iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
Bradypus 09.09.2025 8:20

Rekur lidošanas ekonomiskums - gan laika, gan izmaksu ziņā - pasaki jau nu detalizētāk, kā tas ir lietderīgāk kā ar auto:

Bradypus 09.09.2025 8:09

Neviens. Ja izdomāšu, ka jābraukā pa nakti, noteikti nopirkšu EV. Pagaidām esmu starp tiem dīviaņiem, kas naktī guļ.

Bradypus 09.09.2025 8:08

Tu ar esi līdz MELIEM nonācis? Es prasu, kādi IR iemesli, nevis “apstrīdu, ka viņam ir iemesli”.

Bradypus 09.09.2025 7:51

Uh… Nu jau jāķeras pie meliem… Ir gan numurzīmes ārpus Latvijas, gan modeļi ir visnotaļ atpazīstami, tikai sastopami pilsētu centros, nevis uz bāņiem.

 

Un tā “retā” suga nez kādēļ nav nemaz tik reta, ka tev gribas melot - jā, pie mums ārzemju numurzīmes nav “modē”, bet par to vari palasīties topikā par Latvijas tūrisma nozares kirdik. Eiropā ir pilns ar auto ceļotājiem, īpaši populāri ir NL numuri. 

 

Un vēl paziņot, ka lidošana ir ekonomiski izdevīgāka, jau ir klaji meli. Tad, kad ir jānonāk tur, kur vajag un tad, kad vajag - izmaksas ir nesalīdzināmi lielākas. Un tā nokļūšana arī izrādās ilga un nogurdinoša. Tā “bagažniekā iesprostotā” ģimene reiz domāja tāpat, kā tu un pamēģināja uz savas ādas dārgo prieku, piedevām “vieglajā" režīmā bez mantām, kas aizbrauca ar auto. Otrreiz negrib.

Bradypus 09.09.2025 7:39

Absurdi muldēt nav liela māksla. Saprast, ka vecie lieljaudas transformatori vairs neeksistē un jaunu, mūsdienu elektroapgādes kvalitātei atbilstošu, izbūve maksā milzu naudu, kuras nevienam nav, noderīgajiem idiotiem ir neiespējami. Starp “palikt bez elektrības” un “palielināt pieslēguma jaudu” ir nepārvarams bezdibenis valstī, kurā jau tagad vairs nav naudas ar ko apmaksāt kredītu procentus. Nav tev te Norvēģija, kas var par naftas naudu izlikties, ka atbalsta “zaļo kursu”.

Bradypus 09.09.2025 7:33

Nozīme diezgan liela, ja domā par savu labklājību ilgtermiņā, nevis paļaujas uz to, ka komunisti piešķirs pensiju. 

Bradypus 09.09.2025 7:31

Jā, tikai degvielas piegādes patēriņš ir 100x mazāks par pārvades zudumiem. Un tik ļoti piesauktā Saule joprojām nespīd 24/7, kamer EV nez kādēļ mēdz lielākoties pa dienu braukt un lādēties NAKTĪ.

Bradypus 09.09.2025 7:26

Nu ja nezini, tad, ko iebāzies ar savu “atbildi”? Es taču jautãju kādi ir iemesli atbalstīt ienaidnieku - bet izskatās, ka pretinieka armijas finansētājus uzskati par draugiem, kā jau šajā forumā ierasts. Jo Tramps taču vainīgs, ja negrib karā dedzināt ASV nodokļu maksātāju naudu cīņā pret Eiropu. 

Bradypus 08.09.2025 22:28

NEVIENS no viņiiem tur nav nonācis par runāšanu pretī partijas kursam. Neesi tik naivs. 

Bradypus 08.09.2025 22:15

Nu tad uz priekšu - stāsti, kādi pragmatiski apsvērumi ir nodrošināt ienākumus ienaidniekam? Tādi, kā te sludina viens “krievulogs", kas atklāti priecājas, kā ukraiņi un krievi viens otru nebeidzami slepkavo ar Eiropas abpusēji finansētiem ieročiem? 

Bradypus 08.09.2025 22:11

Savu pirmo braucienu ar elektroauto veicu pagājušajā gadsimtā. Un tavas skaistās iedomas dzīvē izskatās savādāk - ticēšu tiem, kas balso ar savu maciņu - t.i. tiem kas pa bāņiem nebraukā ar elektroauto. Kad būsi veicis savu pirmo braucienu ārpus dīvāna, ieraudzīsi, ka uz bāņiem sastopamie elektroauto ir ārkārtīgi reta suga. 

Bradypus 08.09.2025 17:44

Galējības izdomā tikai tu savās iedomās. Arī “ātrās” uzlādes ir ievērojami ilgas un biežās - atteicīgi rezultāts ir papildus nepieciešamība nakšņot.

Bradypus 08.09.2025 15:58

Nāksi palīgā aizstāvēt Putina sponsorus? Kāpēc Ukrainai ir jābūt draudzīgai pret Krievijas armijas finansētājiem? 

Bradypus 08.09.2025 14:20

ap 400 e mēnesī

Cik maksā par auto un cik par kredītu?

Bradypus 08.09.2025 12:45

ventiļu aizgriešana būtu tiešs nedraudzīgs akts” Pag… Karā nedrīkst būt tiešu nedraudzīgu aktu pret ienaidnieku?! Jo tālāk, jo interesantāk…

 

Paturpini sīkāk, kas tieši ar ko karo un kurš ko atbalsta uz kādiem noteikumiem. 

Bradypus 08.09.2025 10:52

Vienkārši mēģini precizēt, vai tiešām Raimonds ir to vēlējies pateikt. Vai varbūt tomēr ko citu. Ar viņu nekad neko nevar saprast. 

Bradypus 07.09.2025 20:09

Ko tieši ar šo gribi pateikt. Esi pārsteigts, ka kāds no nopludinātajiem Covid plāniem uztaisīja filmas scenāriju?

Bradypus 05.09.2025 17:54

Slikti, ka nav manītas. Pierāda tikai tavu aklumu vai nevēlēšanos redzēt.

Bradypus 05.09.2025 17:50

Kāds apjomam saprātīgs sakars ar zudumu? Atkal jāmaļ veco plati, ignorējot, ka elektrībai tikai pārvades zudumi ir lielāki, nekā kaut fūres izmaksas, apgādājot DUS.

 

Un saprotams, ka “nav uz bāņa vēl braukts”. Uz bāņiem to var labi redzēt - EV tur ir retums. Un kaut kā tavi iepriekš minētie km strauji izauga no 300 līdz 1000 argumentu absurdizācijas procesā. Un jā - ģimene visnotāl brīvprātīgi izvēlas “iespundēties mašīnā”, lai ātrāk nonāktu galamērķī, nevis dedzinātu ierobežoto atvaļinājumu un naudu kaut kādā ceļmalas motelī. 

Bradypus 05.09.2025 15:28

Nu tad, zinātāj, paskaidro, kādēļ tiek tērēta munīcija šī naftas vada bojāsanai Krievijas teritorijā un tad atļauts atjaunot? Tā ir kara stratēģija vai asiņains PR cirks, lai noderīgie idioti turpinātu atbastīt ieroču un nafatas biznesu?

Bradypus 05.09.2025 12:26

Kamēr antiņi apsmej Trampu, tikmēr Eiropa turpina finansēt Putinu un tas antiņiem patīk. Ja… Portāli raksta, kā ukraiņi veiksmīgi tur kaut kad uzbrukuši Družba naftas vada sūkņu stacijai. Protestē tika ļaunā Ungārija un Slovākija (kas nešaubīgi tās naftas benzīnu netirgo nekur citur ES, vei ne?). Un re - naftas vads atkal kārtībā. Pumpē uz Eiropu. 

 

Ak jā - cirks vispār par ko? Kādēļ jāuzbrūk sūkņu stacijai Krievijā, ja pati naftas truba iet caur Ukrainu?! Lai antiņiem būtu ziņās ko lasīt… Deģenerēti noderīgie idioti, nekas vairāk. 

 

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ad/Oil_pipelines_in_Europe.png

Bradypus 05.09.2025 8:01

Nez kurš te izokās un melo… Nu jau piestāšanas laiks DUS ir arguments - cik debilam ir jābūt, lai salīdzinātu īsu pauzi, kuras laikā pat līdzbraucēji pačurāt nepaspēj, ar ilgu un daudz biežāku gaidīšanu, lādējoties. Ak jā - tieši tik, lai nesajēgtu, ka tajā braukšanas rezīmā, kuru aizstāvi - t.i. ikdienas sēdēšanu korķos, mašīnu lādējot privātmājā, visvairāk laika un naudas var ietaupīt, atsakoties no dārgās mājas, EV un ikdienas sedēšanas korķos. 

Bradypus 04.09.2025 21:21

Degviela ir jāpiegādā gan ICE, gan TEC, kurā elektrību ražo, “viszini” - spītīgi mēģini pierādīt, ka jāsalīdzina kotletes ar cūkām.

 

Reģeneratīvā bremzēšana ir priekš stūķos sēdētājiem - varu atkārtot atkal un atkal - korķos sēdēšanai EV IR piemērots. Nu varbūt vēl dalbajobiem, kam vienkārši patīk spaidīt bremžu pedāli. Bet BRAUKT gan tam EV nepatīk. Uz bāņa kruīzā nobraukuma limits saplok kā politiķu solījumi. 

Bradypus 04.09.2025 17:23

Šobrīd Latvijā auto patērē 15TWh enerģijas degvielā, ja visi pārietu uz elektro vajadzētu vien 5TWh.

 

Tukša muldēšana - TEC lietderības koeficients neko daudz neatšķiras no ICE. Bet jārēķina klāt pārvades un transformācijas zudumi. 

 

Saules paneļu pārstrādes fabrikas ar nav gatavas, bet iet uz urrā.

 

Kas tieši iet uz urrā? Toksisko atkritumu kalni nākamajai paaudzei?

 

EV pircējs ir specifisks un būdami celmlauži tiecas izmēģināt inovācijas

 

Laikam ir aizmirsies, ka EV bija PIRMS ICE un jau reiz zaudēja konkurencē. Nav tur ne calmlaužu ne inovācijas. Kad atceries zirgus pieminēt, neaizmirsti, kā izzuda EV.

Bradypus 04.09.2025 11:17

Sadales tīkls patiesībā nav problēma - tam ir problēmas ar kapacitātes paplašināšanu tikai blīvi apdzīvotās vietās, kur tāpat nav arī DUS. Ražošana un balansēšana gan ir MILZĪGA problēma, jo neviens vēl nav izdomājis STABILU “zaļo” elektrību, ja vien par tādu nekvalificē atomu.

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti