Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
Problēma izrādījās vadības blokā, starp iekārtas vāciņu, kurš ir no dzelzs un alumīnija korpusu bija notikusi pastiprināta korozija, kuras rezultātā ūdens bija iekļuvis vadības blokā un to sabojājis. Vadības bloks atrodas auto kreisaja pusē, blakus riteņa arkai, tā kā uz ta pastiprināti notiek mitruma ietekme. Izdevās bloku elektronikas darbnīca atjaunot, kā arī vajadzēja restaurēt pašu bloka korpusu.
Problēma izrādījās vadības blokā, starp iekārtas vāciņu, kurš ir no dzelzs un alumīnija korpusu bija notikusi pastiprināta korozija, kuras rezultātā ūdens bija iekļuvis vadības blokā un to sabojājis. Vadības bloks atrodas auto kreisaja pusē, blakus riteņa arkai, tā kā uz ta pastiprināti notiek mitruma ietekme. Izdevās bloku elektronikas darbnīca atjaunot, kā arī vajadzēja restaurēt pašu bloka korpusu.