teiktu, ka viens no labākajiem dīzeļiem.
VAG "jauno" benzīna problēmu galvenā problēma ir tāda, ka tie vairs nav jauni- konstrukcija sarežģīta kā dīzelim, bet resurss daudz mazāks un degvielas ekonomija nav tik laba.
Atvainojos par neprecizitāti. Izpētīju, ka Tiguan līdz 2010. gadam bija pieejams arī ar "parastu" automātisko kārbu. Jāskatās vai uz ātrumpārslēdzēja roktura ir rakstīts DSG.
Tiguan nav ar automātisko kārbu. Tikai DSG, kas ir robotizēta manuālā kārba. Šo kārbu bieži sauc par automātu, lai neradītu cilvēkos nesaprašanu.
Iepriekš arī minēju, ka mašīnu vēlams pirkt no īpašnieka, nevis tirdzniecības laukuma vai pārdevēja.
Ar izmirkušajām mašīnām ir tā, ka parasti viss ir kārtīgi izmazgāts, līdz ar to bez profesionālas acs to ir ļoti grūti pamanīt. Varbūt AutoDNA savā atskaitē piedāvā šos datus Slīkušas mašīnas noraksta apdrošinātājs, tāpēc kaut kādas datubāzēs tam būtu jāparādās.
Kā jau iepriekš rakstīju- ieteicams izvairīties no dīzeļiem pirms 2009. gada, benzīna dzinējiem un DSG kārbas. Šis attiecas arī uz Škoda, Audi.
Galvenais ir nebaidīties, viss būs OK. ja mašīna nepatiks, to vienmēr var pārdot tālāk.
Gan Tiguan gan XC60 ir OK, galvenais pirms pirkšanas rūpīgi pārbaudīt un izvairīties no nepareizās motora/kārbas kombinācijas. Vairāk koncentrējies uz mašīnas tehisko stāvokli un nobraukumu nevis uz to, vai mašīna ir sista.
Vēl vari apskatīt Škoda Yeti un Honda CR-V.
Dacia- mūsdienu žigulis. Tehniski kā jau Renault/Nissan, bez īpašām problēmām. Bet budžeta mašīna ir budžeta mašīna- zema kvalitāte un komforta līmenis, kā arī ātrs nolietojums.
Man šķiet šādas klases mašīnas vienīgais pielietojums ir uzņēmumu autoparki un taksometri.
OK šeit ir būtiski saprast vienu lietu. Ja runājam par XC60, tad jāatceras, ka šī mašīna jau ir veidota uz Ford platformas un var būt nav vairs tik izturīga kā iepriekšējie Volvo, kuri tiešām var nobraukt pus miljonu bez remontiem.
Par Volvo bieži vien ir nepareizs uzskats, jo lielākajai daļai mašīnu nobraukumi jau sen ir kosmosā. Bez vēstures pārbaudes to ir diezgan grūti noteikt, mašīna ir noturīga pret nolietojumu.